KESÄ 2010 hoidot

Kiitos Despe ja Sera :heart: Ja Sera, kiitos kauniista sanoista =) ja oon oikeasti iloinen teidän pakkastavarasta, ihan ootte ne omanne ansainnu ;) Mä oon niiin iloinen noista kahdesta siirrettävästä, mut tuntuis vaan, että olis niin paljon helpompi hengittää, jos olis tyyppejä varalle... huoh.
Mut näillä mennään!!! Kiitos vielä zempeistä, ihanat :hug:
 
Nonni! Piti vielä tulla kertomaan, että nyt on Armi ja Danny haettu kyytiin :D Toinen tosi hyvä, toinen melkein yhtä hyvä ;)
Testipäivä on aika pian, 27.12., hui! Tosin en kyllä ainakaan ko. päivänä pääse verikokeeseen kun vietetään joulu muualla, mutta varmaan testaan kuitenkin niillä main, ajattelin että 28.12. jos ei menkat ala ennen sitä. Nyt vaan paljon positiivisia ajatuksia noille pikkuisille =) Ja tutustun muuten taas yhteen uuteen lääkkeeseen; zumenonin, progesteronin ja antibioottien lisäks pääsen vielä pistämään (!!! Kääk, luulin, että siitä touhusta jo päästiin) verenohennuslääke Klexanea... No, sit on ainakin kokeiltu kaikkea mahdollista!

Evitalle tsemppiä, ja toivotaan, että noi ois ihan harmittomia!!!!! Mulla ainaki lugejen laiton jälkeen tulee ihan hirveitä menkkatuntemuksia ja sellasia krampintapaisia fiiliksiä, eli ei olis ihme jos johtuis niistä!!! Toivotaan ja uskotaan, että kaikki on hyvin :hug:

Ja samoin Susulle tsemppiä!!! Ihan varmaan parisuhdetta koitellaan, ja voin vaan kuvitella, että toi yrittäjyyskin on todellakin kaikin puolin haastavaa... Toivotaan, että tilanne helpottaa pian :hug:

Nyt hyvää viikonlopun alkua kaikille :wave: mä jään piinailemaan, huh...

Lili
+ Armi ja Danny PP0 :LOL:
 
LILI-RAKAS,onnea,onnea onnea Armista ja Dannysta:heart::heart: Ja mulla on kuules ihan sama fiilis,kun täällä monella,et nyt on teidän vuoro:kiss:

Täällä on kuulkas haistatettu p*skat ja haukuttu DNA:n väki alimpaan h*lvettiin,kun iskivät taas kerran modemin kiinni ja jälleen niitten kohellus ja mä en oo päässy tänne nettiin lainkaan,enkä siis oo päässy aikasemmin kattomaan Lilin kuulumisia:kieh: Mä jo karjuin niille siinä puhelimessa,et oleppa hyvä ja mene katsomaan yksi tieto mun puolesta,se on elämääkin tärkeempi!!!!Mut ei suostunu menemään:kieh: Pitää vissiin vaihtaa liittymää,kun alkaa v*ttuilla toi palvelu!

Mut pääasiahan on,et Lilillä murut matkassa,ihanaaaaaaaa!!!!

Despe,enhän mä jaksakkaan,joka ilta unessa viimestään seitsemältä,vähän kaverit ihmettelee,kun mua ei koskaan saa enää kiinni seiskan jälkeen:O Ja mitenkähän tänään käy,kun tukilapset on ja ei taida ihan seiskalta vielä uni tulla:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_78
Voi Barba :hug: apua mua nauratti toi sun juttu :LOL:
Ihan kumma juttu, että ei DNA suostunu selvittämään, päästiinkö siirtoon ja jos ni montako saatiin kyytiin... :D
Toivotaan, että tää olis nyt kaiken tämän tohinan arvoista ;)

Hyvää vointia sulle :heart: ja paljon unihiekkaa!!!!!! Mä pyörin ite koko viime yön, ni luultavasti nukun ens yönä ku tukki, niin voin hyvin antaa sulle mun hiekkasäkistä puolet =)
 
Lilille hurjasti onnea ja halituksia kyytiläisistä! Nyt paljon tarrasukkia mukaan!

