KESÄ 2010 hoidot

Lili:ihanaaaaaaaaaaaaaaa:heart:eek:n sanoinkuvaamaton fiilis tuo eikö vaan!! ja oon niin ilonen teijän puolesta että saitte sen kokea ja ihan varmaan on kaiken tuon odotuksen jälkeen todella helpotus!!! nauttikaa täysillä tunteesta ja nauti raskaudesta täysin siemauksin!!
Wilma:sulla menee ihan saman kaavan mukaan kun mullakin meni.plussa pärähti 19.10 ja laskettu aika samana päivänä:)tosin meillä syntyi 2 viikkoa etuajassa.jännä nähä miten teillä käy!!!
Barba:eek:nnea yöunista, eikö ookin mukavaa välillä palata normaalirytmiin=)
mä oon täällä ny ihan täpinöissä Einan johdosta.taitaa rouva olla tositoimissa tällä hetkellä.voi kun kaikki menis hyvin ja saatas pian kuulla ihania vauveliuutisia!!!
 
No niin, vihdoinkin kiireisen päivän jälkeen kerkeen kommentoimaan!

Lili, aivan mahtavaa, ihanaa, onnea onnea!! :heart::heart: Olette todellakin onnenne ansainneet kun olette jaksaneet näitä hoitoja niin pitkään tahkoa!!

Täälläkin odotellaan kiivasti Einan viestiä, kohta on taas yksi pienokainen meidän ketjussa! Niinkuin joku kirjoittikin, kyllä on mahtava ollut tämä meidän ketju! Viimeiset vielä tsempataan plussajunaan, Iinis ja snoww ja Baby20xx, niin sitten järkätään kokoontumisajot jonnekin!! :D

Meillä oli tänään neuvola, neiti oli hyvin kasvanut, 5690g ja 61.4cm, ja saatiin ekat rokotukset. Äitiä tais jännittää / sattua enemmän kuin tyttöä... mutta ihan hyvin ne meni, ja ainakaan vielä ei ole mitään erityisiä oireita , kuumetta tai kipuilua.

Koiran eläinlääkärikin meni hyvin, epäili jotain mahakatarria ja saatiin nyt 4 viikon lääkekuuri. Jos ei auta niin sitten joudutaan tähystämään että mikä siellä aiheuttaa vuotoa. Pahimmassa tapauksessa voi olla solumuutoksia = syöpä? mutta sydän ja veriarvot oli kaikki ok, ja sanoi vielä että tämä koiran ongelmaksi ei ainakaan se sydän enää tule. =)

Kiitos onnitteluista, en tiedä olenko ihan kajahtunut kun vielä yrittäjäksi tässä kohtaa lähdin, mutta eipähän puutu elämästä haastetta. Ja kyllä mä toisaalta olen aina ollut sellainen työnarkomaani että eipä sitä kauan osaa toimettomana olla, vaikka toki haluan tytön kanssa viettää aikaa mahdollisimman paljon. Niin ja kaipa se elo miehenkin kanssa taas tasaantuu, kyllä se yrittää kovasti olla mulle mieliksi taas kun on varmaan tajunnut olleensa typerä.. :D lupasi jopa että lähdetään kesällä Rodokselle lomalle, jee! Nyt pitäisi vaan varata äkkiä matka! Miten muuten te muut jotka olette reissanneet, meidän neiti on silloin 9 kk, ei varmaan mahdu enää siihen lentokoneen vauvaboxiin / mahtaakohan sitä tarvita tolle matkalle?

Shaynalle myös tervetuloa takaisin, en tainnut viimeksi muistaa! :wave:

Sama juttu täälläkin tuosta kakkoskierroksesta, kovasti se vaan tunkee mieleen kun ikä alkaa painaa niskassa, kovin kauan ei ole mulla ainakaan enää armonaikaa.. meillä on pakkasessa ne 3 alkiota, josko syksyllä kävisi kokeilemassa? :O Hyvin ne synnytyskivut kyllä unohtuu tässä ajan myötä.. Vaikka sanoin kyllä silloin heti synnytyksen jälkeen että ei ihan heti toista kertaa.. :LOL:

Marlaa, ihanaa, tunnet jo liikkeitä masussa! Musta ne ekat hipaisut oli just niin ihania, kun tajusi että siellä vatsassa on elämää.. :heart: Ja sama Wilmalla, kyllä ne hipaisut varmasti on niitä oikeita!

