KESÄ 2010 hoidot

Barba!!! :heart: :heart: Aivan mahtavaa, onnea muru!!! :heart: :heart: Mä oon niin onnellinen sun puolesta, ja jotenki mulla oli pieni kutina, että nyt vihdoin on sun vuoro olla onnellinen! :) Kipujen kanssa mä kyllä menisin jo lääkäriin!! Toivottavasti kaikki hyvin sulla ja pienellä/ pienillä! :heart: Eikö se niin ollu, et kaks murua siirrettiin? :)
Btw, saitteko te tällä kertaa pakkaseenkin huuruneniä? Onnea vielä sulle ja koko teidän perheelle!! :heart:
 
Barba:IIIIHAAANAAA JA PALJON ONNEA MURU:heart::heart: Anteeks mulla kesti tää onnitteluviestin kirjottaminen kun tietskari hajos, nyt pääsin vihdoin koneelle.onnex kielo ja iinis sentään infos mulle niin ei tarvinu olla ihan pimennossa!! kivuista joo niin mee ny ihmeessä näytille, ei kuulosta kivalta tuo kipuilu, toivotaan että kaikki hyvin!! vielä kerran onnea!!
Snow:voi kurjuuden kurjuus, iiiso lohtuhali täältäkin.koitahan jaksella ja uuteen nousuun sitten kun on sen aika!! barbassa meillä hyvä esimerkki ettei ikinä saa luovuttaa, koskaa ei tiiä milloin se oma vuoro koittaapi!!!
Lili:ihana kuulla sustakin ja vaikutat oikeen pirteältä ja levänneeltä loman jälkeen!!
Evita:sinuna oottasin loppuun asti ja koittasin kärsivällisesti vaan jaksaa yrittää piinailla ettei tartte sitte jossitella myöhemmin.oot sitkee mimmi jaksat kyllä:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisia terveisiä sairaalasta!

Olin tänään tukikeskustelussa ja sen jälkeen vaan ajattelin piipahtaa kysymässä hoitsulta,et onks nää kivut normaaleja,meidän polille kun soittoaika on näin maanantaisin jo ennen kukon heräämistä:O
No ei ollut normaalia,PAHA YLISTIMULAATIO;siis se hyperi:kieh: Voi paska! Lääkäri sanoi,ettei ihan äsken ole nähnyt näin vakavaa tilannetta,vatsaontelo ja kaikki suoliston välit täynnä nestettä.Vaarana,että nestettä menee nyt sit keuhkoihinkin.Tulin kuitenkin kotiin,kun oli pikkunen pakko,mut ohjeet on annettu ensiapuun miten mun tullessa sinne illan aikana toimitaan,lääkäri ei uskonut ollenkaan siihen mahdollisuuteen,että pärjäisin kotona. Saikkua loppu viikko ja kuulema soitto lääkärille maanantai aamuna riittää uuteen saikku viikkoon.Voi kele mitä tuuria! No otettiin verenkuva ja tuhat muuta koetta sekä hCG,tulos tiedossa huomenna.
Nyt pakko painua petiin,ei saa tehdä juuri mitään muuta,kun juoda sata litraa vettä päivässä:kieh:

Sera ja Despe,kiitti myös teille,toivottavasti tässä käy hyvin!!!
 
Anteeks, kun tulen tällei huuteleen vieraisiin ketjuihin :ashamed: Mut ihan pakko oli tulla tsemppaan Barbaa... Itse toivun just samasta, paitsi ettei tuoresiirtoa tehty edes hyperin pelossa. Mulla oli just noin paha tilanne kans, mutta nouseva hcg tekee tilanteen vielä hankalemmaksi. Hirmusti voimia ja tsemppiä! :hug:
Mulla oli (ja on edelleen) reseptinä täys vaakatasolepo, Osmosal, mehut ja herkut.. kaikki mitä vaan pystyy syömään ja juomaan, että ei kuivu ja suolat ja muut säilyy kropassa.
Toivon todella että kaikki menee hyvin, Jaksuja :hug:
 