Nt-ultrassa käyty keskiviikkona. Kaikki oli hyvin. LA olisi 25.6. Oli tosi ihanaa nähdä pikkuinen, kun olen koko ajan hermoillut että onko kaikki hyvin kun ei ole ollut mitään oireita paitsi ihon kuivuminen.

Oikein hyvää Joulun odotusta ja Joulua kaikille!
 
Heip!

Oikein paljon onnea Lilille kyytiläisistä, nyt vaan jännitetään tuloksia! Ihan kivaa toisaalta, että tulee joulu, ehkä se jouluhössötys auttaa hieman vähentämään odotuksen tuskaa :heart:

Kivaa, että Wilmalla massussa kaikki kunnossa!

Tikru
 
Huhuuuuuuuuu,missä kaikki on:mad: Elkää nyt hävitkö minnekkään,kun mä ainakin kaipaisin jotain piristystä,kun päivät on ihan sairaaaaaaaan pitkiä!!!

Liliiiiii,miten Armin ja Dannyn kanssa sujuu? Tuuhan jo kertomaan pp4 kuulumisia:p Sunpitäs kyl joka päivä kertoo tänne fiilikset,nyt kun oot ainut piinailija,meidän pitäs saada kunnolla jännitystä:D

Tänään muuten selvis,et meidän kylppäri ja saunatilat on ihan märkiä,siis lattiat ja seinät menee uusiks,mittarimies veikkas et 1-1,5kk menee kuivatuksessa.Aika tiukka olo saattaa olla,kun ei sinä aikana suihkuun pääse:kieh: Mut onneks on vuokramökki,ei tartte ite maksaa:LOL:

Ja nyt pikaseen kaikki takasi sieltä jouluvalmisteluiden äärestä,ne ennättää tehä myöhemminkin:xmas:
 
Barbaseni!!!!!! Ihanaa kun joku on täällä paikalla ;) Täällähän mä haudon Armia ja Dannyä. Toivotaan, että vetävät vielä duettoja tuolla sisuksissa... (Tähän laittaisin sellasen aprikoivan ja päätään raapivan hymiön mut toi valikoima on ihan puutteellinen, hmph!!!) Mielelläni tulisin joka päivä uutisoimaan fiiliksiä, mut joka päivä oon miettiny, että EI OLE MITÄÄN KERROTTAVAA... Aivan tasan samanlainen olo ku aina ennenkin :( Enkä uskalla enää kauheasti edes toivoa, vaikka toivon tietty silti. Mä hullu oon taas surffaillu netissä ja tutkaillu näitä juttuja, ja tuli ihan urpo olo, kun ei kukaan ole näin montaa hoitoa edes jaksanut tehdä... ollaan aika extreme-harrastajia jo tässä hommassa :( ja tulee ihan uskonpuute, että ollaanko ihan hulluja, että jaksetaan vaan toivoa. Mut niin me vaan jaksetaan :heart:
Tosiaan siis ihan tavallinen olo, ja nyt pp4.

Hui Barba toi kosteushomma!!! :( Ihan hanurista! Olkaa oikeesti onnellisia, että on vuokratönö, toi on kyl talonomistajan pahimpia painajaisia... Aina joutuu olemaan sydän syrjällään, että jos jossain jotain piileekin.
Toivottavasti olo on hyvä!!!??? Torstai tulee pian... Voi että olette onnellisessa tilanteessa :heart: ja torstaina toivottavasti vielä onnellisemmassa =) Ootko sä muuten jännittäny, että MONTAKO SIELLÄ ON...!!!??? ;)

Ihan tylsääääääää piinailla yksinään, tulkaahan kertoilemaan kuulumisia :attn:
 
Lili, täällä kuule on peukutettu ja peukutetaan edelleen Armilla ja Dannylle!! Despe onneks piti mut ajan tasalla asioista, kun oltiin tosiaan kyläilyreissulla (ei siis sen pitemmällä ku hiukan sukuloimassa vaan). Voi hurja kun tulee nyt jännittävä joulu teillä... :eek: Uskotaantoivotaan!!!!

