mitä "hassua" olet kuullut lapsen sanovan nyt lähiaikoina:)?

• Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
:D
ihana tuo meijän 4v kun huomenna on päiväkodista vapaata niin huusi tänään kun hain pojan sieltä että ihanaa vapaus tulee:) ja tässä illalla kaupassa huusi melko isoon ääneen mulle kaupassa kun näki cars pipon ja en ostanu sille sitä niin huusi että pittäähän se lapselle pipo ostaa ettei se palellu:D nauratti ja hävetti tuo huutaminen:)

• Tykkää
Reactions: idunnor
heh!!
Meidän poika 2v meinas tuossa sairaalan odotustilassa,vähänaikaa sitten että hyi,haisee setä ja kävi nuuskaseen sitä. voi taivas että mua nolotti,mut samaan aikaan naurattikin mielessä vähän:)

kaksoset masussa
Meidän esikoinen 3 vee laittoi muistaakseni viime viikolla suunsa kiinni vatsaani ja sanoi: "minä olen täällä, olen vankina, minut napattiin" tänään tuli mahaan kiinni ja käski vauvojen tehdä tilaan, että hänkin mahtuu äitin masuun.

Oltiin yks päivä kotia tulossa puistosta ja sitten tyttö kysyi tuossa meidän etupihalla että: "ketä muita täällä asuu?" vastasin siihen :"no meidän naapureita" ja tyttö päätti siihen että : "niin, tyhmät naapurit" ja ei tuossa muuten mitään mutta talon uteliain ja kyttäävin mummeli oli siinä meidän kanssamme!!! kyllä mua hävetti !

kesällä
Poika 5 v. vietti päivän mummun ja paapan seurassa mökillä. Kun illalla haettiin pois, niiin oli autossa mieletön puheripuli päällä. Pyysin ettei selostaisi ihan koko aikaa, niin vastaus oli "Niin, ehkä mä oon viettänyt liian kauan aikaa mummun ja paapan kanssa." :D

Kaupassa sivukorvalla kuulin, kun isä ja tyttö ehkä 3v (en osaa kauhian tarkkaan ikää arvata, mutta pienen pieni ja puhe vielä hieman epäselvää).. Olivat jugurttihyllyllä..

Isä: Mitäs jugurttia otettais?
Tyttö: Maasikkaa!
isä : Hmmmmm, näyttää olevan mansikkajugurtti loppu...
Tyttö (erittäin järkyttyneenä): HÖH!! SÄÄ OOT SYÖNY NE KAIKKI TAAS!

....
Äsken nauratti iltasatua lukiessa, kun tyttö 5v. alkoi pohtimaan pimppikarvojen kasvua ja sanoi sitten leikkaavansa ne pois, kun alkaa kasvaa..alettiin vitsailla asiasta, sitten se keksi, että eikun laittaakin niihin kampauksia, pinnejä ja pompuloita. :D

Yhteistyössä