Voi ei barba kuinka mielettömän ihania uutisia :heart: :heart: :kiss: Kerrassaan aivan mahtavaa!!! Toivon kaikkea hyvää jatkoon ja toivottavasti paranet pian :hug: Mulla myös viimeisessä ja onnistuneessa hoidossa oli hyperiä.. Olin koko ajan siirron jälkeen kipeänä ja vatsaonteloon kerääntyi nestettä jota oli vielä rv 8 nähtävissä.. (sen jälkeen olikin seukki ultra vasta np-ultra ja siellä ei ollut enää puhetta nesteestä) Pahimmalta onneksi selvisin ja muista sinäkin kultaseni että lepo ja nesteytys ovat nyt tärkeitä!
 
snoww: Olen todella pahoillani :hug: Paljon voimia jatkoon! Olisihan täällä jo kaikkien vuoro onnistua, harmi että toiset joutuvat kuitenkin pettymään!

evita: Samaa mieltä olen kuin despe.. Vaikka tämä kuinka piinallista onkin, niin ehkä kuitenkin laittaisin sen viimeisenkin piikin ettei vaan jää mitään jossiteltavaa.. Se olisi inhottavaa sinun itsesi kannalta.. Voimia sinulle pitkään piinailuun!
 
Huomenta ja kiitos,taas:ashamed:

Nyppy,kiitos myös sinulle ja kyllä toki saa "huudella vieraisiin pöytiin":p Ei tää olo kyl mitään herkkua ole,taas meni yö valvoessa,mut ei onneks sellasissa kivuissa,kun edellinen yö ja onneks tosiaan menin lääkäriin ja sain saikkua. Olen seurannut sinunkin kirjoittelua paljon tuolla teidän ketjussa, onnea ihan huippu saaliista ja nyt tosiaan lepäillään ihan luvan kanssa:kiss:

Eina, olitko säkin ihan sairaaaaaaan kipee sillon hyperin aikaan? ja siis sinne viikolle 8 asti? Voi kamalaa:O Paitsi aina olen sanonut,että kestän mitä vaan,jos saan joskus olla raskaana ja niin aijon tehdäkin mikäli tänäpäivänä saan sellasen hCG:n,et on edes toiveita normiraskauteen:ashamed:

Sera,joo kaksi kullannuppuahan siirrettiin ja pakastimessa on muutama huurukeiju:heart: Joten parhaiten tämä hoito meni kaikenkaikkiaan,vaikkei plussa pysyisikään ( huomaatteko,en mä yhtään panikoi ja pelkää pahinta:( )

Despe,ihan mua nauratti,kun kirjoitit, et Iinis ja Kielo on kertonut jo uutiset,voi tosiaan miten ihana tilanne teillä on, kun tunnette toisenne ihan livenä:)

Evita,kuinka jaksat???Voimia hurjaan piinaan:hug:

Entäpäs Lili,jokos ne piikit alkoi? Mä niin toivon sulle ja kaikille muillekin sitä onnistumista!!!
Ja jos se on mahdollista meille,niin varmasti se on mahdollista ihan jokaiselle!!!Ajatelkaa aina epätoivon hetkinä mun taivalta,niin hoksaatte,et tosiaan kaikki on mahdollista:p

Kivaa tiistaita,mä käperryn vesipullon kanssa takaisin petiin :popcorn:
 
snoww, ihan ensimmäisenä sinulle suuri halaus ja voimia!

Barba, mielettömät onnittelut onnistumisesta!!!! Olen niin iloinen puolestanne, vaikka "teillä" jo kaksi poikaa onkin eikä tämä/nämä uudet tulokkaat heidän asemaansa horjuta niin tiedän vaan niin sen tunteen kun rakastamansa ihmisen kanssa saa yhteisen ihan oman lapsen. Harmi tuo hyper ja varsinkin kun siihen ei sinänsä ole "parantavaa" lääkettä. Yritähän jaksaa levätä ja toipumista!!!

