KESÄ 2010 hoidot

Huomenta,huomenta:p

Lili,ihan huippu toi sun roskiskeikka,hieman huvitti lukea:LOL: Ja joo,mä katsos oon täällä jo niin malttamaton,et tänään sulle olisin siirtoa ehdotellut,mutta tarkotus oli kysyä,et torstaina vai perjantaina:D Vieläkö varottelivat hyperistä? Nyt lepoa ja vettä,ettei sitä tule:O

Snoww,voihan kurjuus,et meinaat meidät hylätä:( Tuuhan sit tosiaan kertomaan joskus edes kuulumisia ja kyl mä ainakin peukutan sulle olitpa missä ketjussa tahansa;)

Iinis,elä muita ketjuja mietikään,tää on ihan paras=) Ja täällä tosiaan ollaan niin kauan,että plussa on jokaisella!!!

Evita,minne hävisit? Mitkä on olotilat? Joku ( Sera siis:p ) vois tempasta taas listan tälle sivulle,saatas Evitakin plussanneisiin ja kohta Lilluska piinailemaan:) Mä en sitä tietenkään osaa tehdä.

Ajatelkaa miten lähellä on jo Joulu ja sit ollaankin taas kevätpuolella ja voidaan oottaa ihanaa lämmintä kesää:cool:
 
Huomenta!!!
Nonni, pelätty puhelu tuli ja viisi oli hedelmöittynyt! Kahdeksan soluista oli ollut ihan kypsiä. Eli kato taitaa olla samaa luokkaa ku aina ennenki, joka vaiheessa häviää porukkaa huomattavasti... Toi olis taas tosi hieno tulos, MUTTA kerran ennenkin saatiin yhtä paljon hedelmöittymään, silloin viisi solua kuudesta, ja niistä vaan kaksi jatkoi silloin jakautumista... Eli edelleen jännittää ihan simona :$ En kestä tätä hermoilua.
Ja mun piti Barba jo aiemmin vastata mut vissiin olin unohtanu, että meille tehdään 3 pvän viljely, eli siis perjantaina vasta on siirto. Sinne asti pitää jännitää :eek: No, koska punktio oli vähän hankala, lääkäri haluaa huomenna vielä ultrata ja kattoo, että kaikki on ok, ja samalla kuullaan sit myös väliaikatietoja huomisesta. Tää jännittäminen on ihan hirveetä :( Onnex olo on jo paljon parempi ku eilen, huh! Täytyy sanoa, että sain tosiaan aavistuksen millanen se hyperi olis. Ja joo, siitä on tässä varoiteltu koko ajan, eli aionpa ottaa rauhallisesti todellakin ja juoda ja juoda... Vaikka tota vettä tulee jo korvistakin kohta.

Munki on pitäny sanoa, että tykkään tästä porukasta ihan hirveesti. Ja oon niin iloinen, että pääsin jälkikäteen mukaan tähän =) Mä jaan toin iiniksen fiiliksen, että monet muut pinot on sellasia, että porukka tulee ilmoittautumaan, että on ekoissa hoidoissa, plussaa samantien, ja sit sanoo, että kiitos vaan tuesta ja nyt pitääkin poistua, kiitos hei! Eli ärsyttää... mut tietty niin se varmaan toimiikin, kun on suuri porukka kirjottelemassa, olis varmaan hankalaa jos kaikki jäis samaan porukkaan sit... Mut tykkään niin kovin ku te ootte jääny ja tietää kaikista vähän enemmän ku iän ja monesko hoito ;)
 
Lili, huh mitä jännitysnäytelmää.. päivä kerrallaan (tai ehkä minuutti..!?) eteenpäin! Tiiätkö mulla on jotenki sellanen hassu olo sun tämän hoidon suhteen, et tää on tavallaan nyt teiän eka hoito, jossa mahikset onnistua on tosi hyvät, mutta toisaalta jos käy huonosti, tää on se hoito, jonka avulla lääkäri pystyy hyvin sit suunnittelemaan seuraavaa. Tää on tietysti hölmö ajatus, koska oikeesti ei oo eka, mut jotenki toi klinikan vaihto tuntuu tosi merkitykselliseltä teiän kohdalla, en tiiä miks. ..ja voi sua siellä roskista kaivamassa =D

