KESÄ 2010 hoidot

Ihania ultrakuulumisia niin alkuraskauden kuin NT-ultrista! :heart: Aika mainio joululahja käydä ultrassa :)

Lilille kovasti tsemppiä piinailuun! Millonkas testipäivä on?

Meillä oli viikko sitten vuosipäivä siitä, kun oli alkionsiirto. Huomenna eli jouluaattona saatiin paras joululahja - kaksi viivaa :heart: Nyt tuo murunen on jo 3.5 kk ja oikein aurinkoinen tyttönen :) Meillä päivät sujuu ihan mukavasti, kun kiva päivärytmikin löytynyt.

Oikein hyvää joulua kaikille :xmas:

...ja tosiaan anteeksi, kun kovin harvoin kirjoittelen. Lukemassa tulee kyllä käytyä, mut kirjottaminen jää vähemmälle...
 
PP9 ja kovia menkkakipuja :'( Ihan kunnollisia siis. Että v...n kivaa joulua. Mulla on nyt sen Progesteronin lisäksi se Zumenon käytössä ja taitavat pitää vuodon pois :( Pääsen testaamaan huomenna tai tiistaina vasta kun kotiudutaan sukulaisten luota. Vielä pari päivää joutuu esittämään normaalia ja valmistautumaan samalla henkisesti negaan. Ihan toivoton olo, en tiiä miten taas jaksan.:headwall:
 
Voi Lili toivotaan ny vielä jookos että kivut jostain muusta tai siis että ei johtus menkoista.justiin tänään sanoin iinikselle että mä niiiiin toivon teijän kummankin puolesta että onnais seuraavax.on se niin p..stä jos sulla menkat alkaa ja negaa pukkaa, mutta ei siis manata vielä, vaikka sulla varmaan paskat fiilikset onkin jos kipuja jne.eikä siihen mitkään maailman jossittelut auta.tuu kertoon sitte kun oot saanu tehtyä testin!! täällä ollaan sun tukena ettäs tiiät:hug:
 
Kiitos Despe-hani, oot kultainen ku lohdutat! Ei ole ihan niin yksinäinen olo tän asian kans :heart: Tänään sit kuitenki alko myös päänsärky ja TUHRU eli eiköhän se ollu taas tässä :'( Siinä meni joulufiilis. Aamulla itkusta ei meinannu tulla loppua, nyt olo on turta. virallisesti "pääsen" testaamaan vasta ylihuomenna ku kotiudutaan mut eipä taida tulos yllättää. Ihan toivoton olo. Näinköhän me ikinä onnistutaan? :'(
 
Voi ei Lili :hug: Mä niin toivon sun puolesta edelleen, vaikka tottahan se on että kivut ja tuhru romisuttaa sitä toivoa melkoisesti.. Mutta silti mä niiiin toivon että saisit kuitenkin vielä niitä hyviä uutisia :heart: Ei vaan haluis antaa periksi sun puolesta. Tää on niin hemmetin väärin jos sieltä se nega oikeesti vielä sulle tulee. Niin väärin, niin väärin!
 
Voi itkujen itku Lili-kulta:'( Tää on oikeesti niin väärin!!! Vaikka kyllä minäkin Einan tavoin haluan vielä toivoa parasta, mutta ymmärrän kyllä sun fiilikset täysin:hug: Ettekö pääsis pois jo sukuloimasta, saisitte olla tän asian kanssa ihan kahdestaan, varmasti tosi kurjaa kun muut höseltää ympärillä:(
Voimia kauheasti,ei tähän juuri muuta voi sanoa:hug:
 
Lili, voimahali :hug: Toivon kuitenkin vielä..

Ja mäkin voin nyt varmaan jo kertoa, että me päästiinkin siihen 3. hoitoon jo tämän vuoden puolella, kun ei täällä ollutkaan jonoja. Tällä kertaa tästä koko jutusta ei tiennyt kukaan muu kuin minä ja mieheni. Meni ICSI:ksi ekaa kertaa elämässä ja yks blasto saatiin kyytiin ---> NEGA. Mitään ei pakkasessa. Että musta joulu ja uus vuos se on täälläkin. Ei tästä tuu mitään. Toivoton olo.
 
