KESÄ 2010 hoidot

Moikka moi, pitkästä aikaa :wave:

Täällä taas :O Mun nettitauko venähti pitkäksi, kun oltiin ihanaisella talvilomalla ja luojan kiitos siihen ei kuulunut netin äärellä istuminen vaan sen sijaan palmuja ja aurinkoa ;) Mut täällä mä nyt sit taas olen. En muista edes millon oon viimeks kirjoittanut, mut mielestäni Seraa jo onnittelin (ainakin omassa päässäni jos en muuten :LOL: ), mut siis lisäksi Susulle ja Ellille hirmuisen paljon onnea :flower: Voi että on varmaan ihanaa :heart:, nauttikaa nyt kaikesta täysin siemauksin!

Ja Barba-kulta!!!! Sulla on nyt tosi piinaavat hetket, anteeks, että en ollut alkutaipaleella mukana :ashamed: mut hengessä oon ollut, ja mainittakoon, että sun kuulumiset oli ekat, jotka tulin netistä tsekkaamaan, kun tänne virtuaalimaailmaan taas palasin :heart: Mä NIIN TOIVON, että nyt tärppäis!!!! Älä oikeesti luovuta vielä, joohan!!!! :hug: Voi apua, kun tää kaikki on niiin valtavaa ja kuluttavaa. Mutta hyvin tässä elämässä käy, usko pois. Ja tiiät kyllä, että oireista tai niiden puuttumisesta ei voi päätellä vielä mitään. Paljon tsemppiä kulta!!!!!!

Kaikkea hyvää ja iloista mieltä kaikille muillekin =)
Evitalle myös tsemppiä piinailuun!!! Yritän vähitellen päästä kärryille, mitä kaikkea teille on tapahtunut mun poissaollessa.

Ai niin!!! Meinas oma napa unohtua :O ja kerrottakoon, että mulle ei yleensä käy niin, ei täällä eikä tosielämässä!!!! :LOL:
Mut siis sumuttelen synarelaa, ja eilen söin vikan e-pillerin!!!!! Oltiin ihan äimänkäkenä ku lääkäri mainitsi jossain sivulauseessa, että tossa kohtaa aloitat sit e-pillerit (mietittiin et unohtikohan se, että millä asialla ollaan liikenteessä :LOL:), mut niitä söin tosiaan vähän aikaa punktion ajoittamiseksi, ettei satu just klinikan hoitotauolle. Sit muuten meidän kaikki kokeet ja arvot oli ihan normaaleita, paitsi mulla joku hormoni, oisko ollu lh-, oli vähän laskenut (voi johtua ihan vaikka vaan stressistä, ja sitähän tässä nyt on ollut...) ja sen takia valittiin lääkkeeksi mulle uusi tuttavuus Menopur. Nyt odotellaan menkkoja alkavaksi muutaman päivän sisään, ja sit ens viikolla nollaultran jälkeen alkaa piikitykset. Oltiin masentuneita, kun Kela ei enää meidän 6. hoitoa korvannut :stick:, mutta ei tässä auta ku ite muuttua rahaksi jotenkin... Että tällaista meillä täällä.
 
Liliiiiiiiii,ihanaa et olet palannut ja vieläpä hoitokin jo käynnissä:heart: Toivotaan et klinikan ja lääkkeiden vaihto toisi nyt vihdoinkin sen kaivatun plussan:kiss:

ja kiitos kaikille tsemppauksesta,taas kerran:ashamed: Ja kyl mä jo sieltä pahimmasta synkkyydestä taas selvisin ja päätin, etten oikeesti halua vielä luovuttaa!!!Mä haluun olla raskaana,just nyt!!! Onhan tässä pari päivää armon aikaa,joten pitää yrittää vielä hetki nauttia:p

Mitäs Snoww:n ja Evitan olotilaan kuuluu? Toivottavasti kirves ei oo kaivossa=) ( mä paraskin sanomaan:O )

Oireita ei edelleenkään,maha ihan sairaan turvoksissa,housut ei mahdu kiinni.Mistähän se nyt johtuu vai oonkohan mä vaan syöny itteni tämmöseks:headwall:

Mukavaa vesisadepäivän jatkoa,on kyl tosi törkeetä, et kaikki vähäsetkin lumet on hävinny:kieh:
 
Lili, ihanaa kuulla susta!! ..ja aivan loistavaa, että ootte saanu lomailla yhessä miehen kanssa jossain kaukana tästä harmaudesta :)
Tsemppiä uuteen hoitoon!

