KESÄ 2010 hoidot

Luin wilman tekstin lopun erehdyksessä, että "mukavaa, että saadaan lisää plussia". Niin onkin mukavaa!!! Barba ja Evita, nyt tosiaan jos toivomalla ja uskomalla jotain voi aikaiseksi saada, ni teiät molemmat saadaan plussaamaan =) Onnea kyytiläisistä!
..ja barba mä komppaan muita eli olepas nyt sit siellä tarkkana, että pitäiskö käydä näytillä..

Elli, voi ihanuus!! Onnea oikein sylikaupalla (konkreettisesti ;) ) :heart::heart:

Marlaa, ootteko jo käyny uudelleen ultrassa?

Entä Lili, mitä sulle? Ootteko vielä saanu tutkimuksista tuloksia? Miten muuten voit?

Iinis, millä mielin?

Susu, mä en kyllä todellakaan väsänny mitään kortteja. Tosin meiän ristiäisissä oli pelkästään mun ja miehen perheet ja kummit, joten mitä sitä ihan tutuille kortteilemaan. Aikakin sovittiin sähköpostilla siihen tyyliin, et millon pääsisitte kaikki tulemaan ;) Nostan Sera hattua!! Kehotan myös pitämään ristiäiset vasta kun vauva on n 2kk, ainakin jos on koliikkia tai vastaavaa ja äippä ihan tinttarallaa väsymyksestä.. ja muistakaa delegointi :)
 
Oi ihanaa Elli!!!Tosiaankin sylintäydeltä onnea:heart::heart: Ja tule kertomaan heti kaikki tarkat yksityiskohdat,kunhan vaan jaksat ja ennätät:)

Evita,sulla pitää kyl olla rautahermot,kun noin pitkä piina-aika,musta ei varmaan ikinä olis siihen,kun nyt jo ootan,et tulos ois selvillä:p Toivotaan kovasti,että pitkällä piinalla on toivottu lopputulos:kiss:

Ja omaolo jatkuu tukalana,voihan kele:kieh: Voiks toi hyperi sit ihan yhtäkkiä paukahtaa,kun siirrossa keskiviikkona kuitenkin kaikki ok ja sillonkin kipuja ihan samalla tavalla? En millään uskaltas lähtee mihinkään ronklaukseen,kun se on viimestään kultahippujen menoa:ashamed:
Ja virallinen testipäivä on 30.11.mut eipä tarvii sinne asti panikoida:popcorn:

Iinis ja Lili on paljon ollut mielessä,miten jakselette ja mitä teille kuuluu näin joulun lähestyessä:xmas:

Entäpä Baby20xx,miten jaksat?Ja millon pääset uuteen yritykseen,halaus sinulle vielä kerran:hug:

Kielo,voi kumpa olisit oikeassa,et toivominen ja uskominen nyt riittäis,siitä ei ainakaan puutetta ole.Iso kiitos taas kaikille:kiss:

Jotain mun piti vielä sanoa,mut pää tyhjeni täysin.Joten kaikille vaan ihanaa perjantaita,mä kaadun takasi petiin.Onneks oli koko viikko vapaata,ei varmaan ois näillä kivuilla kyl voinutkaan töitä paiskia:O
 
Oi, Onnea Elli:heart::heart: Kyllä sulla nyt on hommaa siellä pienten kanssa, kaksoset ei kuitenkaan ihan mene siinä missä yksikin :) Toivottavasti sulla mies apuna isyyslomalla.

Barba, sä voisit niin kysyä mun rautaisista hermoista mun mieheltä :) Mä kuule täällä vimmatusti laskeskelen et 2.12 ennen kuin pistän Pregnyliä niin jos ottais hcg:n verestä niin kyllä sen pitäis olla jo huomattavasti korkeampi kuin mitä kolme päivää aiemmin pistetty Pregnyl näyttää. Tai sit et jos ostais ison kasan testejä ja testailis Pregnylin piston jälkeen et miltä testissä näyttää pari päivää pistoksesta, et alkaisko se viiva sit olla jotenkin vahvempi jos on raskaana ja sit kolmantena vaihtoehtona on se ultra, kun hcg:n ollessa yli 1000 (mikä pitäis sit alkaa olla jo 5.12 alkavalla viikolla) pitäis kohdussa näkyä jo amnionontelo... joo-o, en kyllä tiedä itsekään kuin mä tuun tän kestämään.

