KESÄ 2010 hoidot

Baby 20xx::hug:eek:len pahoillani sun puolesta.voimia:heart:
Marlaa:eek:nnittelut kaikesta huolimatta ja antoiko lääkäri mitään toivoa toisen pikkuisen jatkosta? varmasti tunnelmat todella kaksijakoiset mutta kuten Kielokin sanoi ehkä parempi että näin alkumetreillä jos niikseen on mentävä.surullista tottakai kuitenkin.
Elli:mikäs siellä tilanne?jokos??
kaikille jaksuja ja viikonloppuja!!
 
Huomenta kultamurut:kiss:

Wilma ja Marlaa, ihanaa et ultrassa kaikki hyvin:heart: Vaikka Marlaalla tosiaan sekä hyviä, että huonoja uutisia, mutta kuten jo muutkin totesivat, niin varmasti parempi, et toinen pikkuinen jää matkasta jo nyt, kuin sitten joskus myöhemmin, jos näin on kerran tarkoitettu:hug:

Mitenkäs Evitan ultra meni? Toivotaan tosiaan, jos soluja tulee vähän, et laatu korvaa määrän!!! Onks sulla maanantaina jo punktio?

Ja kiitokset jälleen kaikille ihanilla tsempityksistä ja peukutuksista:ashamed: Ultra tosiaan oli eilen ja 19 kpl folleja siellä köllötteli:O En tosiaan ymmärrä mistä niitä oli lisää putkahdellut, mut kaikki näkyy olevan mahdollista:D Mutta ei sitä kauaa ennätetty iloita ilman paniikkia hyvältä vaikuttavasta saaliista vaan nyt iski oikeesti hätä!!!
Onko teillä kenelläkään tietoa, et miks tota pregnyliä määrätään joko 5000 tai 10000??? Siis mistä se määrä johtuu, et jollekin iso annos ja toiselle ei??? Mulle määrättiin nyt toi 10000, eka hoidossa oli myös se sama ja sillonhan 18 kpl kerättyä follia ja vain se yksi solu. Nyt muissa hoidoissa ollut vaan 5000 ja kaikissa kerätyissä solu. Joten voikohan olla, et toi iso määrä karkautti mun soluset ekassa hoidossa ja niin voi käydä myös nyt??? Ei hitto, mitä mä oikein teen? Otanko riskin ja tuikkaan koko satsin ja sit punktiossa kuulen, et ei soluja,vai enkö noudata lääkärin ohjetta ja kohellan sit hoidon jotenkin muuten pistämällä vaan 5000? Lauantaina ei taidä meidän julkisella puolella soittoaikoja olla:stick:
Ja kiirehän tällä tiedolla ei tietenkään ole, tänä iltana vaan pitäs piikki tuikata:mad:

Mut kaikille ihanaa lauantaita, mä jatkan hermorauniona oloa:kieh:
 
barbis:huomenta kullanmuru ja piti heti sulle kirjottaa vaikka ns suoraa vastausta tohon sun ongelmaan ei valitettavasti multa löydykään.Ihmettelin vaan että aikas outoa on jos kerta sulla kato käynyt aikaisemmin juuri tolla 10000 annostuksella niin miksi ihmeessä määräsivät nytkin sen?? mulla aina ollut 5000 annostus joka hoidossa ja siitä kun kerran kysyin ( mulla folleja oli se 36;)niin lekuri sanoi sen riittävän vallan mainiosti)ihmettelin itse meinaan aikoinaan samaa miksi joillekkin määrätään se isompi ja miksi toisille pienempi annos.mutta mutta..mietin et oiskohan mikään yksityinen auki tänään ? esim felicitas jonne voisit soittaa ja kysyä tms ?? ei oo meinaan ihan pikkuasiasta sun kohalla nyt kyse kun ERITTÄIN tärkeästä hoidosta!!! jos et saa ketään kiinni niin sitten sun on vaan luotettava ns omaan vaistoon ja tehtävä sen mukaan.kukaan meistä ei varmaan uskalla siihen alkaa neuvomaan, mutta kuulostaa kyllä edellämainitut hoidot antavan pientä osviittaa johonkin suuntaan....toivottavasti Barba-kulta saat jonkun kiinni keneltä kysyä ja varmistaa asia:heart:
 
Barba, hieno määrä niitä folleja!! =)

Tohon Pregnyliin, mun käsitys on että kun se siis on istukkahormonia, niin se vielä kypsyttää noita folleja lisää ja varmistaa että ne irtoavat? Minkä kokoisia nuo sinun follit oli? Jospa lääkärin ajatus on ollut kasvattaa niitä vielä tuon pregnylin avulla? Mä kyllä laittaisin sen koko annoksen, koska en oikein usko että se niitä soluja tappaisi? Toisaalta, jos ne on nyt ollut isoja, niin vaarana on että menisi "ylikypsäksi"? Kun siinä on se kryptinen laskukaava että miten paljon follit kasvaa per päivä tietyillä lääkeannoksilla. Kinkkinen juttu, mutta olen samoilla linjoilla Despen kanssa että kaipa se on näissä asioissa vaan luotettava lääkäriin. Tsemppiä, ja olehan varovainen niiden lasipullojen kanssa! =)
 
