Lugesteronin aloitus

Minulla aloitetaan toistuvien keskenmenojen (kolme todettua perättäistä km:a ja yksi epäilty varhaiskm) hoitoon tässä kierrossa Lugesteron-kapselit. Googlettamalla lueskelinkin jotain kokemuksia siitä, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan lisää kaikkea.

Voisiko raskaus onnistua jo ensimmäisestä Lugesteron-kierrosta vai kannattaako vielä alkaa edes haaveilemaan? Kuinka pitkiä kiertoja on teillä, jotka ovat apua saaneet Lugesteronista? Lääkäri nimittäin epäili, ettei minulla ole välttämättä kyse keltarauhashrmonin vajaatoiminnasta koska kiertoni on 32 päivää.

Kaikki asiaan liittyvä kiinnostaa kovasti. :)
 
Heippa Hilmuska =)
Mulle määrättiin Luget ihan samaan vaivaan kun sullekin eli toistuviin keskenmenoihin. Kiertoni oli 31-35 päiväisiä mutta Luget määrättiin lähinnä raskauden tueksi. Itselläni ei myöskään hirveästi epäilty sitä keltarauhasen vajista, mutta se myöskin tukee raskaudessa istukan kasvua.
No minä sitten tulin raskaaksi toisesta Luge- kierrosta ja nyt rv 7+2 menossa ja ainakin viime tiistaina vaavi oli ihan oikean kokoinen ja elossa :) Tässä tärppikierrossa muuten ovis oli jo kp 16 mitä ei koskaan ennen ole tapahtunut. Aina ennen kp 18-20, mikä ei kai ole hyvä juttu. Myöskin Klexane tukena vielä rv 14 asti jos nyt sinne asti ylipäänsä päästään..

Toivottavasti teillekin tulee pian onnistunut tärppi

Leinikki :)
 

Yhteistyössä