KESÄ 2010 hoidot

Sera: niin varmaan pitäis... mutta mä kävin eilen yksityisellä otattamas sen hcg, huomenna vasta tietää et mitä se on, mutta mistä mä sen tiän mitä se pitäis olla, mikä on liian vähän...Tiistaina eli eilen tuli 5 viikkoa jos se lasketaan niin että siirtopäivänä on 2 viikkoinen...
 
Snoww, usko vain siihen uskomattomaan! Ole onnellinen ja nauti tilanteesta. Varmasti se huominen verikoetulos myös vahvistaa asian :flower:

Ajattelin täällä, että tämäkin keskustelupalsta on päässyt päätyasemalleen. Kaikki onnellisesti saavuttanut sen mikä oli kaikille niin utopistista tänne alussa kirjoittaessa. Olen aidosti onnellinen puolestanne ja toivon kaikille kaikkea hyvää! Kuten Iinis, jään itsekin nyt pois täältä. Seuraavaan hoitoon on pitkä aika eikä täällä ole enää ketään, kenen puolesta/kanssa piinailla. Ja sehän on ainoastaan hyvä asia :)

Onhan lapsettomuudessa myös oltava tietty prosentti, joka ei ikinä onnistu. Oliko se sitten minun arpa :'( Enkä tod vaivu itsesääliin! Mutta olen myös joutunut sopeutumaan ajatukseen, että jatkamme elämää vain kahdestaan.

Marlaalle, Wilmalle, Barballe, Evitalle, Lilille ja Snowwlle ihanaa raskausaikaa ja onnea tulevaan! Ja teille Pieni Tiikeri, Kielo, Despe, Lakka, Susu, Sera, Elli, Shanya ja Eina NAUTTIKAA siitä iki-ihanasta lahjasta, joka on teille suotu!

Iinamiinalle voimahaleja ja lämpimiä ajatuksia jos vielä olet näitä sivuja lueskellut :heart:

Kiitos teille kaikille :heart::heart: Olette olleet suurena tukena kun on tuntunut että kohtalon tuuli on yrittänyt kaataa tämän puun juurineen.

Hyvää äitienpäivää :heart:
 
Baby :hug:
Apua, miten paljon rupes itkettämään. :'(
Ihan mielettömän kurja juttu, että tässä hoidossa kävi noin, hirmuisesti voimia ja lämmin halaus!!! Kirjoitit niin kauniisti, kiitos.
Toivottavasti odotusaika seuraavaan hoitoon kuluu yllättävän nopeasti...
Ja mä kyllä toivon ja uskon, että teillekin se ihme vielä suodaan... mutta toki elämää helpottaa, että joka tapauksessa kääntää ajatuksia tulevaisuuteen.
Kaikkea hyvää :heart: Toivon niin, että elämä vielä yllättää onnellisesti!!!

Lili
 
En osaa Babylle mitään sanoa muuta kun että olen tosi pahoillani, voimia teille! Ja kaikkea hyvää elämääsi. Älä luovu toivosta!

Onnea Snowwlle! Ja yritähän rentoutua ja lopettaa lämpöjen tarkkailu, kyllä kaikki menee hyvin.
Itse en ole kummassakaan onnistuneessa hoidossa käynyt veritestissä. En tiedä, mutta lukenut niistäkin tarinoita kun silläkään tarkkaa varmuutta asiaan saada. Kaikki me varmaan ollaan käyty läpi tuo alkuraskauden tuskien taival. Toisaalta maailman ihaninta aikaa mutta samalla niin raastavan kamalaa.

Me täällä yritetään totutella ajatukseen että meille tulee vauva, ihan hullua. En ole lainkaan tottunut ajatukseen. Turvakaukalon olen hankkinut, muuta en. Vauvan vaatteet on pusseissa varastossa, en ole vielä edes ajatellut niiden hakemista saati pesemistä. Tarvis varmaan tehdä jotain. Työt on loppu ja tuntuu että kiireet vaan lisääntyy. Talo pitäis lopputarkastaa kesän aikana ja pihat on tekemättä, onhan tässä aika... onpa... Kunto on vallan mainio, ei mitään kremppaa missään, väsy iskee ehkä hiukan helpommin kun yleensä. Mitenkäs Wilma ja Barba? Joko masut ahistaa? Mulle ei oo taaskaan tullut painoakaan kun 2kg joten mulla ei oikein ahdista edes vaatteet.
Hyvää kesää, toivotaan että kelit lämpenee
Iinamiinaa myös tässä mietiskelin ja toivottavasti hänellä asiat hyvin!
 
On se hyvä että te uskotte edes mun raskauteen mutta en pysty siltikään uskomaan itse.

Baby: Ymmärrän kyllä miltä susta tuntuu, samaa pohtinut myös ja Tuntuu varmasti yksinäiseltä nyt.
Jos mun raskaus ei jatku, en minäkään ole ole sitten enää tänne tulos jos et sinäkään, mun elämä ei vain ikinä ole mennyt ruusuisesti niin se vaikuttaa tuhottomasti tähän mun negatiivisuuteen raskauden suhteen, ei voi näin helposti raskautua ja mennä kaikki hyvin. Voihan sitä laittaa yksityisviestiä ja kirjoitella vaikka sähköpostin kautta jos joudun palaamaan lähtöruutuun..