Snoww, ihan samat sanat kuin edellä!! Sun nega osu kyllä aika ikävään saumaan sikäli, et heti sen jälkeen tuli kaks plussaa, jota täällä on sitten oikein olan takaa (ja ihan syystä tietysti) hehkutettu. Ihan varmasti siinä oma mieli ei kauheesti jaksa iloita. Eikös me niin olla jo aikaa sitten puhuttu, että kaveria ei jätetä ja jokaikistä kannustetaan sinne plussaan saakka! Eli eiköhän me joka tapauksessa täällä aika ajoin huhuilla, että snowww, miten menee :)

..no niin ja nyt mulla sit kävi tää klassinen, et en enää muista kenelle piti jotain sanoa, enkä uskalla palata tonne edelliselle sivulle lukemaan..

Joka tapauksessa kaikille kunkin olosuhteet huomioon ottaen mahdollisimman levollista ja rauhallista joulun odotusta!
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_78
Voi Lili-kulta :heart: Tämä viisi on onneksi kuitenkin jo paremmin kuin viime hoidossa.. Mä pidän täällä sulle kovasti peukkuja että loppuvaiheen kato jäisi enää minimaaliseksi!

Harmi snoww että susta tuntuu tuolta :( Hyvää jatkoa kuitenkin ja toivotaan että jokin päivä se onni osuu sinun kohdallesi!

Toi iiniksen selostus muista ketjuista joissa porukka vaihtuu kokoajan.. joo-o.. sitähän se niissä tuppaa olemaan.

Ja mä uskon että teillä vielä plussaa odottavilla on varmasti toisinaan todella vaikeaa olla tässäkään porukassa kun tuntuu että itse on aina se joka ei onnistu.. Ja me jo onistuneet haluttais oikeasti niin kovasti teille sitä onnistumista.. Eikä me haluta teitä tänne vaan jättää. Kyllä mekin tiedetään se tuska mitä se on.. Ja ei me haluttais että teillä se tuska kokoajan vaan lisääntyy hoitokertojen ja epäonnistumisten myötä. Ja uskokaa pois, kyllä me ymmärretään että teitä vituttaa ihan sikana välillä edes käydä täällä. Mutta me ollaan täällä kuitenkin tsemppaamassa teitä! Aina kun te itse sitä haluatte :heart: Niin ja erittäin epäreiluahan tämä on! Ei näitä onnistumisia katota mitenkään järjestyksessä tai muutenkaan.. eikä meistä kukaan mahda sille mitään kuka onnistuu ja milloin :( Valitettavasti...

eipä mulla muuta
 
Komppaan Einan edellistä tekstiä nyt kyllä ihan täysin, paremmin en ois osannu asiaa ilmaista! :heart:

Lilille kaikki mahdolliset tsempit ja peukut täältä!! :heart: :kiss: Ja mä myös repesin sun dyykkauskeikasta! :LOL:

Ja snoww :hug: :hug: Niinkun sanottu, ni toki jokaisella on oikeus vaihtaa ketjua, mut täällä me ollaan kuitenki tsemppaamassa kaikkia niin kauan, ku tarvii! Joten tervetuloa takasin, jos siltä tuntuu joskus! :heart: Eikä tosiaan oo tarkotus kokonaan tonne facebookkiin häippästä!!

Ja iinis!! :hug: Oot ihana, ja hurjasti pikaista onnistumista sulle myös toivotaan!! :heart: Koskas teillä seuraava hoito alkaa taas? Anteeks, mä en muista mitää koskaa... :ashamed:
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu



Lili_78-----------6. ICSI---------------- ?

snoww----------2.ICSI-----------------?

iinamiina------- 2. IVF 4.PAS?

Baby20xx-----------------1. IVF/ICSI-----------?



*** PIINAILIJAT ***




PLUSSANNEET

Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1
Marlaa--------3.IVF/ICSI---------- + testattu 16.10.2011 LA
wilma32----------3.ICSI----------- + testattu 19.10.2011 LA
Barba--------- 4. IVF/ ICSI-------- + testattu 27.11.2011 LA
evita---------- 3.ICSI -------------+ testattu ?


VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.6.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011

Susu75------4.ICSI/lahjasolut---- TYTTÖ 9.10.2011

Sera2010-----1.IVF - 1.PAS-------POIKA 31.10.2011

Elli82 ------ 1.IVF- 1. PAS----- TYTTÖ ja POIKA
 
Mun kans piti Iinis sanoa, että aivan ku meillä tuo kiukuttelu :) Onks tää joku yleismaailmallinen juttu, et näin mies ja nainen riitelee..? Enkä ikinä ota opikseni vaikka jokaikinen kerta päätän, et tää oli viiminen kerta, ku aiheutan tän sopan. Niin ja siis kiukuttelu on ainakin mun tapauksessa aika lievä ilmaus.. huhhuh sentään..
 
Voi Lili,ihanaa:heart: Ajatteleppa miten paljon huonomminkin asiat voisivat olla!Viisi hedelmöittynyttä on ihan kelpo saalis ja nyt jatketaan peukutuksia,että hyvät uutiset jatkuu huomenna.On tää huisin jännää!

Ja mä myös liityn tohon teidän "parisuhdekiukkuilu-jengiin",täällä se osataan myös:kieh:
Ja voihan kurjuus,taas sataa vettä!!!
 
Kiitos vain ymmärryksestä, kaikki on tietäny näköjään miltä musta tuntuu, unohtamatta teitä muita ei-plussanneita. En ole vielä hypänny muihin ketjuihin enkä taida ees jaksaa selvittää taas kaikkea historiaa itsestäni.
Ehkä mä paska vähä valehtelinkin tai siis jätin selvittämättä että just tosiaanki tuota mä pelkään että kaikki häviää sinne prkleen facebookiin ja pahimmas tapaukses jään tänne ainoana itkemään kohtaloansa. Mulla on joku itsesääli kausi, että yrittäkää nyt sitte kestää.

Vituttaa kun on unelmia, aivan sellaisia normaaleja unelmia jotka ois mahdollista toteuttaa niin ne kaikki menee pieleen, ei pääse täs elämäs eteenpäin milläänlailla, junnataan vain paikoillaan.
Muutenkin kun oon tehnyt isoja siirtoja elämäs, suuria muutoksia, jotka on toteutettu heti kun on jotain saanu päähänsä niin nyt ei sitten onnistu mikään tosta noin vain. Ja siksikin neiti AIKA matelee.

Kuulostaa varmaan mun teksti siltä että "mullekaikkihetinyt"...
No.. niin se varmaan onkin :)

Toi lista kyllä näyttää positiiviselta edes, siis toi plussanneet kohta erityisesti, kun jokainen vähintään kolmannella ICSI/IVF plussannu, vaikka olisi vähempikin "hoitorääkkäys" teillekin piisannu mutta siis toivoa on...
 
Ihanaa Snoww, että olet vielä maisemissa!! Vaikkakin minä kuulun niihin vähemmän aktiivisiin kirjoittajiin, seuraan tätä palstaa hyvinkin aktiivisesti!! En myöskään ole siirtynyt/siirtymässä FB ryhmään. Ehkä sitten kun...

Voi Lili! Hieno saalishan teille tuli. Meillä silloin sama määrä ja minä olin ylionnellinen, kun henkisesti varauduin, ettei mikään niistä 11 kerätystä hedelmöittyisi. Toivon niin, että onnistutte!! Teillä sentään jo monta hoitoa takana, todennäköisyysoppikin on puolellanne!

Halit kaikille ja hyvää mieltä :heart:
 