Nyt vaan näin pikasesti (just vasta kotiuduttiin ja heti oli tietysti tänne päästävä :p)

:wave: kaikille
 
Ihanaa saada teijät takasi tänne,täällä mä taas yksin ihan suruissani mietin,et minne te katositte ja miks:ashamed:

Lili,tää voi nyt kuulostaa hölmöltä,mut oireettomuushan voi olla juuri se hyvä merkki! Näin oli ainakin mulla,eipä ollut mitään vihlontaa,eikä repäsyjä,niinkun kaikissa muissa hoidoissa,iso "hyperimaha"oli ainut outous:LOL: Joten ehkäpä ehkäpä kuitenkin:kiss: Miten sitä vauvaliimaa käytetään?Siis onks se tabletti vai piikki vai puristetaanko sitä "tiedät kyllä mihin":LOL: Ja eiks sulla ollu joku piikkihoitokin tukemassa kiinnittymistä? Huisin jännää tää kyl on.Ethän sitten koko joulua sukuloi,et voit pitää meitä ajantasalla:D
Mun piti jo aijemmin sulle vastata tohon nimimerkki kysymykseen,mut eihän sitä vanha kaikkea muista.Elikkäs mä en kyl ainakaan osannu muokata sitä nimimerkkiä sillon,kun pörrön sieltä lemppasin mäelle,joten tein sit ihan kokonaan uuden.Mut Iinis saattas olla tässäkin fiksumpi:p
Ompas paljon nyt Lilille asiaa...Kyllä mä välillä aina mietin sitä,et montakohan siellä kohdussa asustaa,mut enemmänkin mietin et asustaako siellä ketään:( Miehelle tulee olemaan kamala järkytys jos olisikin kaksi,minulle ei niinkään=)
Tänään hokasin,et kaksi päivää on nyt tullut maattua tossa sohvalla,imuroida jaksoin eilen yläkerran ja siinäpä ne jouluhommat on,mitä piti tällä viikolla tehdä.Huomenna ei auta makoilla,kaikki on oikeasti saatava valmiiks,jos torstaina heitetään kylmää vettä niskaan en varmasti nouse peiton alta enää koko vuonna!!! Ja nythän ei voi enää tehdä mitään,kun kellokin on jo noin paljon,kohta uniaika:LOL: Öisin olis toki aikaa,mä nimittäin edelleen valvon lähes kaikki yöt ja se ei oo yhtään kivaa:kieh:

Kielo tervetulloo takasi,onneks et ollut pitkällä reissulla:p

Täällä mä syön välillä lautaselta sisäfilepihviä ja samalla toisesta kädestä laksitsi jäätelöä,ei yhtään kuulosta omituiselta:whistle:

Mut heippa taas ainakin hetkeks:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Hehe, Barba, se "liima" on se neste, jossa alkio viedään kohtuun, ja se sisältää hyaluronihappoa, jota siinä vissiin on muutenkin. Et juu en ruuttaa mitään tonne tiiät kyllä minne :LOL: se riittää et tungen sinne kolmesti päivässä noita viehättäviä progesteronipuikkoja... mitään muuta en sit toistaseks tungekaan ku aiotaan pidättäytyä testiin asti :LOL: varmaan hätävarjelun liioittelua, mut eipähän tarvii sit miettiä, että olikohan se romanttinen ilakointi se, joka sen irrotti tai esti kiinnittymästä... heh heh. Ja joo, mul on se Klexane-piikkihoito (joka on melko tympeä pistettävä, ja JOS raskaus alkaa, sitä jatketaan ekaan ultraan asti... great). Ja lisäx mul on ne zumenonit, mistä en ees muista, mihin ne oli... pitääki tän kirjotuksen jälkeen vähän netistä tutkailla, mihin noi kaikki edes oli ;) mut ihan sama, olivat mihin olivat, en jaksa enää kauheasti noilla päätäni vaivata. Niin siis sepä tässä Barba onki ongelmana, kun tuntemukset (ne vähät jomotukset) on ihan samat ku aiemmissaki hoidoissa :( Aina on tässä vaiheessa vähän tuikkinu sinne tänne, ja välillä jopa menkkamaisesti jomotellut, ja aivan samalla tavalla nytkin. Voipi olla noista progesteronipuikoista, ainaki lugeista tuli samanlaisia tuntemuksia. Eli ei tunnu olevan mikään eri tavalla kuin ennen :headwall: Mäki haluuuuun jotain ihan erilaista... ja ahdistaa ku kaikki onnistuneet aina sanoo iloisesti, että niin ku me vaan päätettiin, että nyt tää hoito on se, joka onnistuu, ja että aavistin kyllä heti, että nyt on tärpänny... aaaaarrrgggghhhh!!! :rolleyes:

