Tervetuloa uudet toukomahat! :flower:
Chicco Varmasti tuossa tilanteessa sopeutuminen raskauteen on hieman hankalampaa, mutta itse kaikkien epäonnistumisien ja terveyteen liittyvien vastoinkäymisten jälkeen uskon että kaikki tapahtuu syystä. Ymmärrän, että odottamattomaan yllätykseen voi olla hankala sopeutua varsinkin jos on monta rautaa tulessa jo ennestään... Mutta eikö tuo esim. vakkarityö odota sitten äitiysloman jälkeen? Niin kliseeltä kuin se kuulostaakin, asioilla on tapana järjestyä.
Minäkin aloitin vasta nyt syksyllä opiskelut unelma- ammattiin ja olihan se pieni shokki kun raskaustesti oli positiivinen vaikka sitä niiiiin monta vuotta odotettiin. Mulla kun on jo aikaisempi tutkinto, saan melko paljon hyväksilukuja joten jos kaikki menee hyvin enkä joudu sairaslomalle niin kerkeän opiskella tämän ensimmäisen lukuvuoden loppuun ennen vauvan syntymää. Sitten jää vielä toinen vuosi opiskeltavaa josta osa on työssäoppimista ja päättötyön tekoa.
Devi jos olen ymmärtänyt oikein niin CB:n testi ei ole niin herkkä kuin Predictor. Muistaakseni Predictor on herkkyydeltään 10 ja CB 50... Korjatkaa muut jos olen väärässä.
( . ) Tää soitti tänään neuvolaan. Aika on 2.10.09 heti aamusta. Päätin että keskenmeno tulee jos on tullakseen riippumatta pihtaanko neuvolaan soittamista vai en. Tänään on muutenkin ollu sellasia polttavia menkkakipuja pitkin päivää, menee välillä pois ja taas hetken päästä palaa. Minä käytän edelleen lugesteron -tukilääkettä (on keltarauhashormoonia) 200 mg iltaisin ens viikon tiistaihin asti. Onneksi mitään vuotoja ei ole näkynyt. Muutenkin vähän oireita mulla, aamulla lievää kuvotusta jos en ota heti jotain suuhun ja rinnat on kyllä TOSI turvonneet ja melko herkät. Iltaa kohti vatsakin turpoaa, mutta aamulla on ihan vain oma pömppö nähtävillä. Saas nähdä lisääntyykö pahoinvointi kun lauantaina alkaa jo seitsemäs raskausviikko (6+0). Mun äitini nimittäin oksensi vähintään kerran päivässä koko 9 kuukauden odotusajan, kun mua oli saamassa...
Tuntuu loistavalta kun yhtäkkiä sain kolme extrapäivää vähemmän jännitettävää. Neuvolassa oltiin sitä mieltä että mennään klinikan antaman lasketunajan mukaan, kun PAS siirrosta on kyse. Sitten viimeistään ultrassahan se laskettuaika tarkentuu.
Terkuin Haave & Tauno ja Ansa rv 5+4