KESÄ 2010 hoidot

Herranjumala barba, kirjotettiin yhtäaikaa, niin en huomannut ollenkaan sun viestiä!! Ei saa olla totta, toi ois jo liian paha, ihan kelle vaan! Koita rauhottaa mieles, mitään ei oo vielä menetetty, ennenku toisin todistetaan. Rukouksia! :heart:
 
Eieiei... mitä näihin sanoa, Barba ja Iinis... Barba, ihan hirvee vuorokausi sulla, kun joudut sitä ultraa odottamaan. En löydä oikein sanoja sulle voimia tuomaan.. Typerä neuvolanhoitajakin, kun tuollai vaan täräyttää.. Mä haluan edelleen uskoa, että sulla on kaikki hyvin!! Iinis, jos on Lilikin melkonen sissi, niin kyllä säkin oot, kerta kaikkiaan. Kun tuollai noita lukemia kirjotat niin kyllähän kieltämättä teillä on pitkän pitkä tie takana. Mutta et olis ensimmäinen, jolla se vika hoito on lopulta se ratkaiseva hoito. Toivon kovasti, että teiänkin kohdalla olis niin!!

Halauksin!!
 
Barba EIIIIIII!! kuulostaa kauheelta mutta toivotaan että ois ny joku muu juttu.kuten iinis kirjottikin niin toi ois jo liian kauheeta ollakseen totta.Tää on kyllä niin epäonnen päivä paitsi Lilin uutisten johdosta mutta noin muuten(yksityiselämässä ja tietty iiniksen tilanne)voimia muru:hug:
Lili:jokos ?
 
Moi!!!

Siis VOI ITKU, BARBA!!!!! :( On kyl tosi väärin, että tollanen pelko nyt tuli!!!! Ja höpö höpö ei tää ole pelkästään mun päivä, jos sulla on tollanen pelottava tilanne!!!!!! Voin uskoo, et oot huolissas :hug: Mut kuule toivotaan, että on vaan väärä hälytys ja kaikki olis kunnossa!!! Paljon voimia rakas Barba sulle ja miehelles! Toivon, että selviätte säikähdyksellä.

Ja Iinis. Oon niin pahoillani :'( Paljon voimia teille taapertaa eteenpäin :hug: Mukana ollaan kaikki. Jaksuja :heart:

Omaa napaa kuitenkin vähän, kun nyt kerran koneelle taas pääsin. Meillä ei edelleenkään toimi netti... tosi ärsyttävää! Pystyn kyl kännykällä lukemaan juttuja, vaikkakin hitaasti, mut kirjottamaan en jostain syystä ku noi yhteydet reistaa... Nytki tulin pikaisesti kirjastoon nettiin, ääk. Mutta siis hcg oli 103 eilen pp11 ja hoitaja sanoi, että se on hyvä. Eikä kuulemma tarvii seurata sitä.
Mut ostin mä tietty kuitenkin muutaman testin, että nään vahvistuuko plussat...

Sit en aio murehtia, paitsi mitä nyt jännään sitä ekaa ultraa, joka on nyt sit 17.1. että onko siellä mitään... (Huhuu, Armi ja Danny...!!!???) Me ollaan molemmat ihan hämmentyneitä, ja aiotaan olla hyvillä mielin ja onnellisia tästä :heart: Me ei kumpikaan olla ikinä ennen oltu tässä tilanteessa, ja nyt pitää yrittää unohtaa pelko ja jännitys ja nauttia... :heart: Niin moni asia voi mennä pieleen - mutta voi myös olla menemättäkin..

Oon aivan sanaton, miten olette KAIKKI IHANAT IHMISET tukena tässä!!!
Kiitos, en olis yksin tähän asti jaksanut :heart: Kiitos ihan jokaiselle!

Ja tosiaan en tiedä jatkosta, ja voin vaan toivoa ja rukoilla, että kaikki menee hyvin, mutta TÄMÄ TUO KYLLÄ TOIVOA JOKAISELLE, että tosiaan jos siltä yhtään tuntuu, ei saa luovuttaa. Jos tässä maaliin päästään niin eipä yhtään harmita kaikki kuluneet rahat ja kaikki läpi taaperretut 7 ICSIä (insseistä ja luomuilusta nyt puhumattakaan). UGH. Olen puhunut =)

Kiitos vielä rakkaat.
 
Kyyneleet silmissä täällä nyt monenkin takia...

Iinis, vielä kerran halaus. Mäkin täällä vähän toivoin et jos teillä kuitenkin onni kääntyis ja plussa vahvistuis, et jos ois vaan myöhään kiinnittynyt. Mulla on yks tuttu jolla oli pp 14 hcg ollut alle 5, ajatteli et se olit sit siinä. Seuraavana päivänä alkoi kuitenkin raskausoireet ja yllättäin pp 17 hcg yli 1000! Se oli ihan huikeeta. Mut tietysti tuo vuoto ei oo hyvä merkki :(

Lili, WAU, JIPPII, IHANAA. En uskaltanut tänne paljon kirjoitella tsemppauksia, kun olit itse niin varma menkkojen alkamisesta ja mua itseäni siinä tilanteessa vit.... kaikki sellainen turha "lässytys". Mutta siis ONNEA!!!! Ja nauti!!! Mulla alkoi oireet vasta h6+6, sitä ennen ei mitään. Mut nyt siis tätä huonoa oloa riittää... mut kuten olen luvannut, yritän edelleen nauttia tästä.

