KESÄ 2010 hoidot

Nyt on ekan kerran testattu tänään........... 4 eri testiä. 1 apteekin testi joka näytti selvimmin kahta viivaa ja 3 muuta testiä jokka näytti samalla lailla mutta vähän himmeämmin kahta viivaa...

Ei voi vain uskoa. Pakko päästä veritestiinkin. Eikä osaa riemuita jos tämä onni otetaan pois. Tiedätte varmaan...

Ja kun ei siis mitään oireita ole ollut. Pari päivää sitte tuli kaksi finniä ja oli ekat menkkajomotukset, aattelin että aiva pian tulee menkat. No, pää oli kipeä eilen ja on vähän nytkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Eina ja Baby20xx
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNAAAAAAAAA Snoww!!! Piti oikein lukea kolmesti sinun tekstin ja kyllähän siinä niin lukee, että raskaana olet!! Onnea niin miljoonasti!!

Usko nyt vain testeihin ja huomenna vaikka varmistamaan verikokeella ;) Taas vahvistui se, ettei niistä oireista ole mitään varmuutta! Kuinka ihana kesä teillä onkaan edessänne! Ja mahtuuhan ne sun kesävaatteet vielä tämän kesän :)

Aion niin tehdä saman tässä toukokuun aikana! Raskaaksi siis!! Olisiko Iiniksestä piinailukaveriksi kenties... Mitäköhän Iinamiinalle kuuluu? Ikävä.

Kiitos Barba kysymästä. Perjantain UÄ:ssä n 7-8 kpl rakkulaa. Huomenna taas UÄ ja sitten tiedänkin jo milloin punkioon. Samaa se lääkäri sanoi, että menopurilla monesti määrä pienempi mutta laatu parempi. Toivotaan, että sieltä se meidän rakas saisi alkunsa... Kahta eivät taaskaan suostu siirtämään. Muuten olo oikein hyvä. Toivoa täynnä mutta yritän asennoitua siihen, että toisinkin voi käydä. Vaikeaa! Haluaisin jo kovasti tutustua teihin FB:n kautta (siellä ilmeisesti olette jo suurin osa) :D En silti halua ennen kuin. Silloin teistä vain tuntuisi ettei voi puhua siitä vauva-arjesta ym siihen liittyvästä. Mutta toivon mukaan pian!
 
Snoww, loistavaa ihanaa!!!! :heart: Kovasti nyt toivotaan että siellä menee kaikki hyvin,
ja tiedän että sitä ei millään pysty uskomaan, ja hetki siinä meneekin! :D

Kannattaa varmasti käydä siellä veritestissä, niin saa itsellekin varmemman mielen!

Huh, todella hienoja uutisia!

Baby, ja todellakin nyt tämä on teille se The Hoito, uskomme niin, eiks jeh? :D
Tsemppiä huomiseen ultraan, tuuhan sitten kertoilemaan mille päivälle punktio osuu!
 
Joo-o sain nyt pienen näpäytyksen tässä että aina ei ole niin kuin olen neitikaikkitietävänä/neitiitsetietoisena ajatellut, mutta näköjään useimmiten sitä sattuu hyviä asioita kun sitä todellakin vähiten odottaa.

Baby: En kyllä ymmärrä miksi ei voi kahta siirtää jos kerran kaksikin vauvaa olisi tervetulleita. Mäkin jo suunnittelin seuraavaa ICSIä että pyytäisin että kaksi siirrettäisiin, en sitte tiä onko kellekään siirretty kahta tuoresiirrossa.

Huvittaa nyt tuo aamuinen testaus ku mies rupes sanomaan ensin että katto ny kahta viivaa tähän tulee, mielessäni ajattelin että kyllä viittiiki pelleillä asiasta :D Ja ensimmäinen tokaisu multa että -Eihän tässä ole mitään järkiä!!! :D Olis pitäny piilokuvata.

Noniin nyt naama peruslukemille, mikään ei ole varmaa kuitenkaan.
 
Snoww, kyllä meille on siirretty kaikissa tuoresiirroissa 2 alkiota kun ollaan pyydetty,
varmaankin siksi että eivät ole olleet mitään huippulaatuisia.