Despe ja Susu, kiitos mielenrauhoittelusta=) Ja mä sain kuin sainkin lääkärin kiinni ( ei tarvinnu edes kotinumeroa etsiä, kun olikin päivystysvuorossa:LOL: ) Ja kyl se sai mut rauhoiteltua, ainakin vähän, ettei tosiaan tolla määrällä ole mitään vaikutusta solujen karkailuun, vaan nimenomaan sen tarkotus olis kypsyttää ne kunnolla, et mahdollisimman moni olis kypsä punktiossa. Mä en nyt muista tarkkaan niiden kokoja, mut tais olla n.16-19 mm. En jaksa lähtee ehtimään sitä lappusta:O
Koko päivä aamusen panikoinnin jälkeen on mennyt nukkuessa, ei jaksa vanha enää valvoa kylillä yömyöhään, eilen olin siel Yö:n 30-vuotis juhlakonsertissa ja kotona vasta :)p ) klo 23.30. Ei ois musta enää baaribailaajaksi:LOL:

Mut pregnyl siis tänään illalla ja koko satsi 10000iu, huomenna sit huilataan kaikista lääkkeistä ja maanantaina aamuna punktioon,iik!!!
Pitäkeehän peukkuja kamut;)
 
Barba: Oliskohan siksi se 10 000 ku sul aika paljo folleja ja niil joilla tulee vähempi folleja niille se 5000, ei kait pregnyllillä ole vaikutusta katoon..
Eli 10 000 vain siks että ne varmasti kaikki follit sieltä irtoaa..
 
Baby voimia!

Barba , juu perjantaina oli ultra. Pari follikkelia oli pienempia ja neljä-viisi isompaa, isoimmat oli jo tuolloin 21mm et mä oon vähän jännittyneenä et joko ovat maanantaina lähteneet omille teilleen. Maanantaina siis punktio. Mulla joka hoidossa ollut Pregnyliä se 10000ky ja siitä huolimatta ollut osa soluista epäkypsiä. katotaan nyt mitä tuleman pitää. Tulis jo maanantaina ja sit torstai et pääsis jo siirtoon!
 
Hyvää isänpäivää kaikille:D

Snoww,voihan tolla follien määrälläkin tosiaan olla vaikutusta,ainakin tosi järkevältä kuulosti toi sun vastaus! No,huomenna se nähdään heti aamulla,mitä niille mun folleille ja soluille kuuluu:O

Evita,ihana asenne sulla ainakin on " olis jo torstai,et pääsis siirtoon":heart:,mä oon niin paniiikissa jo siitä huomisesta punktiosta,etten uskalla edes toivoa siirtoon asti pääsyä. Pelkään tosiaan et ei soluja,tai ne on raakoja,tai ylikypsiä tai ei siittiöitä ja jos noissa ei jostain syystä kosahdeta,niin sit ei hedelmöittyneitä tai ei jakautuneita ja ja ja...Ja minähän olen niin rauhallinen ja "viksu",turhia stressaava yksilö:LOL:

Despe,sullako siis oli toi pregnyl siirron jälkeen käytössä???Nyt hyvä ihminen kaikki tieto tänne, ennen kun mä meen tapaamaan lääkäriäni:D Siis minä päivinä sitä pisteltiin? Voi kumpa viettäisit isänpäiväsi täällä neuvoja mulle antaen:whistle:

Mitähän Ellille muuten kuuluu? Tuuhan kertomaan,joko tuplaonni on alkanut:heart::heart:

Ja kaikki muutkin,tänne taas!!! Evitalle tsempit huomiseen punktioon!
Mä jatkan täällä notkumista,jospa vaikka Despe hoksaisi alitajunnassa,et joku täällä kaipaa neuvoja:whistle:
 
Isänpäivää kaikille myös täältä!!
Barbis telepatia toimii, laitan sulle nytte yksärinä mun hoitoaikataulun siltä onnistuneelta hoidolta jossa käytettiin preg.kiinnittymiseen:))meehän kohta lukeen.täällä siis ollaan sun tukena:heart:
 
Despe,kiitos kiitos kiitos:kiss: Laitoin sulle viestiä,tosin taas muutaman mutkan kautta,mut jospa se kuitenkin löysi perille:D

Mä täällä googlettelen kaikkea hurjaa,voi apua,pitäs heittää tää kone muutamaks päiväks ( tai viikoks) ikkunasta pihalle,mut minkäs teet kun kaikki tähän liittyvä nyt kiinnostaa:kieh:
 
Baby, niin kurjaa.... :hug: Voimia! Tuu kertoo, miten jakselet.

