Hakutulokset

  1. D

    KESÄ 2010 hoidot

    GABIIIIIIIIIIIIIIIII:heart:ONNEA IHAN IHAN MIELETTÖMÄN PALJON!!!!.OOT TODELLA SEN ANSAINNUT!! olet niin usein ollut mielessä ja nyt vihdoin tapahtui se mitä olet todellakin ansainnut ja ihan mieletöntä että vieläpä luomusti, huikeeta kertakaikkiaan.ja anteex kun tää onnittelu kesti en oo käyny...
  2. D

    KESÄ 2010 hoidot

    PALJON PALJON ONNEA BABY:heart: vihdoin se onni osui myös sinunkin kohdallesi!! aivan ihanaa.tässä ketjussahan on lähes täydellinen onnistumisprosentti :) tervetuloa munkin puolesta tuonne faceen, toivottaa despe :hug:
  3. D

    KESÄ 2010 hoidot

    paljon onnea Wilma ja Marlaa lapsukaisista:) ja hienoa tosiaan, että poikiakin vielä syntyy ;) nauttikaa , niin nopeaa se aika kuluu.Vuosi meni ihan siivillä ja kohta jo töihinpaluu itsellä edessä. Mukavaa loppukesää kaikille :heart:
  4. D

    KESÄ 2010 hoidot

    Pahoittelut Snoww!!! tuskimpa kukaan täällä sulle mitään noin kauheeta on halunnut, ei kelleen tollasta toivo.samassa veneessähän täällä on soudettu kaikki.voimia ja jaksamisia surun keskellä vaikka vaikeaa ihan varmasti onkin!! despe
  5. D

    KESÄ 2010 hoidot

    Baby:todella todella pahoillani olen sun/teidän puolesta ja lilin tavoin tuli tippa linssiin kun luin kirjoituksesi.Muista, että ikinä ei saa luopua toivosta olipa tilanne kuinka kaoottinen tahansa.toivon todella, että onnistutte vielä ja ihana asenne sulla kaikesta huolimatta. Taitaa todella...
  6. D

    KESÄ 2010 hoidot

    heippa täältäkin. On kyllä tää ketju tosiaan hiljentynyt, liekö syy siinä, että suurin osa plussannut ja osa jo vauvansa saanut ( toivottavasti ei) vai sitten siinä, että lähes kaikki ovat siirtyneet tuonne facen puolelle.Mutta onhan täällä siis vielä muutama joiden plussia odotellaan...
  7. D

    KESÄ 2010 hoidot

    heipparallaa täältäkin. Mulle jotenkin kolahti toi lause Susulta ettei tätä ketjua suljeta ennen kuin kaikki sen plussan ovat saaneet.Aattelin että täälläkin viimeisiä viedään ja kohta tosiaan tulee (toivottavasti) hetki jolloin kesähoidot ovat historiaa ja kaikilla uusi alku elämässä...
  8. D

    KESÄ 2010 hoidot

    Voi ei Baby:'( ei ole mitään sanoja ei..voimia ja olisin myös niin toivonut sulle jo sitä plussaa!! voimia!!!
  9. D

    KESÄ 2010 hoidot

    Babyyyyyy.miten maltat olla noi sissi että pidät meitä jännityksessä??vai ootko rotta testannu ja nyt naureskelet siellä plussatikku kädessä ja annat meidän kitua täällä?;) Eikä varmaan tarvii kertoo ja kehottaa,että samantien sitte tänne kertoo meille tulos!!! Snoww:höpö höpö täältäkin...
  10. D

    KESÄ 2010 hoidot

    Baby:onnittelut :)) asenne mimmillä kohillaan:)
  11. D

    Kilpirauhasen vajaatoiminta & IVF

    Kilpinen:Komppaan edelläkirjoittajaa ja meillä klinikalla ei suostuttu tekemään edes hoitoa jos TSH arvo oli yli 2.5.. eli kannattaa hoidattaa kuntoon ennen hoitoja.alunperin mulla oli TSH 7.8 joten lääkitys aloitettiin saman tien.kesti noin 3 kuukautta kun annostus saatiin jotenkuten kohdalleen...
  12. D

    KESÄ 2010 hoidot

    Eina:mites teillä vauva-arki lähtenyt sujumaan? onnea vielä kerran rinsessan johdosta:heart: tuu kertoon enempi kun ehit ja jaksat!!
  13. D

    KESÄ 2010 hoidot

    Lili:nauti tosiaan oireettomasta raskaudesta, ei oo kivaa voida pahoin jne.ja ollaan ooteltu sua ( ja muitakin jotka ei oo) tonna fb.n puolelle:) jokos uskaltautusit joukkoon somaan?;)siellä suunnitteilla jo yhteismiitinkikin kesälle:attn: Baby:teillä sitten h-hetki lähestyy, kivaa päästä...
  14. D

    KESÄ 2010 hoidot

    Lili:ihanaaaaaaaaaaaaaaa:heart:on sanoinkuvaamaton fiilis tuo eikö vaan!! ja oon niin ilonen teijän puolesta että saitte sen kokea ja ihan varmaan on kaiken tuon odotuksen jälkeen todella helpotus!!! nauttikaa täysillä tunteesta ja nauti raskaudesta täysin siemauksin!! Wilma:sulla menee ihan...
  15. D

    KESÄ 2010 hoidot

    Lili:ihan mielettömästi zemppiä ja onnea huomiselle ja olkoon se tosiaankin sun onnellisin päivä:heart:ja kuten moni täällä todennutkin niin ei se oireettomuus kerro tuon taivaallista,mulla kaikki ihanat pahoinvoinnit jne alko viikolla 7 muistaakseni ja olin myöskin ihan sika paniikissa koko...
  16. D

    KESÄ 2010 hoidot

    Barba:oot kyllä aikamoinen rautahermo kun suhtaudut vähiin yöuniin noin positiivisesti.mä oon ainakin niin takapuoleen ammuttu hirvi aina sellasten öiden jälkeen kun ei oo saanu tuntii parii enempää nukuttuu.aina oon kyllä tarttenu paljo unta ollakseni ees jollain tavalla ihmisten kirjoissa...
  17. D

    KESÄ 2010 hoidot

    Barba EIIIIIII!! kuulostaa kauheelta mutta toivotaan että ois ny joku muu juttu.kuten iinis kirjottikin niin toi ois jo liian kauheeta ollakseen totta.Tää on kyllä niin epäonnen päivä paitsi Lilin uutisten johdosta mutta noin muuten(yksityiselämässä ja tietty iiniksen tilanne)voimia muru:hug...
  18. D

    KESÄ 2010 hoidot

    Liliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:heart: AIVAN MIELETTÖMÄSTI ONNEA JA ISO HALI sitkeimmälle sissille jonka tunnen täältä( ketään väheksymättä siis mutta ihminen joka jaksanu tarpoa noin monta hoitoa lannistumatta)en voi ees kuvitella sitä riemun määrää mikä teillä varmaan kotosalla...
  19. D

    KESÄ 2010 hoidot

    Voi Lili toivotaan ny vielä jookos että kivut jostain muusta tai siis että ei johtus menkoista.justiin tänään sanoin iinikselle että mä niiiiin toivon teijän kummankin puolesta että onnais seuraavax.on se niin p..stä jos sulla menkat alkaa ja negaa pukkaa, mutta ei siis manata vielä, vaikka...
  20. D

    KESÄ 2010 hoidot

    Barba:ihanaa, onnea ja ennen kaikkea mahtavaa jouluiloa kyseisen asian johdosta:heart:

Yhteistyössä