Marlaa: Just tuota samaa mietin miehen kans että tais olla turha käynti kun ei siitä mitään varmuutta mihinkään voi saada, viitearvot niin suurella haitarilla että siihenhän sopii vaikka mikä luku 90% varmuudella.
 
Baby:todella todella pahoillani olen sun/teidän puolesta ja lilin tavoin tuli tippa linssiin kun luin kirjoituksesi.Muista, että ikinä ei saa luopua toivosta olipa tilanne kuinka kaoottinen tahansa.toivon todella, että onnistutte vielä ja ihana asenne sulla kaikesta huolimatta. Taitaa todella tämän ketjun taru lähestyä loppuaan, niin kai se aina elämässä menee..valitettavasti. Kaikille toivon minäkin kaikkea hyvää ja kiitos kuluneista vuosista.paljon voimia ja onnea tulevaan baby!!!
 
Täällä itken myös minä:'(
Tuntuu niin suunnattoman pahalta Baby teidän puolesta:( Mitkään sanat ei varmasti vie tuskaa pois tai tee sitä edes yhtään siedettävämmäksi, mutta ajattele asian "valoisaa" puolta, teillä vielä on hoitoja jäljellä ja oikeasti kaikki on mahdollista:heart:
Olin itse valmis luovuttamaan jo ensimmäisen IVF:n jälkeen, kun pettymys oli niin kamala, kun siirtoon ei päästy ja toinen yhtä paha paikka oli, kun alkiot ei seuraavassa hoidossa selvinneet sulatuksesta:'(
Ne on olleet ehdottomasti pahimmat hetket tässä hoitotaipaleessa, se tuntuu maailmanlopulta, kun ainut toivo viedään jo ennen siirtoa ja kaikki loppuu siihen:(

Mutta sinä Baby olet vahva ihminen, kaikki ovat, jotka tätä p*skaa jaksavat läpi käydä, tämä on ehdottomasti yksi elämän raskaimmista poluista, ellei peräti raskain:(

Uskon ja toivon, että onni vielä teidänkin kohdallenne pysähtyy ja saatte sen kauan toivomanne oman ihmeen. Toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi ja paljon voimia odottaa seuraavaa hoitoa:hug:
Ja toivon toki myös, että tulisit tänne heti takaisin, kun/jos vaan siltä tuntuu, täällä me edelleen ollaan ja varmasti tehdään kaikkemme, et osataan olla tukena.Te kaikki täällä olette olleet mullekin äärettömän suuri tuki, enkä oikeasti unohda teitä koskaan:kiss:

Iinis, voimia sinullekin tähän kaikkeen elämän kurjuuteen, toivottavasti voit olosuhteisiin nähden hyvin. Iso ikävä sinua:kiss:

Snoww, tiedän hyvin tuon tunteen, et ei voi uskoa omaan onnistumiseen, kun elämä ei tosiaankaan ole mennyt kovin ruusuisesti, mä en vieläkään oikein usko, että MINÄ voisin olla nyt tässä tilanteessa: / Tuo Babyn jäähyväiskirjoitus olisi pitänyt olla minun kirjoittama:ashamed: Uskon kuitenkin, että sinulla ja pikkuisella on siellä kaikki hyvin ja kyllähän tuo veritesti nyt jotain selvyyttä tuo:) Millonkas sulla onkaan nt-ultra?

Marlaa, kiva kuulla sinustakin:) Ja ohhoh, miten vähän sulla noussut paino, miten sä sen teet et paino pysyy noin minimissä?:O
Kiitos kysymästä, täällä mennä porskutetaan päivä kerrallaan eteenpäin. N-Ä-R-Ä-S-T-Ä-Ä ihan kaikki mitä suuhun laitan tai jätän laittamatta, tää on tällanen 24/7 riesa:mad: Outoja kipuja myös aika ajoin alamahassa ja selässä, mutta maha ei kyllä ahdista yhtään, ihmettelen vaan kun tuntuu, ettei se enää kasva, vaikka nytjän sen pitäs kasvaa eniten:O Mutta en siis valita, kaikki otan vastaan mitä annetaan:heart:
Tiedätkös sinä kumpaa odotat? jaksuja viime metreille, sinulla ja Wilmalla H-hetki alkaakin olla jo lähellä. Ihanaa:heart: Mien Wilma menee?

