KESÄ 2010 hoidot

Baby, suuren suuret lohdutushalit täältä! Harmillista että nuo pakkasalkiot ei sitten lähteneet jakautumaan. :hug: Tiedän tunteen todella hyvin, se pettymys on jotain ihan kamalaa. Mutta kyllä siitäkin sitten yli pääsee, itsekin sen 2 kertaa kokeneena. Se on vaan se pakastus ja sulatus prosessi niin vaativaa, että pitää olla tosi vahvoja soluja että selviää. Toivottavasti nyt huomenna sitten pääsisitte kuitenkin sen yhden huurunenän hakemaan ja se jatkaisi jakaantumista loppuun asti!!

Kovasti tsemppiä huomiselle!! Ja muista että täällä me ollaan sun tukena! :heart:
 
Voi itkujen itku,Baby:'( Olen tosi pahoillani sun ja pakkasukkojen puolesta.Toi oli mulle varmaan koko hoidon kovin paikka,kun sulatus epäonnistui:'( Kovasti voimia sinne sinulle ja nyt kaikki elimet pystyssä,et huomenna tämä kääntyy taas iloksi ja saat oikein sitkeän murusen kyytiin,iso halaus:hug:
 
Baby, voi eiiii! :( :hug: Mullekin tuo oli ehkä kauheinta kun alkioparat eivät selvinneet.. Mutta huomiseksi kaikki voima ja usko ja toivo meiltä täältä!!!

ON: Ei edelleenkään menkkoja :( Lääkäri soittaa huomenna että miten meijän hoidon nyt käy..
 
Voi baby.. :'( jospa tää päivä tois parempia uutisia!!

Barba, miten sun ultra!?

Iinis, käsittämätöntä kyllä nää kaikki vastoinkäymiset sulla..

Sori, mulla on vähän nihkeesti nyt aikaa tähän kirjottamiseen, kun en voi laittaa tota meiän nuhaista pikkulikkaa tuonne pakkaseen nukkumaan, eikä oo tottunu nukkuu sisällä, joten huhhahhei äitiä pidetään kiireisenä.. Tyttö on aivan nukahtamaisillaan välillä, mut ei vaan rauhoitu sisälle millään. Nyt on tuolla tutustumassa vaunuihinsa ja maistelemassa vaunujen renkaita.. ja koko ajan olis menossa koiraa vähän "hellimään" ja ihmettelemään koiran ruoka- ja juomakupeille eli silmät tosiaan saa olla itellä selässäkin :)

heippa taas ja Lili ja muut tulkaa faceen!!
siellä puuhataan jo tapaamistakin :)
 
Ensinnäkin Onnea Eina!!! :flower: :)

Babylle peukkuja, toivottavasti ootte saanu tänään ajaa perille asti...=)

Iinamiinalle voimia, tosi veemäistä odotella menkkoja, mullahan oli primolutit viimeks käytössä joka varmasti tuo menkat silloin kun halutaan, mutta sitte oli se miinus että tosiaan jäi yhdet menkat nyt sitten välistä pois tuon lääkkeen ansiosta.

Mä en ressaa itteäni hoitoihin viä ainakaan pariin kuukauteen, Maaliskuus ehkä sitten aikaisintaan.
 
Huomenta hanit:kiss:

Mulla menee hermot näitten nettimaailman asioitten kanssa:mad: Face tökkii aina ihan hurjasti,hyvin saan siellä luettua teidän kirjotukset,mut kun jotain yritän ite kirjottaa,niin yksi sana kerrallaan ilmestyy siihen ruutuun ja menee ikuisuus ennen ku teksti on valmis ja nyt sit vielä tää 2plussakin.Tänne pääsee hyvin,mut kun alkaa kirjottamaan,niin kaikki nää edelliset kirjotukset hyppii miten sattuu tässä mun kirjotuksen päällä ja loppupeöeissä kadottaa joko mun kirjotuksen tai heittää mut kokonaan tonne googlealotussivulle.PRKL;ei kiva yhtään:kieh: Mut katotaan onnistuuko tää nyt...

Baby,toivottavasti olet saanut kyytiläisen ja sullakin vaan kone tökkii:hug:

Iinis,ompa kyl syvältä ettei ne menkat ala: /Toivotaan nyt kuitenkin et ne sieltä pikaseen tulis!

Snoww,ihana asenne sulla:) lepäile ihan rauhassa!