Oho, mulla lähtee ihan tää kirjotus lapasesta, oon vissiin vähän liian pitkään hengaillu täällä yksikseni ilman juttuseuraa ;)
Ai niin, ja tosta määrästä piti vielä päivitellä, että googletin jonku vanhan nettikeskustelun aiheesta, ja jonkun lääkäri oli kertonut, että nykyisin (se oli kyl aika vanha keskustelu) harkitsevat tarkkaan kelle siirtävät kahta alkiota, kun oli ollut pariskunta hoidossa, ja oli siirretty kaksi, ja tullut plussa. No, sit oli selvinnyt, että on kaksosraskaus, ni NÄÄ OLI PÄÄTYNY RASKAUDENKESKEYTYKSEEN ku eivät sit olleetkaan ihan valmiita kahteen lapseen... siis WTF!!!??? En ihan oikeesti VOI KÄSITTÄÄ!!! Voin ihan satavarmasti sanoa, että jos ne vaan maailmaan turvallisesti ja terveinä saatais, niin määrän puolesta mulle olis ihan sama, vaikka tulis viisi. OMG.

Kiitos Kielo ajatuksista, ja tervetuloa takas :hug: tosiaan hyvä, ettet pidemmälle menny =)
 
Terve taas,sain jopa käytyä lenkillä ja sit äkkiä tänne:p

Lili,ai se liima jo on siellä murusten mukana,mä oikeesti yhtenä pitkänä yönä mietin,et onkohan se liima semmonen puikko vai niinku erikeepperi ja tulin siihen päätökseen,ettei se ainakaan semmonen puikko voi olla:LOL: No,eipäs vaivuta vieläkään synkkyyteen,oireet ja oireettomuus voi kaikki olla hyväksi:)
Ja meilläkään ei "tiiät kyllä minne" laitettu koko piina-aikana muuta kun niitä lugepalleroita:LOL:Joten suosittelen,aina muullon on piina-aikana sorruttu kaikennäkösiin puuhiin:whistle:
Siis ihan JÄRKYTTÄVÄ toi juttu:kieh: Miten ihmiset voi olla noin sairaita!!!Ihan törkeetä:mad: Kyllä meillä mies ei ihan noin suhtaudu,mikäli kaksi murusta olisi kiinnittynyt,hiukan ehkä mua enemmän vaatisi totuttelua,mut varmasti sopeutus asiaan kuitenkin ihan hyvin,ajan kanssa:D
oiskohan kannattanu tossa tilanteessa miettiä kaks kertaa koko hoitoon lähtemistä,jos kerta aborttiinkin on valmis tai jättää ainakin kahden alkion siirrot väliin:mad:
Ja mä en kyllä Lili lähtenyt tähän viimeseen hoitoon ajatuksella"nyt me onnistutaan"vaan pikemminkin"äkkiä pois alta tämä viimeinen yritys ja sit elämä jatkuu ilman vauvaa": / Eikä mulla missään vaiheessa tullut tunnetta,et olisin tiennyt olevani raskaana.Yhtenä yönä vaan mietin,et laittoivatkohan ne mun sisään norsun alkion,kun maha kasvo niin hurjasti heti alkuun,mut sithän se olikin se hyperi:LOL: Muuten olin kyl jo valmistautunut negaan ja mietin jo mitä teille jokaiselle erikseen haluaisin sanoa,ennen kuin olisin poistunut täältä:ashamed:

Kylläpä nyt tosiaan on paljon asiaa,mut kiva vaan et aika menee hiukka nopeemmin tässä koneen ääressä ja kohtahan mä tosiaan joudan nukkumaan,mun yöunet on nykyisin klo19-24,korkeintaan ja vknloppuna jouduin tulimuksujen kanssa valvomaan niin,et itse pääsin nukkumaan joskus puoli kymppi,silti hereillä jo puolilta öin,voitte vaan kuvitella miten pirusti sillon väsytti|O Mites te muut plussanneet tai jo vauvan saaneet,valvoitteko tekin koko raskausajan? Heippa taas
 
Täällä ollaan. Ja en varman ole vielä edes Liliä siirrosta onnitellut, siis onnea matkaan ja piinailuun! Ja ihan oikeesti älä ole huolissasai tuosta oireettomuudesta, ei mullakaan ollut mitään oireita eikä ollut ihan heti plussan jälkeenkään. Vasta tällä viikolla alkoi tää järkky pahoinvointi :( Mut mä oon luvannut nauttia tästä, joten yritetään...

Ja mä oon muuten menossa jo huomenna viralliseen alkuraskauden ultraan. Alunperinhän se ois ollut jo eilen, mut siirsin sitä ja olivat varanneet polilla ajan huomiseksi.
 
Lilille onnittelut tätäkin kautta kyytiläisistä :heart::heart: (lilin blogin kautta käyny terkkuja lähetteleen aikaisemmin)

Mä oon tiättekö jotenkin niin laiskistunut olemaan koneella.. (vaikka se nyt on varmaan vaan hyvä asia) Mutta aivan äärettömän paljon toivon että Lilikin vihdoin saisi niitä hyiä uutisia!

Jos mä en käy enää ennen joulua täällä... Niin oikein rauhallista ja hyvää Joulua teille kaikille! Olette aina mun mielessä :heart: :xmas:


P.S. Onnea hyvistä ultrakuulumisista Marlaa ja Wilma! Ja Evitan ja Barban puolesta nyt kyllä jännittää (lilin lisäksi) ihan kamalasti! Maailman parasta joulua teille kolmelle toivoen

:xmas: Eina :xmas:
 
Lili:mulla kans lyö tyhjää kertakaikkiaan näin joulun alla ja oon varmaan kans unohtanu onnitella Armin ja Dannyn johdosta:xmas:mahtavat nimet oot kyllä keksiny joten on se kumma jos eivät tajua tarrata kiinni!!!! muistan ite niiiin hyvin kans ton klexanen pistamisen ja meijän vauva saikin työnimex "klexa" kun koko alku odotus oli yhtä pistämistä hemmetti!! hienoa että määräsivät sulle sitä, oon kuullu paljon positiivista siitä aineesta ihan tässäkin tapauksessa ja mun vikassa hoidossahan oli siis klexane vahvasti mukana;)mua jännittää aivan kauheesti toi sun tilanne ja nyt jos koskaan sais kyllä onnata.jännä muuten et meillä kaikilla on aika vahva tunne nyt sun suhteen joten toivottavasti pitäs paikkansakin!! mä oon kyllä sitä mieltä että mulla ei ainakaan tosiaankaan ollu sellai fiilis että ny onnaa ja että oon raskaana, päinvastoin, samat kiukkumenkkaraivarit alko jo heti kun aina ennenkin alkanut viimestään piinaviikon puolessa välissä.tuntuu olevan niin legendaa noi "mä arvasin ja tiesin olevani raskaana" (anteeksi jos jollain täällä niin ollut mutta toi siis mun mielipide)
Wilma:eek:nnittelut hienoista ultranäkymistä!!!
barba:sä se oot sellanen energiaduracel että haluisin kyllä sitten todella nähdä sen pikku-barbiksen joka mennä viuhtoo eteenpäin:LOL:tosta valvomisesta että alussa mulla oli se etten aamulla enään 5 jälkeen saanu unta, aikasin illalla kyllä loppuajasta nukuin 14 h unia ihan mennen tullen kun väsytti koko ajan, tietty vessassa ramppaaminen vähän häiritsi mutta muuten kylllä nukutti.toivottavasti tuleva vauveli ei sitten peri sun "unenlahjoja";)
uskomatonta toi aborttihomma, aivan sairasta, eiköhän noi asiat kannattas miettiä etukäteen ennenkuin ees menee pyytelemään 2 alkion siirtoja.siitä tulikin mieleen Elli että mitäs sulle kuuluu? tuuhan kertomaan vauva-arjesta ja miten kaksosten kanssa sujuu??et oo aikoihin käyny meitä täällä moikkaamassa=)
nyt kaikille oikein rauhallista ja osalle toiveikasta joulua jos en tänne kirjottele ennen sitä, käyn kyllä päivittäin lukemassa ja ootte myös mun mielessä!!!
 