Serako kyselit meidän hoitojen lukumäärää.... Meillä nyt siis 3.icsi, kun tätä toista lasta yritetään aikaiseksi saada (kaikkiaan 4 icsiä on läpikäyty mut siitä ensimmäisestä meillä siis tuo 2-vuotias tyttö)

Kuinka usein ja millä annoksella Despe pistelit Pregnyliä? Pregnyliä tosiaan käytetty silloin muinoin kun Lugeja ei vielä ollut käytössä. Se vaan lisää hyperstimulaation vaaraa ja oireita, mut mullahan tuosta ei vaaraa todellakaan ole kun eipä nuo munasarjat kovin voimakkaasti reagoi näköjään mihinkään lääkkeisiin. Ja totesin hoitajille klinikalla et ois ihan sama ottaa aina vaan se yks munasolu, joka luonnollisesti sieltä valikoituu, kun me ei ikinä ole saatu kuin yks hyvä alkio eli ehkä se on just aina SE solu, joka toimii. Ihan turhaa siis ne kaikki stimuloivat lääkkeet, säästyis vaan rahaa melkoinen summa.
 
Evita:laitoin sulle yksärinä sen mun hoitosuunnitelman jonka laitoin barballekin:) vähäx nauroin kun luin sun kirjotuksen kun oot kaikki niin tarkkaan suunnitellu, ihana!! ei voida siis puhua enään rautahermo-evitasta;)
Elli:pALJON ONNEA pikkuisten johdosta!! tuu sitte kertoon että miten menee jahka kerkiät, ei varmaan kyllä liiemmin aikaa piisaa vauvoilta ihan hetkeen koneen ääressä istuskelemaan.Ihanaa myös varmaan kun tuli nyt sitten tyttö ja poika samalta seisomalta:flower:eek:nnea vielä kerran!!
Barba:voi se hyperi tulla jälkikäteenkin, jostain oon lukenu( ei siis faktaa vältsisti) että alkava raskauskin voi laukasta sen siis lähinnä kiinnittymisen jälkeen kait..toivotaan että sun olo kuitenkin helpottus pian!!jaksuja :hug:
kivaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua kaikille muillekkin!!
 
Onnea ellille kaksosista<3<3

Pakko tunnustaa jotaki...
Vaikka meinasin olla hiljaa ja sitten häipyä koko palstalta ku ei ole uskoa omiin hoitoihin.

Niin kun tuota, oon mäki ollu samoihin aikoihin punktiossa ja siirrossa kuin Barba, sain peruutuspaikan.

12 munista, 2 hyvää alkiota, kahta jatkoviljelty. Yksi siirrettiin.Punktiossa neula osui suoneen loppuvaihees ja eilen oli niin kipeä maha että kävin eilen illalla varmuuden vuoksi poliklinikalla. Niin kipeä maha/selkä etten pystyny mitenkää päin olla, otin särkylääkettä ja rupes auttamaan, tuli vain yöllä sitten mieleen että tuliko mulle joku virtsatietulehdus, mutta nyt ei ole mikään, normisti vain maha kipeä. CRB oli normaali, leukosyytit vähä koholla.

Masentaa koko hoito, ja negatiiviset ajatukset vain pyörii päässä. Meniköhän vaan jo eilen vituiks koko homma..sellanen olo on.
 
Snoww, hienoa että olette päässeet jo nyt hoitoon! Ja todella mukava että tulit siitä kertomaan myös meille, me parhaamme mukaan koitamme sinua täällä tukea!

Sinulle myös lähetän kaikkea liimaa että se pienen pieni alkio sinne kohtuun nyt tarttuisi ja pysyisi matkassa! Kovasti toivon että teidän kohdallakin nyt onni potkaisisi!