täällä kans yx aktiivi parisuhdekiukuttelussa heh, sitä siis tuntuu olevan liikenteessä jokaisella aina koska milloinkin, ja normaaliahan se on pitkässä parisuhteessa ja vieläpä jos suhteessa kriisejä/ elämänpolun karikkoja kuten juurikin hoidoissa käyminen on musta erittäinkin voitaneen sanoa jopa hyväkin syy kiukutella, ja kelleppä muullekaan kun sille omalle ukolle!!
Lili:ihanaa ja kuten kielokin mainitsi mä jotenkin uskon myös tähän teijän hoitoon juurikin kun kaikki on nyt ns uudella kaavalla ja vanhasta sonnasta päästy eroon.mä niiiiin toivon että mahd moni jatkaa selviytymistään ja kehittyy pikku pikku lileiksi ajan saatossa:heart:
Snoww.kiva kun huoamasit että ei tosiaan olla haluttu jättää sua yksin kärvistelemään tänne ja se fb juttu on tosiaan vaan lisuke tän kaiken rinnalla.en jaksa toistaa muiden kirjotuksia sanon vaan, että samaa mieltä oon kaikkien edellä kirjottaneiden kanssa.ja se että vaikka sua kuinka veetuttas niin muista että jokainen täällä olleista on joutunut käymään paskan läpi ennen sitä plussaa joten koska tahansa voi se sun kohalle tulla vaikka kuinka toivottomalta tuntuisi:( niin ja sitä vielä että tiiän itestäni miltä tuntuu haluta kaikki heti tai nyt niin on sika vaikee myöntää itelleen ettei niin käykään ja kun ei ite pysty vaikuttaan ni se tekee siitä vielä rankempaa!!
iinis ja baby:täällä ollaan kaikki teijänkin tukena loppuun asti,ja oon aivan samaa mieltä noista muista ketjuista että aika paljon pikajunia tuntuu niissä olevan liikkeellä ja kaverit jää kun metsään kun se plussa pärähtää.ei sekään nyt musta ihan korrektia aina oo..tai siis mulle oli ainakin kynnys jo alunperin kirjotella tänne niin tuntus tosi tyhmältä vaan kadota koska ei se ainakaan mulla sitä tosiasiaa poista, että mistä kaikki sai alkunsa ja miten tähän lopputulokseen päädytty.ja musta te kaikki ootte aivan mahtavia niin mix häipyisin ( vaikka oonki uhonnu aina sillon tällön heh)
rauhaisaa joulunodotusta kaikille!!!
 
Liliiiiii,mitä kuuluu??? Täällä taas yks hermoraunio panikoi sun kuulumisia:ashamed: Toivottavasti kaikki kunnossa:kiss:

Mites Wilma ja Marlaa,mitä teille kuuluu? Millonkas teidän nt-ultrat on?

Ja Snoww,ei tosiaankaan ole tarkoitus häipyä täältä minnekkään ainakaan ennen kun ihan jokainen on plussansa saanut,joten elä jätä meitä:hug:

Ulkona sataa lunta,tai ainakin jotain jalkorättejä:LOL:
 
Heissulivei!!!
Lopultakin pääsin uutisineni koneen ääreen, ja onneksi ne oli hyviä:
NELJÄ oli jatkanut jakautumista :heart: Ihanaa =) Nyt kun vaan sinnittelisivät vielä huomiseenkin. Niin ja sit vielä paaaaaljon pidemmällekin ;) Jos ne vaan porskuttaa eteenpäin, niin saadaan kaksi kyytiin. Jännittää!!!!! Ja on hyvät fiilikset, meillä oli nyt tosiaan miehelläkin antibioottikuuri (se auttoi johonkin, mitä mun solut mahdollisesti hylkis, en muista mihin) ja mulla kans (en muista sitäkään mihin se on... heh), ja nyt on kyllä tehty sit kaikki mahdollinen. Toi on meidän paras tulos ikinä!!! Koskaan ei olla saatu kahta alkiota enempää tänne asti... Hui kun jännittää...!!!! Mä haluaisin niiiin onnistua ja parhaan joululahjan. Onneks toi stimulaatio venyi noin pitkäksi, ja sit on vielä tää vähän pidempi viljely, ni testipäivä taitaa onneks mennä reilusti yli joulun, eli 30.12. Siinäpä sit jänskätään, missä merkeissä uusi vuosi alkaa :rolleyes:
Mut nyt oon iloinen :heart:
 
Ihanaa Lili! Ihan huikeita uutisia!!! Mä uskon et ihan varmasti sieltä ainakin kaksi on edelleen huomenna mukana. Mulla on kolmessa hoidossa ollut siirto kolmantena päivänä ja itse asiassa näistä kaikisat alkanut arskaus (yksi oli tuulimuna) ja yhdessä hoidossa oli siirto jo toisena päivänä ja siitä paukahtikin se nega. Ja meidänkin lääkäri sanoi että ovat tulleet siihen tulokseen et kolmen päivän viljely antaa parhaita tuloksia. Ja siihen mä uskon!