Tänään virallinen alkuraskauden ultra: kaikki hyvin, raskaus vastaa viikkoja ja pikkuinen sydän pompotti sykkeellä n. 130-150.! Kyllä tää nyt nostaa joulumieltä kummasti.

Yritän nyt rauhoittua näihin joulunpyhien viettoon, tosin pakko käydä kurkkimassa täällä Lilim kuulumisia, jos niitä käyt meille kertomassa....

Kaikille oikein hyvää ja rauahllista joulua ja onnelista uutta vuotta 2012!
 
Joo kai mäkin oon uuden profiilin vaan tehnyt kun kerran pääsen myös Miimii-75:lla sisään tänne. Ei meinaa oikein muistaa, siitä on niin kauan :)

Lili-kulta, ei se 'pakkanen täys huuruneniä' aina autuaaksi tee.. Niinhän se oli meilläkin, eka IVF:ssä 7kpl ja 2. IVF:ssä 10kpl saatiin pakkaseen, mutta sinne ne meni, yli puolet ei selvinnyt sulatuksesta ja loput oli joko paskoja ku ei kiinnittyny tai sitte minä oon paska, johon ei vaan kiinnity mikään. Eli mitään iloo ei ollu siitäkään. Ei se oo minkään tae vaikka kuinka ois pakkanen täynnä. Mielipahaa ja tuskaa sai kun kävi turhia passeja läpi. Kunpa meilläkin ois varaa käydä näitä hoitoja hamaan tulevaisuuteen yksityisellä, minä varmasti kävisin vaikka kuka sanois mitä. Mutta ei me ikinä saada mistään niin paljon rahaa :'( Siispä älä luovuta! <3

Zumenonia käytetään passeissa limiksen kasvatukseen muuten. Ja mulla se oli mukana myös 2.IVF:n tuoresiirrossa. Ja mulle eka IVF:ssä lääkäri sanoi että nykytiedon ja tutkimusten mukaan toinen alkio kuulemma voi HAITATA sen toisen kiinnittymistä, että senkään takia kahden alkion siirtoja ei suosita mielellään nykyään. Itse antaisin tätänykyä siirtää itelleni vaikka neljä kerralla kun se näyttää olevan toivotonta mun kohdalla toi kiinnittyminen. Vois sitten edes kuvitella ite omassa yksinkertaisessa pikku päässään että ois isommat prosentit kiinnittymisen mahdollisuuteen.

