KESÄ 2010 hoidot

Heissan, onpas täällä taas tapahtunut!!

Evita, huikeaa!! Onnea plussasta!! :kiss: Siis nyt on hyvä plussa-aalto menossa, Lili mukaan samaan junaan! Ethän murehdi nyt liikaa, uskotaan että kaikki menee hyvin!

Lilille myös onnittelut hyvistä ultrakuulumisista, ja kovasti tsemppiä nyt punktioon!! Toivotaan että tämä on se "The Hoito" nyt teilläkin!!

Barballe surunvalittelut kissasta! :hug: ja todella ikävää että hyperi ei ota laantuakseen, koitahan jaksella! Hui että mä jännään sun ja Evitan ultratuloksia!

FB:hen mäkin mielellään tuun, laitoinkin jo Kielolle viestin, toivottavasti meni oikeaan osoitteeseen? :p Sera, laitan sullekin viestin! Olisiko se ryhmän perustaminen kuitenkin helpointa? Mä en osaa sitä tehdä, anyone? :whistle:

Sera, ristiäiset meilläkin vietetty, meillä asuu nyt Saara neiti! :heart: Muutenkin elo sujuu hyvin, mitat jo 4860g ja 57 cm, hyvin ottaa kiinni kasvussa ikätovereitaan. Sammasta on ollut suussa, nyt näyttäisi että puolukkasurvoksella vähenisi hyvin.

Wilmallakin jo nt-ultra tulossa, voi että kun tää aika menee niin hurjan nopsaan! Ennen aina syksy tuntui niin pitkältä ja pimeältä ja harmaalta, nyt se on mennyt kyllä huomaamatta ohi!

Miten muuten olette ajatelleet viettää joulua? Minulle joulu on aina ollut aiemmin todella raskasta aikaa, monta kertaa aiemmin on saanut surra sitä että "taaskaan en ole raskaana, taaskaan meillä ei ole omaa lasta"... tiedän että tämä juhla on meille monille vaikea, joten kovasti toivon hyvää mieltä ja voimia tähän aikaan!

Nyt nukkumaan (hetkeksi ennen kuin taas meillä heräillään)! Toivottavasti huomenna olisi tuuli ja sade jo laantunut että voisi ulkoillakin.. Öitä murut!

-Susu-
 
Susu, fb:n kautta ei oo mulle tullu viestiä, oisko sit menny väärälle henkilölle? Mun profiilikuvassa on sellanen pikkulikka pinkissä villamyssyssä. Kokeilepa uudestaan..

Lili, kuulostaa tosi hyvältä!! Tais olla todellakin oikea ratkaisu vaihtaa klinikkaa ja lääkäriä. Voimia!!

Evita, voi.. toivottavasti sun fiilikset ei ollenkaan nyt kertois totuutta. Kyllähän samalla ihmisellä käsittääkseni voi olla tosi erilaisia raskauksia. Piinaavat ajat nyt ultraa odotellessa.. Kuin myös barballa.. Voi huhhuh sentään.. Sillon omaa varhaisultraa odotellessa muistan, että mua pelotti ihan kauheesti. Sit pari päivää ennen ultraa sain jotenki ihan sellasen käsittämättömän rauhallisen olotilan, että oli ultratulos mikä vaan, se on just se mikä sen kuuluu olla. No tästä ajatuksesta ja jotenkin ihan omituisen rauhallisesta olosta tietysti sain tehtyä päätelmän, että todennäköisesti kohdussa ei mitään oo ja mua näin valmistellaan jo siihen tosiasiaan. Onneks olin aivan autuaan väärässä sen suhteen!! Niin ja siis se omituisen rauhallinen olotila oli tipotiessään sinä päivänä ku se ultra oli. Siis aivan pyörtymispisteessä olin siellä odotushuoneessa.. (ja itku tulee silmään ku muistelee näitä hetkiä...)

Ootteko muut käyny kattomassa Hiljaa toivotut? Me käytiin tällä viikolla. Suosittelen kyllä, vaikka suoraan sanottuna en yhtään osaa sanoa, miten sen leffan olis kokenu, jos ei tuota nuppusta olis. Luulen kuitenki että ois ollu aika terapeuttista ehkä kattoa.. en tiiä.. No vähintäänkin suosittelen sitä kaikkien läheisille katottavaks. Antaa varmasti ymmärrystä asiaa kohtaan. Se on tulossa telkkariin kuulemma jo keväällä, joten no hätä jos meni leffateatterissa sivu suun.

Ihan huippua olla teiän monien kaveri myös tän palstan ulkopuolella!! =) ..mä en taida osata sellasta fb-ryhmää perustaa (mies kyl sano et osaatpas, mut mistä se muka tietää...) Eina varmaan osais kun sitä ehdotit?

