Varasinpa Egyptin Hurghadasta Sindbad-hotellista all inclusiven..

  • Viestiketjun aloittaja Egyptiin..
  • Ensimmäinen viesti
"Äiti"
Jos se on tuo Sinbad aqua parka, onnittelut hotellin valinnasta. Olimme joulukuussa Hurghadassa ja päivän reissu tuon hotellin sisäpihalla sijaitsevaan vesipuistoon oli melkein ainoa kohokohta tuossa reissussa. Lapsi viihtyi todella hyvin ja ruokakin oli ihan ok.
 
alkuper.
[QUOTE="Äiti";25766245]Jos se on tuo Sinbad aqua parka, onnittelut hotellin valinnasta. Olimme joulukuussa Hurghadassa ja päivän reissu tuon hotellin sisäpihalla sijaitsevaan vesipuistoon oli melkein ainoa kohokohta tuossa reissussa. Lapsi viihtyi todella hyvin ja ruokakin oli ihan ok.[/QUOTE]

Juu, tuopa hotelli juuri! Meillä kanssa 4 lasta lähdössä matkaan, niin uskon, että viihtyvät!

Ja kun joku vastasi, että vatsataudin saa lähes varmasti, niin se riski kait on otettava ihan minne vain matkustaessa! Kyllähän vatsataudin saa lähes joka vuosi ihan kotomaassakin, ja tiedän kyllä lapsiperheitäkin, jotka ovat olleet JOPA Egyptissä saamatta vatsatautia. Mutta kiitos vastanneille, sitähän mä kysyin!
 
"kolmen äiti"
Me tultiin juuri kotiin Egyptistä (joskin vähän eri paikasta)
Tasokkaan hotellin all inclusive ja kukaan meistä ei saanut mitään mahavaivoja.
Oli aivan mahtava viikko. Maattiin altaalla, polskattiin oman hotellin vesipuistossa, syötiin mahtavia ruokia ja LEVÄTTIIN. Lähtisin uudestaan ihan koska vaan.
Mutta kesäkuussa egyptissä on kyllä ihan helvetillisen kuumaa...
 
"Aha"
Me oltiin 8hlö porukka Egyptissä eikä kukaan saanut vatsatautia, eikä oltu edes ylihysteerisiä syömisten kanssa.
Siinä kokemus siitä 90% turisteista...

Ens jouluna mennään uudestaan :D
No toi on kyllä ihan faktatilasto eikä siitä muutu vaikka TEILLÄ olis miten iso porukka lomaillut sairastumatta. Mä en ottaisi riskiä. En varsinkaan lasten kanssa todellakaan lähtis tonne kun niitä vaihtoehtojakin on! :O
 
Juu, tuopa hotelli juuri! Meillä kanssa 4 lasta lähdössä matkaan, niin uskon, että viihtyvät!

Ja kun joku vastasi, että vatsataudin saa lähes varmasti, niin se riski kait on otettava ihan minne vain matkustaessa! Kyllähän vatsataudin saa lähes joka vuosi ihan kotomaassakin, ja tiedän kyllä lapsiperheitäkin, jotka ovat olleet JOPA Egyptissä saamatta vatsatautia. Mutta kiitos vastanneille, sitähän mä kysyin!
Ei ole samanlaista riskiä ihan joka paikassa. Mutta Egyptissä riski on hyvin paljon korkeampi kuin esim. Välimeren maissa.

Itse en ole Egyptissä käynnyt (enkä halua edes käydäkään), mutta naapurini oli Hurghadassa ja sai lapsensa kanssa vatsataudin. Samoin kaverini oli tuolla samaisessa paikassa häämatkalla ja hekin viettivät lomansa vatsataudin kourissa.

Mutta toivottavasti teille tulee onnistunut reissu ja vältytte vatsataudeilta. =)
 

Yhteistyössä