Jep, uskon että naama leviää hymyyn vaikka mitä tekisit.. :D
 
eiiiikää Snoww!!!! Aivan mieletöntä, voi hurja voi hurja, miten nää plussauutiset tuntuu aina niin sykähdyttäviltä, kun niitä tällä palstalla lukee!! Kyllä toi testiarsenaali kyllä jo riittää kertomaan, et ihan on satavarma, et oot raskaana ja nyt on ihan oikeesti kaikki todennäköisyydet sen puolella, et kaikki menee loistavasti loppuun saakka. ONNEA ihan mielettömästi <3 <3 <3

Baby, nyt jos koskaan on tosiaankin sun vuoro!!! Uskalla vaan toivoa ihan täysillä, niin me kaikki tehdään sun puolesta :)
 
Kiitos Kielovanamo :heart: Täällä kuitenkin mieli taas maassa. Eilisessä UÄ:ssä ei ollut kuin kaksi lähtenyt kasvamaan. Päätimme silti, että menemme punktioon vaikka todennäköisyydet erittäin huonot. Lisäksi, viljelyn pituudeksi tulee neljä päivää, jota pidetään liian pitkänä tässä tapauksessa. Saa nähdä...

Hyvää vappua teille!
 
Vihdoinkin pääsin nettiin ja huippu-uutisiahan täällä odottikin...
Snoww, mielettömästi onnea plussasta!!!! IHANAAAAAAA:heart:

Baby, voi itku et moni rakkula oli lopettanut kasvamisen:( Mutta nyt ei auta kuin toivoa että kuitenkin nuo kaksi olisivat sitten huippuluokkaa ja saisitte kyytiläisen. Varmasti on mieli maassa ,mut täällä me kaikki toivotaan et kaikki menis vielä hyvin!! Voimia muru :hug: Millon sulla on punktio?

Vappu tosiaan oli ja meni, en päässyt edes toivottelemaan hauskoja vappuja,mut hyvää kevään jatkoa joka tapauksessa ihan jokaiselle:kiss:

Omaan eloon ja oloon ei kuulu mitään ihmeitä, närästys meinaa viedä mielenterveyden ( senkin vähän mitä jäljellä on:kieh: ) Selkäkipu on välillä sietämätöntä ja yöt menee taas vaihteeks ihan miten sattuu: / Mutta tätähän tämä on ja nautin kyllä kaikesta huolimatta tästä olotilasta ja maailman suurimmasta ihmeestä:heart:
 
VAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!! JIPPIJAIJEI!! Snoww!!!!! Mahtavaa! Hurjasti Onnea! Mieletön uutinen :) Toivotaan että kaikki menee loppuun saakka hyvin :heart: Joko on tullut tuntemuksia alkaneesta raskaudesta? Entäs miten sen veritestin laita? Meinaatko mennä? Jos, niin milloin?

Ja siitä kahden siirrosta tuoresiirtoina. Meillä siirrettiin aina tuoresiirroissa kaksi. Ei koskaan yhtä. Mutta laatu olikin meillä melkoisen heikkoa, eikä mistään olisi ollut pakkaseen, niin kaikki siirrettiin mitä pystyttiin, eli max. se kaksi ja muut roskiin. Paitsi viimeisessä hoidossahan jäi yksi pakastuskelpoinen ja sen kaveriksi laitettiin 4 alkiota samaan olkeen (nämä neljä olis menneet suoraan roskiin jos ei olis ollut tuota yhtä pakkaskelpoista).. Mutta sitten taas jo viimeisen hoidon suunnitteluvaiheessa lääkäri totesi että kaksi siirretään, oli laatu sitten vaikka TOP:pia. Ja isolla merkkasi papereihin että kahden siirto :)

Voi ei baby :( Mutta toivotaan nyt hurjasti että siellä ne pari olisi todella todella hyvän laatuisia. Meillä oli viimeisessä ja onnistuneessa hoidossa Menopur ja viimeisessä on laatu ollut jo parempaa mitä aikasemmissa hoidoissa puregonilla ja pergoveriksella. Sitä en tiedä ja vanno että oliko tuo Menopur sen paremman laadun takana vaiko Metforminit vaiko (todella) pitkä lamautus Procrenilla?? Sitä on vaikea sanoa. Mutta olen itsekkin lukenut että ja lääkärikin mulle todennut että menopurilla saisi ehkä hiemam vähemmän soluja mutta parempilaatuisia. Peukut on sulle nyt hurjasti pystyssä! Milloin punktio? Tsemppiä oikein paljon

Mulle ei mitään kummempia :wave:
 
Baby: Pidetään peukut pystyssä kuitenkin, eihän meilläkään oikein hyvin alkanut tämä hoito aluksi...
Saatais nyt vielä sut plussaamaan...

Susu ja Eina: Ei millään ole muistanu että teille kaksi siirretty tuoresiirtoina, hyvä että sitä tehdään kuitenkin.
Luulis että Babykin saisi kaksi nyt ainakin kyytiin..