Viides Pregnyl piikki tänä aamuna pistetty! Kukaan ei varmaan ole ikinä joutunut piinailemaan näin kauaa :( Tää alkais olla niinku puolessa välissä. Ja mä oon ihan oireeton : / Ei oireita et olisin raskaana, mut ei myöskään oireita et ois menkat alkamassa, lukuunottamatta sitä viikko sit ollutta päänsärkyä, mut omastakin mielestä se oli ehkä vähän liian aikaisin ollakseen menkkojen enteilyä. Ja jos mulla ois selkeitä menkka oireita niin en kyllä olisi enää Pregnyliä pistänyt. Eli piinailu jatkukoon! Ja lugejen käyttö...
 
Barba: Voi ei, jaksuja sängynpohjalle!! :hug: :kiss: Nii ja tosta veden juomisesta ku aina puhutte, ni mun ainaki käskettii juoda muutakin, ku pelkkää vettä, että kroppa saa suoloja ym. ravinteita. Laimeeta mehua ja just tota Osmosalia, mistä joku jo mainitsikin... on muuten pahan makusta! :x Mut mitä me vahvat ihanat naiset ei kestettäis! ;) :heart:

evitalle tsemppiä piinailuun!
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu



Lili_78-----------6. ICSI---------------- ?

snoww----------2.ICSI-----------------?

iinamiina------- 2. IVF 4.PAS?

Baby20xx-----------------1. IVF/ICSI-----------?



*** PIINAILIJAT ***


evita---------- 3.ICSI -------------- testipv 9.12



PLUSSANNEET

Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1
Marlaa--------3.IVF/ICSI---------- + testattu 16.10.2011 LA
wilma32----------3.ICSI----------- + testattu 19.10.2011 LA
Barba--------- 4. IVF/ ICSI-------- + testattu 27.11.2011 LA

VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.6.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011

Susu75------4.ICSI/lahjasolut---- TYTTÖ 9.10.2011

Sera2010-----1.IVF - 1.PAS-------POIKA 31.10.2011

Elli82 ------ 1.IVF- 1. PAS----- TYTTÖ ja POIKA
 
Viimeksi muokattu:
Tuli muuten mieleen, että ootteko naamakirjassa ihmiset? :) Olis kiva olla sitäkin kautta yhteyksissä teihin, kunhan ei julkisteta siellä, missä ollaan tutustuttu ;) Eli vois laittaa yksärillä nimiä ja sitte koko porukalle kaveripyyntöjä :) Siis jos joku haluaa, tuli vaan mielee, et se on niin helppoo yhteydenpitoa, tulee käytyä usein ;)
 
Barba, nyt lepoa lepoa urakalla!! On se kumma, että tässäkään vaiheessa et saa vaan "nautiskella", vaan piti tuon hyperin tulla.. Mutta kyllä se siitä! Ootko jo saanu HCG-tuloksen!?

Evita, puolessa välissä JO :) ..kyllä se siitä päivä päivältä ja pidetään oireettomuutta hyvänä merkkinä!!

Sera, ihan kuule just samaa mietin tänään, et pitäisköhän yksärinä ehdottaa teille, et eikö laitettais nimiä, et vois olla just fb:n ja sähköpostin ym kautta yhteyksissä. Kyllähän tässä tän, joidenkin kanssa jo lähes puolentoista vuoden aikana, on ehtiny ystävystyä, vaikkei nimet ja kasvot tuttuja ookaan. Toisaalta ymmärrän senkin, että toiset ehkä haluaakin tän pitää tällai kasvottomana ystäväjoukkona. ..ja ymmärrän senkin, että toisten elämäntilanne ei ehkä oo sellanen, et kauheen innokas on vauvautuneiden fb-päivityksiä lukemaan...
 
