KESÄ 2010 hoidot

Heipparallaa taas kaikille! Olipas tänne tullut viikossa paljon tekstiä, mulla netti tökkinyt ja oltiin viikonloppu reissussa.
Marlaalle onnittelut ultrasta! Hyvä että toisella oli kaikki hyvin.
Baby20xx: Pahoittelut negasta. Jaksamisia sinulle!
Barba: Onnittelut hienosta hedelmöittymis saaliista. Nyt peukut pystyssä!
Evitalle myös peukut pystyssä että siirtoon pääset.
Ellistä ei vähään aikaan ole kuulunut, jokohan pikkuiset on syntynyt.
Onko desperaten pojan syntymäkuukausi oikein tossa meidän listalla, itse muistelin et ois syntynyt vasta kesäkuussa.
 
Wilma:juu oikein huomasit eli jos joku osais viksumpi siirtää listan tälle sivulle ja merkata mun kohille 11.6 sen pojan synttäripäiväx ni kiitos etukäteen:heart:
jaa että teitit on taas oollu reissun päällä.oon kyllä kade, meijän poika on kyllä niin rutiineihin sitoutunut kaveri että en kyllä osaa ees aatella miten meijän kävis reissussa.mutta kaippa se on vaan kokeiltava jos lähteä haluaapi=)
 
kiitos,kiitos kultaset:kiss:

Ja Kielo,hengissä tosiaan oon,mut vieläkin punktiokivut vaivaa:kieh:

Despe,ei irronnu pregnyliä,prkl:kieh: Pitää vielä huomenna yrittää tinkiä,JOS nyt siirtoon menen...

Mä en tosiaankaan vieläkään uskalla tuuletta,vaikka toki olen hurjan onnellinen ja kiitollinen tähän astisesta hoidosta. Mutta kaikki voi meidän kohdalla vielä olla mahdollista:ashamed:

Toivottavasti Evita sait tänään hyviä uutisia? Sullahan siirto vasta torstaina,peukut ja muutkin elimet pystyssä:kiss:

Mitenkäs Babyska jaksat? Joko on tietoa millon saat uuden yrityksen huurunenukin muodossa? Toivottavasti pian,jaksuja:hug:

Nyt kun mä vielä selviän huomisesta piinasta,niin sit voidaankin keskittyä viikon ajan kaikkiin teihin ihaniin ja teidän kuulumisiin,ennen kun taas todellisuus iskee ja paniikki valtaa mielen:p

Kiitos tuhannesti,et kuljette tätä pirullista taivalta mun mukana, ilman teitä en ikinä olisi jaksanut tänne asti ja liekö olisin enää edes hengissä:ashamed::kiss:
 
Barba:mitä v..ua, anteeks vaan mutta miten se lekuri perusteli ettei tipu?jokaisella yksityiselläkin sitä käyteään ni mikä ihme maksaa kun kirjotaa reseptin??voi apua ja hyvää päivää tota touhua kunnallisessa.sun rahoistahan se pois on eikä niiden menetys jos tuut raskaax.no nyt sitte piinaillaan huomiseen ja toivotaan parasta mahdollista tulosta, koitahan jaksaa muru:heart:
 
Barba: Ihanaa!!! :heart: :kiss: Mä sitte jo tuulettelen sun puolesta ainakin, ihan mahtavat mahdollisuudet ainakin nyt!!! Voi että mä oon nii onnellinen sun puolesta, oon jänskättäny tääl hulluna, toivonu parasta, pelänny pahinta!! :kiss: Onnea huomiselle!!

Ja sitte, prkl, mä väsäsin teille yv:nä synnytyskertomuksen, ja sit se KATOS!!!! :kieh: :kieh: Ei kellää oo näkyny? En varmaa jaksa ihan heti alkaa uudestaa rustaileen sitä, joten toimitus saattaa kestää jonkin aikaa! Ellen sitte kirjottele jatkokertomuksena pienen pätkän aina päivässä ja pidä teitä jännityksessä, kunnes kaikki on ihan kyllästyneitä, ja unohtanu ajat sitte alkupätkän :LOL:
 
baby20xx Suuren suuri lohtu :hug: Tää on vaan aina yhtä väärin :( Olisin toivonut teille erilaista lopputulosta! Kauheasti tsemppiä ja voimia jatkoon!