Vähän on synkkä joulumieli taas.. tai siis ei joulumieltä laisinkaan. Mitään siivouksia tms en todellakaan oo jaksanut ajatellakaan! Ruuat käytiin ostamassa tänään ja lahjat onneksi olin hoitanut jo hyvissä ajoin. Olin ilkeä ja pikkumainen ja katkera vanha paska ja poistin Facebookistakin yhden vanhan koulukaverin joka oli laittanu uä-kuvan profiilikuvakseen justiinsa, en ikinä ois voinut kuvitella että se saa lapsen. Äijäkin taas osoitti tilannetajunsa ja mun surressa näitä hoitoja taas, suuttui ja heitti näitä legendaarisia: miten sä JAKSAT aina tota samaa!!! Ja että: mä en jaksa AINA kuunnella tota samaa paskaa! Ai SE??? Sehän se tässä kaiken napa on ja kaiken kärsimyksen keskipisteessä. Voi itkut kun mä menin kiusaamaan sitä parkaa ihan tahallaan, mitenköhän se nyt kestää. Miten kukaan voi olla noin ääliö sika??? En mäkään vittuilis jos sen äiti vaikka olis kuollut ja se vielä viidenkin vuoden päästä sattuis mainitsemaan että surettaa kun äiti kuoli. Ei tulis mieleenkään päin naamaa sille huutaa että älä jaksa aina tota samaa helvetin itkuvirttä! Hullu!
 
Viimeksi muokattu:
Iinis, miehillä ei tosiaankaan aina oo toi tilannetaju hallussa, eikä empatia.. vaikka todennäkösestihän hän vaan osottaa surunsa samaa asiaa kohtaan tuolla tavalla.. haluis unohtaa koko asian, koska kuvittelee, että sillä se helpottais. Tai siis mistä mä tiiän oikeesti, mutta itellä ainakin on kokemusta siitä, että miehen tapa reagoida tällasiin vaikeisiin asioihin on nimenomaan laittaa pää sinne pensaaseen. Ja kun taas ehkä sulle ja monelle meille se paras tapa asian kanssa ees jollain tavoin on selvitä, että saa sitä aika ajoin itkeä, huutaa ja puhua itestään ulos, niin että yritä siinä sitten tosiaan pysyä jotenkin tolkuissas ittes ja sen miehen kaa. Voimia Iinis!! Yritin siis tällä kaikella sanoa, että luulen ymmärtäväni, että ei oo helppoa sulla! VOIMAHALI :heart:

Evita, oi miten ihanaa :heart: Nyt tuudittaudut rauhalliseen joulunviettoon, sun sydämen alla sykkii ihmeellinen, uusi elämä, ajattele =)

Lili, voimia viimeisiin piinapäiviin!! Nää voi kuule olla pitkään aikaan viimiset tämän sortin piinailuhetket sulla.. Voi aatella, jos vielä tähän vuoden loppuun sun ja teidän harras toive toteutuis.. :xmas:

Barba, tänäänkö on teiän jännä päivä!? Voihan kääk.. Tsemppiä ultraan ja tuu HETI kertomaan!!

Wilma ja Marlaa, en teillekään oo tainnu vielä sanoa, että loistavaa, että NT-ultrassa kaikki hyvin. Kyllä aika juoksee tosiaankin, kun tekin ootte jo niin pitkällä.. Ihana joulu teillä kun saatte sen viettää pyöristyvän mahan kanssa. Voi niin elävät muistot tulee viime joulusta.. kyllä se oli vaan ihmeellistä.. Ja nyt se silloin vielä niin kovin pieni ihmisenalku on jo tuollainen suloinen tänttähäärä. Voi ihmettä, voi ihmettä..

Huomisaamusta suunnataan joulunviettoon, ja muiden tavoin yritän kyllä päästä Lilin kuulumisia kattelemaan viimeistään sitten alkuviikosta! Niin ja siis toki tänään vielä tuun kuikuilemaan niitä Barban kuulumisia =)