Barba siellä nyt hopihopi koneelta pois ;) ..siis aivan loistava tilannehan sulla on, nyt pelot hus pois kauas sun mielestä ja reeeentoudut tänä kauniina, kuulaana ja lääkkeettömänä isänpäivänä! (siis rehellisesti sanottuna en tajuu et miten te ootte evitan kaa noinki rauhallisia ku mäkin oon täällä ihan pissi sukassa teiän puolesta...)
Teiän molempien tukena täällä siis ollaan eli toisin sanoen jännitetään ihan sikana!!

Kaunista päivää itse kullekin! :heart:
 
Kielo,ai että rauhallinen,minäkö:p Voi kun näkisit ja tietäsit miten täällä suihkin paniikissa menemään.Ei osaa tehdä muuta kun istua tässä ja kävellä huoneesta toiseen ( pitäs olla askelmittari,näkis montako sataa kilsaa tulee tän päivän aikana käveltyä:D ) Nyt kun mä viel täällä kotona yksin pyörin,kun muksut isänsä luona ja mies autoremontissa,niin arvaappa vaan montako aihetta mun päähän mahtuu:LOL:

Menemenemene päivä äkkiä!!! Mä tuuuuuuun hulluukssss:headwall:
 
Kyllä se rauhallisuus on kuulkaa täälläkin jossakin ihan hukassa. Myönnettäköön että hyvin lähellä jonkinlaista paniikki-tilaa olen minäkin. Ja varsinkin kun ei taas oo minkäänlaisia tuntemuksia vatsan seudulla. Mut eipä mulla oo paljoo noita follejakaan, mutta kun viikolla jossain vaiheessa kuitenkin tunsin vihlontaa munasarjoissa. No, kahdentoista tunnin kuluttua ollaan jo vähän tietävämpiä en suhteen että onko enää mitään punktoitavaa. Kertokaa mullekin tuosta Pregnylistä kinnittymisen apuna! Uskaltaisinkohan minäkin sitä ruinata itselleni kokeiltavaksi?
 
Heippa kaikki ihanat :heart: Ja iso kiitos kaikille onnitteluista! :heart:

Te ootteki ollu niin hurjan aktiivisia täällä, ihanaa, ettei millään meinaa kaikkien vaiheissa kärryillä pysyä, vaikka joka päivä oon lukemassa käyny... mutta ku ei heti ehi kirjottaa, ni unohtaa, mitä kaikkee halus kellekkin kommentoida. Joten anteeks jo etukäteen, jos unohdan jotain... :ashamed:

Ensinnäki Wilma ja Marlaa, isot onnittelut sykkeistä!!! :heart: :heart: Ja Marlaalle jaksuhali myös, melkoisen ristiriitaisia tunteita varmasti siellä nyt! :hug:

Barba ja evita, onko teillä punktio TÄNÄÄN??? :O IIIK ja HUIII, kaikki elimet pystyssä täällä teidän onnistumisen puolesta!! :heart:

Baby20xx: Jaksu :hug: :hug:

Elli taitaa olla jo saanut pikkuiset syliinsä? Kun ei oo täällä näkyny, ja aiemmin jo oli oireita... jännää! Tuuhan ilmotteleen kun ehdit, kivaa saada meidän ketjun ekat kaksoset listalle! :)