Marlaalle hurjasti onnea yhdestä vahvasta sykkeestä.. ja pahoittelut että vaikuttaisi ettei toinen syke tule kestämään :( Tiedän tunteen.. Meillähän oli myös lähtenyt alunperin molemmat alkiot kehittymään, mutta toisen jatkomahdollisuudet näyttivät ekassa alkuraskauden ultrassa huonoilta :( Ja niinhän siinä kävikin että vain yksi ihanuus masussa nyt kasvaa. Todellakin olen sitä mieltä että asiat ovat tälläkin hetkellä kuitenkin hyvin, mutta en voi kieltää ettenkö ole usein (viikoittainkin jopa) miettinyt sitä toista.. Vieläkin häntä on ikävä :heart: Toivotaan että jos teidän toisella pikkuisella ei ole mahdollisuuksia elämään, niin hän vain kuihtuisi pois mahdollisimman pian, eikä ainakaan vuotamalla aiheuttaisi vaaraa toisella kullanmurulle :heart: Voimia ja Onnea mukaan jatkoon kaikesta huolimatta!

Barba: Huikee tulos Y-H-D-E-K-S-Ä-N!!!!! Mahtava juttu.. jännään niin sun mukana loppuun saakka (ja tottakai toivon parasta)!

Mitenkäs evitalla sujuu? Toivottavasti uutiset hyviä :hug:


Omaan napaan ei mitään kummempia.. rv 30+0 rajapyykki ohitettu eilen! Nopeasti tämä aika menee.. HUH HUH!
 
kiitos taas muruset:kiss:

Despe,ei kuulema ole todistettua hyötyä ( arvasin,että vastaavat näin:kieh: ) Joskus ovat sitä meidänkin polilla käyttäneet ja tulleet siihen tulokseen,että ei tarvita enää käyttää.Mun tapauksessa riittää lääkärin mukaan lugepallerot!!!ARGH!!!Eipä ole riittänyt ennenkään!!!
Vieläköhän mä ennätän ruinata sitä,kun/jos tänään sinne meen?Vai pitäskö se tuikata mahaan jo ENNEN siirtoa? Sain nimittäin lääkäristä hoitajan kautta irti sen verran,et siirto päivänä ja kaksi päivää sen jälkeen sitä on ennenmuinoin käytetty:D Raivostuttaa kyl suunnattomasti,olisin halunnut kaikki konstit käyttöön!!!
Mihinkähän tarkotukseen sit määrätään kortisonia ( sen tiedän,et jos on joku sairaus )mut entäpä kiinnittymiseeen? ja asperinia???Viime hoitoon yritin tinkiä näitä,mut eipä irronnu,ei:kieh:
Nyt on vielä edessä jännä aamu,puhelinsoittoa ei sais tulla.Pelkään edelleen,et siellä labran lämpökaapissa on tapahtunut jotain kamalaa yön aikana:( Mutta eipä voi,kuin toivoa ja rukoilla,taas.

Evita,mitä kuuluu???paniikki on täällä,kun susta ei ole kuulunut mitään:'( Toivottavasti kaikki on hyvin!!!

Sera,ei näy täälläkään synnytyskertomusta:p

Voi hurjaa Eina miten pitkällä sä jo olet!!!Kumpa minäkin joskus...:)

Onko teillä kellään muuten kokemusta hurjista punktion jälkeisistä mahakivuista???Mulla on,v*ttu!!!Näinköhän siellä on paikat semmosessa kunnossa,et sinne voi kamun/kamut siirtää:O On tää kyl pirun hurjaa ja pelottavaa touhua...