Eina: joo toivotaan,, Kyllä heti plussauksen jälkeen pieniä vihlaisuja ja nivus ajoittain kipeä, sitte väsy(ajattelisin että olisin enempikin väsyneempi jos ei olisi noita kortisoneja käytös) vattaa turvottaa ja pissalla saa aika useasti käydä. Kohdun nipukka on kyllä ollut helposti havaittavissa jo paljon ennemmin mut luulin et se paisuu siksi et menkat alkaa :D Luget tuntuu menevän ja jäävän sinne...Joskus viikko jälkeen siirron mulle tuli tosi paha hiivasienen aiheuttaman kaltainen kutina, ois tehny mieli repiä koko vehje irti, niin kauhiasti syytti :D

En ole vielä saanu klinikalta ketään kiinni tuloksesta, kyllä mä ainakin kysyn pääsiskö veritestiin, et tietäis siitä hcg:sta, ettei tarttis niin kauaa odottaa. Viimeksihän just kävi niin että ultrassa havaittiin että ei tämä normaali raskaus ole.
 
Punktiosta selvitty!! Positiivinen yllätys oli, että kerättiin 4 solua!! Kahta lähdimme hakemaan. Taas näyttää elämä taas vähän valoisammalta. Nyt vain toivotaan parasta :)
Kiitos tuestanne <3 Snoww, olisihan se mahtavaa liittyä seuraasi! Olen niin onnellinen p
uolestasi :)
 
Snoww: Onnittelut plussasta!
Baby: Hienoa että saittekin 4 solua, peukut pystyssä että hedelmöittyisi hyvin. Saatteko huomenna väliaika tietoja?

Minulla täällä menee viikot pikkuhiljaa eteenpäin. Selkä kipeytyy töissä kovasti, viime viikon olin saikulla ja nyt on tää viikko lomaa. Muuten ei mitään ihmeitä. Tänään olisi neuvolassa käynti. Nyt onkin uusi terkka, saas nähdä onko yhtä mukava kuin edellinen.

rv 32+3
 
Voi IIIIIIIIIHANAAAAA snoww!!! ONNEA!!! :heart: :heart: Teki mieleni sullekki tosta oireettomuudesta sanoa, ku piinailit, et ei se mitää tarkota, ei mullakaa ollu muuta, ku menkkaoireet alussa... mut en sit viittiny, et ois kuitenkaa uskonu ;) Mut ihan hirmuisesti onnea, ja meet vaan sinne veritestiin oman mielenrauhan takia :) Jännäää juttu, mun oikee käskettii mennä sinne veritestiin sit taas... nii ne käytännöt vaihtelee näköjään kovasti. Multa on menny ihan ohi, onko sulla ollu jossain vaiheessa kohdunulkoinen tms.? :( Ja oliko sulla yks laps jo ennestään kans?
Nyt uskotaan ja toivotaan, että kaikki menee loppuun asti hyvin, kaikki peukutukset sulle!! :heart:

Babylle hurjasti onnea ja tsemppiä tulevaan siirtoon!! :heart: Miksei sulle oo suostuttu kahta siirtään? Mä oon pitäny sitä tavallaan vaan positiivisena asiana, ettei siirretä kahta, ainaki omalla kohalla tuntu siltä, että ne piti raskauden alkamista niin todennäkösenä, ettei kannattanut ottaa "riskiä" kaksoisraskaudesta, tai niin se lääkäri mulle sano. Mikä tais tosiaan olla aika tottakin... ;) Mikä teillä olikaan lapsettomuuden syy, jos saa udella? Mä oon oikeesti niiiiin onneton muistamaan näitä, anteeks! :ashamed:

Iinistä ikävä täälläkin! :heart:

Kaikille muillekkin hyvää kevättä!! Tulispa jo lämmin... :cool:
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu


Baby20xx-----------------2. IVF/ICSI
iinamiina------- 2. IVF 4.PAS?



*** PIINAILIJAT ***


PLUSSANNEET

Marlaa--------3.IVF/ICSI---------- + testattu 16.10.2011 LA 24.6.2012
wilma32----------3.ICSI----------- + testattu 19.10.2011 LA 25.6.2012
Barba--------- 4. IVF/ ICSI-------- + testattu 27.11.2011 LA 7.8.2012
evita---------- 3.ICSI -------------+ testattu ? LA 7.8.2012
Lili_78-----------7. ICSI----------- +testattu 27.12 LA?
snoww----------2.ICSI-------------+ testattu 29.4.2012 LA?

VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.6.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011

Susu75------4.ICSI/lahjasolut---- TYTTÖ 9.10.2011

Sera2010-----1.IVF - 1.PAS-------POIKA 31.10.2011

Elli82 ------ 1.IVF- 1. PAS----- TYTTÖ ja POIKA

Shayna ---- 2. IVF - 1.PAS --- TYTTÖ 30.11.2011

Eina-------------3.IVF---------- TYTTÖ 18.1.2012
 
Baby: Mahtava juttu!! Nyt sitten se Sitkein Sissi mukaasi ja piinailemaan.... :)

Mä olin tänään veritestis ja huomenna sit tietää tuloksen. Oon mä kyllä testaillutkin tänäänkin aamulla ja näytti tosi tummaa viivaa :) 9 testiä yhteensä oon tehny sunnuntaista lähtien.. tosi järkevää :D

Sera: Hyvin arvasit, en oisi varmaan uskonut, sunnuntaina testattiin vain sen takia että saisin lopettaa lääkkeet jo mutta olikin sitten asiat toisin.
Ensimmäisessä ICSIssä oli se kohdunulkoinen ja sen jälkeen meninkin leikkaukseen että poistivat munanjohtimet.
Juu mulla yksi lapsi ennestään edellisestä liitosta, hän on jo pian 10 vuotias iso tyttö, hänelle ei olla vielä kerrottu kun on pettynyt kans monesti ku ei tulekaan pikkusiskoa/veljeä. Ei osaa arvata mitään vaikka testikin on tuolla vessas täysin silmien alla.. :D
 
Veritesti meni mönkään, idiootit labrassa olivat kattoneet puolen vuoden vanhan lähetteen joka oli CRB testi. Eli multa otettiin CRB testi!!! Ei voi käsittää minkälaisia urpoja ne sinne labraanki ottaa töihin tai sitten tuo oli täysin tahallista, täytyy olla. Eli mä en nyt pääse ollenkaa hcg testiin koska lähete on aina päiväkohtainen ja kun ne on niin arvokkaita testejä niin ei niitä tehdä jos ei ole epäilystä esim. keskenmenosta. Näin mulle sanottiin ja että pitää nyt vain uskoa niihin kotitesteihin.

Eli antaa olla nyt sitten.
 
EI HITTO, snoww, todellakin, kuka ihmeen urpo siellä on ollut?? :confused:

Mun mielestä kyllä nuo olisi velvoitettuja ottamaan sen uudellen koska ovat itse mokanneet??!!

Mä kyllä kävin silloin itse yksityisellä lääkäriasemalla testissä, maksoiko se jotain 60-80 €, mun mielestä se ei ollut kova hinta siitä että sain varmuuden. Mutta siis en edes tiedä onko sulla mahdollisuutta mennä otattamaan tuo itse?

Toisaalta, kyllähän ne testitkin sen näyttää. :D
 
Viimeksi muokattu:
ei helkkari, ei oo totta snoww.. ja kehtaavatkin sitten olla ottamatta uutta.. Vaikka niinhän sitä sanotaan, että kotitestit on yhtä luotettavia ku verikokeet, eli kyllä sä kaikesta huolimatta voit olla ihan rauhallisilla mielin. ..tai voit ja voit, ei se ihan niin helppoo oo, tiiän :) Millon pääset ultraan?
 
Meidän klinikka on toisella paikkakunnalla kuin missä asun, eli lähete laitetaan tulemaan toiselta paikkakunnalta mun paikkakunnalle, nyt ne ei enää suostunut toista lähetettä laittamaan(puhelimes oli eri hoitaja kuin viimeks)mun asuinkunnan labra siis mokas. Mutta olkoot sitten, jos kiukun räjähtelyt on kans yksi selvä oire niin sitä kyllä piisaa..

Ultra on VASTA 23 päivä..

Ois muuten aika huisia jos marlaa ja wilma pyöräyttäis samana päivänä :)
 
Noniin. Kotona taas piiitkän viikonlopun jälkeen. Ilman kyytiläistä :'(

Perjantaina väliaikatieto, että neljästä kerätystä munasolusta vain yksi hedelmöittyi. Tänään aamulla tuli soitto, ettei päästä siirtoon tänään. Haluavat kuitenkin jatkaa viljelyä huomiseen ja ilmoittavat jos tulee siirto huomenna. Kun kysyin todennäköisyyksiä, eivät pystyneet sanomaan. Onko täällä vastaavaa kokemusta?

Nyt vain vituttaa niin lujaa!!
 
BABY :hug:

Yhdyn vitutukseen, nimittäin mulla ei ole enää lämmöt koholla eikä ole enää mitään pieniäkään oireita mitenkään.
Kiva nyt odottaa ultraan asti. Minkäänlaista vuotoa ei ole ollut mutta nuo lämmöt nyt sanoo jotakin. Eilen aamulla taas testattiin ja vahva viiva mutta...nuo vitun lämmöt. Ne on ollut sen melkein 37,2 ja nyt oli 36,9.
Torstaina oli stressiä ja pe aamusta helvetin kipeä niska ja siitä alaspäin leviten lapaluille.
Toki on sellanen työ että niska ja hartiat kovilla mutta blaah.

Mahakaan ei kovetu(painontunne) sillai niinku ennen. Mitään muita kipuja ei ole ollut.
 

Yhteistyössä