Hakutulokset

  1. K

    ultrakuva - tyttö vai poika?

    Onnittelut pikku prinssistä! Kyllä tuo hyvin selvältä näyttää. Kumpi teillä oli toiveissa? Joskus naiset eivät ota uskoakseen poikaveikkausta, koska olisivat halunneet tytön...
  2. K

    odotus ja masennus

    Ihan kuin minun kirjoittamaani siltä ajalta, kun odotin esikoistani! Raskaus on iso muutos keholle ja lapsen saaminen muuttaa koko elämän. On ihan tavallista, että se hirvittää. Onneksi raskaus kestää sen 9 kk, niin ehtii pikkuhiljaa sopeutua ajatukseen. Meille on nyt neljäs tulossa. :)
  3. K

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Ultrakuulumisia Nt-ultra ohi, kyllä jännitti! Siellä tuo porskutti, ei näkynyt niskaturvotusta eikä muutakaan poikkeavaa. Nyt uskaltaa jo kohta kertoa raskaudesta. Kovasti liikkuvainen tyyppi oli, ja vähän kuva näytti ainakin kasvoista poikamaiselta... Mitään muuta kuvasta ei kyllä pysty...
  4. K

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Tunteiden kuumeneminen No mutta jopas täällä on kovaa menoa! ;) Itse olen huomannut, että omat hermot ainakin pimahtavat todella pienestä. Töissäkin pitää olla kieli keskellä suuta, ettei ajaudu riitoihin. Kielletyistä herkuista Pahoinvoinnin vuoksi tekee mieli kaikkea ihan omituista. Eilen...
  5. K

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Kiitos hienosta pinosta! Kiva lukea, meitä on siellä monta! En osaa muuttaa tekstin väriä punaiseksi, koska olen vanha kalkkis, mutta minulle voisi laittaa, että nt-ultra 7.11. ja toistaiseksi tyttöolo. Joulusta Olen jouluihminen. Pidän rauhasta ja kauniista kukista, klassisesta...
  6. K

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Elna Olen pahoillani, kamala lukea näitä surullisia uutisia! Itselläni alkoi juuri melko voimakas menkkamainen alaselkäjomotus. Mieleen hiipii, että tässäkö tämä nyt sitten oli. Ei näin vanha ämmä mitään vauvaa enää saa... Ei auta kuin odottaa ja katsoa. Tulee mieleen nyt kaikki ne kielletyt...
  7. K

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Idylli Todella ikävä uutinen! Jaksamista!:hug: [BKummeista[/B] joku kyseli jo jokin aika sitten. Ollaan ajateltu pyytää omien sisarusten joukosta. Ystävät voivat olla sellaisia, että jossain vaiheessa ei vain enää tule pidettyä yhteyttä, vaikka nyt tuntuisivatkin läheisiltä. Kaksi kummia on...
  8. K

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Kiellettyjen aineiden lista Toivottavasti tätä ihan samaa ei ole jo käyty läpi, en ehtinyt lukea kaikkia viestejä... Tuli mieleeni, että mitä ns. kiellettyjen listalta olette uskaltaneet syödä/juoda ja mitä kaikkea vältätte ehdottomasti. Minulla on ruokiin nykyään niin omituinen suhde, että...
  9. K

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Sydänäänten kuuntelusta Millä viikoilla teilläpäin neuvolassa kuunnellaan sydänäänet? Olin ensimmäisellä neuvolakäynnillä rv 8 ja petyin pahasti, kun terkkari sanoi, että vasta josku rv 12 kannattaa kuunnella. Jos ei vielä kuulu mitään, äidit panikoivat turhaan. Mistä talvitakki? Tällaisen...
  10. K

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Ensimmäinen neuvola Olen varmaan jotenkin seniili, mutta luulin, että tällä kertaa kuunneltaisiin jo sydänääniä. Mutta ei, vain jutustelua ja kivuliasta verikokeen ottoa onnettomista suonistani. En ole käynyt vaa'alla pitkiin aikoihin ja koin yllätyksen - vain 47, 3 kg. Luulin, että hirveä...
  11. K