Ethän vielä luovu toivosta, koitahan sinäkin nyt lepäillä ja ajatella että olet raskaana kunnes toisin todistetaan! Haleja! :hug:

Niin ja mä hölmö puhuin tuolla aiemmin huuru-ukoista Barballe ja Evitalle, vaikka ei teillä mikään PAS ollut menossa.. :) huomaa että pää ei ihan aina toimi kunnolla.. :p
 
Zau :)

No huh, onpas täällä tapahtunut :)

Seralle paljon onnea :heart:

Onnea pienistä kultamurusista, Elli ! :heart::heart:

Barba, Evita, snoww-Onnea kyytiläisistä, paljon niitä tarrasukkia! Täällä varmasti kaikki ollaan hengessä mukana :heart:

Täällä on aika väsynyt fiilis, pikkuneiti on alkanut kääntyillä yöllä vatsalleen-huudon kera. Nukahtaa heti uudelleen kun käännän selälleen, mut sit itse ei saa heti unen päästä kiinni. Eka hammas tuli viime viikolla. Äkkiä on mennyt tämä eka puoli vuotta! Justhan se syntyi!

Ilonaihetta riittää. Sain kuulla vähän aikaa sitten, että minusta tulee ihka oikea täti! Jos kaikki menee hyvin, neidin ja siskoni vauvan ikäeroksi tulee aika tarkalleen vuosi :heart: :heart: :heart:

Tänään illalla rappiolle, työpaikan pikkujoulut-neiti kaverille hoitoon :)

Oikein hauskaa viikonloppua!

Tikru
 
snowwww sinä senkin, mitä meinasitkaan meille tehä ;) No mutta onneks tulit kertomaan! Nyt kuule sullekin valtaisat tsempitykset ja hyppäät siihen samaan kelkkaan Barban ja Evitan kaa. Kohti plus-plus-plussia vaan kaikki kolome =)

..susu sulle piti jo eilen laittaa, et mulla kans alko viikko jälkivuodon loppumisen jälkeen ihan megalomaaniset menkat, mutta ei sit kuitenkaan oo kunnolla tullu sen jälkeen taas.
 
Snoww:n ketku minkä meinasit meille tehä:kieh: Mut onneks tulit järkiis:LOL: ja eikun vaan tervetuloa piiiiiiiinajengiin!!! Ja onnee,onnee kyytiläisestä:heart: Millos testipäivä?

Evita, vähänkö muakin huvitti toi sun "rautahermotestaamisrumba"(aika outo sana):p Pitkää pinnaa siis sinulle ja tsemppiä "testilaboratorioon":p

Mä se alottelen aina testailun hyvissä ajoin.Tänään testattu tyylipuhdas PLUSSA, pregnyl-sellainen:D Nyt mä sit testailen joka toinen päivä eka niin kauan et pregnyl on häippässy ja sit jo oikeen plussan toivossa:popcorn:

Hitto vie, et mä oon ihan hurjan väsynyt aina tosta lugesta.Joka ilta on jääny jopa salkkarit kattomatta,kun jo kuorsaan peiton alla:kieh: Sit mies potkii ysiltä ylös lugen laittoon ja taas unta kaaliin.Varmaan jää sit ens viikolla luget ottamatta,kun mies iltavuorossa:eek: Tänään tulee tukimuksut, kai sitä silti voi rueta seiskalta koko porukan voimin nukkumaan:LOL:
 
Tulinpa pitkästä aikaa kurkkaamaan kuulumisia ja niitähän täällä olikin oikein monta kerralla!!!! Onnea plussanneet, onnea kyytiläisistä ja onnea Elli kaksosista!! Ihanaa kun hyviä uutisia :)

Täällä tyttö 10 vk ikäinen. Ristiäiset oli 3 vk sitten ja mukavasti nekin meni ihan kotioloissa. Kovasti ollaan ulkoiltu molempien tyttöjen kanssa.