Ei vaan oo tosi Iinis :'( Ei voi olla! Mikä helve*** se on kun ei koskaan voi onnistua! Mä en vaan ymmärrä! (tai onko se sitten se sun suolistosairaus mikä tän on saanut aikaan) Mutta siis :( Ei mulla oikein löydy sanoja tähän :heart: Mä vaan oon ihan hirmuisen pahoillani :hug:

Yritä muru jaksaa, vaikka se todella, todella vaikeaa onkin :heart:
 
Ei voi olla totta Iinis:'( Hurjasti voimia teille, en vaan jaksa ymmärtää miks tän elämän pitää olla näin pirun vaikeeta:( Et varmaan jaksa vastailla, mutta kysyn silti,et teittekö hoidon nyt jotenkin erilailla,kun pakkanen jäi tyhjäksi,yleensähän niin ei ole ollut? Entäs mitä nyt,vieläkö jatkatte hoitoja? Toivottavasti!!! Mut varmasti ihan kamala pettymys!!! Itkettää jo muakin täällä sun ja Lilin puolesta,vaikka toki vielä toivon ja peukutan, et Lilin testi näyttäiskin ihan jotain muuta:hug:Voimia murut!
 
Iinis :hug: Toivon, että ymmärrät myötätuntoni, sanoja minulla ei ole:( Näissä hoidoissa onnistuminen on ihan arpapeliä, ikinä ei tiedä kuka onnistuu ja kuka ei. Olin ajatellut ja ajattelen edelleen että meillä sinun kanssa on vähän sama ongelma eli se ohut limakalvo, jonka syytä ei tiedetä (vai lieneekö sitten ainakin minun kahdallani tää ikä jo sitä ohentaa). Ja molemmilla meillä on kuitenkin luomusti saatu lapsi/lapsia. Ja nyt kuitenkin minulla hoito onnistui ohuella limakalvolla (oli siirrossa n. 8mm) ja teillä ei onnistu millään. Ihan epäreilua ja ei vaan voi ymmärtää...

Lili, sinullekaan ei löydy sanoja. jotka lohduttaisivat eikä niitä toisaalta kenelläkään ole. Toivottavasti jaksaisit tulla tänne purkamaan tunteitasi ja ajatuksiasi. Uskoisin että me täällä kuitenkin jollain lailla ymmärretään tilanteesi, paremmin ehkä kuin joku sellainen joka ei näitä hoitoja ja tätä piinaa ole itse käynyt läpi. Voimia sinulle ja miehellesi, pitäkää kiinni toisistanne, teillä on toisenne ja se läheinen ja rakas on joka tapauksessa paras tuki tässä asiassa.
 
Menopurilla saatiin 10 munasolua, jotka kaikki kypsiä. Yllättäen siittiöitä oli niin heikosti että jouduttiin icsaamaan kaikki tosiaan ekaa krt. 6kpl hedelmöittyi, vain 1kpl jatkoi blastoksi asti, kahta jatkoviljeltiin vielä seuraavaan päivään mutta eivät jaksaneet. En tiedä mikä mättää :( Ei lääkärikään mitään sanonut. Tällä kertaa punktio ja siirto meni tosi hyvin, kohdunkaulanlaajennus todella auttoi, siirto oli tosi nopea ja helppo toimenpide, vähän vain vihlaisi kerran. Vielä meillä on yksi hoito julkisella, sitten kaikki ohi, ellen mä saa jostain varastettua tai pikavipattua tuhansia euroja että päästäis yksityiselle. Silmukka kiristyy kurkun ympärillä.

Muuten, mä elättelen hiukan 'toivoa' että tää olis voinut nyt olla sentään se kemiallinen.. sitähän mä toivoin :rolleyes: Testit nimittäin näyttää haamujen haamua edelleen, ja laimeasta ip pissasta vielä, vaikka Pregnylistä on jo 6pv ja annos oli tosi pieni, 2500IU. Se ei voi olla enää sekään. Nyt siis pp 15. Lisäksi mulla oli nyt ihan erilainen olo ja oireet ja tunsin ekaa kertaa elämässäni jopa sen paljon puhutun kohdunnapukan, johon en ole uskonut enkä ikinä tavannut, vaikka noita Lugeja tullutkin tungettua uumeniin kuusmiljoonaa tässä vuosien varrella ja paikkojani räplättyä. Nyt ei ollut siis Luget käytössä, vain Pregnyl neljänä päivänä siirron jälkeen, mutta kokeilin huvikseni ja siellä se tuntui nyt, mieskin tunsi sen, käskin senkin kokeilla, että se ei ollut mun omaa kuvittelua vaan :ashamed: Ehkä mä huomenna pyydän ihan mielenkiinnosta lähetettä veritestiin jos se haamu vielä näkyy, se on kyllä ihan tositosi haalea. Ja vähän jo pientä tippaa pöksyissä havaittavissa nyt. Mut oishan se järkyttävä edistysaskel jos se hiton hcg oiskin vaikka 2 sen ainaisen 'alle 1' sijaan..

