Hakutulokset

  1. T

    Joku mies oli tarjonnut 12v tytölleni 50€

    Tuollainen on valitettavan yleistä.
  2. T

    kun saavut t risteykseen ja pitää pysähtyä,vaihdatko vaihteet vauhdissa vai vasta ko pydähdyt ni suoraan 4-1? :D

    Minä yleensä moottorijarruttelen, tosin maantienopeuksissa jarruttelen ihan oikeasti etenkin silloin kun takana ajelee joku. Yleensä vaihdan kutoselta vitoselle, joskus suoraan neloselle, ja sitten kolmoselle. (Ja jos kaupungissa ajetaaan niin kakkoselle ja ykköselle tarpeen mukaan)
  3. T

    Suosikki pizza täytteenne?

    aurajuusto, simpukat, ananas, sipuli
  4. T

    Varasinpa Egyptin Hurghadasta Sindbad-hotellista all inclusiven..

    Se on varmaan jompi kumpi näistä: Täältä löytyy kokemuksia ja myöskin asiakkaiden ottamia valokuvia: Sindbad Aqua Park Hotel (Hurghada, Egypt) - Resort Reviews - TripAdvisor Sindbad Beach Resort (Hurghada, Egypt) - Resort Reviews - TripAdvisor
  5. T

    g: minkä värinen auto sulla on? oletko itse valinnut ja onko värillä väliä?

    Musta. Ei sillä auton värilllä nyt niin suurta merkitystä ole. Mielummin olisin kyllä ottanut jonkin toisen värisen, musta auto näyttää aina törkyisen likaiselta.
  6. T

    Tuttavapiirinne kamalin pikkulapsen nimi?

    Oonkohan minä ainoa joka haluaa antaa lapselle nimen joka on varmasti lähes kaikkien mielestä kauhea? Mutta kun itse tykkää siitä ja ajatuksesta sen takana, niin ei minua häiritse vaikka kaikki yököttelevätkin sitä. Siis se nimi olisi Seppo. Ja itsellänikin on vastaava todella epämuodikas...
  7. T

    Mitä ruisleipää yleensä ostat?

    Jotain oikeaa perinteistä ruisleipää. Useimmin Joiroisten leipomon tai ruistähkän. En ikinä oista mitään ruispaloja tai muita vastaavia, ne ei vaan ole minun mielestä ruisleipää.
  8. T

    Tuore mieshoitaja päiväkodissa

    Siis on todella epäilyttävää jos mies haluaa hankkia omia lapsia, selvä merkki pedofiilisistä taipumuksista. Varokaa niitä miehiä!
  9. T

    Millä nimillä kutsua isovanhempia?

    Mummu ja taata.
  10. T

    G: Työmatka ja siihen kuluva aika?

    Matka on 75 km ja aikaa menee 50 minuuttia. Ja siis omalla autolla kuljen nykyään, bussilla aikaa meni yli 1,5 tuntia.
  11. T

    Lama-ajan koulumuistoja

    Opettajat olivat toistuvasti lomautettuna, kirjat olivat VANHOJA, piirustuspapereiden molemmat puolet piti käyttää, koulusta sai yhden kynän ja yhden kumin koko vuodeksi.
  12. T

    tyttäreni (20) seurustelee 35-vuotiaan miehen kanssa. Mitä voin tehdä?

    Meillä on ikä eroa 13 vuotta. Kun aloimme seurustelemaan minulla oli ikää 22 ja miehellä 35. Minä en oikeasti voinut kuvitella alkaa seurustelemaan ikäiseni kanssa, koska mielenkiinnonkohteet ja arvomailma vaan ovat nuorilla miehillä yleensä niiiin erilaiset kuin minulla. Meillä minua on aina...
  13. T

    Kissaihmiset

    Meillä menee puoli pussia kaksi kertaa päivässä ja vajaa puoli desiä raksuja iltaisin. Enemmänkin menisi mutta sitten rupeaa kissalla paino nousemaan.
  14. T

    Pohditaan perheen voimin koirarotua mikä olisi hyvin seurallinen.*veljen surullinen pyyntö*

    Kromfohrländer. Ainakin kannattaa tutustua rotuun.
  15. T

    G: Millaisia yhtiövastikkeita teillä on?

    a) n. 1970 b) 136 e c) 61 m2 c) sisätää kaukolämmön mutta ei vettä eikä sähköä d) rivari e) Varkaus
  16. T

    saako tästä sairaslomaa?

    Meillä sai mies pari vuotta sitten saikkua (jotain viikon tai pari) kun sen peukalo meni paikoiltaan työtapaturmassa.
  17. T

    Galluppi täynnä kysymyksiä laidasta laitaan: Oletko koskaan elämäsi aikana...

    [x] käynyt Espoossa [x] käynyt Rovaniemellä [ ] meinannut hukkua [ ] käynyt ennustajalla [x] suunnitellut vakavissasi itsemurhaa [ ] suunnitellut vakavissasi toisen ihmisen murhaamista [ ] näpistänyt kaupasta jotain [x] unohtanut ystäväsi syntymäpäivän [ ] tanssinut sadetanssin [ ]...
  18. T

    jo 3. kesä, kun 12 v-poikaa ei kukaan halua nähdä koko kesänä.

    Enpä minäkään kouluaikoina siis ollut pahemmin missään tekemisissä kavereideni kanssa. Minulla oli muutama parempi kaveri mutta kesät kuluivat itsekseen touhuillen. Meillä oli kouluissa aina kauhean huono ilmapiiri ja lomilla ei jaksanut pitää yhteyttä edes niihin hyviin tyypeihin. Jos ei ole...
  19. T

    voisitko kulkea 50km suuntaansa työmatkaa?

    Minä käyn 75 kilometrin päässä koulussa. Omalla autolla matkoihin menee 2 tuntia päivässä, busssilla 4 tuntia.
  20. T

    Kysymys tästä asunnosta

    Rivareissa putkirempat saadaan yleensä tehtyä halvemmalla kuin kerrostaloissam mutta, kyllä noilla neliöllä remontin hintä nousee moneen kymppitonniin. Itse varautuisin vähintään 50000 euron laskuun, enkä järkyttyisi jos putkiremppa maksaisikin enemmän.

Yhteistyössä