Mun paino vaan laskee ihan hurjasti (tänä aamuna 55.7kg, kun ennen raskautta painoin 65 kg..) Esikoisen aikaan kävi sama homma, kun täysimetin ja ulkoiltiin/ liikuin paljon. Mutta on mulla onneks hyvät ruokahalutkin :) ... joten kyllä se paino hakeutuu imetyksen jälkeen takas tonne tavanomaiseen...
 
Tulin taas pistäytymään, onnittelemaan Elliä <3 ja Seraa ja Susua ja kaikkia vauvautuneita vielä kerran ja plussanneita ja piinailijoita! <3

Yritän pysyä poissa tällaisilta palstoilta tätä nykyä.. Ei tee hirveen hyvää mielenterveydelle. Psyk. lähetekin purettiin kun on kuulemma seesteinen vaihe nyt ja pärjään. Oon ihan poikkeustapaus kun mulla pidettiin sitä yllä yli vuosi. 3. IVF on edessä sitten joskus.. Ollaan kuitenkin nyt pistetty rattaatkin jo pois eteistä tukkimasta. Turhautti pitää niitä siinä jotain turhaa muka odottamassa. Iso tyttömme ei niitä juurikaan enää tarvi. Ostettiin sinne kenkäkaappi tilalle. Keittiöstä samaten laitettiin iso pakastin pois, joten yritän tässä täysin rinnoin nauttia näistä uusista ihanista neliöistä ja lisäsäilytystilasta! Vauvaelämän vitsaukset ja tilanahtaus on historiaa. Niin, ja työelämästä ja tarharumbasta.. Viikon päästä firman pikkujoulut, vedän kyllä niiin tanssimonot ja nollaukset kehiin!

Huomenna juhlimme täällä 3-vuotissynttäreitä!

Tsemppiä kaikille vaiheisiinne, ja mukavaa joulunodotusaikaa!
 
joo mä oon vähä omalaatuunen :D

Barba siirrosta se kaksi viikkoa eli vissiin sitte 30 pvä se testipäivä. No mutta sunhan pitäs tietää että koska se pregnyl häviää elimistöstä ja koska ois sit hyvä jo testata ennen aikoja niin saa heittää nuo luget ovesta pihalle :) kerro jo..

Onko muilla ollut heti siirron jälkeen sellasta paineen tuntua alavatsas, en tiä onko se supistusta vai mitä se on.. ei kipeä kuitenkaan. Mulla ollut aina joka ikises hoidos, siirron jälkeen että luulis että se ei lugeista voi johtua.

Ja muistaako kukaan monentenako päivänä tuli jo jotakin oireita?
Mulla ei mitään oireita ole eikä varmasti tulekaan, eikä kukaan varmasti muistakaan... eikös se alkio kiinnity 3-6 päivän jälkeen siirrosta jos on kiinnittyäkseen..? Tulookohan jouluksi lunta?
Onkohan mulla tarpeeksi jouluvaloja?

Joo, oon vähä piristyny jo.
 
snoww: lueskelin tätä ketjua niiltä ajoilta kun plussasin, eikä mulla ollut piinaviikkoina muita oireita kun vatsan nipistelyä ja turvotusta. Ennen ekaa ultraa oli verenvuotoa, jota on vissiin aika monella. Aika koskettavia juttuja tämän ketjun olemassaolon aikana on tapahtunut!

Pieni riiviö höpöttää sängyssä, joten pitää mennä :)

Nättiä pakkassunnuntaita kaikille!
 
Despe, vastailin sulle viesteihin, tulikohan ne perille?

Iinis, ihanaa syntymäpäivää teille ja onnea kilokaupalla! :) Kiva kuulla sinustakin. Nautihan pikkujouluista! Minunkin puolesta, kun meillä töissä kahdetkin pikkujoulut ja molempina olen yövuorossa, et se niistä pikkujouluista.