Kaunista talvista viikonloppua ja hali jokaiselle!
 
Heissan rakkaat!

Aivan ensimmäiseksi Evitalle hurrrjasti Onnea! :kiss: Mä myös muistan sen kamalan piinaavaan odottelu alkuraskauden ultraan! Se oli aivan jotain sanoinkuvaamattoman kauheaa! En mä pystyny melkeinpä iloitseen yhtään raskaudesta. Titenkin mä kokoajan tiedostin että nyt on meillä asiat tähän saakka paremmin kuin koskaan ja nyt meillä on kuitenkin se mahdollisuus mitä ei olis ollu jos nega olis testiin tullut. Ja ei auttanut tosiaan toisten rauhoittelut, ihan hermona olin. Ja asiaa ei helpottanut yhtään se että esikoista odottaessani oksensin plussasta puoleenväliin saakka raskautta monta kertaa päivässä... ja tästäpä raskaudesta en olekkaan sitten oksentanut yhtään kertaa!!!! Ja mulla nyt oli sentään alussa lähtenyt kaikenlisäksi kaksi kultamurua siellä kasvamaan! Mutta silti ei tosiaan oksentelua näkynyt ja kuulunut. Alussa se olisi varmasti huojentanut mieltä melkoisesti, mutta nyt voin olla tyytyväinen ja iloinen että minäkin pystyn olemaan raskaana oksentelematta puoleenväliin saakka raskautta :)

barba: Mulla ei tainnut plussan jälkeen missään vaiheessa kadota se älytön turvotus ja painonnousu (mikä johtui varmasti lievästä hyperistä ja plussasta).. Se pysyi sitkeästi. Täytyy sanoa että mahan peittely oli vaikeaa! Näytin tosissani raskaana olevalta jo hyvin aikaisessa vaiheessa!

Mä en ole tuota Hiljaa toivotut elokuvaa katsonut. Ei edes ole täällä meidän perän elokuvateattereissa.. Mutta sitten kun se tulee telkusta niin aion ainakin tallentaa sen ja katsoa joskus. En tiedä onko minulla tällä hetkellä vielä voimia palata siihen. Mielelläni olisin elokuvan katsonut silloin kun oltiin vielä hoidoissa, mutta nyt tuntuu etten tahdo vielä niitä kipeitä tunteita uudestaan. Ja todettakoon tässä samalla että ei tämä raskautuminen ole minun kohdallani ainakaan näitä lapsettomuuden arpia parantanut.

Ja hattua nostan teille kaikille jotka jaksavat yrittää eteenpäin pettymyksistä huolimatta.. Lililläkin jo vaikka kuinka monta hoitoa takana ilman onnistumisia :hug: Varmasti rankkaa.

Mutta onneksi näyttäisi lilin ultrakuulumiset valoisilta tässä vaiheessa. Niitä mä oon täällä jännännyt vaikkei musta ole kuulunutkaan :heart: Tsemppiä hirmuisesti ensi viikolle muru!

Olikohan vielä muuta erikoista.. Niin siitä ryhmästä. Kyllä mä voin sen perustaa. Jotta mä voin sen perustaa ja sinne teitä halukkaita liittää, niin meidän täytyy olla kavereita fb:n puolella ainakin sen aikaa kun sinne ryhmään liittyy. Sen jälkeen ei haittaa vaikka poistaa ystävistään. Siellä ryhmässä kuiten pysytään ja ollaan siitä huolimatta. Laittakaa mulle vaikka yksärillä nimi (jotka ryhmään haluaa), niin voin laittaa halukkaille kaveripyyntöä tulemaan.. Ja jos siellä fb:ssä on teille täysiä nimikaimoja niin pieni kuvaus teidän profiilikuvasta niin osaan pyytää itselleni oikean henkilön ystäväksi!


Eina
 
Huomenta =)
Ja kiva kuulla teidän kaikkien kuulumisia!!!!!

Ja kiva kun ootte hengessä mukana...
Sitä vaan piti sanoa, että olis ihanaa tutustua teihin paremmin, ja tosiaankin sit, jos vaan joskus onnistutaan, niin ehdottomasti haluaisin mukaan fb:iin ja muutenkin tutustua :) Mutta ennen sitä vois olla vähän ulkopuolinen ja orpo fiilis...
Parasta toivotaan siis ;)

Leppoisaa lauantaita everybody!!!
 
Juu-u, ei mua saa sieltä ultrasta pois pysymään (mun hermot ei vaan kestä) eli perjantaina työkaverin kanssa ultrattiin niin että kaveri osaa käyttää konetta ja mä tulkitsen kuvaa :) Mutta siis selkeästi ruskuaisspussi näkyi ja oltiin näkevinämme myös syke! Tuo syke täytyy siis varmistaa vielä ensi viikolla. Ja yksi amnionontelo eli yksi siellä on kasvamassa, hyvä niin.