Evitalle kovasti jaksamista sen yökkäilyn kanssa, voin kuvitella että on kamalaa! Itse kun en niistä tiedä mitään.. :ashamed: haethan ihmeessä sairaslomaa (jos et jo ollut), että saisit muutaman päivän levätä kotona?

Nyt menen tuon yhden väsyneen kiukku-iitan kanssa tekemään iltatoimia, huomiseen murut!
 
Liliiii, aivan mahtavaa ja ihanaa! :heart: Etköhän se sinäkin kohta saa nauttia todenteolla pahoinvoinnista ja väsymyksestä tai vähintään kohtalaisesta etomisesta ja 'krapulasta', näin uskoisin! :D Mulla ainakin ilmaantui nuo karmean ihanat oireet vasta kans joskus rv 7-8 oisko.. Kyllä sen sitten tietää missä tilassa sitä ollaan! Ihanaa :) Ja sekin on ihanaa että tekään ette halua ottaa selvää sukupuolesta, tykkään!! Mä en kans ikinä haluais sitä etukäteen selvittää, missä se jännitys- ja yllätysmomentti sitten olisi?? :)

Ja Evita, 'tässä iässä' PÖH! Missä iässä? Vastahan tässä eräät on aloittamassa lasten tekoa ja lapsiperhe-elämää! Ei kai meillä nyt paljoa ikäeroa ole? En mä kyllä tunne itteeni yhtään tippaa ainakaan kohta 37-vuotiaaksi, en fyysisesti saati sitten henkisesti! Meille ei niitä kortteja jaeta täällä oikein tasapuolisesti valitettavasti :( Mutta tsemppiä ja jaksuja olojen kans, se on kyllä uuvuttavaa ja karseeta!

Mulla alkanee viikon päästä menkat niin sitten sniffaan ekat sumut nokkaan ja kp2 alkaa Puregon 250IU. Ubikinonia, E-vitamiinia, helokkiöljyä, sinkkiä, foolihappoa + tuhatta muuta kaadettu kurkusta alas tässä kumpainenkin ja vyöhyketerapiakin on vkon päästä.

Eina on tosiaan vauvaa hakemassa :heart: Toivottavasti kaikki menee siellä hyvin! Jännittää, tulis jo niitä uutisia!
 
Viimeksi muokattu:
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu



snoww----------2.ICSI-----------------?

iinamiina------- 2. IVF 4.PAS?

Baby20xx-----------------1. IVF/ICSI-----------?



*** PIINAILIJAT ***




PLUSSANNEET

Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1
Marlaa--------3.IVF/ICSI---------- + testattu 16.10.2011 LA 24.6.2012
wilma32----------3.ICSI----------- + testattu 19.10.2011 LA 25.6.2012
Barba--------- 4. IVF/ ICSI-------- + testattu 27.11.2011 LA 7.8.2012
evita---------- 3.ICSI -------------+ testattu ? LA 7.8.2012
Lili_78-----------7. ICSI----------- +testattu 27.12 LA?


VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.6.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011

Susu75------4.ICSI/lahjasolut---- TYTTÖ 9.10.2011

Sera2010-----1.IVF - 1.PAS-------POIKA 31.10.2011

Elli82 ------ 1.IVF- 1. PAS----- TYTTÖ ja POIKA

Shayna ---- 2. IVF - 1.PAS --- TYTTÖ 30.11.2011
 
:heart: Ihanaa Lili, onnea koko sydämestä!! :heart:

Malttamattomana ootan, että listalle saadaan päivittää erään toisenkin ihanat kuulumiset... ;)

Nyt vaunuilemaan, tää kaipaa liikuntaa! :cool:

Ainiin Susu, vähänkö ihanaa, jos pääsette etelään kesällä!! Kade! Meillä mies ei oikee välitä matkustelusta suuremmin, joten tosi harvoin sen saa lähtemään minnekkään :( 10-vuotis hääpäivänä on luvannu lähtee seuraavan kerran, ja sitä mä ootan ku kuuta nousevaa! :popcorn: :snotty: Ja vielä kivempi tietty, että parisuhdeongelmat alkaa teillä helpottaa!
 
Hei rakkaat!

Ihanaa Lili !!! Onnellinen olen puolestanne :heart:

Olette kaikki niin rakastettavia täällä! Kiitos kun ette minuakaan unohda vaikka olen tätä hiljaista sorttia...

