KESÄ 2010 hoidot

Evita, varmasti hyvä noin ton pregnylin kanssa, ihan hirveetä piinaahan toi on jo nyt, puhumattakaan siitä, että se olis vielä useemman päivän pitempään jatkunu.. Toivottavasti saisit nukuttua! Mut mahotontahan se on rauhottua, kun ihan lähellä on tieto asiasta, jolla on iso merkitys omalle elämälle.. Huhhuh.. Kyllähän noi sun oireet kyllä kieltämättä kuulostaa siltä, että ne vois hyvinkin kertoa raskaudesta :) Voi toivon niin tosi kovasti!!

Ja Lili, nyt sit saadaan sua alkaa pian jännittämään.. Kunpa tietäisit miten kovasti sulle ja teille toivotaan sitä maailman kauneinta joululahjaa.. Levollista mieltä nyt tähän piikittelyvaiheeseen!

Barba, mikäs sun vointi!? Voi mä edelleen ihan huokailen aina kun muistuu mieleen, et Barba on raskaana!!! =) Millos sulla on se varhaisultra?

Mites Marlaa ja wilma voitte!? Pääsiskö Sera jo lisäämään tuonne listaan teiän lasketut ajat?

Entäs baby20XX, millä mielin? Onko jatkosta tietoa?

Aika uskomatonta muuten tota meiän listaa kattoa kun vertaa siihen, mitä se oli joskus viime syksyn alussa... On tapahtunu (ja syntynyt) paljon pieniäsuuria ihmeitä tässä matkan varrella :heart: Voi aatelkaa sitä vilskettä ja vipinää, jos me joku päivä porukalla tavattais :p
 
Lauantaihuomenta, armaat!!!

Täällä mä kolmatta päivää piikitän. Kiitos evita tsempeistä :) Ja sinne tässä vaiheessa vielä enemmän tsemppiä!!! Ihan varmaan ei haittaa yhtään että lopetit jo sen Pregnylin, hyvä päätös. Mutta huh, tota piinailuaikaa... Kyllä todellakin olis plussa ansaittu ton piinailun jälkeen!!!! Voi kunpa...!!!!

Ja Kielo honey, kyllä mä tiedän :) Kiitos :heart:
Mitkäs Barbamamanfiilikset??? Palan halusta kuulla!!! =)

En uskalla selata taaksepäin ku tää mun kaksplus toimii nyt jotenkin oudosti tökkien... Mutta kaikille tasapuolisesti hyvää mieltä ja vointia kaikinpuolin :)

Mä oon ihan hirmu yllättynyt, kun tuo Menopurin piikittäminen on niin miellyttävää!!!
Ihanaa vaihtelua siihen horror-Pergoverikseen!! Toi ei tunnu missään, ihanaa!

Aurinkoista viikonloppua kaikille!
Mulla menee pitkälti töiden merkeissä, mutta ihan hyvä, ehkä aika kuluu sit nopsemmin siihen maanantain seurantaultraan... Iiks!!! :eek:
Heippa! :kiss:

PS. Ai niin! Oon ihan hämmästynyt kun oon näin iloisella tuulella, kun aamun alku oli ihan hanurista. Havaitsin sit, että jostain syystä meidän vessanpöntöt ei vedä, ja rupesin sit selvittämään sitä, ja kun sauhusin noiden vessojen väliä, astuin samalla koiranpaskaan... oli jostain syystä yöllä tehnyt...!!! :mad: Aaaaargh!! Kaikki tää ennen aamuteetä... Mut suunta on vaan ylöspäin... ainakaan tästä ei alemmas pääse ;)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihanaiset, täällä yks aamu/päivä/yö-virkku jo kauan istunut koneella. Mikshän mä en nuku muutaku iltaisin:headwall:

Evita, ihanaa et kohta sun piina päättyy ja mä toivon niin hurjasti, että se päättyy onnenkyyneliin:kiss:

Ja Lilin kans alkaa hurja jännäily, huomenna jo saadaan ultrakuulumisia, ihan huisin jännää!!!Ja samoin tietysti toivon sinulle parasta mahdollista lopputulosta:kiss:
Ja ihana "nimerkki"...Barbamama:heart: Tällähetkellä vaan paljon enemmän barbaPAPA, yhtä pyöreä joka suunnasta:D Olo siis lähes ennallaan, turpoooooon ja paisun ja paino vaan nousee:kieh: Mutta edelleen olen yhtä kiitollinen ja onnellinen, kun viikko sitten:heart:

Ja Kielo, ihanaa kun siellä huokailet mun raskautta. Voi sua, ihan liikutun täällä ruudun takana:kiss:
Varhaisultra on 22.12., et saapa nähdä millanen joulu tulee:O

Mukavaa sunnuntaita meille kaikille:heart:
 
Pikaiset kuulumiset ennen töihin lähtöä... Eilen illalla klo 22.30 töistä tullessa testi plussaa. Äsken tein tämän päivän testin, kun ajattelin ettei hermot kestä taas iltaan asti ja edelleen PLUSSA!!! Väkisinkin pieni toivonkipinä alkaa voimistua=) Että kyllä nyt pudotaan täällä korkealta ja kovaa jos tää vit.... menee.

Barba, mä en myöskään saa öisin nukutuksi vaan keikun täällä hereillä klo 3-4 lähtien. Toivottavasti on joku alkuraskauden oire :)

Lili, toivottavasti ultrassa näyttää just siltä kuin pitääkin!
 
Hyvää itsenäisyyspäivää!

Täällä vähän surulliset fiilikset,meidän rakas kisuvauva siirtyi eilen taivaaseen:'( Mutta silti oli jo tultava katsomaan mitä tänne kuuluu...

Evita,hui miten hienoa ja ihanaa:heart: Millos sä pistit sen viimesen pregnylin? Olisipa tämä nyt se kauan ja hartaasti toivottu plussa!!! Mitä testi näyttää tänään?

Lili,minne olet kadonnut? Niitä ultrakuulumisia täällä kovasti jännätään:whistle:

Ja kaikki muutkin,missä te ootte:attn:
 
Hyvää itsenäisyyspäivää täältäkin! Evitan ja Lilin kuulumisia minäkin tulin tänne kattelemaan :) Evita, kylläpäs nyt pistää jännäks.. Onkos se tänään just ku enää ei ainakaan pregnylin pitäis näkyä ja plussa tarkottas aika lailla varmuudella jotain ihan muuta? Voi jospa jospa.. Peukutan ihan sikana täällä sulle =)

Lili, miltäs ultrassa näytti!? Ja mikä vointi kaikilta osin muuten?

Barba, voi miten surullinen kissauutinen... :'(
 
Heippa ihanat!:wave:

evita, huiiiii ku mä jännitän sun puolesta!! Voi ku ny tärppäis... kaikki peukut ja tsempit täältä!:heart:

Barballe jaksuja, ootko viel kovin kipee?:| Ja voi kurjuus tota kissaa... :'( :hug:

Lilin kuulumisia ootellaan täälläkin :)

Kielo, laitatko yksärillä nimes, ni treffataan naamakirjassa? :) Ja muut myös, jos oli muita halukkaita. Ja toki ymmärrän, ettei varsinkaan ne, jotka ei viel oo plussannu, halua osallistua.

Siinä Einan ehdottamassa suljetussa ryhmässä oon myös mukana toki :) Vaikka lähinnä mä aattelen ton naaman sellasena "pinnallisempana" jutustelupaikkana, ja tää ketju on sitte ihan eri juttu... mutta kaikessa aina mukana juu! :D

Mitäs Susulle kuuluu? Meillä ristiäiset jo vietetty, mites teillä? :)

Nyt vaunulenkille, yöllä satoi lunta! :)
 
EVITA ja LILI ; MITÄ TEILLE KUULUU???? Nyt äkkiä kertomaan kuulumisia,täällä tosiaan jännätään teidän puolesta!!!