Mut mun mielestä on ihan kidutusta kun ultra on aina vasta viikolla 7, kun syke kuitenkin alkaa 5+ jotakin viikolla. Muistan tuon meidän 2v tytön kohdallakin et oisko ollut 5+5 kun syke jo selkeästi näkyi!

Todellakin Lili nyt peukutetaan et liityt tähän plussanneiden joukkooon ja sitä myötä myös facebookiin!
 
Evitalle hirmuisesti onnea!

Tää on tällasta odottelua vaan täällä.. :rolleyes: Ihan tyhmää. Sen verran tietoa, että seuraavaksi lääke vaihdetaan Menopuriin ja Luget jää pois, tilalle Pregnyl. Ja 5-6 pvän viljelyn tekevät mikäli soluja ja alkioita saadaan tarpeeksi.

Mä en varmaan edes halua nähdä tota Hiljaa toivotut -elokuvaa. Pikkusen, millin verran ehkä, päässyt selvemmille vesille tämän hirvittävän asian kanssa, niin nostattais vaan ehkä ne tunteet ja ajatukset ja katkeruudet pintaan.. Vielä kun ne molemmat parit onnistuu viimein, tosiasia olis ollut ja syytä ehkä tuoda sekin esiin että kaikki ei saa ikinä lasta! Ehkä realistisempi dokkari olisi jos ne ois ottanu vielä kolmannen pariskunnan mukaan, joka ei tuu ikinä onnistumaan. Ja melko helpolla mun mielestä ainakin se toinen pari pääsee, eihän niillä siirtoja montaa edes ollut tosiaankaan. Ja toinen pari kaiken lisäksi saa lapsen LUOMUSTI loppujen lopuksi. Että justjust oikein uskoa nostattava leffa mahtaa olla. En tietenkään voi mennä varmaks sanomaan kun en oo nähnyt.

Mut oikein ihanaa joulunalusaikaa kaikille mammoille! Tän palstan nimen voiskin oikeestaan muuttaa "KESÄ 2010 hoidoista vauvan saaneiden rupattelupalstaksi" :D Kieltämättä toi nimi johtaa vähän harhaan kun lapsettomuushoidoissa olevia täällä on ehkä noin 3...

Glögiä ja kynttilöitä! <3 Ja punaviiniä kaksin käsin :)
 
Viimeksi muokattu:
Evita, loistavaa, ihan mahtavaa!! :heart: Se sykkeen näkeminen on kyllä hankalaa tossa vaiheessa, mä en edes osannut silloin 7+2 oikein katsoa sitä, vaikka lääkäri väitti että joo tossa se on. :)

Iinis, tsemppiä kovasti odotteluun, se on kyllä todella hermoja raastavaa. Mutta hyvä että seuraavan hoidon suunnittelua on jo tehty, sekin varmaan jo vähän auttaa?

Olen vähän samaa mieltä tosta Hiljaa Toivotut elokuvasta, että olisihan siinä voinut olla myös pari joka ei elokuvan aikana onnistu, mutta toisaalta sitähän ei voi koskaan tietää kun kuvaamaan ryhdytään että miten käy. Ja ainakin silloin kun ohjaajan haastattelua Simpukka-lehdestä luin, ymmärsin että oli todella vaikeaa löytää pareja jotka suostuivat kuvattavaksi. Joten siinä mielessä, on kyllä todella hienoa että tällainen elokuva edes on, ja siitä puhutaan! :heart: Itse en ole sitä vielä nähnyt, parempi varmaan odotella että tulee telkusta niin voi rauhassa itkeä kotisohvalla. Tällä hetkellä kaikki hiukankin herkemmät tilanteet saa mulla kyynelhanat auki, mitään surullista lapsiin liittyvää en pysty yhtään katsomaan..

Mukavaa sunnuntaita!

-Susu-
 
Huomenta kamut:kiss:

Olipas tänne tullut paljon kirjotuksia,kiva juttu!

Evita,onnea,onnea,onnea!!!Aivan ihania ultrakuulumisia:heart: Voi kun mäkin joskus pääsisin sinne asti:whistle:

Iinis,hyvä et suunnitelmat jo selvillä,jokos aikataulut tiedossa?Voimia,voimia,voimia!!!

