puututteko nuorten seurusteluun/ ajan viettoon yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
meillä saa hengata koulunjälkeen pari tuntia joka pvä ja viikonloput yökylissä aina jomman kumman luona. kyseessä 15 ja risat. ja saavat nukkua samassa huoneessa... :D

Ei vielä todellakaan ajankohtaista, mutta itse ajattelen, että aika tiiviskin seurustelu on ok, jos kouluun kuitenkin panostetaan ja harrastuksia ei jätetä. Jos koulu ja harrastukset kärsii niin sitten tulee stoppi seurustelulle. Näin etukäteen ajateltuna. No toivottavasti nuo seurustelut tulee ajankohtaiseksi vasta kun lapset parikymppisiä. Siihen vielä piiiitkä aika.

Vaikea on kieltääkään, kun lapset tietävät, että ollaan isännän kanssa itsekin oltu kuin paita ja peppu 15-vuotiaasta saakka. Ja muutenkin, en mä näe syitä rajoittaa seurustelua, kun opiskelut sujuvat ja muutenkin ollaan ja käyttäydytään kunnollisesti.

"vieras"
Onneks ei tarvii omalla kohdalla miettiä näitä vielä moneen vuoteen. Periaatteessa olen sitä mieltä että 15-vuotiaan ei tarvii yökyläillä seurustelukumppanin luona,mutta toisaalta - jos ne haluaa seksiä harrastaa ne löytää sille kyllä ajan ja paikan ilman yökyläilyäkin.

Ehkä eniten haluaisin itsekin tutustua lapseni kavereihin ja seurustelukumppaniin. Siitä tulee jotenkin turvallinen olo kun tietää millasessa seurassa lapsi aikaansa vietää. Omat vanhempani ovvat aina tunteneet suurimman osan mun ja veljen kavereista,ja mun mielestä se oli jo teininä kiva asia.

"teini"
Mun poikaystävän vanhemmat on tosi tiukkoja ollaan siis 15v molemmat. Lähinnä äitinsä rajoittaa suhdettamme. Mut kyllä yökyläillään ja tapaillaan pari krt / viikko. Ollaan myös ulkomailla oltu yhdessä. Eikä yökyläily mielestäni tarkita seksin harrastamista... Jänniä mielikuvia vanhemmilla...

Yhteistyössä