Mukavaa keskiviikkoa kaikille ihanille,mä jään tuijottamaan puhelinta ja toiiiiivooooon että saan vielä tämän mahdollisuuden:heart:
 
barba.jo justiinsa joo, ei montaa muutakaan oo tieteellisesti todistettu että toimii mutta silti käytetty.en ehkä kuitenkaan itte alkas säätää jos eivät sulle sitä anna mutta kysy nyt vielä, ei oo siis liian myöhästä varmaan jos tänään siirto!! mullahan ei esim ollu taas lugeja ollenkaan käytössä koska nimenomaan pregnyl tuli niitä korvaamaan siihen kiinnittymiseen..mulla luget aiheutti supisteluja kohtuun eli enemmän oli haittaa kun hyötyä..
kortisonia usein kai määrätään jos vasta-aineita ja jos kilpparin vajaatoimintaa(mulla se ja varmaan six sain) tiukkana saa kyllä olla jos hoitoja haluupi nykysin tai ns lisälääkitystä.se kai se on se kunnallisen ja yksityisen ero, eikä sekään joka paikassa mitä on nyt huomannut täälläkin.voihan olla ihan lekurikohtanen juttukin.(nythän on in nää valelääkärit heh niin sellaselta varmaa sais vaikka minkälaisen arsenaalin tukemaan kiinnittymistä, liimasta alkaen:LOL:)zemppiä!!!!!
evita:täällä myös panikoidaan sun puolestas!!!!
eina:voi ei joko oot noin pitkällä, loppulaskenta siis alkanut hui!!
 
Despe,niimpä!Arvaa vaan raivostuttaako,kun aina pitää olla jotenkin tieteellisesti todistettu juttu,muuten ei edes kokeilla:kieh: Meidän polilla on tää yksi lääkäri semmonen,joka ei oikein tahdo suostua mihinkään.Jo kahden alkion siirrosta joskus menneissä hoidoissa väännetti kättä ihan kunnolla,kun taas yksi toinen lääkäri antas varmaan vaikka kolmen siirron:LOL:
Harmi,et toi valelääkäri istuu jo lusimassa,ois voinu ottaa siihen yhteyttä:D
Mutta näillä nyt mennään,tosin meinaan vielä kerran tinkiä tuota pregnyl reseptiä,kunhan (jos)tänään siirtoon pääsen!
 
Me siis loppupelissä saatiin se 5 solua. Mitkä siellä alunperinkin ultrassa näkyi, yksi niistä kuudesta oli ollut tyhjä siis jotenkin et pelkät kuoret vaan... Kolmeen tehtiin icsi ja kahteen ivf, näistä icsillä hedelmöittyi 2 ja ivf:llä 1. Tänään kaksi oli neljäsoluista ja yksi jakautunut hitaasti ollen kaksi soluinen. Kaikkia seurataan huomiseen asti. Jospa huomenna siirtoon päästäisiin. Meinasin minäkin sitä Pregnyliä nyt sit kysyä, jos siitä ei haittaakaan ole?

Mulla on myös maha- ja selkäkipuja ollut tänään melkoisen paljon ja vasta nyt ajattelin/tajusin despen kirjoituksen luettuani et onko nää supistuksia mullakin. Oonpa ollut tyhmä kun en oo tajunnut et mistä vois olla kyse... Nää lapsettomuus hoitojutut on niin oma maailmansa, vaikka alalla muuten työskentelenkin... :)
 
Barba, jipiiiiiii :D

Evita, tsemppiä!! Toivotaan, että menisi nyt loppuun asti hyvin.. Tosiaan lapsettomuushoidot on kyllä monella tapaa ihan oma maailma, jossa joskus tuntuu siltä, että pitkään hoidossa ite olleet on niitä parhaita asiantuntijoita ;) (vaikka ei se nyt ehkä ihan niin mee, aika subjektiivisestihan kukin asiat näkee mut tiiätte mitä tarkotan)
(jos mä joskus vielä tuohon rumbaan joudun, niin arvatkaa vaan kuinka paljon aion teitä kaikkia konsultoida!!! varokaa vaan leidit :whistle:)
 
