G: Työmatka ja siihen kuluva aika?

"vieras"
Työmatka noin 23km, autolla ajelen n. 25min. Jos vien lapset menee kauemmin, kun lapset on ihan päinvastaisessa suunnassa hoidossa. Bussilla menisin jos olisi mahdollista, mutta joudun joko lähtee tuntia aikasemmin, koska seuraavalla myöhästyisin ja kotiin joutuisin joka päivä lähtee 45min ennen työajan loppua tai sitten odottamaan melkein saman verran, että pääsisin naapurikunnan kautta kotiin... Ei hirmusti houkuttele, joten autolla ajelen..
 
"poikia3"
Mun työmatka lienee n. 13 kilometriä, en tarkkaan tiedä. Autolla kuljen ja vähäisen ruuhkan aikaan matkaan menee vartti autolla ja n. 8 minuutin kävely parkkikselta töihin. Ruuhka-aikaan autolla voi mennä 40 minuuttia tai jopa tuntikin. Autolla kuljen, koska kuskaan pojat aamulla kouluun. Julkisilla menisi n. 18 minuuttia kävelyyn + n. 15 minuuttia junalla.

Joku haukkui ihmisiä laiskoiksi, elleivät kävele työmatkoja. Ja täytyy vielä lisätä, että ihmisillä saattaa olla myös jokin terveydellinen syy, minkä vuoksi eivät kävele. Minä esim. en selviäisi ylämäistä alhaisen hemoglobiinin ja sen vuoksi alhaisen hapenottokyvyn vuoksi.
 
Minulla on työmatka kolmisen kilometriä. Yleensä kävelen työmatkani, puolisen tuntia menee työmatkaan aikaa.
Jos hyppään kiireessä bussiin, pääsen töihin alle kymmenessä minuutissa. Matka pysäkille kestää viitisen minuuttia.
 
"alma"
No voi elämä, miten joku jaksaa pitää minun 2,5km:n ratikkamatkaa laiskuutena? Lenkkeilen koiran kanssa päivittäin 1-2h, joten onko joku ihme, ettemn halua käyttää sen lisäksi tuntia työmatkojen kävelyyn.
Enkä todellakaan halua pyöräillä Helsingin keskustassa liikenteen seassa.
 
Huom harmaana
[QUOTE="alma";24485486]No voi elämä, miten joku jaksaa pitää minun 2,5km:n ratikkamatkaa laiskuutena? Lenkkeilen koiran kanssa päivittäin 1-2h, joten onko joku ihme, ettemn halua käyttää sen lisäksi tuntia työmatkojen kävelyyn.
Enkä todellakaan halua pyöräillä Helsingin keskustassa liikenteen seassa.[/QUOTE]

Usko nyt, OLET LAISKA :D
 

Yhteistyössä