Hei rakkaat :wave:
Ensiksi Iinikselle :hug: Siis oliko sulla veritesti nega vai kotitesti???
Kun toi haamuiluhan kuulostaa tosi hyvältä!!! Ja se on niin testistä kiinni vissiin...
Paaaaljon tsemppiä sinne, ja toivotaan iloista yllätystä!!! :heart:
Mä olen odottanu ku kuuta nousevaa koneelle pääsyä.
En voi uskoa, että MINÄ kirjoitan tätä, mutta ME TESTATTIIN EILEN PLUSSA!!!!!
:heart: :heart: :heart:
Sitä tuhrua oli silloin pp8, ja silloin menkkakivut oli tosi kovia, eli kaikki toivo meni kuitenkin. Sit ne menkkakivut on laantuneet, mut vieläkin, nyt siis pp12 on jotain jomotuksia kyllä, iltaisin kovempia, mut vuotoa ei ole enää ollut. Oon ihan äimänkäkenä!!!!!! Testasin eilen illalla, eka CB:n tavallisella, tuli heti selkeä (mutta ohut!?) plussaviiva... Sit alko kyyneleet valua ja tärisin ja juoksin ympäriinsä, ja heti vartin päästä (olin juonut aika paljon koko päivän ajan...) testasin vielä sellasella digitaalisella viikkonäyttötestillä Raskaana 1-2 viikkoa...!!! Huolettaa, että pitäiskö noiden olla jo vahvempia, eilen oli pp11 ja kolmipäiväinen alkio... Eikä ole mitään oireitakaan ja rinnat on ihan tavalliset, yleensä kai kaikilla tuntuu niissä edes jotain...!!!????
Ja siis mun on pitänyt tulla kirjoittamaan matkan varrella kuulumisia jo miljoonasti, ja Iinikselle kans oon yrittäny kännykällä tuhertaa jo monesti jotain, mut siis kuulutaan niihin onnellisiin, kellä ei ole ollut 2 vuorokauteen sähköä!!!! Voi helvetti sentään. Ja kännykkäverkko on niin paskana tällä hetkellä, että en ole sieltäkään onnistunu kirjottamaan... Ni tulin sit tänään kukonlaulun aikaan töihin ilmoittautumaan teille
Eilenki sitä plussaa piti otsalampun kans tihrustaa pilkkopimeessä talossa
Oon ihan sekaisin, tää on eka kerta IKINÄ kun meillä tulee plussa johonkin muuhun ku ovistestiin!!!!!!!!!!!!!!!! Kävin eilen veritestissä ja sen tulos tulee iltapäivällä... Ja jos se on hyvä ni sithän se jännitys vasta alkaa... ennen ekaa ultraa en voi huokaista helpotuksesta, enkä tietty varmaan sittenkään. Mut tämä on nyt meidän eka tavoite, joka on saavutettu :heart: Oon niin onnellinen!!!!!!!!!!
Ihanaa kun olette olemassa, ootte ihan hirmuisen tärkeitä!!!
Ai niin!!! Siis terveisin
Lili + Armi & Danny 4+1 =)