Susu: Tosta koirahommasta... mulla myös erittäin aktiivinen koira, ( tosin nyt jo 10v., mutta se ei juur aktiivisuuteen oo vaikuttanu ;) ) joka on myös arka, pelkää LIIKKUVIA lapsia, ja suhtautuu tosi varautuneesti kaikkeen uuteen. On myös melko dominoiva, pompottaa helposti kuus-nolla, jos vaan saa siihen mahdollisuuden. Ei kuitenkaa aggressiivinen, menee lapsia karkuun, ei edes yritä ottaa kontaktia vieraisiin lapsiin. Meillä taas minä oon se henkeen ja vereen koiraihminen, joka haluaa viimeiseen asti pitää koiran, mies ei nii välittäiskää siitä... ;)
Pohdin kanssa paljon ennen vauvan syntymää, että miten saan tän pakan pysymään kasassa, kun vauva tulee kotiin. Mut mun suureks yllätykseks ainaki tähän mennessä kaikki on menny loistavasti! Koira on tosi rauhallinen ollu vauvan kanssa, yleensä siis säätää ja sählää tilanteessa ku tilanteessa. Mutta siis, meillä on ERITTÄIN tiukka linja koiralla. Vauvan lähellä ei sählätä eikä haukuta, ja jos nii käy, ni jäähylle toiseen huoneeseen välittömästi! Vauvaa ei myöskään mennä omin lupineen kattomaan ollenkaan. Mut sääntöjen täytyy tietty päteä joka kerta, eihän ne muuten koiralle välitä muuta ku ristiriitasta viestiä... Meillä on toiminu hyvin ainaki vielä, koira ei välitä vauvan äänistä eikä vauva ees herää koiran haukkuun :D Asia tulee meillä varmaan uudestaan käsittelyyn, kun vauva alkaa liikkua ja yrittää todennäkösesti koiran perässä mennä kovaa vauhtia...
Mut sulla on tietty se huono puoli tässä asiassa, että sä et oo se innokkaampi osapuoli, mun mielestä se joka haluaa koiran pitää, ottaa päävastuun sen koulutuksesta ja hoidosta. Ja jos sun mies on paljo pois kotoa, ni se on tietty hankalaa... Vauvan kotiintulo pitäis saada koiralle mukavaks jutuks! Eli me ollaan vaunulenkeillä käyty, ja sit minä kahestaan koira kanssa lenkillä, ym. aktivointia. Koira ei sais tietenkää tuntea, et vauva on aiheuttanu sen, ettei koiralle ookkaan enää aikaa, vaikka vauva arvijärjestyksessä onkin koiran yläuolella. Mut hyvä puoli teillä taas on, ettei koira oo osottanu aggressiivisuutta vauvaa kohtaan, joten teillä saattaa olla hetki aikaa miettiä koiran kohtaloa. Toisaalta taas se, että koira on näykkinyt muita lapsia, kertoo siitä, ettei koira oikein tiedä sen paikkaa teidän laumassa, ettei sillä ole lupaa paimentaa lapsia. Tai lenkillä haukkua toisille koirille. Eli jos mietitte vielä koiran kohtaloa, ni olkaahan varovaisia kuitenkin. Ja anteeks "saarna", mä voisin paasata koirista loputtomiin! :D

Jaaha, no nyt tulee taas vauvan ihastelijoita kylään, joten pitää viipottaa! :) yritän sitä synnytyskertomusta pian saada aikaseks...

:heart: Sera ja Murunen 2vko
 
Terveisiä kuolemanportilta!
Olo ihan kammottava,mä taidan kuolla tähän kipuun:O
Punktio kuitenkin takana,onneks,soluja 12 kpl ja miehen näytekin kai parempi,kun viimeks,kun eka näytteen jo kelpuuttivat.Yritin kysellä lisää sen laadusta,mut labratätit oli jo kadonneet jonnekin.Ei tietoa solujen kypsyydestä,eikä mistään muustakaan,mut pääasia et soluja tuli ja ollaan jo tässä pisteessä.Ite punktio sattui vähemmän,kun viimeks,mut nyt on kyllä kivut sata kertaa kovemmat.Mut keiköhän nää kestä,hyvän asian puolesta:heart:

Mites Evita,kuinka voit?

Nyt jatkan kuolemista,palailen jahka henki taas kulkee:D
 
Mulla punktio oli helppo eikä kivulias ollenkaan, ei mittän kipuja näin jälkikäteenkään. Vuotoa nyt enemmän kuin edellisillä kerroilla, kotiin tultua kun nukuin parin tunnin unet niin ylösnoustesssa tuli kunnon hyytymä klöntti, mut jospa tää vuoto huomiseen jo rauhottuis. 6 munasolua saatiin. Ja nyt on usko onnistumiseen koetuksella, ei tästä tule mitään :( Entisen kaavan mukaan noista 3-4 hedelmöittyy, 1-2 jatkaa jakatumista ja torstaina siis 0-1 siirrettävää. Vittu! ja kun huomoi tän mun iän niin ihme, jos edes yhtään ormaalisti hedelmöittyy. Anteeks tää omanapaisuus taas tällä kertaa...
 
Y-H-D-E-K-S-Ä-N H-E-D-E-L-M-Ö-I-T-T-Y-N-Y-T-T-Ä:heart:
Tää on ihan hurjaa ja ylittänyt jo kaikki mun villeimmät unelmanikin!!!

Evitalle nyt kaikki peukutukset!!!

Kiitos,teille kaikille ihanille,että olette olemassa:kiss:
 
barba:IHANAA, ny sitte peukkuja vaan siirtoon:heart:kysyitkö siitä pregnylistä?
Evita:elä vielä heitä kirvestä kaivoon toivotaan että siirtoon riittääpi "porukkaa" ja että onnistuu!!tiiän tunteen tosta ikähommasta, oonhan ittekkin jo ns varhaiskeski-ikäinen argh!!!!tuu sitte kertoon heti miten kävi!!!peukkuja täällä pidellään!!!!
 

Yhteistyössä