Kielo,pikaista paranemista pikku neidille:heart:

Mittees Lilille kuuluu:kiss:

Ja kaikille meille ihanaa viikonloppua,nyt ei uskalla tämän kauempaa olla täällä,kun ei vielä ole sivut alkanu hyppimään:D Ja tosiaan,ultrassa kaikki hyvin,siellä se pikkuinen ihme uiskenteli ja ojenteli jalkojaan.Ihanaa:heart:
 
No nyt ne alko! HUH! Kp33. Elämäni ekat Synarelat sniffattu. Baby, toivottavasti kaikki hhyvin! <3 Barballa ainakin, jee :) Snoww: ota kaikki irti 'vapaasta' ja hoida mieltäs ja kehoas! Mäkin oon nyt aloittanut tällaisen luontaishoitoharrastuksen.. :) Se hoitaja heitti muuten pari tosi mielenkiintoista ajatusta, pisti ihan miettimään. Maanantaina pääsen uudestaan,ihanaa.
 
No loistavaa Iinis!! Siitä se lähtee, onnea matkaan muru :)
Niin ja kerro lisää, mitä mielenkiintosia ajatuksia!?

Barba, ihanaa ihanaa =)

snoww, jos tosiaan pystyt niin nyt lepäilet ihan tosissas näistä hoidoista ja keräät voimia seuraavaan koitokseen!!

baby, miten kävi!? toivottavasti hyvin.. peukut on pystyssä

Shayna, mä laitan sulle yksärillä tiedot, et miten löydät mut facesta, niin pyydät mut sit kaveriks ja mä lisään sut meiän salaiseen ryhmään :) tervetuloa!! ihana suhun tutustua sitäkin kautta :heart:
 
Muakin jänskättää Babyn kuulumiset, eilen jo kävin vähän väliä kuikuilemassa. Voi kun toivon, että kaikki on hyvin siellä!!! :hug:

Snoww Nautipas kuule lepäilystä, se tekee oikeasti tosi hyvää!!! Hyvä asenne sulla :hug:

Kielo Teidän arki kuulostaa niin kivalta kyllä!!! Niisk :heart:

Iinis Onnea menkoista ;) Siitä se lähtee! Ja noi hoidot on niin loistava idea!!! Ne on aivan ihania... Ja muaki kiinnostaa, mitä se hoitaja sano? Ne tietää yleensä ihan hirveesti ja yllättäviä, ja VIISAITA juttuja!!!!!

Barba-kulta! Hyvvää kuuluu :) Ihanaa, että sun ultrakuulumiset oli hyviä :heart: Niin munkin eilisen mielenrauhaultran, nyt oikeesti sain ihan erilaisen mielenrauhan ja iloisuuden, kannatti mennä. Oli pysynyt pikkunen kyydissä mukana, ja kasvanu reippaasti, pari päivää edellä viikkoja nyt, kun viimeksi taisi olla yhden päivän jäljessä.

Vielä tietty huolettaa, kun näin alussa mennään, mutta koska olen oikeesti optimistinen luonne (vaikka sitä ei aina näistä kirjotuksista hevillä huomaa :LOL: ), niin uskaltautuisinkohan mäkin sit teidän kans sinne faceen jo...?! Kyllä vaan! (Vaikka sanoinkin, että tuun sit kun olo on varmempi - toivottavasti tää ei nyt ole huonon onnen manaamista... hui) Eli jos Kielo kerrot mullekin yksärillä miten teidät löytää... =)

Kaikille pirteää ja pirtsakkaa pakkaspäivää!!!! :heart:
 
Heissan!

Loistavaa Iinis että ne menkat nyt sitten vihdoin alkoi ja pääsit aloittamaan sumut!

Barba, ihanaa että ultrassa kaikki hyvin!! :heart: noista nettiongelmista, mitä selainta käytät? Oon huomannut että nää eri nettiselain versiot toimii eri lailla, ja ilmeisesti tää 2plus vaatii jotkut tietyt asetukset / ohjelman että toimii kunnolla. Joten voisi kannattaa kokeilla toisella selaimella tai sitten päivittää nykyinen?

Mahtavaa Lili että pienokainen oli kasvanut reippaasti, ja sullakin alkaa tulla varmempi olo! Kyllä ne ylimääräset ultrat on se väärti jos itselle tulee paljon parempi ja levollisempi mieli! (näin mäkin silloin ajattelin, vaikka lääkäri mulle vähän naureskelikin kun paniikissa menin ultraan rv 10.. )

Babyn kuulumisia mäkin odottelen, toivottavasti kaikki olisi mennyt hyvin... :heart:

Kielolle tsemppiä sinne nuhanenän kanssa, toivottavasti paranee pian!