Ja Iinamiina, olette taas pian tositoimissa! Mahtavaa :) Oikein valtavasti onnea ja onnistumista teille!

Eina, täälläkin jännätään sinun puolsesta! Voimia!

Voi Barba, harmi ettei nukkumatti löydä luoksesi... Voimia sinullekin! Yritä silti nauttia raskaudestasi.

ON. Zumenon-kierto käynnissä ja tänään oli kontrolli, limis ok (7,5) ja ensi viikon keskiviikkona meidän ensimmäinen PAS. Kaksi kahden päivän alkoita sulatetaan. Jos näistä ei ole siirrettäväksi, uusi mahdollisuus perjantaina jolloin viimeinen pakkasessa oleva alkoi siirrettäis (viiden päivän, yksi kpl).

Että näin täällä. Mieli muuten aika vaihteleva, välillä surettaa välillä toivoa täynnä.

Kaikkea hyvää kaikille, olette ajatuksissani :heart:
 
Pakko käydä nyt ahkeraan kirjottelemassa, kun netti POIKKEUKSELLISESTI toimii!! Jotain häikkää meillä netissä jatkuvasti, murrrr! :kieh: Et ei kannata ihmetellä, jos musta ei taas aikoihin kuulu, se on tää penteleen netti ku lakkoilee, en minä!! :(

Että lisättäköön se tohon Marlaan listaan maaseudun ihanuuksista... HITAAT ja TOIMIMATTOMAT nettiyhteydet!! :D Mutta muuten, ikinä en muuttais kyllä minäkään kaupunkiin täältä korvesta! :heart: Muksuille sitte tosiaa mopot tai mopoautot ;) Vaikka kyllä välillä tulee kirottua, et kuin HELPPOA ois asua kerrostalossa kaupungissa!! No, se menee yleensä nopeesti ohi! :LOL:

Mut Barballe toivotaan pikaista unelmakodin löytymistä sieltä ihmisten ilmoilta :) Miten muuten menee? Helpottaako väsy yhtään? Jaksuja muru! :heart:

Baby: Kiva kuulla sinustakin! Ja hienoa, että siellä ollaan tositoimissa taas pian, tuuhan sitte kertoo meille piinistelytuntemuksia, ni päästään jännäilemään sun kanssa!! Toivotaan, että eka pas tuo toivotun tuloksen teillekkin! :heart: Mä henkilökohtaisesti oon hyvin luottavainen pas:ien onnistumiseen ;) Joten tsemppiä kovasti sinne!

Kuten myös iinikselle isot tsempitykset ja jaksuhalit sumutteluihin sun muihin "ei niin mukaviin-" juttuihin!! :hug:
 
Pikaisesti nyt käymässä. Palaan paremmalla ajalla!

Lilille aivan hurjan suuri onnittelu :hug: Mahtavia uutisia sulla!

Meille syntyi toissapäivänä 18.1. klo:00.47 Pieni Tyttö!!! Painoa neidillä oli 3250g ja pituutta 51cm! Tänään pääsimme jo kotiin :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_78
Einalle suuren suuret onnittelut ihanasta pienestä prinsessasta myös täältä!! :heart::heart:

Tulehan sitten kertomaan synnytyskertomusta että miten kaikki meni, ja tsemppiä kovasti kotiin, ne ekat päivät vaan menee niin sumussa ja onnen huumassa! :D

Baby20xx, hienoa että teilläkin taas hoito menossa! Tule tosiaan heti sitten ensi viikolla kertomaan että miten meni, niin päästään piinailemaan sun kanssa yhdessä ja miettimään oireita!;)

Sera, joo me tykätään molemmat reissata, mä olen työnikin puolesta aika paljon käynyt ympäri maailmaa. Me haaveillaan kovasti että päästäisiin taas New Yorkiin, kun oltiin siellä häämatkalla, mutta odotellaan nyt että neiti kasvaa vähän niin sitten on helpompi lähteä tuo pitkä lento ja sopeutua aikaeroon. Selvitin muuten sen Finnairin vauvakorin, siinä on rajat 6 kk ja 11 kg, mutta enpä usko että meidän neiti vielä kesällä 11 kg painaa. Josko sen varaisi joka tapauksessa ja katsoo sitten että tarvitaanko sitä.

Mukavaa lauantaita kaikille!!
 
Heippa kaikki!