barba: Millanen oli hcg-arvo? En ihan tarkalleen muista mihin saakka olin kipeenä.. Tuolloin rv 8 on ollut viimeisin ultra (jossa siis vielä näkyi nestettä ja turvonneet munasarjat ja niissä suuria rakkuloita) ennen np-ultraa ja muistaakseni vielä joskus rv9-10 oli kipuja, oliskohan tuon jälkeen alkanu pikkuhiljaa helpottaan.. Ja siellä seuraavassa np-ultrassa ei siis ollut enää puhetta että näkyisi nestettä missään väärissä paikoissa. Kivut eivät kuitenkaan olleet aivan kamalia koko aikaa.. Silloin punktion jälkeen/viikko-kaksi plussasta oli kovimmat, mutta sitten ne kuitenkin helpottivat sen verran että levossa/rauhallisessa tekemisessä oli ihan ok olla.. lähinnä kävelyllä käynti/minkään vähänkään raskaamman kantaminen/muuten vaan liian kova tahti oli ne missä kipuja oli tuon n.rv6-7 jälkeen.. Mähän varasin sillon ultran yksityiseltä ennen mun varsinaista alkuraskauden ultraa juurikin jonkin kohdunulkoisen pelon vuoksi.. oli kipuja niin kyllähän se pelotti ettei raskaus ole oikeassa paikassa! Ja siellähän niitä sitten olikin ihan kaksin kappalein :heart::heart: (tulipa selkokielistä tekstiä taas ko ajatus menee nopeempaa kuin kirjoitus) :)

evita: Kyllä sä oot sitkee sissi! :flower:

Tuosta fb:stä... Mä voisin olla jonkin suljetun ryhmän kannalla.. Sehän ei siis näy kellekkään että sellaisessa on mukana.. Ja sitten puolestaan me ryhmäläiset emme näe toistemme normaalissa fb:ssä julkistamia oman elämän muita asioita.. Vain ja ainoastaan ne mitä siellä ryhmässä kirjoitetaan porukalla ja jaetaan esim. kuvia tai muuta.. siellä pystyttäis kuitenkin kommentoimaan ja keskustelemaan ihan avoimesti kenenkään ylimääräisen näkemättä niitä! Ja vieläpä periaatteessa avoimemmin kuin täällä, koska niitä ei siis tosiaan pääse kukaan muu lukemaan!!! (sillä erotuksella että me ryhmäläiset siellä sitten tiedetään toistemme henkilöllisyys, toisin kuin täällä) Perustettaisko sellainen suljettu ryhmä sinne meille halukkaille?? Sinnehän saa tulla ne meistä ketkä haluaa??
 
Barba Whaaaaat!!!!??? No kaikkea sullekin tapahtuu :O Mut jospas se menis pian ohi, nyt vaan lepäilet niinku kaikki on sanoneetkin, ja juot ja tottelet kaikkia ohjeita =) Ei täältä tarvii ku hetki olla pois niin näköjään sattuu ja tapahtuu... Olin kaukomailla työreissussa ni en ole taas ihan kaikista tapahtumista kärryillä, pikaisesti vaan ehdin sieltä vilkasta kuulumisia...

Luulin aiemmin laittaneeni snoww:lle pahoittelut, mutta en vissiin laittanutkaan?! Hmm. Mutta siis oon hirmuisen pahoillani :hug: Voi kunpa seuraava kerta sitten tärppäisi!!!!

Ja evita, kiitos tsempeistä =) Tosiaan ei olla saatu mitään pakkaseen, meillä on ollut 6 hoitoa ja 7 alkionsiirtoa, kun ekasta hoidosta saatiin 2 alkioo, ja silloin eivät vielä suostuneet siirtämään molempia ni toinen meni pakkaseen. Kahta alkiota enempää ei ollakaan koskaan saatu. Tsemppiä sulle piinailuun, on kyllä maailman pisin piina... HUH. Mut toivotaan, että on joka sekunnin arvoinen :heart:

Mä vähän masennuin ku joku oli taannoin aloittanut uuden ketjun otsikolla Onko kukaan koskaan onnistunut enää 5. hoidon jälkeen tms. Meillä siis nyt 7. hoito :stick:
Mut toisaalta alkionsiirtojahan ei ole ihan hirveän montaa...?!!! En tiiä, hullun hommaa tää varmaan on :'( Mut vielä vaan porskutetaan.
Tänään siis nollaultra, ja varmaan se menopur alkaa samantien.