Sera, kyllä mä vieläkin kipeä oon, en tosin enää mitään siihen verrattuna, mitä viikko sitten. Mut maha mulle tais jäädä jo pysyvästi, housut ei edelleenkään sovi jalkaan, argh:kieh:

Mäkin haluun teijän kamuks ihan oikeessakin elämässä:p

Mukavaa keskiviikkoa kamuset:kiss:
 
Eilen plussa, samoin tänään. Eilen illalla oli tosi tosi kipeä maha ja lähes itkua väänsin et varmasti on alkava keskenmeno. Tänään sit änkesin itseni gynen polille ja ultraan. Kaikki näytti siltä kuin pitääkin, yksi amnionontelo kohdussa. Munasarjat hieman turvosiksissa ja hiukkasen nestettä et niistä pienet kivut voi johtua. Ei vaan uskalla vieläkään hengähtää. Käyn vielä ultrassa 19.12. Et sit pitäis jo näkyä syke yms.
 
Evitaevita, aivan huikeeta!!! Onnea :heart: :heart: :heart: No nyt se piinojen piina sit onkin, kun saa sitä ultraa odottaa, mutta siis iiiihanaa :D
Onpas täällä meiän ketjussa nyt ihania jouluyllätyksiä, oih. Voi kun Lili vielä sit...

..ja oikein ekstravoimia teille, joille ei näitä lahjoja tänä vuonna annettu :hug:

Barba, laitan sulle postia :)
 
Onnea Evita!!!! Ihan mielettömän hieno uutinen =)
Nauti olostasi :heart:

).( Sorry kun kesti kuulumisten kertominen...!!! Sillon maanantaina en ehtinykään lääkärin ja töihin menon välillä kirjoittaa mitään, ja sit eilen meillä ei toiminu kotona netti!!!? MURRRR :mad: Tai sit se ongelma oli mun koneessa, mut ihan sama, ei onnistunu... :( Ni mulla onkin ollu tänään jo toinen ultra, ku seurattiin noita folleja, että pitäiskö kuitenkin nostaa annostusta, mut ei kuitenkaan sit vielä. Perjantaina seuraava ultra, ja sit ehkä nostetaan jos tarvii. Niin siis kaikki näyttää hyvältä :) Nyt limis jonkun 7+ mm ja kasvaa koko ajan, ja folleja kymmenkunta (7+3). Sit joku viisi pienempää, mutta niitä lääkäri ei kuulemma haluaisi mukaan, ku suuri määrä vaikuttaa kuulemma epäsuotuisasti kohdun limakalvoon (=kypsyttää sen ennenaikaisesti, toi oli mulle uutta...).
Niin kaikki näyttää hyvältä, toivotaan vaan, että löytyy vielä solukin noista kaikista... Iik :eek:

Kiitos ihanat ku tsemppaatte, mihin mä joutuisinkaan ilman teitä :heart: ja :hug:

Ja lisäksi Barballe vielä tätäkin kautta osanotto :'( Hirmu surullinen se teidän kisun juttu. Toivottavasti voit hyvin kuitenkin :hug:
 
Evita,vautsi vau!!! Onnea ihan mielettömästi!!! Sulla sit ultra muutamaa päivää ennen mua,ihanaa:heart:

Ja Lili,huh helpotus,et olet kirjottanut ja vieläpä oikein hyviä uutisia!!!Mä oikeesti ennätin jo pelätä vaikka mitä:ashamed: Mut hyvät on ultrakuulumiset ja nyt peukutetaan sutkin mukaan plussa-aaltoon:heart:
Ja joo,tosi surullista on et jouduttiin kisuvauvasta luopumaan,me ollaan niin hulluja,ettei me tyydytty siihen et se kuoli,vaan me halutaan selvittää syy.Kisu matkasi siis tänään ruumiinavaukseen ja sen jälkeen se saapuu takaisin kotiin tuhkauurnassa:'( oli nimittäin sen verran mystinen tapaus lääkäreidenkin mielestä,et halutaan selvittää ettei kyseessä ollut myrkytys. Eihän se kisua takaisin tuo,mutta ehkä jonkunlaisen mielenrauhan meille. Ikävä on edelleen hurjan kova,mutta elämä on julmaa ja eteenpäin on vaan mentävä:(