Barba, niin sitä pitää =) ..jospajospa kuule nyt kuitenki vois olla teiän vuoro..
 
Barba: Kyllähän tämä masentaa, enkä aio sanoa mitään että älä katoa kun kerta iteselläkin ollut sama mielessä nyt jo luovuttaminen niin mennä nyt sanomaan ja itse katoan vielä..
Koska joskushan se stoppi tulee vastaan ja on vain siirryttävä eteenpäin ja keksiä jotain muuta elämään.


Mä en aio 3 icsin jälkeen yrittää enää, ei tämmöstä jaksa montaa vuotta, 3 vuotta meillä täs on menny jo kun on yritetty tavalla tai toisella. Harmillista kun niin monta vuotta tytärki on pikkuveljeä tai siskoa toivonu mutta sitä iloa ei vain näy, mutta on mua lohduttanu kuitenkin että onhan sulla mut.. Se niin totta<3

Eipä ole mainittavia oireita. Luget valuu nesteenä pois kaiketi tai sitten mä pissaan housuihini?? Ei tajua, sidettä pakko käyttää. Ajattelin jo etuajas testata kun mä inhoan noita lugeja niin lujaa.. Kumma kun ei ole vieläkään kotia lappua että pakastettiinko ne kaksi alkiota joita jatkoviljeltiin, saishan ton soittamalla tietää mut ei jaksa.
 
Huomenta!

Snoww,täähän on nyt meidän vika hoito ja kun päähänsä meinaa saada jotain muuta ajateltavaa.kuin lapsettomuushoidot ja niissä epäonnistuminen,ei se varmasti onnistu jos samaan tahtiin notkuu täällä palstoilla:( Mut kiitos aamun nauruista,ihana toi sun kommentti,"vai pissinkö mä housuihini?":LOL:
Millos sä aattelit sit testata? Mä olin ihan asennoitunut testaamaan huomenna aamulla,mut voi olla et haaveilen viel huomisiltaan asti. Mullahan on joka hoidossa alkanut menkat pp11,mut pp10 jo ollut verta paperissa ja sit olen varmistanut sen testillä:'( Voi, antaisin mitä vaan, ettei tämä menisi samaa rataa...

Muille kivaa viikonloppua,itselläni se taitaa olla jotain muuta...
 
Snoww ja barba: ihan älyttömästi tsemppiä!!!!!!!!!!!!!!!!! Tulin vaan ihan kurkkaamaan, et joko jompikumpi ois testannu ;) Ja barba mulla oli sama juttu, et aina pp10 alko vuoto, joten tiesin siitä jo tärpänneen, kun ei alkanukkaan. Täällä peukut pystyssä :)
 
Hui hiivatti ko mua jännittää teidän piinailijoiden puolesta!!! :eek: Niin paljon ettei sanotuksi saa!!!

(olenkohan vielä Elliä onnitellut?? En viitsi lähteä selaamaan edelliselle sivulle) OIKEIN HURJASTI ONNEA PIENESTÄ TYTÖSTÄ JA POJASTA!

Lilistä tosi kiva kuulla ja mukavaa että teillä on ollut kiva reissu miehen kanssa! Tauko täältä + yleensäkkin nettimaailmasta näiden asioiden tiimoilta on varmasti vaan tehnyt hyvää!

ON: Muuttohommat on olleet päällänsä tässä muutamia viikkoja.. Ne tuntuu vievän aivan hirveästi aikaa! Päivät kun on töissä ja illalla on aikaa aina se pari tuntia tehdä jotain järkevää, niin tuntuu ettei millekkään muulle jää tällä hetkellä yhtään aikaa!
 