Lilillä onkin huomenna jänskät paikat,tosi kiva päästä taas piinailemaan=)

Evita,kyllähän mä olen tuolla facessa,tosin en kovin usein,mutta kuitenkin:D,joten laita toki tietoja,niin mä sit haen sut,mua ei numittäin löydy nimihaulla,ainoastaan voi bongailla sieltä muiden kavereista:ashamed:

Eina,liityn mielelläni siihenkin ryhmään,kunhan sen nimi ei ole "lapsettomuushoidot":LOL: ja sullahan on mun nimi jo tiedossa,joten vieläkö mun tarttee jotain tehdä? *pyörittelee silmiään typeränä*
Ja on tosiaan aika hankalaa peitellä tätä "hyperimahaa",mut onneks paino on jo alkanut laskemaan,enää n.2 kiloa ylimäärästä.Jospa nekin lähtis vielä ennenkun alkaa taas uusi nousu.Siis jos alkaa,jos ultrassa kaikki ok:ashamed:

Ja Wilmalle piti vielä sanoa,et täälläkin kärsitään sairaaaaaan kuivasta ihosta.Ei ole ennen tarvinnut rasvapurkissa uida ( paitsi sillon isompia muksujani odottaessa):p

Mitäs kuuluu Baby20xx ja Snoww? Joko on jatkoista mitään tietoa?

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille,ihanaa kun saatiin jo vähän lunta:xmas:
 
Huomenta! Ootko jo Barba kyennyt siis työelämään? Kuinka kipee oot vielä? Hyvä jos alkaa osoittaa häipymisen merkkejä jo toi vihulainen.

Rupes vähän masentaan, kun tajusin just että MINÄ olen AINOA, joka vielä tämän palstan alkuperäisistä kirjoittelijoista on edelleen tässä samassa paskassa! Mä jäin viimeiseksi, häviäjäksi! Mieskin on ihan yks paskiainen ja kiukuttelee vaan ja v*ttuilee ja on välinpitämätön. Nää hoidotkin on vissiin enää mun juttu yksin, ei sitä enää jaksa kiinnostaa eikä usko mihinkään. Mut eteenpäin vaan, sano. Kyllä mä pärjään!
 
Ihanaa Evita kun sulla on hyviä uutisia!! :heart: Minä kävin kovien kipujen vuoksi yksityisellä ultrassa tasan rv 6+0 ja silloin tosiaan jo näkyi syke.. Polin kautta alkuraskauden ultra oli varattu rv 7+jotaki

iinis: Ja jos oikeen lähetään tällä asialla vielä spekuloimaan niin se onkin kumma että se olet juuri sinä joka ei vielä ole onnistunut.. ajatellen näin että etkö sinä aikaisemmin ole kuitenkin tullut melko helpohkosti raskaaksi? Saanut esikoisen ja sit on ollut ne ku:t? Ja niiden tapahtumien vuoksi oletkin sitten hoitoihin päätynyt? Eikös se näin mennyt? Täytyy sanoa että ei olisi tosiaan ihan heti uskonut että sinulla ei meinaa sitten tärpätä enää millään!! Mutta arvaamatonta tämä hoitorumba on. Ja kyllä sen onnen soisi sinullekkin jo :heart:

barba: Samalla nimellä jatkuu ryhmä siellä kuin täälläkin.. Kesä 2010 hoidot - siitähän me ollaan lähdetty.. Mutta älä huoli! Se ei näy yhtään kenellekkään muulle kuin sinulle itsellesi että olet kyseisessä ryhmässä mukana! Eli ei se ryhmän nimi paljasta kelleen ulkopuoliselle yhtään mitään :) Se on täysin salattu, ei löydy haulla, jne.. Mä laitoin sulle kaveripyynnön menemään fb:ssä! Sit kun oot sen hyväksyny niin saan liitettyä sut sinne ryhmään! Meitä onkin siellä jo puolenkymmentä henkilöä! :)

Lilille :hug: ja hurjasti tsemppiä tähän viikkoon!!

Ja wilmalle tsemppiä nt-ultraan!

ON: Tällä viikolla alkaa äitiysloma.. Niin se aika vaan menee hurjaa vauhtia! Yksi etappi se on tuokin, vaikka mä oon nyt viimeiset kaksi viikkoa ollutkin jo kotona ennen tuon ä-loman alkua. Polilta laittoivat s-lomalle. Sen verran loi lyhkänen kohdunkaula niille viikoille mitä silloin oli että haluavat ottaa varman päälle. Itselle kaikki pamahti vasta siinä vaiheessa kunnolla tajuntan kun sai kotiin epikriisin siitä käynnistä (meille automattisesti täällä aina se lähetetään) ja lääkäri oli sanellut että "ennenaikaisen synnytyksen riski olemassa"! Hui! Olen minä hiukan hellittänyt tahtia, mutta kyllä mä vakaasti silti uskon että tammikuuhun (ellei jopa helmikuun alkuun) saakka tämä masussa pysyy :) Noh.. kontrolliin pääsen ensi torstaina. Saapa nähdä onko tilanne pysynyt samassa

-Eina
 
Evita, mahtavaa!! =)

Lili, kunpa olisit jo pian meiän kaverina tuolla muuallakin.. Peukut pystyssä!!