Voi vitsi Lakkamikä irtiotto "raskauskiloista". Mä haluun kans!!! Mua niin suututtaa oma itsekurittomuuteni, kun painan tällä hetkellä viisi kiloa enemmän kuin reilut kaksi vuotta sitten kun aloin meidän kaksivuotiasta neitiä odottamaan :(

Täällä ei mitään oireita. Ja yritän olla ajattelematta koko tätä piina-aikaa kun tää on megapitkä PIINA-AIKA!!!

Kerrohan Barba missä vaihessa Pregnyl ei enää näy testissä, kiinnostaa tietää.
 
Huomenta,huomenta! Ja huippua,yöllä on satanu vähän lunta:)

Tikru ja Lakka,tosi kiva kuulla aina teidänkin kuulumisia. Ihanaa elämää vietätte siel pikku murusienne kanssa:kiss:

Snoww ja Evita, ainakin eilen näkyi pregnyl ( pp4) huomenna uusinta koe:LOL: Viimeks näky se 5000iu PP3 asti, eli seitsemän päivää pregnylin pistosta, joten saapa nähdä millon toi 10000 sit häippäsee:O

Edelleen mahakipuja ja ihan aika koviakin. Aamulla vähän parempi olla, kun yön on nukkunut, mut päivällä ne sit vaan lisääntyy. Maha niin turvoksissa, et luulis oikeesti mun olevan jo ainakin kuudennella kuukaudella, mitään muuta ei sitten olekkaan:kieh:
TÄNÄÄN PP5, 5 VIELÄ JÄLJELLÄ JA SIT TULOS SELVÄ,HUI!

Mukavaa pakkasviikkoa kamut, mä yritän päästä työelämään kiinni kymmenen vapaapäivän jälkeen:D
 
Piinailijat snoww, barba, evita, MITEN MENEE!? Odotetaan päivän raporttia oireista tai oireettomuudesta (todistettavasti kumpi tahansa voi olla merkki raskaudesta.... ;) ) :popcorn:

..ja tosiaan täähän alkaa evitalla ja barballa jo lähennellä jonkin sortin tieteen tekemistä :cool: Ei kun vaan väikkäriä väsäämään siitä kuinka aikaisin ja millä keinoin raskaus on mahdollista todeta ;D
..mut siis en voi käsittää, et miten nopeesti päivät menee, kun barballa tulos on jo ihan pian selvä.. ai kauhia sentään.. Oot sä enää tolpillas ollenkaan, ku varmaan on aivan hirvee jännitys päällä!?

Ja joulukin jo ihan ovella :xmas: enkä mä oo vielä käsittäny sitäkään, et kesä jo oli ja meni. Kyllä on käsittämätön tämä ajan juoksu joskus (ja juu, niitäkin aikoja on eletty, että se matelee matelee matelee).

Voimia päivään kullanmurut!
 
Pieni tiikeri: Niin, onhan se typerää kysellä oireista ku kaikilla voi olla oireet aivan erilaisia ja toisilla oireita ei olleskaan. Paska, siis pitää vain odotella testipäivään..

Kielo: mulla oli toinenki kipukohtaus sunnuntaina mut ehdin ottaa särkylääkettä niin ei äityny niin pahaksi. Sunnuntaina oli sit sellanen 5 minuutin oksetuskohtaus, mietin sitten että taitaa olla oksutautia liikkeellä, sitten tuli äiti kylään maanantaina ja sanoi että on oksennustautia liikentees. Kyllä täs prrrrkele vainoharhaiseksi taas tulee, ja kun haluais uskoa positiivista mutta sitte taas... Maha on toiselta puolelta kipeä vieläki pikkusen.
Mutta ei nuo kipukohtaukset hyvältä kuulosta, ei niitten tähän pitäisi kuulua, niin voimakkaat.
Punktion jälkeen ei muistanu varoa tarpeeksi ylösnousua sängystä kun en ollut niin kipeä niin en avittanu käsillä ja sen kyllä huomas jäljestäpäin, mulla on ollu niin kipeä alavatsa että yskiminenki on sattunu.