Kielo,Sera ja Despe,teille on postia:p

Nyt pakko mennä nukkumaan,heh,kai tää sit on raskauden oire,kun joka ilta nukun ennen kahdeksaa:O
 
Täällä pohditaan et lähtiskö iltavuoroon vai jäiskö kotiin? Taitaa flunssa iskeä päälle :( Illalla oli vähän lämpöä ja tosi kurja oli. Hyvin nukutut unet pitkästä aikaa tais vähän auttaa asiaa, mut en oo nyt oikein varma tästä olotilasta.

Hyvä Lili , et tilanne näyttää nyt hyvältä. Nyt vaan positiivisin mielin eteenpäin! (minä paraskin täällä sanomaan :ashamed:) Mut mekin siis miehen kanssa tässä hoidossa vaan päätettiin et nyt tää hemmetti onnistuu! :)

Kiitokset kaikille mukana elämisestä ja tsempityksestä ja kaikesta! Ja mäkin voisin sinne facebookiin teidän kavereiksi tulla! Yritänpä laittaa teille jollekin yksityisviestiä kyseisestä asiasta...
 
Onnea Evita munkin puolesta:) monessako hoidossa ootte olleet?
Lilille peukut pystyssä...

Mä en tiä ite miten mä pystysin muuttumaan positiiviseksi meidän hoitojen suhteen, aina mietin ennen hoitoa samaa, että vituiksi varmaan tämäkin menee. Kunpa olisi joku tutka millä näkis että tuleeko raskaaksi ikinä että onko tämä kaikki vain turhaa :(
 
Onnea myös Evitalle!

Täällä on neiti alkanut ryömiä, voi hyvä luoja sentään..johdot ovat lempiherkkua, ne pitää välttämättä maistella..kaikki menee suuhun ja silmät pitää olla selässäkin :)

Että sellainen tapaus tänään..ensi viikolla olis ruotsinristeily,saas nähdä miten se menee ;)

Tikru
 
Snoww, meillä tämä oli 3.icsi tätä toista lasta yrittäessä.

Mulla on vaan jotenkin ihan huono fiilis tämän raskauden suhteen :( Olen edelleen liian oireeton ollakseni raskaana, joten kyllä nyt pelko taas kasvaa. Flunssaa ei onneksi tullutkaan. Mut ei todellakaan ole mitään raskausoireitakaan :( Ei huonoa oloa ja jokaisessa aiemmassa raskaudessa olen pahoinvoinnista kärsinyt. Et tää muistuttaa ennemmin sitä viime syksyistä tuulimunaraskautta, jossa alkuun oli lieviä oireita, mut sit ne hävisi. Yritäpä tässä nyt sit olla rennoin mielin mitä kaikki neuvoo :(
 
Helou hanit:kiss:

Tikru,ihanaa kun jaksat aina välillä käydä meitä täällä moikkaamassa.On tosi kiva kuulla mitä teille plussanneille ja jo synnyttäneille kuuluu? ( Pieni vihje teille,jotka olette kadonneet:whistle: )

Ja Lilin ultrakuulumisia taas kyttään:)

Voi Evita,nyt elä vaivu synkkyyteen,pakko uskoa,että kaikki on hyvin:hug:
Vaikka pelko on kyllä nostanut tänään päätään myös täällä...Kipuja,kipuja,outoja sellaisia.Voi itkujen itku,toivottavasti tämä ei enteile keskenmenoa:( pelottaa ihan hurjan kovasti...
 
Viimeksi muokattu:
Moikka :wave:

Ihanaa kun Barba jaksat kysellä kuulumisia :hug: Ja älä huoli (vaikka tietysti huolit, outoahan se olis, jos hommat ei yhtään mietityttäis...) kun tiiät kyllä, että voi olla jos jonkinlaista kipua ja vuotoakin, ja silti kaikki voi mennä hyvin :heart: Mut voin kuvitella, miten pitkältä aika tuntuu siihen varhaisultraan. Pitäis vaan yrittää olla murehtimatta, ennenku sit jos oikeesti on aihetta. Mut uskotaan, että kaikki on hyvin, ja nyt on teidän vuoro!!!! Koitahan jaksaa siellä, toivotaan, että kivut menee pois ja tilalle tulee megapaha olo ja kaikkea muutakin toivottua oiretta :LOL: Onko se hyperi jo periaatteessa kokonaan ohi???