Iinis, mietin ton sun ekan kirjotuksen jälkeen just tuota, et varmaan jokainen meistä pelkäs olevansa "viimeinen", tietäen, et joku väistämättä sitä on.. Mä ite nyt oon tässä joukossa tällanen onnekas "paskiainen", joka pääs pälkähästä alta aikayksikön ja niinhän se on. Ois voinu mennä aivan totaalisen toisinkin, tajuan sen ja oon aika hemmetin kiitollinen.

Tuosta leffasta vielä.. Dokkaria tehdessähän tosiaan on ollu ihan arvoitus, että miten se tulee päättymään. Kuulin, että tekijät oli kovasti miettiny, et tuodaanko sitä toisen parin raskautumista leffassa ollenkaan esiin, koska se oli siis tapahtunu vasta sen tekemisen jälkeen (ja lapsettomuutta/hoitoja siis takana aivan tolkuttoman monta vuotta eli mistään helposta raskautumisesta ei ollu kyse). Mut ite mietin, että jokaisella lapsettomalla tuntuu olevan niin oma tarinansa, että sellasta kattavaa, realistista kuvausta on aika mahdoton antaa. Mun mielestä tuon leffan parasta antia oli se, miten se hyvin kuvas tunteita, neljän erilaisen ihmisen erilaista tapaa kokea ja ilmaista ja käsitellä asiaa. Niin ja siis todellakin on varmasti ollut vaikea löytää nuo henkilöt, niin äärettömän intiimistä asiasta on kyse.
 
Iinamiina * ottaa kädestäsi kiinni *, yhdessä olemme vahvoja. Minäkin pohdin samaa eilen, kun päivitin miehelleni teidän kaikkien tilanteita. Huomasin, että meitä ei tosiaan ole enää kuin muutama tuossa ensimmäisessä kategoriassa. Itkuhan siitä tuli!!

Pakko vain uskoa, että meidän vuoro on tulossa! Voimia Iinis sinulle :hug:

Ja valtavasti onnea Evitalle ja Lilille pidän peukkuja pystyssä!!

Kiitos Barba, kun huhuilet minua täällä :heart: Meille tuli nyt parin kierron tauko, ennen kun pääsemme siirtämään huuruneniä. Oli sitten kierron pituus 22!! Kun aina ollut luokkaa >30 pv. On varmaan kroppa vielä sekaisin kaikesta...

Eli, tammikuussa sitten uusi yritys. Ajattelimme, että saavat siirtää kaksi (pakkasessa kolme). En tiedä sulattaako ne kaikki kolme vai miten on tapana??

Oikein kaunista joulun odotusta kaikille! Tämä on vain niin raskasta aikaa. Kummilapsia on peräti viisi, joten ei vain voi karata ja unohtaa koko pyhää...
 
Ihana kuulla susta baby20xx ja tammikuu tulee nopeemmin,kun uskotkaan ja jospa sit oikeesti ois jo sun ja Iiniksen vuoro.Pakko olla!!!

Millos Iinis oot tositoimissa?Taisin jo aijemminki kysyä,joten ei oo pakko vastata:p Ja kurjaa,et mies heittäytyny hankalaks,eiks ne ymmärrä,et se on vaan ja ainoastaan naisten etuoikeus:kieh: Meillä ei ymmärrä ainakaan:kieh:
Joo,kyl mä jo oon palannu työelämään,edelleen kaikki fyysinen puskeminen ei tunnu hyvältä ( tai sit mulla on vaan kunto romahtanu ja mä läähätän sen takia;) ) mut kakkapyllyt pystyy jo pesemään itkemättä,joten parempaan suuntaan mennään.Ja housutkin sopii jo kiinni,kun kovasti survoo,mut kylellään nukkuminen ei onnistu vieläkään ja siksipä mä sit valvonkin yöt,kun en vaan yksinkertasesti osaa nukkua selällään:O

Wilmalle tosiaan tsempit nt-ultraan!!!

Eina,ai se ryhmä on semmonen,ettei sitä näe kukaan mistään=) Nyt huomaatte miten fiksu mä oon tuolla nettimaailmassa,joten en mä varmaan edes osaa sit kirjotella siellä ryhmän sisällä,vaan rätkin kaikki tekstini sinne omalle seinälle:LOL:

Ja musta on muuten tullu ihan raivohullu,hermot menee ihan joka hemmetin asiasta!!!Nytkin tekis miel v*ttuilla miehelle,kun jätti ton roskapussin tohon eteiseen:kieh:

Mut jatketaanhan maanantai-illan viettoa,hitsi et jänskättää jo huominen Lilin punktio!Kaikki elimet nyt sun puolella:kiss:
 
Moi :)
Ja pitääpä sanoa, että tosi kivaa kun kirjoittelette tänne!!!
Ei ole tosiaan montaa meitä, jotka ei vielä olla onnistuttu, mut toivotaan, että lopulta ei jää yhtään...