Meillä aloitettiin eilen maissivellin maistelu, vähän jännittää että miten masu reagoi, mutta ainakin suurella ruokahalulla se meni alas ja neiti nukkui sikeästi ekat 3 tuntia. Tänään jatketaan harjoittelua..

Mukavaa lauantaita kaikille ja halauksia!
 
Voi teitä ihania :heart: Saimmehan me sen yhden viimeisen huurunenän kyytiin eilen :heart::heart::heart: Olemme niin onnellisia pelkästään siitä, että saimme vielä tämän yhden mahdollisuuden ennen kun menemme seuraavaan stimulaatioon. Nyt nautin tästä kahdesta viikosta kun saan olla raskaana :D enkä murehdi mitä sen jälkeen.

Snoww, nauti tauosta! Se tekee varmasti ihan hyvää! Minulle ainakin henkisesti alkaa tämä asia painaa niin paljon, että jos nyt ei onnistu taitaa meilläkin olla tauko edessä...

Ihanaa Iinis, että ne vihdoin löysi perille ja pääsette aloittamaan hoidot :) Toivon, että teillä kaikki menee loistavasti alusta loppuun!!

En meinaa ymmärtää, että täällä jo Susun vauvakin niin iso, että maistelee maissivelliä ;) Aika menee sittenkin nopeasti vaikka näiden hoitojen odotus tuntuu ikuisuudelta! Ihanaa vauva-arkea monella jo :heart:

Ja Barba ja Lili jo pääsivät katsomaan ihmettä ruudulta!! Voi rakkaus :heart:

Kaikille loistavaa viikonlopun jatkoa!!
 
Baby Ihanaa!!!!! Onnea pikkuisen kyytiin saamisesta :) Nyt sit toivotaan ihan hurjasti, että tarraa kyytiin. Musta se on tosi hyvä merkki, että se selvis niin pitkästä viljelystä!!!! Eiköhän tämä ole kestävää sorttia... Pidän peukkuja :heart:
 
Baby, onnea onnea että saitte kyytiläisen matkaan, ihanaa! :heart: Lähettelen täältä tarrasukkia, klemmareita, liimaa, sinitarraa, pihkaa ja kaikkea muuta tarttuvaa että se pieni nyt tarrautuu kunnolla kiinni ja jatkaa kasvua loppuun saakka! Sitkeä sissi tosiaan on! :D Ja mun mielestä toi on paras asenne että "raskaana kunnes toisin todistetaan!" Nauti olostasi!
 
Baby, aivan mahtavaa et saitte kuin saittekin kyytiläisen!!!!Onnea hurjasti!!Ja kyllä mullakin on ihan semmonen tunne,et muita hoitoja ei enää tarvita:heart:

Milläs fiiliksillä Iinis on?

Wilmalle piti jo ajat sitten vastata (mut kun tää tökkiiiiiiii,niin aina joku asia unohtuu:ashamed:) et emmä oikein edes tiiä mitä mä haluaisin kuulla,mut ihan vaan kaiken mahdollisen.Millon alko tuntua liikkeet,onko maha jo iso ja kaikki,kaikki muutokset vaan tänne:p

Susu,on tälle koneelle tehty yhtä sun toista.Vanhahan tää kone jo on,mut kaikki muut sivut toimii moitteettomasti,paitsi tää ja face:kieh: Mut ehkäpä tää johtuu siitä,et vedettiin tosta tän koneen modeemista netti tonne yläkertaan vanhimman poitsun koneeseen ja mä muistelen et sitä ennen nää toimi VÄHÄN paremmin,voiskohan olla niin?No,olipa niin tai näin,näillä mennään:D

Ihanaa miten iso sakki meitä jo facessa on.Tulkaahan loputkin mukaan:kiss:
 
Terve taas kamut=)

Pitää yksin täällä kirjotella,kun kaikki muut on kadonnut:O Mut mä kirjottelen täällä niin kauan et KAIKILLA se plussa on!

Mitenkäs Babyn piinailut sujuu? Voimkumpa nyt olisi teidän vuoro...Ja pakko on jo ollakin:heart:

Ja kohtahan Iinis ja Snowwkin liittyy piinajengiin,ihan huippua!

Elli on tainnut vaipua sinne suloisten pikku nyyttien hurmioon ja unohtanut meille lupaamansa synnytyskertomukset:p Kiva olis kuulla sinunkin kuulumisia,vaikka varmasti siellä nyt on mielessä muutkin asiat:kiss:

Mitähän Lakalle kuuluu?