On tää niin paskaa ja epäreilua, jotkut vain "maailmalla" tappaa tosta noin vaan rakkaita lapsiaan kun me samaan aikaan yritetään saada rakkaita lapsia aikaiseksi. :,(
 
Joo-o, eipä oireita raskautumisen suuntaan. Päinvastoin. Helvetinmoinen päänsärky ollut sunnuntai-illasta lähtien, olen kaksin käsin vetänyt Panadolis ja Buranaa ja annoin periksi ja otin migreenilääkkeenkin. Järkeilin et eihän se alkio ois vielä edes kinnittynyt tai ei varmasti minkäänlaista istukkakudosta vielä ainakaan muodostunut niin ei kai siitä voi haittaa olla!?! No, nyt on onneks se päänsärky helpottanut. Tää on vaan mulle niin tyypillinen oire just ennen menkkojen alkamista. Mut jos tää on oire siitä, niin ei todellakaan ole minkäänlaisella alkiolla mun kropassa edes mahdollisuutta kiinnittyä ja et raskaus voisi alkaa/jatkua. Joatin pientä vihlontaa tuolal alavatsalla ajoittain tuntenut ja sit kun se siirtyy vielä selän puolelle niin sitpähän tiedän varmasti et tää on tässä sit.

Tsemppiä Barballe ja snoww:lle piinailuun! Teillä ei ihan oikeesti ole enää kauan, ajatelkaa viikko eteenpäin niin alkaa olla jo virallinen testipäivä käsillä. HUI!
 
Terveppä terve!

Kielo,kiitos kysymästä. Kai mä oon,vaik tällä hetkellä melkeimpä toivoisin, etten olis edes hengissä:'(
Eiliseen asti mä olin tosi hyvillä fiiliksillä,en nyt millään plussa-fiiliksillä,mut kuitenkin ajattelin,et onhan kaikki mahdollista myös meille.Ja p*skat! Kyl tän taas tietää mikä se lopputulos on!
Evita,voi kuule,ei tartte viikkoa mun tulosta odotella, LAUANTAINA se selviää.Siis muutama päivä enää:O Ja kylläpä tässä tytöt taitaa niin käydä,että mä se joudun hyvästelemään teidät viikonlopun aikana:'(

Oireita ei siis ole,eikä ole ollutkaan.Paitsi ne mitkä kuuluu jokaiseen kiertoon.Ja nyt sit myös päänsärky,niinkun aina pp7 alkaen. on tää elämä kyllä yhtä v*ttua!!!

Toivottavasti Evitan ja Snoww:n tulos olisi parempi! Mukavaa päivää kamut!
 
Viimeksi muokattu:
Hengessä olen ollut taustalla mukana, puhelimella on niin ärsyttävä kirjoittaa.

Barba, nyt viimeiset voimat kehiin ja toivotaan loppuun saakka. Oireettomuus ei todellakaan tarkoita mitään.

Snoww ja evita myös, tsemppiä.

Ellille onnea vauvoista! On tää elämä ihmeellistä.

Kaikille muillekin mukavaa joulun odotusta, tulkoon siitä paras joulu ikinä.
M
 
Jotenki hölmöltä tuntuu yrittää vaan luoda toivoa tai jotain, joten nyt vaan uuteen päivään uusi iso ja lämmin hali erityisesti teille piinailijoille ja Iinikselle, Babylle ja Lilille!

..Barba ei mitään hyvästejä, itkuhan tässä pääsee, kun sellasia höpötät... :'(
 
Barba:elä siellä ny yhtään höpötä hyvästeistä, kuulostaa liian kauheelta!!toivotaan nyt vielä kuitenkin jookos??!!hali:heart:
Evita:samaa sinne kuin barballekkin, toivotaan ja ei luovuteta vielä eihän?!!
missäs meijän Lili? mitä sulle kuuluu? onko kaikki hyvin?
Snoww:paljon zemppiä sullekkin loppumetreille ja jaksuja sinne, ja kuten sanoit elämä on todellakin epäreilua, tavalla ja toisella:(
 

Yhteistyössä