Voi iinis :hug: Mä niin haluaisin että onnistuisitte (ja tietysti kaikki muutkin =) ) On tää vaan niin raskasta. Mut hienoa, että on edes pikkiriikkisen helpottanut olo. Ei ole oikein tää, että jotkut joutuu rämpimään, mut sen kans vaan joudutaan elämään :/ Toivottavasti saat kuitenkin nautittua joulusta. Ja glögistä ja PUNAVIINISTÄ ;) ja kaikesta muustakin hyvästä tunnelmasta. Ja toivotaan, että ens vuosi tuo vain hyvää tullessaan :heart: Voimia sulle!!!

Ja Baby20xx on tosiaan vaikea ignorata joulua, kun noita läheisten lapsia on tosiaan pakko iloisesti muistaa... Toisaalta hyvä, että ei ihan voi vaan keskittyä pelkästään omaan pahaan mieleen ja murehtia, mutta ei se kyllä tosiaan ole helppoa esittää iloista, ainakaan jos siltä ei ihan yhtään tunnu. Mutta toivotaan iloista joulua kuitenkin :)

Kielo tosiaankin toivon että saan tutustua teihin :) se olis ihanaa!!! Mut tosiaan sit vasta jos meilläkin joskus on lapsi... Nyt on tämänhetkisessä elämässäkin jo ihan liikaa sellasia tilanteita, että olen itse porukassa se ainoa lapseton, enkä halua ehdoin tahdoin sellaisiin hankkiutua ;) Mutta olis tosiaan ihanaa tutustua ihan livenäkin!!! :heart:
Kiitos vielä jokaikiselle tsempeistä, Kielo, Barba, Eina, Evita, Iinis, Despe, Susu, Sera, Baby ja KAIKKI :)
Kiva kun olette olemassa siellä jossain :hug:

Mä täällä kärvistelen ja odotan huomista... Ja tietty jos niitä soluja sit huomenna tulee, niin sit vasta veemäistä odottelua onkin tiedossa perjantaihin asti, huh!!! Ai niin, Barba kyselit siitä alkioliimasta, niin se on siis joku uusi juttu, embryo glue, joka on se aine, jossa se alkio tuonne kohtuun laitetaan. Ja sisältää hyaluronihappoa, mitä siinä taitaa olla muutenkin. Ja on selkeästi todettu, että lisää raskautumisen todennäköisyyttä... Että todellakin nyt on kaikki keinot käytössä, niinku me on aina sitä vauvaliimaa peräänkuulutettu :LOL: No, nyt vaan odotan ja odotan... Pesin koiran ja rupesin värjäämään hiuksia, että saan ajan kulumaan paremmin ;)
Ciao bellat!!!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjoitettiin Barba yhtäaikaa!!!
Aivan ihanaa kuulla, että voit jo paremmin, ja eiköhän se siitä vaan kohene, hyvä!!!!! :hug:

Mun pitikin tulla vielä päivittelemään taas eilistä episodia... Mulle kyllä sattuu ja tapahtuu koko ajan ihan liikaa kaikkea :/ oon ihan toivoton tumpelo... mut näillä mennään. Mä oon ylensä ollu tosi skarppi näissä lääkehommissa, ja oon jotenki aatellu, että oon jo niin kokenu näissä hommissa, että kaikki menee kyllä ihan rutiinilla. Ainoa sattunut kommellus tän matkan varrella (ihme siis, kun muilla elämän osa-alueilla kohellan koko ajan ihan hirveesti...) on viime hoidossa hajonnut Pregnyl-ampulli, ja silloinkin oli kaukaa viisaasti varasetti valmiina. No, lääkäri sit joutu määräämään mulle aiemmin vielä yhden pikku-Synarelan, ku olin ajatuksissani sumutellu yhden pullon tyhjäksi. Sehän pitäis aina vaihtaa 60 sumun jälkeen, mut tajusin, että olin vedelly reilut pari viikkoa sillä pullolla. Jouduin nimittäin ottamaan sen oletettua aiemmin käyttöön, koska ei pystytty meidän lomamatkan aikana huolehtimaan, että edellinen pullo olis koko ajan 25 asteessa tai alle... Siellä kun oli (ihanat) 35 astetta lämmintä koko ajan ;) Ton pikkupullon kanssa sit kävi niin, että pari-kolmekin kertaa sumuttelin sitä nenään, monesti!!! Ja ihmettelin ku mitään ei tullut ulos ja sit lopulta valui paljon käsille... Niin tää urpo oli unohtanut ottaa korkin pois :shamed: Ei oo todellista... Tuli vähän tyhmä olo :LOL: Mut eipä naurattanu enää eilen, kun illalla rupesin sumuttelemaan viimeisiä suihkauksia ennen huomista punktiota, ja sieltä ei tullutkaan mitään!!!! : O Yritettiin kaikkemme, ja mies sit lopulta avas sen pullon, ja sehän oli tyhjä... Mä olin ihan kauhuissani, ja ihan hermoraunio, kun niin hyvin ku niitä soluja siellä nyt ois tulossa, niin apua jos ne nyt sit karkais...!!!! No, muistin, että siitä ei ole montaa päivää kun heitin ne vanhat pullot roskiin ja kiikutin kassin kiltisti heti ulkoroskikseen. Niin siitäpä sitten illalla vielä roskista penkomaan, ja yks kassi purettiin kokonaan, ja siellähän ne oli pohjalla. Meillä ei onnex ole ollut pakkasta ollenkaan viime päivinä, joten oli varmaan ihan käyttökelpoista vielä, niin sumuttelinpa sit viimeiset sumut sieltä roskiksen pohjalta. Se oli siis se pullo, joka oli ollut välillä liian lämpimässä, ja varuiks suihkautin pari ylimääräistä suihkausta, jos se onkin jo liian laimeaa... Toivottavasti tää ei nyt tohon kaadu!!!!! :( Voi perse sentään. En saanut lääkäriä kiinni illalla, ja tein nyt sit tollasen itsenäisen ratkaisun... Toivotaan, ettei ole haitaksi!!!??????!!!!!
 
