Tuore mieshoitaja päiväkodissa

  • Viestiketjun aloittaja Ylivarovainen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
totuus on se, että aitopedot on lähes aina miehiä. Naispedot on sitte semmosia, että antaa jonkun 14v jannun panna itteensä. Se on kumminkin vähän eri kuin se, että mies raiskaa 2v tytön.
Jos aikuinen nainen harrastaa seksiä 14-vuotiaan pojan kanssa vastoin tämän tahtoa, kyseessä on raiskaus eikä mikään "antaa jonkun 14v jannun panna itteensä". Jessus minkälaisia idiootteja tällä palstalla liikkuu kun ei edes tuota ymmärrä.
 
"joku"
KUuluu samaan kastiin toi epäily kun mun yhellä jenkeissäkin asuneella kaverilla (ei suomalainen), jonka mielestä joka kolmas isä käyttää jollain tasolla seksuaalisesti hyväksi omia lapsiaan. Ja oli ihan fiksu tyyppi näin muuten sekin nuori nainen. Tuli tosi paha mieli kaikkien miesten puolesta.
 
"joku"
Kaikkien vähänkin aikaa työtä kouluissa (ja luultavasti myös päiväkodeissa) tekevien, myös sijaisten, pitää toimittaa rikosrekisteriote työnantajalle. Siihen kirjataan siis ainoastaan lapsiin kohdistuvat rikokset, ei esim. myymälävarkauksia.
 
Voi hirvitys!
Alkuperäinen kirjoittaja tööt;24497950:
Siis on todella epäilyttävää jos mies haluaa hankkia omia lapsia, selvä merkki pedofiilisistä taipumuksista. Varokaa niitä miehiä!
No nyt alkoi pelottaa. Mun mies on kolminkertaisesti epäilyttävä. Ensinnäkin se on työskennellyt aiemmin kasvatusalalla, toisekseen se halusi meille lapsen, ja nyt se vielä sanoo että jää mielellään hoitovapaalle jos mä haluan palata töihin. Joko soitan poliisit...?

Kaiken lisäksi mun mies on kaikki nämä vuodet esittänyt mulle heteroa, ja meidän lapsi on poika!
 
Voi hirvitys!
Alkuperäinen kirjoittaja tööt;24497950:
Siis on todella epäilyttävää jos mies haluaa hankkia omia lapsia, selvä merkki pedofiilisistä taipumuksista. Varokaa niitä miehiä!
Kaikki te, jotka olette vielä sinkkuja! Herätkää tähän asiaan ennen kuin on liian myöhäistä. Kiertäkää kaukaa hullut pedofiilit ja valitkaa sellainen mies, joka ei halua lapsia.
 

Yhteistyössä