Lili, vau sullakin jo kohta taas hoito päällä :) Ei kun pää pystyssä vaan kohti uutta yritystä! Ois kiva kun kela laskisi niitä hoitaja vähän alkioiden siirtojenkin mukaan. Jotkut kun saa kasapäin alkioita pakkaseen (tää ei sit oo tarkoitettu pahalla heitä kohtaan! :) ) ja joillakin ei taas ikinä saada pakkaseen mitään, muistaakseni teilläkään ei ainakaan usein/montaa oo pakkseen saatu kuten ei meilläkään. Neljässä hoidossa ei ikinä yhtään pakastettavaa. On vaan aika kallista touhua aloittaa aina koko lysti uudestaan.

Barba, et oo muistanut kertoa, tai sit multa on mennyt ohi, et milloin Pregnyl ei enää näkynyt testissä? Tsemppiä sinne! Mulla vaan jostain syystä on sun puolesta niin tunne onnistumisesta... Mistä sit lie tuleekaan...? Ja snoww kanssa tänne heti kertomaan kun olet testin tehnyt! Mä oon vähän kateellinen teille kun te jo kohta tiedätte et kuinka kävi tällä kertaa.

Sitä ois niinku viikko piinailtu, ei ois enää kun kaks jäljellä!!! Voihan pippuri sanon minä, mä en tuu tätä kestää! Enkä varmaan jaksa todellakaan odottaa johonkin 9.12 asti et voi kotona testin tehdä. oon vähän miettinyt sitäkin vaihtoehtoa et jos huomenna vielä neljännen kerran pistän Pregnyliä siirron jälkeen ja en sit enää pistäis, niin sais tietää tuloksenkin jo viikkoa aiemmin. Onhan se alkio nyt jo kiinnittynyt jos on kiinnityäkseen ja onhan mulla noi luget käytössä kuitenkin. Tekiskö kukaan samoin? Oireita ei edelleenkään mihinkään suuntaan. Sen migreenin jälkeen ei oo ilmaantunut muita oireita, jotka enteilisi menkkojen alkamista, mut miten ihmeessä en enää osaakaan sanoa et missä vaiheessa yleensä on alkaneet ne oireet ja tunne et kohta alkaa... Ja luulen et mulla luget voi ihan oikeesti pitää vuodon poissa vaikka kuinka kauan. Synarelakin myöhästytti vuotoa viikolla...

Nyt ei kun huilaamaan ennenyövuoroa, niitäkin ois vielä kolme jäljellä.
 
Huomenta ihanaiset:kiss:

Kiitos teille kaikille ihan hurjasti peukutuksista ja tsempeistä ja kannustuksesta ja ennenkaikkea olemassa olosta!!!Te jokainen ootte mulle niin hurjan tärkee!!!

Nyt saan ilokseni tulla kertomaan maailman suurimman ihmeen...KAKSI VIIVAA SIINÄ ON:heart: Mä en usko tätä todeksi,tää on varmasti unta josta mä kohta herään!
Aamulla ennen viittä tein ekan testin ja kyllä siihen ne viivat piirtyi,siitä kolmen tunnin päästä apteekin oma,johon myös kaksi viivaa,kummassakaan ei ihan testiviivan vahvuiset,mutta melkein=)

Mutta ettei kaikki olisi liian täydellistä,mulla on myös kovia kipuja,ei menkkakipuja vaan paljon pahempia:( Mutta nyt minä nautin ihan täysillä!!! Tää iltahan voi jo pudottaa mut maan pinnalle,kun menkkojen pitäs alkaa ( muistelin et niitten ois pitäny alkaa jo pp10,mut muistiinpanoissa lukikin,et pp11:O ) Arvatkaa,onko ollu pitkä aamu,kun oon oottanu et mies herää ja saan kertoo uutiset:D

Toivottavasti Evita tuut perässä!!!Mä en osaa kyl sanoa tohon pregnylin aijempaan lopettamiseen mitään,mä annan huonoja neuvoja, kun taidan aina vähän uhmata lääkärien ohjeita:LOL: Mut pregnyl 10000iu näkyy testissä n.pp7-8 asti. Vaikka tokihan sekin on varmasti yksilöllistä.

