Hakutulokset

1. S

Toimitus kysyy: Mikä kotitöissä rasittaa?

kotitöissä rasittaa se että mä teen ne aina yksin, viimesilläni raskaana,joka ikinenpäivä! aamulla ensimmäisenä käytän koirat lenkillä, annan lapsilleni aamupalan sitten otan rätin pyyhin pölyt imuroin pesen lattiat pesen pyykit viikkaan ja silitän lasten vaatteet ja sitten vielä miehen vaatteet...
  2. S

Voisko joku sanoa mulle et kaikki järjestyy!!:(

Voi sinua, suuri hali täältä ja enkeleitä vierellesi! <3 ymmärrän sinua itsekkään en kestäisi tai jaksaisi kun lapset ikävöisi isää ja itse minä.. muista että Jumalaan voit aina turvata, Jumala auttaa kyllä, mutta avaa sydämmesi Hänelle. Muistan sinua rukouksin! <3 ja muista että Jumalan tahto...
  3. S

Lapsen pahoinpitely

mun mielestä pikku hiuksista kiinni otto ei ole mitään mutta jos siihen kuuluu huuto ja ravistaminen niin kyllä jää lapselle traumat...
  4. S

Lapsen pahoinpitely

Kauheata! :( Raamatussakin sanotaa että : "Joka vitsaa säästää se lastansa vihaa" tai jotenkin noin, mutta eihän nyt hyvänen aika lasta hakata taikka potkia taikka uhata tappaa saa! Jeesus sitä lasta varjelkoon! tiedän siaisperheen jossa isä pahoinpiteli siais lapsia monta vuotta, juttu meni...
  5. S

Raskausajan ruokavaliosuositukset ottaa päähän!

tää on mun toinen raskaus, ja syön sinihomejuustoa ja kalaa ja siis kaikkea, mutta en hirveitä määriä ja joka päivä. hei haloo, ei ne ennen aikaankaan ole luetellu mitä syyään ja mitä ei ja silti lapsia syntynyt terveenä maailmaan.. maalaisjären käyttö sallittua.
  6. S

3 vuotiaan yöunien pituus?

meillä on 2,5 vuotias ja ei nuku päivä unia, nukkuu klo 21.00 - 07.00. oon aivan jo neuvoton kun en saa häntä päikkäreille ! :(
  7. S

mitä "hassua" olet kuullut lapsen sanovan nyt lähiaikoina:)?

Oltiin yks päivä kotia tulossa puistosta ja sitten tyttö kysyi tuossa meidän etupihalla että: "ketä muita täällä asuu?" vastasin siihen :"no meidän naapureita" ja tyttö päätti siihen että : "niin, tyhmät naapurit" ja ei tuossa muuten mitään mutta talon uteliain ja kyttäävin mummeli oli siinä...
  8. S

mitä "hassua" olet kuullut lapsen sanovan nyt lähiaikoina:)?

No tää on pikemminki tekemistä. tänään meidän 2,5 vuotias tyttö solmi kravaatilla nukkuvan isänsä jalat yhteen ja sanoi : "ei pääse enää pois" tarkoitti että isi ei pääse lähtemään kun on aika paljon poissa kotoa.
  9. S

Itsemurha mielessä

Ymmärrän, tiedätkö maailma on kova paikka eikä sen ole tarkoitettukaan olevan helppoa, mutta kun illalla menet nukkumaan ristippä kätesi ja pyydä Jumalalta apua ja kerro kuinka sinun on paha olla.. Voimia ja Siunausta sinulle <3
  10. S

apuja, neuvoja.. en osaa päättä mitä teen elämälläni!!!

Kakkonen, ehdottomasti. tiedän tunteen kun on ihan loppu kaikkeen! sossun tuloilla ja armolla EI ole kiva eleillä. Voimia sulle <3
  11. S

puututteko nuorten seurusteluun/ ajan viettoon yhdessä?

mun lapset on vielä niin pieniä ettei tarvii miettiä tommosia. mutta en mä tuu antaa mun lasten yöpyä tyttö-poikaystävien luona. mutta itse 4 vuotta sitten sain kyllä olla 24/7 poikaystäväni kanssa, ja onneksi sainkin <3
  12. S

Olenko mä ainoa jonka mielestä on hivenen outoa että..

No on joo pikkusen outoa, mä hoidan meillä kaikki koti-hommat pyykit,siivoukset,ruoat kaikki, en ees vois vaatia mun mieheltä mitään tollasta! laiska akka todellaki! naiset jotka eivät osaa arvostaa hyvää miestä on ärsyttäviä.
  13. S

Vinkkejä!?! 10-vuotis hääpäivä!

Menkää jonnekkin kylpylään rentoutumaan! :)
  14. S

-92 odottajat

Ihana <3 Mullekkin tulee tollaset "kolot" tohon ylämahaan mitä ei tosi tytöstä ollut, ja eikös sulla ole poika tulossa? :)
  15. S

-92 odottajat

Moi, täällä on -92 odottava mamma, mulla on jo yksi tyttö 2,5 vuotta. Raskausviikkoja nyt 21. Poikaa lupailivat mutta en uskalla uskoa tuohon :D
  16. S

Kylläpä oli tarhassa outo täti!

huhhhuhh!!! Mä en oo ees vaatinyt mun 2,5 vuotiaalta tytöltä itse pukemaan takkiaan päälle! saa yrittää kyllä mutta minä sen sille laitan, älä tuu syyttelemään kenenkään kasvatusta, teillä taitaa olla aika tiukkakin kuri 3-vuotiaalle?
  17. S

Kylläpä oli tarhassa outo täti!

No ei kyllä mun lapsi osaa ite kunnolla takkia pukea! ja mun lapsi ei ole OUTO eikä varmaan aapeenkaan, taikka kehitysviiveinen, meidän tyttö on ainakin todella fiksu!
  18. S

Tyttö vai Poika?

Kysyin kyllä ja poikaa lupailivat, mutta halusin muidenkin mielipiteitä ! :)
  19. S

Tyttö vai Poika?

Sorry, mutta mulla on jo tyttö ja toivon POIKAA ! :D
  20. S

Tekisitkö reklamaation?

Todellakin. Sähän maksat siitä niin kyllä sen kuuluu olla sen mukaista.

Yhteistyössä