LILI.Voi ei sun kanssas en kyllä voinut oikeen muuta kun nauraa ekax kun kuvittelin sut penkomassa roskiksia ja sitten suihkimassa nenään tavaraa:LOL::LOL:jos joku teijän naapuri on sen sattunut näkemään voit taatusti oottaa kohta valkotakkisia miehiä hakemaan sua kotoota.luulis ettei kaikki nyt voi tollaseen kaatua, sen verran sissi oot ollu kun oot roskisdyykkariksikin heittäytynyt heh!!
paljon onnea huomiseen punktioon ja siitä se jännitys sitten tosiaan vasta alkaa.jotenkii on hyvät fiilikset ton sun hoidon suhteen ihan jo senkin takia kun sait vaihettua sen lekurin ja uudet konstit käyttöön.:heart:
barba:hienoa että vointi parempaan päin,siitä se odotus sitten käynnistyy alkukankeudesta huolimatta!!!
Eina.laitoin sulle kaverikutsun myöskin niin saatko mut kans siihen ryhmään?
ketkä kaikki siihen ryhmään on nyt sitten ilmottautunut?
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_78
Ihan oikein Eina oot perillä minun koukeroistani joo :) Näinhän se on mennyt. Se on varmaan sit toi SUOLI!! Ja mitä ihme tuuria sekin sitten on että ensin vähän väliä tulee kolmesti raskaaksi, vaikka nyt mitä on tässä parin vuoden aikana noita näytteitä monituisia otettu mieheltä niin siittiöitä tooodella heikosti.. :( Ei vaan voi tajuta. Mut tosiaan, oon alkanu sisäistään ja hahmottaan että vaikka mulla ois tuubat ja silti ois tää tauti puhjennut niin voihan se olla etten ikinä tulis saamaan enää lapsia tuon takia, koska hedelmällisyyttähän tämä sairaus kiistatta alentaa.. :(

Ja juu, totta tietenkin että vähän vaikee dokumenttia tehdä jälkikäteen.. Olisivat tehneet sellasen puolifiktiivisen ni mä olisin ollu tyytyväinen :D Noh, mut ei mun tarvi sitä onneks miettiä eikä nähdä kun ei täällä meidän tuppukylässä moisia esitetä.

Kiitos lämmöstä Baby20xx, toivon nyt heikoilla voimillani ja uskollani meille ensi vuodeksi jotain positiivistä tällä saralla. Ja Lilille kans! Uuden vuoden toiveeni vois olla yks kemiallinen raskaus edes pliis! "Enkö ookki paska?" Näin snowwn sanoja lainatakseni :D

Despelle jo avauduinkin, mutta ei kai toi äijä mikään ihan välinpitämätön mulkero ookaan, voi olla jopa ett se oon minä.. ku provosoidun turhista jutuista ja alan raivoon ja sit se suuttuu pahemmin ja mököttää pari päivää, jota minä taas en siedä ollenkaan, kun lepyn helposti ja haluaisin palata normaaliin.. kunhan eka oon saanu raivota :) Ja toi kukkiakin tänään. Niin ja despe, minäkin oon nyt siellä ryhmässä, että sinne vaan!
 