Omalla kohdalla kylläkin nyt pelko ja huoli kasvaa. Eilen alkoi tuhruvuoto ja kipujakin on aina ajoittain. Mä en nyt oikein osaa sanoa, mut itsestä tuntuu et ihan kuin ne pahimmat kivut (supistukset?) alakisivat aina noiden lugelen laiton jälkeen. Enkä nyt todellakaan tiedä et pitäiskö lopettaa luget ja kattoo mitä tapahtuu. Aion tästä kysyä lääkäriltä vielä huomenna. Tänä aamuna töistä lähtiessä kävin ultrassa ja toistaiseksi kaikki oli ok ja sykekin näkyi (syke on n. 100) et tuo pelottaa ja mietityttää et onko se taas liian hidas kuten viime syksynä oli tuulimunaraskauden ollessa sit loppupelissä kyseessä. Voi helv... et tää on vaikeeta ja kamalaa. Jos tästä hyvä tulee niin lupaan nauttia raskaudesta täysin rinnoin enkä valita mistään!

Ja siirrän ensi viikon ultraa loppuviikkoon kun tänään kuitenkin ultralla katsottiin. Barba, samoihin aikoihin siis ultrassa käydään, menen tod.näköisesti to 22.12 ja pelottaa et millainen joulu tulee?!?
 
Ekaks, Lilille ihan hurjat tsempit huomiselle!!! Ihanaa että olet hyvillä mielin!

Snoww, kumpa vois sun oloa jotenkin kohentaa. Jaksuja sinulle!

Toivottavasti Evitan kivut ja vuoto olis harmitonta laatua. Kiva että pääset kurkkimaan pikkuista noin usein.

Kiva kuulla että Barban vointi on kohentunut, mulla eka raskaus alkoi myös tuolla lailla tosin varmaan hiukan helpommalla pääsin.

nt-ultra täällä takana, kaikki hyvin.

Tiiviisti luen kans teidän kuulumisia mutta harvoin jaksan avata enää konetta että viitsii jotain itse kirjoittaa.

Hyvää joulun odotusta kaikille!
M
 
Ihanaa Lili, loistavia uutisia!! Nyt sitten jännätään vielä huomiselle, toivottavasti saatte 2 vauvanalkua kyytiin!! :D Huh, voin vain muistella että miltä se tuntui odotella niitä soittoja, pelätä pahinta ja toivoa parasta!

Snoww, ymmärrän täysin sun fiilikset, toivottavasti kuitenkin jaksat käydä kertomassa kuulumisia! Ja niinhän se tilastojenkin mukaan menee että joka 3.hoito onnistuu, uskon että nimenomaan siksi että vasta silloin löydetään ne "oikeat" tropit kun ollaan ensin "harjoiteltu" ja löydetty se juuri itselle sopiva lääkeannostus / hoitomuoto jne.

Evita, ikävää tuo sinun vuoto, toivottavasti on harmitonta! :hug: Mitä se syke pitäisi olla noilla viikoilla? Ja miten kauan laitat Lugeja? Meillä päättyi plussaan, eihän niitä enää olisi pakko laittaa?

Parisuhdeongelmat, joo-o... meillä riideltiin tänään taas niin paljon (ja puhelimessa) että haistatin miehelle pitkät ja heitin luurin korvaan... :ashamed: mä vaan olen jotenkin niin herkällä kaikesta, ja toisaalta miehellä on nyt töissä hirveä stressi (yrittäjä kun on), ja jotenkin hänellä on nyt hiukan oma itsensäkin hukassa. Hänellä on selvästi haasteellista käsitellä tätä isäksi tulemista, ja varmaankin vie aikansa tottua ajatukseen että me ollaan nyt lapsiperhe, eikä enää voi olla itsekäs ja tehdä mitä itse haluaa. Älkää käsittäkö väärin, mies rakastaa tyttöä suunnattomasti (ja kai äitiäkin), mutta hänelle on vaan vaikeaa ilmaista tunteitaan. Mä sitten taas olen kuin naarasleijona joka puolustaa pienokaistaan henkeen ja vereen... Kaipa se tästä pikkuhiljaa...

Öitä ja kuulemisiin huomenna, tulehan Lili sitten heti kertomaan uutiset!
 