Siirrosta kotiuduttu. Kahden alkion siirto jälleen, 8-soluinen laatuluokka II ja 6-soluinen laatuluokka III. Lugesteroneja menee 2 pallukkaa aamuisin ja iltaisin ja lisäksi pistelen Pregnyliä kolmen päivän välein kaikkiaan kuusi kertaa. Että miljoonat kiitokset palsta ystävät vinkistä, en mä ois osannut tota Pregnyliä muuten pyytää. Tosin lääkäri meille sanoi ettei sinänsä näe indikaatioita sen käytölle, mutta etteipä siitä tietysti haittaakaan ole :) Tulee vaan ennästyspitkä piina-aika, kun Pregnyliä pistän vielä 2.12. niin testi siitä vasta viikon päästä eli 9.12. Jos raskaus alkaisi niin viikothan ois tuossa vaiheessa jo 5+3 et johan ultrassa silloin näkyy jotain. Joutuu siis ehkä työkamujan kanssa ottaa sitä ultraa avuksi :)

Mutta Barban testaamiseen asti piinaillaan siis yhdessä. Mä oon vaan nyt ollut niin hermorauniona tän oman hoidon suhteen, etten enää yht`äkkiä muista ollenkaan milloin seuraava pääsee hoitoihin...sorry: /
 
ONNEA BARBA ja EVITA kyytiläisistä!! :heart: :heart: Ja kaksi murusta molemmilla matkassa!! Mä oon niin ilonen teidän puolesta ja pidän kovasti peukkuja, että kultapallerot tarraa tiukasti kiinni nyt!! :heart:

Mitäs Lilille ja Iinikselle kuuluu? Jaksuja ja tsemppejä! :hug:
 
Huikeaa, ihanaa, onnea Barba ja Evita nyt huurunenien siirrosta!! :kiss:

Aivan loistavaa että molemmat pääsitte nyt siirtoon, tulee jänniä päiviä kun piinaillaan yhdessä;) lähetän taas tarrasukkia, liimaa, sinitarraa, klemmareita, teippiä, liisteriä ja mitä vielä että huuru-ukot nyt tarraavat tiukasti kiinni ja jatkavat kasvua seuraavat 38 vkoa! Olisi ihanaa saada taas jatkoa plussanneiden listaan.

Kiitos Seralle myös koirakommenteista, täällä ollaan pikkasen rauhoituttu, katsotaan nyt mihin tää elo menee. Ehkä mun hormonit alkaa tasoittua.. :ashamed:

Mistä voinkin kertoa, että mulla sitten ilmeisesti alkoi jo kuukautiset, hitto!!: / mulla loppui jälkivuoto jo silloin kun tyttö oli n. 3 viikon ikäinen, ja nyt on viikon verran vuotanut uudestaan ja ollut migreeniä, ihan selvät menkkaoireet, ei voi olla muuta! Eilenkin oli ihan tolkuton migreeni, meinasin pyörtyä ja oksentaa, koita siinä sitten imettää ja olla reipas äiti.. Luin migreenilääkkeestä että 24h pitää olla imettämättä jos ottaa, eli ei sitten tarvinnu (en ole vielä rintapumppua steriloinut, enkä muutenkaan varmaan pystyisi). Samoin Panacodissa luki epäilyttävästi "imeytyy äidinmaitoon, mutta käytettäessä määrättyjä annoksia vaikutus lapseen on epätodennäköinen". Joo, jäi sekin ottamatta.. : / Panadolin ja Buranan voimalla onneksi se yön aikana sitten helpotti.

Täällä kovasti suunnitellaan ristiäisiä ja pohditaan toista nimeä, kastemekko käytiin jo ostamassa. Mistä tuleekin kysymys, pitääkö ristiäisiin kutsua oikein kortilla? Kommentteja?

Susu ja Neiti kohta 6 vkoa
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu



Lili_78-----------6. ICSI---------------- ?

snoww----------2.ICSI-----------------?

iinamiina------- 2. IVF 4.PAS?

Baby20xx-----------------1. IVF/ICSI-----------?