Moikka :)

Punktiosta kotiuduttu! Saalis oli teoriassa tosi hieno, 11 solua, ja miehenkin näyte oli paljon parempi kuin ennen!!! Ollaan tosi iloisia, tosiaan tasan kerran ollaan saatu noin paljon, MUTTA sehän oli siis se viime kerta kun saatiin 12 solua ja vain YKSI hedelmöittyi : / Uskon, että punktio oli silloin liian aikaisin, mut tästä kerrasta nyt ei vielä ole tietoa, AHDISTAA odottaa huomiseen sitä hedelmöittymistietoa!!!!!!!!!!
Oon ihan hermoraunio... Pitää vaan olla miettimättä tätä. Punktio oli ihan helvetin kivulias ja toipuminen on vieny kauemmin ku aiemmin, mutta niitä rakkuloita olikin enemmän ku ikinä. Voi kunpa nyt onnistuis, eikä tartteis tota enää kokea... Pliis, pliiiiiiis, pliiiiiiiiiiis.......

Ai niin ja nauratti iiniksen toteamus että ei se mies nyt ehkä pelkästään vaan välinpitämätön mulkero olekaan, vaan voihan sitä vikaa olla molemmissa sit kuitenkin :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: iinamiina
Lili aivan huippu-uutisia!!!Onnea hyvästä saaliista!!!Nythän punktio oli myöhemmin,kun viimeks,joten sovitaan,et kaikki 11 solua on sit kypsiä ja huomenna jatkuu hyvät uutiset:kiss: Onks sulla siirto huomenna vai torstaina? Ihanaa päästä jännittämään:heart:

Nyt ei muuta ennätä,työt kutsuu:wave:
 
Mä siirryn tästä kokonaan toiseen ketjuun, joten mut voi pyyhkäistä teidän "kartalta" pois. Hoidot jatkuu ilmeisesti tammikuun lopus ja toivotaan että tästä sitten plussattais.
En halua jäädä viimeiseksi täällä kun jo nyt tuntuu lakaistulta.
 
Voi snoww :hug: Kaikkea hyvää sulle! Olis kiva kuulla joskus kuulumisia! Toivon, että onnistutte, hurjasti menestystä ensi vuodelle!!! :heart: En mäkään aio täällä pitkään enää roikkua : /

Barba haniii. Joo, periaatteessa tosiaan hyviä uutisia, mutta huomenna ollaan viisaampia! Miettisin muuten pääni puhki, mutta oon edelleen ihan hirmuisen kipeä :( Joten eiköhän tää ilta mene ihan tässä levähdellessä. Tosi outoa, en oo koskaan ollu näin kipeä, mutta nyt niitä rakkuloita tyhjennettiinkin enemmän kuin koskaan, ja muutenkin koko toimenpide sattui enemmän. En pysty seisomaan suorassa, ja sohvalta nouseminen on tooosi vaikeaa. No, mitä tästä voi päätellä: ei kannattane nousta sohvalta tänään ;) Toivottavasti telkusta tulee siis jotain järkevää...

Kiva, ettette ihan kokonaan ole vielä painuneet sinne Facebookiin :LOL: Mulla on muutenkin ihan yksinäinen olo taas, kun ei ole samassa vaiheessa kohtalotovereita...
 
Lili.ihan mahtavaa voi että toivotaan nyt että kaikissa ois sitte solut mukana ja saisitte pakkaseenkin tuoresiirron jälkeen vielä tavaraa!! ja elä pelkää ei kai se ollu ees tarkotus että tää porukka ns siirtys sinne fb.n puolelle , on vaan sellai ns lisärinki ja keskustelupaikka.ei me sua hylätä eikä iinistä eikä babyä!! ja ei oltas suakaan snoww mutta toki saat itse ketjusi valita, kaikkea hyvää ja toivon liliin lailla että tuu ny sitte joskus kertomaan meille miten on käynyt!!!!kaikkea hyvää jatkoon!!!!

ä
 
Lili, tähän asti mahtavaa! Nyt sit jännätään sikana huomista! Peukut pystyssä <3

Snoww, elä nyt kokonaan häivy mihinkään, tiijän kyl vitutuksen määrän, mutta yhtä lakaistulta se täälläkin tuntuu... Ja ihan yhtä todennäköisesti se viimeinen tai kertakaikkiaan yksilapsiseksi jäävä olen esim minä. Voimia!

Mulla taas sit kuitenkin on tullut sellanen fiilis että en todellakaan jaksa muissa ketjuissa käydä raportoimassa ja roikkumassa, kun niissä on aina niin paljon porukkaa ja suurin osa sellasia jotka käväisee siellä yhden hoidon ehkä max ja plussaa ja häipyy. Tai ovat niin ärsyttävän lapsellisen viattoman innoissaan ja toiveikkaita kaikesta. Oon paska ihminen mutta en vaan jaksa enää moista.
 

Yhteistyössä