Sattui olemaan niinsanotusti "omaa" aikaa neidin nukkuessa, ja lueskelin näitä meidän ketjun alkusivuja. Moni on täällä edelleen, osa kadonnut jonnekin. Paljon on koettu yhdessä iloa ja surua. Ihanaa, että olette olemassa :heart:

Oikein hauskaa viikkoa kaikille. Hävitään neidin kanssa tiistai-iltana Kuopioon lentämällä, jännittää ja toisaalta on aivan ihanaa päästä oman äidin luokse :)

Tikru
 
Heippa murut:kiss:

Yritin jo eilen päästä tänne kirjottelee,mut kone päätti taas toisin,ei antanu kirjautua sisään:mad: Mut eipä mulla mitään asiaa edes ole:D

Pikku Tikru,mä näin susta ja sun pikku neitistä unta viime yönä.Kontattiin kaikki kolme peräkkäin meidän olohuoneen lattialla,vissiin alitajunnassa pyöri toi sun kuopioon tulo,mehän asutaan ihan "kiven heiton päässä" kuopiosta:LOL: Mukavaa reissua teille!

Ihanaa Baby,kohta pääset murun haku matkalle,toivotaan et kumpikin sieltä jaksaa pakkasesta ponnistaa:heart:

Ja Iinis myös,joko siellä jänskäillään hoidon alotusta? Millonkas sumut alkaa? Voimia ja tsemppiä sinnekin:kiss:

Despe,kyllä on ihana palata normi arkeen,siis unien puolesta.Ei ne vieläkään joka yö kestä koko yötä,mutta olen tyytyväinen tähänkin muutokseen=)

Sera,kiitos:heart: Kyl mä jo paremmin jaksan,kun saan nukuttua jo edes vähän paremmin.Ja kovasti etsitään taas sitä unelmakotia,mutta aika näyttää löytyykö se ikinä:O Flunssa ja paha poskiontelontulehdus tällä kertaa vaan latistaa tunnelmaa:snotty: Mites sielläpäin sujuu=)

Shayna,mäkin olen monesti miettinyt,et enemmän on kyl tyttöjä meidän listalla:heart: Vaikka just luin neuvalasta saadusta kirjasta,et poikia syntyy prosenteissa tyttöjä enemmän.Saapa nähdä miltä sit näyttää,kunhan KAIKKI ollaan vauvat syliin saatu:heart:

Jokos Lilin pahin panikointi on mennyt ohi? Ja mitäpä sinnepäin suomen maata kuuluu? Onko jo tullut iki-ihana pahoinvointi:p

Kovasti myös Einan kuulumisia odottelen,mutta niinhän se on,ettei tää palsta taida olla ihan joka hetki mielessä vauvan syntymän jälkeen:D Ihania vauvan tuoksuisia päiviä sinne teille:heart:

Susu,ihanaa et pääsette reissuun.Pääsenköhän mä enää ikinä,ei uskalla edes haaveilla: /

Wilma ja Marlaa,kertokaahan kaikki vaiheet matkan varrelta,teitä on hyvä seurata,kun ei niin hirveen montaa viikkoa perässä tulla;)

Jokos Evita olet päässyt erron pahimmista oloista? Toivottavasti,jaksuja sinne kovasti!!!!Millos sulla se ultra?

MISSÄS KIELO LUURAA????Nyt äkkiä takasin tänne:D

Kaikki vaan kirjottelemaan,mä haluun lukee teidän kuulumisia;)

Täällä vaan odotellaan seuraavaa etappia,torstain niskaturvotusultraa ja kaikenlaiset kauhukuvat on tietenkin jälleen kerran vallanneet mun pienen pään:ashamed: Mukavaa viikon alkua,kamut:wave:
 
Moikka kaikille!
Eilen oli neuvolassa käynti. Oli ihana kuulla taas pikkuisen sydänäänet. Rakenneultra olisi reilun kahden viikon päästä. Välillä tuntuu että viikot menee tosi hitaasti. Nyt on iskenyt pieni flunssa, huominen vielä saikkua.
Mitähän kaikkee barba haluaisi tietää? Minulla on mennyt tämä raskausaika ainakin tähän asti tosi helposti. Pahoinvointia ei ole ollut yhtään, eikä mitään ihmeellisiä mielitekoja. Tuntuu vieläkin niin ihmeelliseltä että voiko tää olla totta. Ihana tuntea pikkuisen liikkeitä, alkuillasta niitä tuntee parhaiten kun löhöö sohvalla.

rv 18+1
 
Hola chicas!!!