Mahdolliseen fb-ryhmään tms tuun mahdollisesti sit jos meilläkin joku päivä on aihetta iloon. Just taas piilotin yhden (puoli)tutun kokonaan ku rupes tulvimaan masukuvia tuutin täydeltä. Joo, ei kiitos. Eli oon huono ja ikävä ihminen varmaan, mutta sellanen vaihe on, että en jaksa muiden mukana (siis ainakaan kenenkään puolitutun fb-tuttavan) iloita... Haluun meille sen onnen, en jaksa enää odottaa yhtään :( Teidän kaikkien puolesta olen iloinen, tiiätte kyllä, mutta suututtaa vaan omasta puolesta yhä enemmän ja enemmän... saa nähdä kauanko tätä suota pitää vielä rämpiä, ennenkuin on meidän vuoro, jos koskaan...

Että tällaiset tunnelmat!
Iloista päivää kaikille kuitenkin ;) Täällä on ainakin ihan pilkkopimeää, mikä nyt ei varsinaisesti mitään ilotulitusfiiliksiä herätä... huh, vois mennä talviunille nyt =)
 
Evita:pikkasenko nauratti toi sun testien tilaus, voin kuvitella kuinka sulla pöytä pursuaa testejä etkä tiiä mistä alottasit heh, sissi juu oot ja onhan sitten jokaiselle päivälle hieman jännitystä(ihan kuin ei muuten ois) kun aamu alkaa aina uudella testillä.ja uskot varmaan että kaikki täällä jännitetään sun puolestas ja toivotaan:heart:
Lili:juu synkeeltä näyttää ilma täälläkin ja väsyttää toi pimeys kyllä jo ihan itessäänkin.Ymmärrän et kuulostaa äkkiseltään hurjalta tuo teidän hoitojen määrä mutta tosiaan siirtojahan teillä ei oikeesti oo ollu montaa, aattele et moni(joka ei vältsisti oo menny hoitoihin)yrittää vuodessa jokaisena kuukautena niin tuleehan siitäkin kertoja jo 12 vaikka luomusti toimisikin.eli ihan huikee toi sun asenne ja koita säilyttääkin se.ja mä ymmärrän hyvin ettet jaksa mitään vauvajuttuja olkoon ne sitten tutuilta tai puol sellaisilta, eikä sun tarvikaan jaksaa.teet justiin miltä tuntuu ja sulla on oikeus onneen vaikka sen tulo sitten kestäisikin.uskon että kyllä ne lekuritkin varmaan ois jo sanonu jos ei kannattaisi jatkaa joten uutta yritystä vaan ja tuuhan kertomaan miten meni 0 ultra:)) iso hali sulle!!!
barba:mites sen sun hcg arvon laita on? saitkos tietää jo? toivottavasti olo on jo ees hiukan parempi sulla!!!
yhdyn Einan kanssa samaan ajatukseen tosta suljetusta ryhmästä.nää on kuitenkin sellasia juttuja ettei niistä kukaan muu mitään tajuiskaan jaj voin sanoa jo etukäteen että jos sellanen ryhmä perustetaan ei tulis mieleenkään laittaa mitään masu/ vauva diipadaapaa sinne ennenkuin jokaisella se oma käärö on sylissä.
mukavaa keskiviikkoa kaikille ja jaksamista tän pimeyden keskellä!!
 
Moro murut!

En oo kyenny istumaan tässä koneella,oon nimittäin ihan sairaan kipee:( Paino on noussu ainakin 5 kiloa ja maha vaan kasvaa:kieh: Musta tuntuu, et mä kuolen!!!
Mutta onneksi on myös hyviäkin uutisia, hCG oli maanantaina 162 ja tänään 321,eli tuplaantuu juuri niinkun pitää:heart: On tämä vaan hurjan jännää!!! Ja niin kovasti toivon, että kaikki pääsette tämän kokemaan, tosin ilman tätä pirun hyperiä!!!