*** PIINAILIJAT ***

barba----------4.IVF/ICSI-------------- testipv

evita---------- ?? -------------- testipv 9.12



PLUSSANNEET

Elli82---------1.IVF - 1.PAS------- + testattu 26.3.2011 LA 2.12
Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1
Marlaa--------3.IVF/ICSI---------- + testattu 16.10.2011 LA
wilma32----------3.ICSI----------- + testattu 19.10.2011 LA


VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.6.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011

Susu75------4.ICSI/lahjasolut---- TYTTÖ 9.10.2011

Sera2010-----1.IVF - 1.PAS-------POIKA 31.10.2011
 
Kiitos kultaset:heart:

Evita,onnea kyytiläisistä,ihanaa et sait kaksi murusta! Mut vähän mä oon kyl katkera,etten itse saanut tota pregnyliä:kieh:

Nyt ei pysty taas muuhun,mä oon kuulkaas niin kipee,etten voi istua kun 2 minuuttia korkeintaan.Kävelen sen pakollisen sohvasta vessaan tai jääkaapille ja muuten vaan makaan.Mikähän hitto tää nyt on?Koskaan ennen en oo punktion jäljiltä ollu montaa päivää kipee!Ei paljon pääse oireita päivittämään,kun koko maha on ihan pilalla:O

mut jospa huomenna jo olisi parempi päivä...Mukavaa torstaita:wave:
 
Listaa päivitetty, nyt on Despenkin pojun syntymäpäivä oikein! :)

Koskas Barban testipäivä? :p Ja evitalta on hoito hukassa, jos sen haluat listaan... :)

Susu: Ristiäissuunnitelmia jo täälläkin... mä jossain hormonihuuruissani keksin alkaa tehä itte ristiäiskutsukortteja... KADUN SYVÄSTI!! :kieh: :LOL: :LOL: Mä en todellakaan oo mikään askartelijaihminen, mistäköhän ihmeestä moinen päähänpisto tuli?? Ei varmasti tuu toistumaan, lupaan! :D Syytän kaikesta hormoneja!! :D Eli kyllä mä tykkään, et on kiva lähettää oikeen kutsukortit. Mut oon kyllä saanu myös tekstiviestinä ristiäiskutsun, tai sitten ihan kasvotusten ( kun on kummiks pyydetty ), joten ihan ok sekin. Mä vaan ite tykkään kaikkii tollasii säilyttää muistona, ni siks tykkään ite enemmän kortista :) Mut eiköhän kaikki tavat kutsua oo ihan yhtä hyviä, pääasiahan on se itse päivänsankari tietysti :heart:
 
Evita:hienoa ja onnittelut huuriksista=)ja hienoa että sait ees sinä sen pregnylin vaikka kuten sanottu varmaankin ns psykologisia juttuja ainakin itelle että tietää että kaikki mahdolliset keinot on käytössä!! tossa vaan se huono ettei voi oikeen testata vaikka haluisikin niin aikasemmin kun preg.näkyy kuitenkin elimistössä koko ajan noilla annostuksilla!! eli piinaavaa piinaa siis tiedossa;)
Sera:kiitokset listan korjauksesta!!!
barba:Susun kanssa samaa mieltä että ettei vaan ois hyperin alkua? kannattasko sun käydä näytillä? ja tosiaan vettä vaan ny ihan julmetusti napaan!!!!
 
Hei kaikille! :wave:

Tulin vain pika pikaa kertomaan että viikko sitten meille syntyi kaksoset, tyttö ja poika :heart::heart: Oli itsellä vähän pidempi sairaala reissu, melkeen kaksi viikkoa. Nyt vasta kotiuduttiin ja puuhaa riittää, 3 h syöttöväleineen. Väsynyt, mutta niiin onnellinen =)

Tulen paremmalla aikaa lukemaan kaikkien kuulumiset, täällä on ilmeisen paljon tapahtunut mitä äkkiseltään viestejä luin. Tsemppiä kaikille tilanteisiinne!
 

Yhteistyössä