Lili,ihanaa!!!Jesjesjes,ihan huippua:heart: Tänään sit muruset kyytiin ja pari vielä pakkaseenkin:kiss: Tuu heti kertomaan fiiliksiä,kunhan kyytiläiset on matkassa;)

Evita,vähänkö mä oon kade,et sä oot jo monesti päässyt kurkkimaan sun pienokaista,mä en edes tiedä asuuko siellä oikeasti ketään:O Mutta toivottavasti kivut ja vuoto ovat ihan harmittomia! Muakin kiinnostas tietää,et paljo se syke pitäs sit olla?Peukut taivaissa,et pelko olisi turha:hug:

Marlaa,ihanaa et nt-ultrassa kaikki hyvin!Nää hyvät uutiset on vaan niin ihania,ollaan me koettu niin paljon suruakin.

Mites Wilma?Tuuhan säkin kertomaan kuulumisia.

Vieläkö muuten Evita heräät keskellä yötä? Mä herään,hittolainen,yleensä siinä klo 2-4 ja sitpä kojotetaankin valveilla loppu yö|O Millos sulla ohje lopettaa luget?Mulla viikolla 7,mut mä oon nyt vähentäny ne kahteen/pvä ja meinaan vielä vähentää yhteenkin,joten taitaa riittää n.viikolle 8.Mikäli sinne asti taas päästään:O Ja mä lupaan myös,et jos ultrassa on kaikki hyvin,lopetan tän älyttömän panikoinnin ja NAUTIN:p

Mukavaa perjantaita,ihanaa kun saa taas alkaa piinailemaan Lilin kanssa:heart:
 
Viimeksi muokattu:
HUOMENTA TYTSYT!!

LILIIIIII:Mahtavaa, kyllä mustakin tuo kuulostaa hyvältä saaliilta, sellaselta mistä voi todellakin elämä saada alkunsa.nyt jännitetään sitten miten tänään käy hui:eek:
heti sitte kertomaan meille:))
Evita:toistan edellisiä että toivotaan että kaikki on hyvin.ei oo mullakaan tietoa paljonko syke pitäs olla, toivotaan nyt todella että ei oo tuulimunaa eikä mitään muutakaan negatiivista.kivuista en oo huolissani sun suhteen, mulla oli varmaan 2 täysin kivutonta päivää raskausaikana ja kaikki tietty koko ajan manas miten epänormaalia se on mutta kummastipa terve ukkeli syntyi.mulle kätilö sanoi että ainakin siellä paikat venyy ja paukkuu kun jossain tuntuu.voimia:heart:
Barba:hahhaaa, sä et todellakaan tuu lopettaa sitä panikoimista, usko pois, ehkä parix päiväx kunnes se taas alkaa ja jatkuu niin kauan kun raskauskin, toisaalta loppuvaiheessa olo on jo niin tukala ettet enään jaksa panikoida:LOL:oot kyllä aika sissi valvomaan, miten jaksat päivät?no nukut sitten kun vauva syntyy:LOL::hug:
susu:eek:n jännä huomata miten paljon enemmän miehet käyvät läpi juuri tota isäksi tulemista, ja onhan se tavallaan ymmärrettäävääkin,ne vaan tavallaan sivusta seuraa naisen kasvamista palloksi;) ja kuinka horkut heittelehtii eivätkä tavallaan fyysisesti tajua sitä ennenkuin se vauva siinä on.meillä mies heräs 3 viikkoa ennen la ja tokas että :ei hemmetti meillehän on oikeesti tulossa vauva kohta.ja tuli niin täysestä sydämestä etten tiän oisinko itkeny vai nauranu=)
noniin nyt sitten jäädää oottelemaan lilin ja evitan kuulumisia!!
 
Huomenta kullat =)
Ja ihanaa kun jännitätte mun kanssa.
Mä oon ollu niin hermona, etten saanu yöllä nukuttua, oon ihan hermoraunio :x Meillä on vaan kerran aiemmin viljelty 3 päivää, silloin viikonlopun takia, ja silloin se yks ainokainen tuli 7-soluiseksi.
Ni soitin sit äsken sinne labraan kun en pystynyt olemaan coolina, ja alkioista on jatkanut eloaan kaksi. Ja ovat ihan aikataulussa, eli iltapäivällä mennään hakemaan kaks pikkusta kyytiin...
Mut on tää niiiiin vaikeeta!!!!!!! Ei taaskaan pakkaseen mitään, eli pitäis taas alottaa kaikki alusta jos tää menee puihin :'(
Oon iloinen tuosta 3 päivän viljelystä, edellisessä paikassa olis varmaan heitetty ne kaks muuta jo eilen sisuksiin ja mahdollisesti väärät pakkaseen... Ja mä oon koko ajan aatellu, että meillä ongelma on se, että alkiot ei jatka kehitystään, niin oon tosi onnellinen, että noi kaksi on nyt ainakin saatu kolmepäiväiseksi. Mut pistää kyllä vähän kateeks ku jotkut saa yhdellä kerralla sen pakkasen pullolleen tavaraa :( Miks ei me oltais voitu saada jotain edes tämän yhden kerran...??!!!
No, näillä mennään, ja kaikki toivo on sitten noissa yksilöissä :heart:
Nyt en jaksa muuta ku tätä omaa napaa... mutta iloista päivää kaikille!!! :kiss:
 