Lili,mites 0-ultra meni?Toivottavasti pääset tositoimiin:kiss:

Babyska,taas mä huhuilen suakin,et jokosjokos PAS kohta:p

Eina,voihan kele,jos nää kivut jatkuu viikkokaupalla,ei kiva yhtään:mad:

Tosta facesta...Mä ainakin mielelläni oon kaikessa mukana, tosin mulla toi facebuukki on sellanen paikka,jossa en kovin usein jaksa käydä.Saattaapi mennä viikkojakin,ennen kun aina muistan sen olemassa olon:O Mut mielelläni kyllä teihin yhteyksiä pitäisin:kiss:

Taas on painuttava pettiin,argh,ja tuntuu muuten tosi oudolta nähdä oma nimi tuolla listassa ihan eripaikassa mihin on tottunut:ashamed:
 
Barba Sun nimi on kuule lopultakin ihan oikeella paikalla tuolla listalla :heart: jo oli aikakin =) Etkä sä kuole. Nyt kun lepäät ja kärvistelet ton pois, ni ei mene kauankaan ku olo on varmasti jo paljon parempi. Mutta kurjaa että nyt on hirvee olo :( Mutta sit ku se on ohi ni toi kaikki on vaivan arvoista :heart: ajattele, sä onnellinen oot plussannut, se on näissä kaikissa hoidon vaiheissa se tärkein tavoite (tai no nyytti syliin mut se on sit seuraava tavoite listalla ;) )!!! Paljon voimia!!!

Kiitos despe, tosi kauniisti puhuit :heart: Ja tosiaan kyllä mä teidän kaikkien puolesta olen hirmu iloinen =) Ja piti vielä sanoo siitä facesta, että ainakin kaikille onnistuneille sehän on ihan loistava idea, että voi siellä pitää yhteyttä!!! Että sinne vaan!

).( Nollaultra takana, ja kaikki oli niinku pitääkin, ja huomenna sit alkaa Menopur annostuksella 225iu. Siitä se taas lähtee... Muuten ei ole mitään sanottavaa, ku tää homma on jo koettu niin monta kertaa, että menee jo kaikki ihan rutiinilla. Varmaan joku 10pv tuota piikitystä taas edessä... Mä vaan niin toivoisin, että tää nyt jo onnistuis, haluaisin niin aloittaa ens vuoden eri tunnelmissa, lopultakin.

Hali kaikille!!! :kiss:
 
Lilille kans tsemppiä tulevaan hoitoon jo nyt kun en tiä kauanko tää taas roikun. Evitan tilanne kyllä viä kiinnostaa, tai siis kaikkien mutta kuitenkin, you know...

Tuosta Facebookista... vaikka niin kiva ois nähdä minkänäköinen teistä kukin on niin ei mua facebookiin enää saa, mulla ei ole siellä profiilia näkyvis enää enkä tiä meenkö enää ikinä, ja yritän olla sen suhteen hyvä esimerkki lapselleni että mitään vitun naamakirjoja täs elämäs ei tartte, niin no kyllä sitte tarttee jos haluaa tuijottaa tietokonetta ja kytätä muitten tekemisiä päivät pitkät ja laiskistua itte siinä samalla ja sitten käydä naruttamas muita että joo tuli taas tehtyä vaikka mitä vaikka todellisuudes istunu tietsikan takana koko päivän, no thanks. Musta se on itsensä kehumista koko paikka. Mutta tämä oli vain mun mielipide, eikä se muutu, faktoja faktoja.

Mulla menee herne nenään aina ku joku puhuu fb:stä eikä tämäkään asia ikinä muutu jotta sori...................niin ja puhelimet on keksitty.

Uskallankohan mä painaa lähetä, hmm,,,,,,
 
virkistävän rehellistä tekstiä snoww :D
Mun mielestä ton fb:n tai vaikka sähköpostin etu ois siinä niinku Eina tais kirjottaa, että kun lukijajoukko ois rajattu, niin vois rohkeemmin kirjottaa ja sit toisaalta toi, et osa meistä jo tuntee toisensa livenä ja jotenki mulla on kutina, et pikkuhiljaa yhä useampi tutustuu, joten mitä jos ihan suorilta vaan tutustuttais. Mut en tiiä.. Mites sellanen kompromissi, et ne ketkä haluu ni voi vaihtaa yksärillä nimensä ja pyytää halutessaan kaveriks fb:ssä, mut samalla piettäis hengissä tää ketju täällä niin kauan ku siinä vaan henki pihisee?

ohhoh, ja nyt näköjään aika juoksee ja mun pitää mennä.. Tsemppiä päivään!
 