Täällähän sitä möllötetään. Kiva kun Barba ilmoittauduit =) Mä niin mieluusti aina luen teidän kaikkien kuulumisia!!!!! :heart: Ihanaa, kun sulla on jo massu!!! Ja ylihuomenna jo se nt-ultra - kylläpä aika rientää! Ja älä huoli, hienosti se menee :hug: Nyt on jo ihan hirmuisen suuri todennäköisyys, että kaikki menee hyvin, eli nauti vaan kuule odotuksestasi!!! Oon vieläkin niin iloinen teidän puolesta!!!

Iinis-honey Jokos ne menkat ja sumut alko??? Tsemppiä niihin =) Ja entäs joko se vyöhyketerapia oli? Mä kävin kans siellä sillon ku alotettiin hoidot ja se oli ihanaa!!!! Ihan autuaallisen rentouttavaa oli makoilla siellä :) Että ENJOY!!!

Susu Hienoa, että koiran eläinlääkäri suju sillon hyvin =) Noi karvaiset on niin lähellä mun sydäntä :heart: Ja mekin ollaan reissulasseja! Ihan työnkin puolesta on tullut reissattua ympäri maailmaa, ja silti lomillakin halutaan reissuun... eli toivotaan, että sit joskus pikkuinenkin tykkää reissata ;) Vaikka oon mä kyllä sit toisaalta taas ihan hirmuinen kotikissa... eli ihanaa kun saa aina palata omaan ihanaan kotiin :heart:

Tikrulle ja neidille leppoisaa lentomatkaa!!! =)
Juu, kyllä tämä palsta on niin ihana, on se vaan ihan uskomatonta, miten paljon tukea täältä on saanut :heart:

Ja Baby20xx Huomenna se PAS!!! Uijui :heart: Tuu sit kertomaan miten meni =)

).( Täällä alko tänään viikko 8+0 ja oireettomana vaan mennään. Ja ihan epäuskoinen olo, ja tuntuu, että oon ihan huijari kun oon muka raskaana :LOL: Oon mä vieläki hermostunut ja varasinkin ihan mielenrauhani vuoksi ultran perjantaille, että käydään tarkistamassa että kaveri on vielä varmasti kyydissä :heart: Tulisin hulluksi jos joutuisin odottamaan sitä nt-ultraa, joka on sitten reilun 2 vkon päästä siitä ens perjantaista. Lisäksi hermoilen vähän toksoplasmoosiasiaa, kun otettiin verikoe ja todettiin, että en ole sitä koskaan sairastanut :( ja meillä on siis ulkoileva kisu, joka on vielä ihan hirmuisen hellyydenkipeä... eli joudun vissiin ottamaan siihen etäisyyttä, niisk :'( Mutta noin muuten menee hirmu leppoisasti, ihme kyllä. Pakko vaan käydä kuitenkin tarkistamassa ;)
 
moikka kaikki!

Moni oli kuulumisiakin kysellyt. Ei helpota pahaolo ei, alkaa pikkuhiljaa huumori loppua tän jatkuvan yökkimisen ja pahanolon kanssa. Alkuun olin tavallaan "tyytyväinen" tästä oireesta, kun sanotaan et keskenmenon riski ois pienempi pahoinvoivilla. No tällä olotilalla tää tuskin tulee ikinä ulos täältä. Mut mieluusti siis siirtäisin tän olotilan jo jollekin muulle. Siis nauti Lili ja muutkin raskaudesta ilman näitä ihania oireita.

Lapsettomuushoidoilla aikaan saaduista raskauksista syntyy tutkimustenkin mukaan enemmän tyttöjä. Ehkä siinä osa selitys et meillä on enemmän tyttöjä tässä pinossa.

Tänään (H 12+0) käyty niskapussi ultrassa ja kaikki oli niin kuin pitääkin, ei ylimääräistä niskaturvotusta. nyt vaan odotellaan mitä on riskisuhdeluku verikokeen kanssa yhteenlaskettuna. Et ei tää "piina" lopu vieläkään.
 
