Kotitöissä rasittaa se, että ne jäävät vuodesta toiseen ja 'keskustelusta' toiseen minun niskoilleni.
Luvataan kymmenen hyvää ja nyökytellään- viikon päästä jo unohdetaan mitä on tullut luvattua. Sekä mies että lapset.
Tilanne luisuu meillä siihen, että perhe siivoaa jälkiään kun minä komennan.
Vapaaehtoisesti sitä ei tee yksikään, sitten ollaan silmät pyöreinä että et sä ole hei sanonut että pitää siivota, kyllä me autetaan kun sä vaan pyydät.....
:headwall:
No on sovittu.
Ikinä en ole ollut luonne, joka passaisi miehen, että ei olis pitänyt tulla yllätyksenä, että minä en edelleenkään tee kaikkea yksin.
Olen päivät itsekin pois kotoa, lisäksi tulee omien opintojen läksyt- miehen työpäivä kun päättyy siihen että tulee kotiin, minulla se vielä siis jatkuu.
Opinnoistani sovittiin yhdessä ja luvattiin ja vannottiin, että yhdessä hoidetaan arki, joka väistämättä käy raskaaksi näin.
Lapset eivät ole koskaan 'saaneet' vain olla, kotitöitä on teetetty jo pienestä.
Poika osoittaa kyllä kiitettäviä merkkejä avuliaisuudesta, mutta esikoistytär on melkoinen haaveksija
ja sottapytty, kertakaikkiaan!
JA kun sitä yhteistä ruokapöytääkään ei muka osata kattaa, ellei äidiltä tule siihen erikseen käskyä- ja jo 9 vuotta meillä on syöty illalla samaan aikaan |O
Mä oon niin väsynyt