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Ultrakuulumisia Tänään oli ensimmäinen ultra. Viime aikojen pahoinvointi on kyllä vakuuttanut jo siitä, että raskaana ollaan, mutta ihanaa oli nähdä pienen sydämen siellä pumputtavan, ihan oikeassa paikassa!:heart: Laskin mielessäni vauvan sykkeen ja sain 160. Tarkoittaisikohan se sitten...
  12. K

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Ihanaa, lukea, että viikolla 10 monilla jo pahoinvointi hellittää! Lueskelin netistä pahoinvointijuttuja. Nyt, viikoilla 7-9, pitäisi olla se hirvein olo. En ole montaa kertaa oksentanut, mutta huimaa ja ällöttää aamusta iltaan. Nukun joka päivä pienet päiväunet sohvalla. Yöunia ne eivät...
  13. K

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Taas tullut niin paljon juttua tänne, kiva lukea! Hankin pahoinvointiin Sea Bandit, mutta valitettavasti ne eivät tunnu auttavan lainkaan. En varsinaisesti oksenna, mutta olo on kestokauhea. Pahoinvointi jotenkin lamaannuttaa varsinaisen väsymyksen lisäksi. Kertomisesta Kerron vasta sitten...
  14. K

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Sea Band -rannekkeista En ole koskaan kuullutkaan moisista ennen, haluaisin heti kokeilla! Myydäänkö niitä tavallisissa apteekeissa? Tilaamalla saisi varmaan muutaman päivän sisällä. Ovatko aikuisten rannekkeet miten isoja? Minulla on tosi kapoinen käsi (mittasin oikein mittanauhalla, 13,5 cm)...
  15. K

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Pahoinvoinnista Tulihan se sieltä! Ällöttävä, etova olo, eilen alkoi. Ei varsinaisesti sellaista oloa, että oksentaisi, mutta tympeä olo joka tapauksessa. Jotkut ruuat ja juomat on pakko heittää pois koko jääkaapista, kun inhottaa ajatuskin. Se hyvä puoli tässä on, että ainakin uskon olevani...
  16. K

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Kiva lukea täältä, miten moni on ihan samassa tilanteessa. Oikeassa elämässä kun ei vielä tohdi sanoa mitään kenellekään... Olenkohan ainoa, jolla ei ole oikeastaan mitään oireita? Alkaa tosissaan jo huolestuttaa! Mittailen varmuuden vuoksi lämpöjä koko ajan ja joudun paniikkiin, jos mittari...
  17. K

    ***Toukokuun Toivotut***

    Syli84 Pääsenkö minäkin pinoon? La olisi 26.5. Tämä on neljäs lapsi ja ikää minulla on 39v. Kirjavakana & Tipu 5+4
  18. K

    ***Toukokuun Toivotut***

    Ihanan vilkasta keskustelua täällä! Varasin jo aiemmin neuvola-ajan viikolle 8, nyt myös varhaisultran viikolle 7. Siihen asti pitää ainakin jännätä ennen kuin kertoo KENELLEKÄÄN! Kovasti tekisi mieli jo jollekin lipsauttaa... Mutta toisaalta tuntuu, että olen vain keksinyt koko jutun enkä ole...
  19. K

    ***Toukokuun Toivotut***

    Hei, tähän pinoon me heittäydymme, Möykky ja minä! Ikää on jo 39 ja tulokas on neljäs. La 26.5. En taida edes olla ihan joukon nestori! ;) Kokemukset eivät silti yhtään vähennä pientä hysteriaa. Etsin hulluna tietoa, mitä teetä ja juustoa sitä saikaan syödä... Ei tekisi mieli ottaa yhtään...
  20. K

    Hailakka haamu tuli <3

    Kyllä tuo ihan selvältä vaikuttaa, älä sellaisia huonoja testejä usko! ;) Mulla kanssa hermot petti ja tein aamulla yhden testin (näitä samoja halpisliuskoja netistä), ja kyllä se haamu oli kuin olikin tummentunut! Ei vielä yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta se ei huolestuta. Olen...

Yhteistyössä