Mitä Lilille kuuluu, oletko jo päässyt kotiin ja testannut? Kovasti voimia ja tsemppiä ja yllätyksiä sulle ja parempaa uutta vuotta! Kuten kaikille teille muillekin! <3
 
Iinis ja Lili: Voimahaleja.......... En osaa lohduttaa. Ei vain löydy sanoja. Mutta Iinis, toi haamu kuulostaa epäilyttävältä, jospa kuitenkin? Jos se viiva voimistuu voimistumistaan.. onko sulla huomiselle testejä viä?
 
Hei rakkaat :wave:

Ensiksi Iinikselle :hug: Siis oliko sulla veritesti nega vai kotitesti???
Kun toi haamuiluhan kuulostaa tosi hyvältä!!! Ja se on niin testistä kiinni vissiin...
Paaaaljon tsemppiä sinne, ja toivotaan iloista yllätystä!!! :heart:

Mä olen odottanu ku kuuta nousevaa koneelle pääsyä.
En voi uskoa, että MINÄ kirjoitan tätä, mutta ME TESTATTIIN EILEN PLUSSA!!!!!
:heart: :heart: :heart:

Sitä tuhrua oli silloin pp8, ja silloin menkkakivut oli tosi kovia, eli kaikki toivo meni kuitenkin. Sit ne menkkakivut on laantuneet, mut vieläkin, nyt siis pp12 on jotain jomotuksia kyllä, iltaisin kovempia, mut vuotoa ei ole enää ollut. Oon ihan äimänkäkenä!!!!!! Testasin eilen illalla, eka CB:n tavallisella, tuli heti selkeä (mutta ohut!?) plussaviiva... Sit alko kyyneleet valua ja tärisin ja juoksin ympäriinsä, ja heti vartin päästä (olin juonut aika paljon koko päivän ajan...) testasin vielä sellasella digitaalisella viikkonäyttötestillä Raskaana 1-2 viikkoa...!!! Huolettaa, että pitäiskö noiden olla jo vahvempia, eilen oli pp11 ja kolmipäiväinen alkio... Eikä ole mitään oireitakaan ja rinnat on ihan tavalliset, yleensä kai kaikilla tuntuu niissä edes jotain...!!!????

Ja siis mun on pitänyt tulla kirjoittamaan matkan varrella kuulumisia jo miljoonasti, ja Iinikselle kans oon yrittäny kännykällä tuhertaa jo monesti jotain, mut siis kuulutaan niihin onnellisiin, kellä ei ole ollut 2 vuorokauteen sähköä!!!! Voi helvetti sentään. Ja kännykkäverkko on niin paskana tällä hetkellä, että en ole sieltäkään onnistunu kirjottamaan... Ni tulin sit tänään kukonlaulun aikaan töihin ilmoittautumaan teille ;)
Eilenki sitä plussaa piti otsalampun kans tihrustaa pilkkopimeessä talossa :LOL:

Oon ihan sekaisin, tää on eka kerta IKINÄ kun meillä tulee plussa johonkin muuhun ku ovistestiin!!!!!!!!!!!!!!!! Kävin eilen veritestissä ja sen tulos tulee iltapäivällä... Ja jos se on hyvä ni sithän se jännitys vasta alkaa... ennen ekaa ultraa en voi huokaista helpotuksesta, enkä tietty varmaan sittenkään. Mut tämä on nyt meidän eka tavoite, joka on saavutettu :heart: Oon niin onnellinen!!!!!!!!!!

Ihanaa kun olette olemassa, ootte ihan hirmuisen tärkeitä!!!

Ai niin!!! Siis terveisin
Lili + Armi & Danny 4+1 =)
 
Viimeksi muokattu:
Lili,uskomatonta!!!!!!!Aivan mahtavaa!!!!!Nyt vaan peukut pystyyn,et kumpikin on tiukasti mukana:heart::heart: Tää pelasti kyllä taas mun aamun!!!Mä en osaa muuta, kun hihkua!!!!ONNEEEEEEE TEILLE!!!!