Joka tapauksessa nyt jo toivotan Kaunista joulua teille jokaiselle! tekee mieli lainata uusimmasta Simpukka-lehdestä Satu Taiveahon jotenkin mua kovasti koskettaneita sanoja: "Itse laitan Simpukan kautta hankkimani Ehkä ensi jouluna- kortit postiin ja suljen suurimman joulutoiveeni sydämeeni ja joulukirkon rukouksiin sekä sytytän kynttilät tuomaan valoa ja iloa. Samalla ajattelen teitä kaikkia tahattomasti lapsettomia." TE jokainen ootte ajatuksissa, ja omien joulutoiveideni ja rukousteni lomassa, toivon ja rukoilen myös teidän puolesta, te ihanat, tärkeiksi tulleet! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!
Tulin kuikuilemaan Barban kuulumisia, mut ei ollut vielä näköjään, no, odotellaan, odotellaan... :popcorn:

Kiitos kaikki ihanat tsempeistä! Hyvä, että te jaksatte toivoa...
Täällä pessimisti-Pirkko taas puskee kehiin :( Nyt pp6, eikä mitään oireita. Menkkakipuja on vähän, niinku aina tässä vaiheessa. Rinnat on aivan tavalliset, siis ihan täysin (mulla ne ei reagoi pregnyliinkään koskaan mitenkään, se on musta outoa). Eli ihan samanlainen olo ku joka ikinen epäonnistunut kerta aiemmin. Onhan se tietty mahdollista, mutta onnistuminen on kuitenkin niin epätodennäköistä, että masennun ku ajattelen. Mutta juu, niin kauan toivotaan ku muusta tiedetään.

Hienot ultrakuulumiset, Evita, onnea! :flower:

Tuun kyllä kurkistelemaan Barban kuulumisia (PIAN, PLEASE ;) ) ja uskon, että iloisia uutisia saadaan sieltäkin... jännittää kuitenkin :) Mut joka tapauksessa minäkin jo toivotan oikein ihanaa ja tunnelmallista joulunaikaa kaikille teille :heart:
Toivottavasti joulu sujuu onnellisissa tunnelmissa :heart:
 
Heippa ihanaiset:kiss:

Kielo,tosi kaunis oli toi sun kirjoitus,ihan tuli kyyneleet silmiin.

Lili,mä ainakin jaksan vielä uskoa sun plussaan,voi kumpa se tulisi nyt:kiss:

Iinikselle paljon jaksamisia,miehet nyt vaan osaa välillä olla hankalia:hug:

Juuri siis ultrasta kotiuduttu ja yksi sydän siellä takoi vimmatusti:heart: Se oli niin ihmeellinen näky,etten unohda sitä koskaan. Olen ihan äärettömän onnellinen ja niin on mieskin. Voi kumpa kaikki saisitte tämän kokea:heart:

Myös minä toivotan teille kaikille ihanille oikein kaunista,lämpöistä ja rauhallista joulua,vaikka en mä ainakaan voi olla Lilin kuulumisia seurailematta,varmasti olen Lili hengessä mukana:kiss: :xmas:
 
Heissan taas pitkästä aikaa! Oikein hävettää kun en ole mukamas ehtinyt kirjoittamaan, lukemassa olen koittanut käydä..

Lilille nyt hurjat tsempit viimeisiin piinapäiviin, eikös sulla ollut jo tänään testipäivä, vai muistanko ihan väärin? :heart:

Evitalle ja Barballe suuren suuret halaukset ja onnittelut ihanista ultrakuulumisista!! :heart::heart: Voi että, teidän joulunne saivat kyllä nyt oman ihmeen ja hyvän syyn jättää punaviinit jouluaterialla väliin.. ;)

Ja Marlaa ja Wilma, nt-ultrat ohitettu, onnittelut!!

Iinis, mä olen pahoillani teidän tilanteesta, ja yhdyn kyllä Kielon sanoihin, varmasti se mieskin hakee omaa tapaansa selvitä tästä tilanteesta. Toisaalta, mua ottaa niin päähän miesten "ymmärtämättömyys" ja itsepäisyys ja itsekkyys.. tästä voi varmaan lukea että mun ja miehen välillä on edelleen jännitettä.. no, kaikki ajallaan..


Oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua kaikille, nauttikaa läheistenne seurasta! Niin monelle meistä se on vihdoinkin jollain tavalla erilainen kuin ne monet aiemmat! :heart::heart:
 

Yhteistyössä