Lili:nauti tosiaan oireettomasta raskaudesta, ei oo kivaa voida pahoin jne.ja ollaan ooteltu sua ( ja muitakin jotka ei oo) tonna fb.n puolelle:) jokos uskaltautusit joukkoon somaan?;)siellä suunnitteilla jo yhteismiitinkikin kesälle:attn:
Baby:teillä sitten h-hetki lähestyy, kivaa päästä jännäilemään taas :)täällä myös yksi pas.ien puolestapuhuja ja kannattaja!!
Wilma.säkin oot jo noin pitkällä, voi jee, että aika rientää.kiva kuulla, että oot voinu hyvin jne.
Barba:ei oo enään montaa yötä ultraan:)tuntuu aina jotenkin että muiden raskaus etenee ihan hirveetä vauhtia ja ultrasta toiseen menee hujauksessa.Kun itte ootti niin minuuttikin tuntui vuodelta.Nyt taas kun poika pian jo 8 kk niin tuntuu ihan kauheelta miten nopee kuukaudet menee ja se oma vauva ei ookaan enään ihan pieni vauva:'(
joku kyseli tosta kakkoskiekasta niin iinikselle ja kielolle uskalsin jo tunnustaakin niin katellaan nyt miten käy..vähän nostaa kyllä vauvakuume päätään vaikka olin niin vannoutunut yhden lapsen äiti..saapi siis nähdä..mutta ekax te kaikki eka kiekkalaiset plussaamaan sitte siirrytään kakkoslistalle;)
 
Meijän tyttökin oli just 8kk kun toista ruvettiin tosissaan tekemään... :( nyyh. Nyt se on jo yli 3v. Onkohan toi 8kk joku maaginen raja vauvakuumeilun puhkeamisessa...

Ei oo menkkoja näkynyt. Yleensä tulleet kp25-29, nyt toi 29 eikä tietookaan eikä tuntookaan että alkais. Voisko joku mennä joskus niinku suunnitellaan?? Lisäksi: Mulla on päänahassa ja kulmakarvassa HERPES! Että näin. Mitä seuraavaksi..

Vyöhyketerapia oli vähän pettymys. Muuten ihan ihanaa mutta se nainen ei oikein ollut mun tyyppinen, oisin toivonut että olis ollu joku rento ja lempeä, mutta ei tosiaankaan ollut oikein sellainen. Jäi vähän huono mieli kun 'joutui' avautumaan menneistä traumoistaan, kun jokuhan sen kuulemma on aiheuttanut sen tulehduksen sinne suoleen! Eli mun selvittämättömät asiat on nyt sit ilmeisesti pesiytyneet mun paksusuoleen. Sit suostui tekemään vain jalkaterähoidon sen takia kun mä käytän kortisonia ja mulla on nyt tää helvetin herpes päässä. Anopille oli tehty päästä varpaisiin sama hoito. Onneks mulla on torstaina shiatsu yhdellä toisella ihmisellä ja se tekee myös vyöhyketerapiaa niin voisin vaihtaa hänelle suosiolla.

Baby tsemppiä passiin!!!
 
Positiivinen aloitus. Einalle suuren-suuri onnitteluhali prinsessan johdosta! Onnentunne suunnaton, voin vain kuvitella :heart:

Sitten vähemmän positiivinen... Emme päässeet PASiin, kumpikaan sulatetuista alkioista ei lähtenyt jakautumaan (samassa oljessa). Enää on yksi viiden päivän alkio, jota yritetään perjantaina siirtää. Olen aivan rikki. Ehdimme jo lähteä kotoa ajelemaan (matkaa 250 km) kun soittivat, ettei tarvitse tulla. Voi tätä ahdistusta, miten siitä selviää?! Onneksi on vielä perjantaina mahdollisuus... Mutta on tämä kyllä raskasta.

Tiedottelen taas missä mennään loppuviikosta. Toivottavasti olisi parempia uutisia. Iinikselle toivon menkkoja ja hoitojen alkua, ehkä päästään sittenkin piinailemaan yhdessä! Jos joudumme/pääsemme heti uuteen stimulaatioon.

Kaunista talvipäivää teille ihanille. Kiitos taas olemassaolostanne :heart:
 
Voi ei, Baby :( Onpas kurja homma tuo!!!! Tsemppiä!!! Ja mä kyllä uskon, että se viiden päivän alkio jaksaa sinnitellä - sehän on ihan hirmuisen sitkeä sissi ja potentiaalinen yksilö, kun on kerran nyt jo noin pitkälle sinnitellyt!!!!! =) Pidän kovasti peukkuja!!! :hug:
 

Yhteistyössä