Ja Iinis,eiks noi haamut vois kuitenkin tietää hyvää???Toivotaan, et saatkin ihania uutisia veritestistä:heart:

Mun piti tulla tänne vähän pelottavammalla aiheella,mut annetaan sen nyt olla...
 
lili, onnea paljon, ihanaa. Ja niitä oireita nyt ei kannata miettiä yhtään, niistä ei voi päätellä mitään. Mun raskaus on nyt viikolla 14 ja tissit ei ole ollu päivääkään kipeät. Iinamiinalle haluisin luoda vielä toivoa, haamu kuulostaa kuitenkin lupaavalta. Kädet ristissä olen sinun puolesta. Toivottavasti barballa kaikki hyvin.
 
lili, eikä!!!! Mulla meinas mennä kahvit väärään kurkkuun, kun luin sun tän aamun tekstiä. Siis niin ihana ihana ihana uutinen!! :heart: ONNEA!

Ja Iinis, ihan kuule samoilla linjoilla muitten kanssa, että haamu kuulostaa hyvältä, todella hyvältä! Voi jospa jospa.. Vähintäänkin lisää toiveikkuutta jatkoa ajatellen, mutta kannatan kyllä myös sinne veritestiin menoa ehdottomasti. Voimia Iinis tosi kovasti!!

Barba, mitä pelottavaa..!?
 
Onnea Lili ihan älyttömästi!!!! :heart: Mahtava uutinen :kiss:

Ja älä sinä siitä raskaana 1-2 välitä tähän paikkaan/aikaan! Mulla tuli samoin (en ihan tarkkaa pp:tä muista, mutta ihan just näihin samoihin päiviin, saatto olla päivä-kaksi myöhemminkin).. Ja mullahan vielä oli kaksikin murusta lähtenyt kasvamaan! Eli nou hätä sen puoleen :) Mä muistan ihan itkeneeni kun se cb:n digi näytti vielä myöhempinäkin päivinä tuota 1-2, eikä ollut noussut siihen 2-3! Pelkäsin aivan älyttömästi ettei kaikki ole kunnossa.. Mutta niin sitä nyt porskutellaan viikoilla 36+ (JO!!) tuosta huolimatta :)

Vaikka iinis se haamu ei tuskaa viekkään pois, niin olet aivan oikeassa. Paremmin tähän mennessä kuin aiemmin. Voi itku kun se olisi ollut tällä kertaa totisinta totta :|

barba?


-Eina
 
Lili !!!! :heart::heart::heart:

Voi apua, mulla tuli ihan kylmät väreet kun luin sun viestiä! Mahtavaa, mahtavaa! Jos Kielolla meinas mennä kahvit väärään kurkkuun niin mulla meni limut.. :D Ja älä huoli siitä CB digin viikoista, raskaana kuitenkin vahvasti olet! Mulla oli pp13 "pregnant 2-3", ja sitten taas päivä pari sen jälkeen "pregnant 1-2", kun otin varmaan iltapäiväpissasta ja olin varmaan käynyt pissalla just vähän ennen. Joka tapauksessa hcg:tä on koska se ei ole käsittääkseni edes mikään hirmu herkkä testi! Tulehan sitten heti kertomaan veritestin tulos!! Jännää!!

Iinis, voi että minkä teit, olitte hoidossa! Harmillista että siittiöt nyt sitten jostain syystä huonoja, ja jouduitte ICSI:iin! Samaa mieltä olen kyllä kuin muutkin, jos kerran haamua tulee niin kannattaa tosiaan varmaan odotella ja käydä siellä veritestissä, jos sittenkin...? ;)

Barba, nyt mäkin huolestuin, onhan kaikki hyvin?
 
Liliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:heart: AIVAN MIELETTÖMÄSTI ONNEA JA ISO HALI sitkeimmälle sissille jonka tunnen täältä( ketään väheksymättä siis mutta ihminen joka jaksanu tarpoa noin monta hoitoa lannistumatta)en voi ees kuvitella sitä riemun määrää mikä teillä varmaan kotosalla vallitsee!! tuu sitte heti kertoon veritestin tulos!! sä oot kyllä elävä esimerkki siitä ettei koskaan saa luovuttaa jos vaan vähänkin vaisto niin sanoo.ja aattele et kaikki merkit viittas menkkoihin kuten kirjotit.mulla ei myöskään ollu kertaakaan tissit kipeenä tms koko raskauden aikana( ehkä lopussa vähän ) eli se on taas sarjassamme oire joka ei todellakaa kaikille tuu vaikka aina siitä höyrytäänkin.onnea vielä kerran!!
barbis:mikä siellä menossa, tuu ny kertoon, hiukka pelästytit kyllä....
iiniksen kanssa ollaankin laiteltu viestiä mutta tulee varmaan itse sitten kertomaan..
 