Ja kaikille muille tasapuolisesti moro:wave: teidän kanssa sit pääseekin jutustelee tuolla facessa ja osan kanssa kohta ihan kasvotusten:kiss:

Mä en kyllä aijo luopua tästä ketjusta, mä käyn sit vaikka yksin täällä teitä huhuilemassa. Tuntuu kamalalta ajatuselta, ettei meidän ketjua enää olis :(

Mukavaa keväistä päivää murut, kaikesta kurjuudestakin huolimatta:kiss:
 
Baby, kaikkea hyvää sinulle, toivon kuitenkin että hoidot jatkuvat ja saat vielä joskus sen kauan kaipaamasi vauvan. Pidä nenä pystyssä! :heart:

Meillä tyttö täyttää maanantaina vuoden, synttärikutsujen järjestäminen on vauhdissa. Juhlitaan helatorstaina. Viimeinen vuosi on mennyt todella nopeasti :heart: :heart:
 
Baby, voi mikä suuri suru teitä kohtasi! :'( paljon halauksia ja voimia, vaikea on löytää sanoja
tähän. Toivon että teillekin vielä se onni suodaan, tavalla tai toisella. Itse jaksan aina muistuttaa
että niitä vaihtoehtoja on paljon, kunhan vaan jaksaa noita hoitoja rämpiä. Meilläkään ei olisi tuota
ihanaa neitiä ilman jotain ihanaa siittiöiden luovuttajaa! Kaikkea hyvää jatkossa ja ihanaa kesän
odotusta!

Snoww, minulla silloin se hcg arvo oli rv 5+0 2006, joten kyllä se jotain kertoo. :)

Tikru, ihanaa, onnea synttäreille, niin se aika vaan vierii nopeaan!! :heart:

Halauksia kaikille, ja Iinis myös täällä mielessä...
 
Baby, itku silmässä minäkin :'( Kiitos kauniista sanoista! Vielä pari viikkoa sitten toivo oli ylimmillään ja nyt.. Tulevaisuus ihan hämärän peitossa sen osalta, tuleeko minusta koskaan äitiä. Nyt on se pahin aika, äitienpäivästä puhutaan joka paikassa. Tuli sinusta sitten jonain päivänä äiti tai ei, elämällä on paljon annettavaa. Pidä haaveesta kiinni niin kauan kuin se tuntuu tarpeelliselta. Toivottavasti et joudu koskaan siitä otettasi irrottamaan, vaan saat sen ihan kokonaan omaksesi, tavalla tai toisella! Voimia sulle ihan äärettömän paljon ja iloakin haluan toivottaa! :heart:
Baby, mä kans haluaisin kovasti tietää, mitä sulle jatkossakin kuuluu. Jos tän ketjun tarina on nyt lopussa, kaksi vuotta sen jälkeen kun Gabi (mitähän Gabille kuuluu!?) tän aloitti, niin sopiiko Baby sulle, että laittaisin yksärillä mun nimen sulle tiedoks ja jos jonain päivänä olet toisenlaisessa tilanteessa, pyydä fb:ssä kaveriks niin pääset meiän "jengiin" sinne mukaan :) Saat myös kieltää tän, ymmärrän oikein hyvin. (niin ja samat sanat myös snoww, marlaa ja wilma, edelleen olette erittäin tervetulleita sinne! Ihan ehdottomasti haluaisin kuulla, miten teidän raskaudet etenee ja tietysti siitä, kun omat pikkuisenne saatte ekan kerran syliin. FB:ssahan voi muuten olla ihan hissukseen ja käydä vaan meiän omalla sivulla hengaamassa, jos haluaa)

Snoww, joskus on sinun ja teidänkin aika kohdata jotain ihmeellisen ihanaa ja jospa se hetki olisi nyt!! Ootko jo saanu sen tuloksen?

Iinis, jotenkin sanat hukassa, toivon kovasti että teidänkin kohdalla onni totaalisesti kääntyisi!!

Marlaa, ihania aikoja sulla edessä, oioi, mä oon ihan herkkis nykyään, jotenkin elää voimakkaasti niitä vuodentakaisia, ainutlaatuisia vaiheita..

Kyllä me saadaan vaan olla kiitollisia, ketkä on omat lahjamme saatu/saamassa, ei muuta voi sanoa. En luovu siitä ajatuksesta, että myös Baby sä tuut kuulumaan siihen joukkoon. Ja ehkäpä meidän oma Gabi myös jonain päivänä.

Olette aarteita jokainen!! :heart:
 
Kai mulla oli se siirtopäivä sitten rv 2+2 eli tuo verikoe tehtiin 5+2..
Jos kerta lasketaan mukaan 2 päiväinen viljely??

HCG oli 12982.

Ite veikkasin että se on 136 ihan näiden olemattomien oireiden takia... aika metsään meni.
Mutta ei voi käsittää tätä touhua, tää on jotenkin niin sairasta :LOL:

23päivä on se ultra. Pakko se on nyt tuskailla sinne...
 
Voi kuinka ihania te olette :heart::heart::heart: Vaikeaahan se on pysyä pois täältä :) Mielellään liityn teidän seuraanne FB:hen ja haluan tutustua teihin sen kautta sitten kun... Eli, Kielo laita vain yksärinä viestiä :)

Kesää kohti ja uusia tuulia sitten syssyllä ;) Lämmin halaus kaikille!
 
Ei Snoww!!! Tässä ei pitänyt näin käydä!! Kyynel valuu poskella puolestanne :'( Olen todella pahoillani.

Tiedän, ettei mitkään sanat tähän tilanteeseen auta. Ajattelen sinua ja toivon, että saat voimaa jaksamaan!

Haleja!
 

Yhteistyössä