Hellurei ja hellät tunteet:kiss:

Pikkusenko on raivostuttavaa olla ilman nettiä:kieh: Modeemi sano sopimuksen irti ja nyt yritän seikkailla muksujen mokkulalla, joka toimii täällä alakerrassa näköjään ihan miten sattuu. Et elkää ihmetelkö, jos mua ei aina muutamaan päivään näy, vika on tässä pirun netissä:kieh:

Lili, hyvä juttu et 0-ultrassa kaikki ok ja alkaa tositoimet!!!Ihanaista päästä jänskäämään nyt jo suakin tähän Evitan rinnalle:kiss:

Ja Evitallahan tänään menee viimenen pregnyl, jokos testaat huomenna:p

Ja kaikki sieltä ruutujen äärestä taas takaisin kehiin, vai joko te ootte siirtynyt facen jännään maailmaan:O Tosta facesta vielä sen verran, et mua ette kyllä sieltä nimellä löydä, joskus oon vihapäissäni pistäny sen verran kovat yksityisasetukset,ettei löydy googlesta, eikä kaverihaulla, ainoastaan jonkun mun kaverin sivuilta voi bongailla. Ja en tietenkään osaa enää niitä sieltä muutellakaan:D

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille, on se vaan huisin hauskaa odottaa joulua kumisaappaat jalassa:xmas:
 
Ei mennyt tänään enää Pregnyliä :ashamed: Kuulkaas kaverit, mun pää ei vaan yksinkertaisesti enää tätä kestä! Mä oon kuitenkin omasta mielestäni niin reippaasti jaksanut jo piinailla 15 päivää et nyt ei vaan yksinkertaisesti jaksa. En siis enää tänään Pregnyliä pistänyt. Mä en usko et onnistuminen on enää tässä vaiheessa siitä kiinni. Ja kun mulla on luget kuitenkin käytössä, mitkä tukevat keltarauhasen toimintaa, jos raskaus ois alkanut. Tiistaina pääsee siis testin tekemään!

Joko Barba voit paremmin?
 
Moikka jälleen... piti tulla nyt hieman rauhallisemmissa merkeissä kirjoittelemaan, kun ei tuo pieni on unten mailla, ja mies töissä.

Joo-o, päätin siis todellakin olla pistämättä viimeistä Pregnyliä, myönnettäköön et piti asiasta kuitenkin soittaa ystävälleni, joka on lääkäri, ja sain vahvistuksen ajatukselleni että tuolla tämän päiväisellä Pregnylillä ei kyllä enää ole merkitystä, asia olisi ehkä toisin, jos ei ois lugeja käytössä. Mä oon todella taitava kehittelemään itselleni kaikki oireet, jotka voisivat liittyä alkuraskauteen kuten myös oireet, jotka liittyvät menkkojen alkamista. Välillä oon ihan varma et on huono olo (niinpä oli viime hoidossakin, josta ihan puhdas nega) ja titenkin rinnat tuntuu nyt pinkeiltä. :) Sit herään öisin ja vihloo mahaa ja selkää ja täytyy nousta kurkkaamaan et alkoiko menkat. No eipä oo verta näkynyt, lugethan ne vaan sieltä jo yöllä valuu pois :) Koko viikko on menty neljän tunnin yöunilla, kun panikoin tän asian suhteen :( Mä van siis haluun tietää raskaustestin tuloksen: Nega vai Plussa!!! Enkä oo vielä testannut, mut huomenna meinasin testata ja sunnuntaina uudestaan ja yritää saada tikusta selvää et himmeneekö viiva vai mitä sille tapahtuu. Että alkaa siis varmaan hulluuden raja olla melko lähellä.

Lili siellä varmaan jo pistelee? Tsemppiä!!! Tulehan kertoilemaan kuulumisia.

Nyt nukkumaan ja aamuksi töihin. saas nähdän moneen asti unta nyt riittää, viime yönä heräsin klo 3 enkä saanut enää unta... Ehkä jossain vaiheessa vielä se uni maistuu :|
 

Yhteistyössä