Lili_78 Äärettömän paljon onnea ja halauksia täältäkin.Olen aina välillä seurannut teidän ketjua ja elänyt mukana.
Nyt teidän pitkä odotus saa toivotun päätöksen...Ihanaa =)

iinamiinalle Toivotan jaksamisia tähän päivään ja tulevaisuuteen.Ja toivoa siihen että onistutte vielä.Haamut on hyvä merkki vaikkei se siltä nyt välttämättä tunnu.

terkuin shenda
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_78
Iiniksen kuulumisia tulin kurkkaa,josko vaikka veritestin tulos oliskin yllättänyt kivasti ja myös Lilin veritesti kiinnostaa kovasti:heart:

Voi teitä...mä ajattelin, että te ette edes huomaa tota mun kommenttia.Tänään nimittäin on Lilin päivä ja nyt mä kusipää tulen sekoilemaan tänne omilla huolillani,anteeks Lili:ashamed:,Mut kerrompa kuulumiseni nyt,kun en tiedä onko musta tänne enää huomenna:'(
Mähän olen ihan hullu noitten raskaustestien kanssa,niitä kun vaan pyörii kaapeissa,vaikka roskiinkin olen hoitojen epäonnistuttua niitä kantanut. No mä teen niitä aina,kun vaan tulee sellanen fiilis.Se vaan on niin jännää ja rauhoittavaa huomata,et kyllä siihen ne vahvat viivat piirtyy.No,tänä aamunapa ei sitten enää piirtynytkään.Paljon paljon testiviivaa hailakampi:O No,sain sen jotenkin järkeiltyä,et viallinen testi ja odotin 2 tuntia ja sit uusi samanmerkkinen ja apteekin oma.Jälleen tuijotin kahta hailakkaa viivaa.Sehän ei siis tosiaankaan voi tietää mitään hyvää.Ei vaikka mitenpäin asiaa käsittelis ja pohtis.Soitin neuvolaan,neuvolantäti sano,et no ompas harmi,vuoto alkaa varmaan parin päivän päästä:'( Odotin jotain lohduttavia sanoja,mut eipä tähän kai ole mitään mikä lohduttais.Sain neuvolaan ultran huomiselle aamulle,tosin se täti sanoi ettei mitään kyllä varmaankaan heidän koneillaan vielä pystytä näkemään.Varasin sit vielä ultran yksityisellekin,mutta ensimmäinen vapaa aika näin joulun väliviikolla oli sinnekin vasta huomenna iltapäivällä.Muut yksityiset ovatkin joululomalla.Pelko on kamala.Kyttään kokoajan millon vuoto alkaa.Sitä ei vielä näy.Pahaolo katosi myös tänään,mikään ei kuvota.Huono merkki sekin.Ja eilen illalla joku älytön hormoni myrsky iski naaman täyteen finnejä.Kai se kertoi sen väistämättömän,meidän "pikku-pähkinä"taitaa olla poissa:'(
Mä en vaan selviä tästä:'(
 
Viimeksi muokattu:
Lili, vihdoinkin :flower: Onnea! Mä arvasinkin tän.


Kunnon vuoto ja hcg 6. Olo on niin lyöty ja surullinen. Vaikka toisaalta hyvä merkki että jotain saattoi vähän tapahtua, mutta kuitenkin, siinä meni meidän ainokainen alkio :'( Muilla auttaa uudet kokeilut ja erilaiset lääkkeet, meillä ei auta mitkään konstit eikä mikään lääke. Kaikki alkaa olla kokeiltu. 8 siirtoa, 10 alkiota, 17 pakkasalkiota taivaan tuuliin.. Ei paljon uskolle ja toivolle jää enää sijaa...
 
Viimeksi muokattu:
Voi itkun itku Barba.... :hug: Toivon todellakin että kyseessä olisi vain väärä hälytys.... Älä vielä menetä toivoa! Haleja kovasti!! Sanat eivät vain riitä tällä hetkellä...

Ja iinis, samoin sinulle, tuhannesti halauksia, tiedät että olemme sinun surussa mukana! Pahoilla mielin olen että teille ei vieläkään sitä onnea suotu..

Mutta Lilille haluan vielä toivottaa onnea, te olette myös sen jo ansainneet!
 

Yhteistyössä