LILI: Välitän sulle nyt Kielon pyynnöstä oikein ison zemppihalin ja peukutukset koska lähtee reissuun ja ei sieltä sitten pysty laittamaan ns yksityisesti tänne mitään!! Elikkä Kielo on siis hengessä mukana ja toivoo kuten me kaikki vimmatusti että saat kyytiläisen/ t matkaan!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_78
Hei mä arvasin, että Kielo on lähdössä johonkin, kun se jo aiemmin toivotteli kaikille hyvää joulun odotusta =)
Siis kerropas kiitokset :heart: ja ihanaa ja tunnelmallista reissua ja joulunodotusta ihanalle Kielolle myös!!! :hug:

Hei mun pitikin kysyä teiltä, että saako tota omaa nimeä muutettua mitenkään (ku ainaki Barba ja Iinis on muuttaneet) vai pitääkö tehdä kokonaan uus profiili? Haluisin vaan tiputtaa ton vuosiluvun pois... ei tässä tarvii joka hetki tästä ikääntymisestä muistutusta :LOL:
 
Lili! :heart: Ihanaa, että saatte kaks kyytiläistä tänään! :heart: Ja onhan se kurjaa, että ette taaskaan saanu mitään pakkaseen :/ Mä oon nyt sit se "onnekas paskiainen", jolla se pakkanen on pullollaan... usko pois, että jos se ois mahdollista, toivoisin sulle ees osan niistä pakkaseen! Mut nyt aatellaan vielä tässä vaiheessa todellakin niin, että sä et ees tarvii niitä pakkasukkoja tän siirron jälkeen, eiks joo? :) :heart: Mulla on kans, niinku moni muukin on sanonut, tosi hyvä fiilis jotenki tästä teidän hoidosta nyt! Kun on kaikki uudet jutut otettu käyttöön jne. Nyt vaan TOIVOTAAN kaikki elimet pystyssä! :heart:

Evitalle haleja ja jaksuja, toivotaan että kivut on ihan normaaleja! :hug:

Barba: Mä oon kyllä samaa mieltä despen kanssa, että ei se stressaaminen mihkää lopu, stressin kohde vaan vaihtuu! :LOL: Mulla ainaki noin! Koitahan saada muru välillä nukuttua! :heart:

Susulle myös haleja ja jaksuja! Huudettua tulee täälläkin "aika" usein tolle ukolle... turhaankin... :ashamed:

Tuosta isäksi tulemisesta... meillä taas niin, että ku mies ekana päivänä selvis yllätyksestä, että se testi tosiaan näytti plussaa, on hälle vauvan tulo ja isäks tulo ollu kokoajan ihan itsestään selvää ja luonnollista. Meillä se oon minä, joka vähän väliä vieläki sanoo, että "tajuukko sä, et toi vauva on ihan OIKEESTI MEIDÄN??!! Kukaan ei tuu hakeen sitä pois, niinku se ois ollu vaan hoidossa tms... " ja mies nauraa, että no joojoo, usko säki jo! :LOL: Ja mä vaan ihmettelen ja ihmettelen, voiko tää tosiaan olla totta! :D :heart:
 
Lili:kirjottettiin samaan aikaan eli nyt vielä enemmän onnea ja zemppiä kahden murusen kanssa!! nyt on pakko olla sun aika onnistua, oot niiiiin kauan jo tahkonut eteenpäin ilman tulosta!!ja nyt ei murehdita sitä pakkastilannetta eihän vaan katotaan miten mukaan päässeiden käy!!! hali!!!!
 

Yhteistyössä