Mulla oli siis tänään vika ultra ennen punktiota, joka on tiistaina. Ja kroppa tuntuu tykkäävän tosta Menopurista, kun soluja näyttäis olevan enemmän ku koskaan :O
Ihanaa, toivotaan vaan, että siellä on kaikissa kunnon solu sisällä...! Mut siis pitäis olla joku 12 kypsää punktiopäivänä, ja mahdollisesti lisääkin (muut ei välttämättä ehdi kypsiksi), ku ne pienemmätkin nyt väkisin tunkee mukaan. Niin ekan kerran mua nyt sit varoitteli lääkäri hyperin mahdollisuudesta, hui, ja nyt jo on ohjeena juoda 3l nestettä päivässä... Jo on aikoihin eletty!!! Aiemmin ollu aina niin pieniä solumääriä, että ei ole paljon peloteltu siitä... Alkionsiirto (jos, jos, jos vaan sinne päästään ;) ) on ensi perjantaina... ja tiedossa kaikki poppakonstit, 3pvän viljely, alkionkuorenavaus ja se alkioliima... Oon realistinen kuitenkin, viime kerralla saatiin 12 solua, ja lopulta vaan yksi alkio, kun eivät olleet vielä kypsiä. Jännittää.
 
Lili,vautsi miten hyviä ultrakuulumisia!!!Ihan huippua!!!Tän on nyt pakko onnistua:heart: Mitä ihmettä muuten on alkioliima:O En oo ikinä kuullutkaan!
Voi kumpa tämä oikeasti olisi juuri se tarvittava hoito!!!

Ja niinhän se on,ettei turhista kannattaisi stressata,mut en ole kyllä yhtään varma,et nää kivut kuuluis asiaan:O Mut ei auta,kuin katsella ja kuulostella,toivoa ja rukoilla.
Ja ei oo kuule hyperi kadonnut mihinkään,hitto:kieh: Edelleen painoa ylimäärästä n.5-6 kiloa,maha turvoksissa ( kuin tosiaan jotain kuudennella kuukaudella raskaana ) kyljellään ei voi vieläkään nukkua,mahallaan ei kai ikinä enää:D vettä litkin 2-3 litraa joka päivä (ennen en juonut juuri ikinä) ja mitään fyysistä ei voi tehdä,kun tuntuu et henki lähtee ja tukehdun.Siis en voi esim.työntää lastenrattaita enkä pitkää aikaa pitää lasta sylissä,aikalailla haastavaa,kun ottaa huomioon mun työn:kieh: Mut tähänkin olotilaan alkaa pikkuhiljaa tottumaan:LOL: Mut sen sanon,ettei kyl ole yhtään mukava olotila,joten nyt ota vesisaavi viereen ja huilaamaan:p
 
Evitalle onnea plussasta!
Lilille tsemppiä ja onnea punktioon!

Itsellä edelleenkin ihan epätodellinen olo tästä raskaudesta. Oireita ei ole ollut juur ollenkaan. Pahoinvointia ei ole ollut kertaakaan. Rv8 asti oli pientä tuhruvuotoa 2-3 kertaa viikossa mut sekin on nyt onneksi loppunut. Nännit ehkä hivenen kipeät. Iho on tosi kuiva. Minulla on atooppinen iho ja olen nyt joutunut kolmisen viikkoa rasvailee ihan hirveästi. Nyt on viikon verran ollut jotain pientä nyppyä, alkoi käsivarsista ja nyt on reisissä, ihan nokkosrokon tapaista. En tiedä pitäiskö soittaa neuvolaan. Ens viikon keskiviikkona olis nt-ultra. Nyt jo menossa rv 11+3.
 

Yhteistyössä