Mukavia pakkaspäiviä kaikille ja käykää nyt joskus täälläkin tsemppaamassa hoitolaisia:wave:
 
Heippa! Harvakseltaan tulee käytyä juu... Babya en oo edes vielä onnitellut kyytiläisestä, luojan kiitos se sissi selvisi sieltä, sen täytyy olla todella laadukas alkio! ONNEA siis!!! Ja miljoonasti tsemppiä nyt, tule kertomaan fiiliksiä ja oloja?!!

Mulle soittelee tänään lekuri noista kilpparilääkityksistä, tajusin ite vasta äsken (tai siis despe tajus, luojan kiitos!) että mun T4V on 9,4 eli uskoisin että aivan liian alhainen! Kun on kaikkee päällä koko ajan niin ei sitä vaan osaa/tajua tulkita mistä mikäkin johtuu.. Esim päivittäiset jatkuvat päänsäryt ym epämääräinen huono olo jne. Noikin vois ihan hyvin johtua kilpparista.

3 pistosta takana ja 4 päivää Synarelaa. Ei tunnu missään. Ehkä nyt ajoittain pientä turvotuksen tai menkkakipristelyn tapaista mahassa. Mutta luultavasti kuvittelen senkin. Perjantaina munis ultra.

Täällä on tyttö kuumeessa, joten kotona ollaan. Sopivasti kun -23 astetta pakkastakin :D ei ois ollu kiva lähtee aamutuimaan pihalle kokeileen lähteekö auto käyntiin. Ja saa toi naama ja silmäkin parantua tässä rauhassa nää pari päivää. Ei oo enää yhtään niin pahannäköinen ja -tuntuinenkaan onneksi. Kuuri tuntuu vaikuttavan nopeesti.
 
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu



snoww----------2.ICSI-----------------?

iinamiina------- 2. IVF 4.PAS?



*** PIINAILIJAT ***


Baby20xx-----------------1. IVF/ICSI-----------testipv ?


PLUSSANNEET

Marlaa--------3.IVF/ICSI---------- + testattu 16.10.2011 LA 24.6.2012
wilma32----------3.ICSI----------- + testattu 19.10.2011 LA 25.6.2012
Barba--------- 4. IVF/ ICSI-------- + testattu 27.11.2011 LA 7.8.2012
evita---------- 3.ICSI -------------+ testattu ? LA 7.8.2012
Lili_78-----------7. ICSI----------- +testattu 27.12 LA?


VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.6.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011

Susu75------4.ICSI/lahjasolut---- TYTTÖ 9.10.2011

Sera2010-----1.IVF - 1.PAS-------POIKA 31.10.2011

Elli82 ------ 1.IVF- 1. PAS----- TYTTÖ ja POIKA

Shayna ---- 2. IVF - 1.PAS --- TYTTÖ 30.11.2011

Eina-------------3.IVF---------- TYTTÖ 18.1.2012
 
Heippa murut! :wave:

Täälläkin netti tökkii, unohdettu ei oo ketään!! :heart: Mutta sillon, ku netti ees jotenki toimii, tulee käytyä ekana tuolla facessa, joten sinne vaan kaikki! :p

ONNEA BABY kyytiläisestä! :heart: Kaikki elimet pystyssä täälläkin toivotaan parasta!! Päivitetäänkös sun tietoja listalle, ei oo vissii ihan ajantasalla, vai? :)

ELLIÄ täälläkin kaipaillaan, tuuhan sinäkin sieltä faceen! :) Ja kertomaan kaksosista!:heart:

Mitkäs snoww:n fiilikset? :hug:

Oho, ompa tosiaan tyttövoittoista meidän porukka! :O Oon kyllä kuullu, et ivf-hoidoista syntyy enemmän tyttöjä, ja näyttäis pitävän paikkaansa! ;) No, ompahan naisseuraa despen ja mun pojalla mahdollisessa tulevassa tapaamisessa :LOL: Voi poikaparat, minkä akkalauman keskelle joutuvat! :LOL: No, onneks heillä on sit sentää toisensa seurana, voivat jutella "äijien kesken" :D

Hrrrr, miks pitää olla näin kylmä?? :mad: Kesä, tule jo!! :heart: :cool:

Kesää ootellessa ( :LOL: ), jaksuja ja hyviä vointeja kaikille! :heart:
 

Yhteistyössä