Mukavaa sunnuntaita kaikki ihanat:kiss:
 
Barbaaaa!!!!!!!!!!!!!
IHANAA!!!!! :heart: :heart: :heart:
Mä ihan kädet täristen klikkasin tän auki kun näin että oot LOPULTAKIN kirjottanu, jännitti niin kovasti!!!
Oon niin onnellinen sun/teidän puolesta :hug: voi taivas sentään!!!!!!!!
Olipa ihana uutinen, ONNEA ONNEA ONNEA!!!
=) tätä mä oon odottanut kuin kuuta nousevaa, ja lopultakin se teille suotiin!!!
Nauttikaa nyt täysillä :)
 
Barba!!! :heart::heart:

Ihanaa, Ihanaa, onnea sylikaupalla plussasta! Saatiinhan se sieltä! :kiss: Olen todella onnellinen sinun puolesta! Huh, voin vain kuvitella mitkä tunnelmat teillä siellä miehen kanssa on!! Otahan nyt rauhallisesti, josko sulla edelleen ne munasarjat siellä vihoittelee?

Snowwlle suuret pahoittelut negasta! :hug:

Ja Lilille tsemppiä hoitoon kovasti hoitoon, pitkä matka teilläkin on takana, ja harmillista toi Kelan toiminta!

Täällä vietetään synkkää ja sateista sunnuntai-iltapäivää, mutta nyt se piristyi huomattavasti Barban viestistä! :D
 
Huomenta!

Ja hurjan paljon kiitoksia kaikille teille ihanille:kiss:
Onhan tää ihan tosi outoa ja uskomatonta, että meillä kävi tämmönen tuuri ja onni:O Ja olen kyllä äärettömän onnellinen,luulin etten koskaan näe niitä kahta viivaa ( paitsi pregnylin jälkeen:p ) Mut täytyy kyllä sanoa,että ei tässä pysty huokasemaan yhtään.Nimittäin viime yönäkin valvoin ainakin 3 tuntia IHAN JÄRKYTTÄVIEN KIPUJEN takia:( Mietin jo et soitanko ambulanssin vai kuolenko siihen paikkaan,mut sit ne vähän rauhottu,kun käveli ympäri mökkiä mahaa hieroen ja painellen.Makuulla ei voinu olla ollenkaan. Voikohan se kohdunulkonen tehä tollaset kivut jo näin alkuvaiheessa??? Vai voiko oikeesti olla,että ne munasarjat ois vielä vaan noin kipeet?? Pitääkö mun mennä lääkäriin ja jos niin minne:O Normipäivystykseen vai polille???
Voi kääk! Kumpa ne siitä hellittäs,mut kyl tälläkin hetkellä kokoajan koskee:(

Evita,miten jakselet pitkää piiiiiinaa:p Toivottavasti plussaat!!!

Ja sit Lilille hurjasti tsemppiä nyt tähän meneillä olevaan hoitoon,toivotaan ihan hurjan lujaa:heart:

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille:wave:
 
Barba, mä kyl sun tilanteessa soittaisin polille ja kertoisin kahdesta viivasta ja kivuista. En usko, et kohdunulkoinen tosiaan niin aikasessa vaiheessa kipuja aiheuttais. Eiköhän se oo, että munasarjat vaan olleet kovilla ja vielä sitä kipuilevat? Mut jos kovin oot kipeä, niin hae nyt vähintäänkin sairaslomaa, että saat levättyä! Voi ihanuus, että siellä on elämää siellä sun kohdussa kuule :heart:

Evita, miten jakselet piinaillessa!? Tuohon sun pregnyl-kysymykseen ei tosiaan oo mitään muuta ku "musta tuntuu"- vastaus, mut musta tuntuu, että päättäisin vaan jaksaa piinaa loppuun asti ja pistäisin sitä, ettei sit vaan tulis jälkikäteen mitään jossittelun mahdollisuuksia. Kyllä sulta vaaditaan melkoista kärsivällisyyttä nyt, mutta jaksat sen kyllä!!
 
Barba, älä ainakaan normi päivystykseen mene. Mähän olin hirvittävän kipeä ekassa hoidossa ja jokaisessa hoidossa sitten pelkäsin niitä kipuja ja aina kehottivat ottamaan juuri heihin yhteyttä eikä saanut mennä päivystykseen. Kait sulla on hoitajalle puhelinnumero tai se numero mihin sun piti tulos ilmoittaa, soita heille. Onnea vielä.
 

Yhteistyössä