Barba, mä itkin sun puolestasi ja tuntuu niin pahalta eikä oo mitään sanoja. Tietysti minäkin ihan äärettömästi toivon täällä vielä ihmettä, mutta ymmärrän miten kauheeta sulla nyt on ja odottaa huomista. Tiiätkö, mä tuossa tilanteessa olisin kai tunketunut päivystykseen, sanonut että kotona vuoti ja on ihan kauheet kivut. Sullahan on ollut se hyperkin niin varmasti olisit päivystyksen kautta päässyt ultraan... omalla kohdallani niin pelkäsin tuota alkuraskauden keskenmenoa sen vuoksi ettei ollut oikein mitään kunnollisia raskausoireita ja pelkään tietysti edelleen...ja pelkään myös nt-ultraa, kun kyllähän tässä iässä jo riski ihan downiin on melkoisesti kohonnut, mut ei auta kun odottaa.
 
Mun piti tulla vielä tänne purkamaan ajatuksiani...

Barba, Mä en vaan suostu uskomaan et tilanne ois niin huono kun näyttää. Jos vajaa viikko sitten oli kaikki ok ja syke +, niin en voi käsittää et kotitesti näyttäis yht`äkkiä lähes negaa ilman mitään vuotoja. Hcg on kuitenkin jo tuhansia ja vaikka pikkuisen sydän olisikin lakannut sykkimästä, niin en voi käsittää et hcg vois laskea niin rajusti et ois jo kai jotain alle 50, jos kotitesti näyttää heikosti plussaa. Kun jos mietin sitä omaa tuulimunaa, jossa kohtu tyhjennettiin lääkkeellisesti (H7), niin vaikka oli KUNNON vuoto, niin vielä viikko sen jälken hcg oli yli 100. Ja jos oisin tuolloin jonkin kotitestin tehnyt, niin se ois varmasti näyttänyt plussaa. Tää ei vaan mee mun ymmärrykseen, et sä siis mitenkään voisit vielä jonkin " varhaisen keskenmenon" kotitestissä nähdä. Mä en siis ole toivoa menettänyt!!! En tiedä ymmärrätääkö kukaan muu mitä mä yritän sanoa ja tarkoitan...
 
Lilille onnea plussasta, aivan huikeeta!!!!

Jotenkin oon ajatellu aina että kun/jos sykekin löytyy niin kaikki hyvin ja kaikki menee hyvin siitä eteenpäinkin, mutta eihän se niin välttämättä ole. Toivon että barballa kaikki kunnossa, ja paniikki on aivan turhaa.
Ehkä on huono liikaa testailla kotitesteillä, ite tulisin ainakin hulluksi ku tuntuu että muutenkin epäilen asioita turhaan.
 
Huomenta murut!

Ja kiitti kaikille jälleen kerran mukana elämisestä ja lohdutuksen sanoista.Takana pitkääkin pitempi yö ja vielä muutama tunti ennen ensimmäistä ultraa.Mä oon ihan kauhusta jäykkänä:eek:
Evita,tota mä oon niinkun yrittäny itellekin järkeillä,et viikko sitten tosiaan kaikki ok ja eihän sen hcg:n nyt kovin nopeesti pitäs laskee,vaikka jotain oliskin pielessä.Mut ei se silti selitä miks testit haaleita ja niitä kyllä tuli eilen tehtyä ihan urakalla.Mut Snoww,sen sanon,et kävi miten kävi,noi oli elämäni viimeiset raskaustestit!!!!

Iinikselle suuri halaus:hug: voi kumpa tulos olisi ollut toinen,vaikka tokihan on hyvä että jotain kuitenkin tapahtui,ehkäpä se seuraava sit jo onnistuu ihan loppuun asti.Voimia kovasti:hug:

Lilille onnittelut hyvästä veriarvosta,nyt vaan jännätään onks siellä kumpikin,Armi ja Danny:heart::heart:

Mä jatkan panikointia,kiitos vielä teille ihanille,että olette olemassa:kiss:
 
Täällä taas,ultra takana.
Ja uskokaa tai älkää,"pienen pähkinän"sydän löi yhtä vimmatusti,kuin viikko sittenkin ja kasvu on ihan normaalia,koko vastaa viikkoja 8+2,just niinkun pitääkin:heart: Ihmeitä siis tosiaan tapahtuu,uskottava se on!
En tiedä mikä selittää ne eiliset testit,mut tähän loppu mun testien teko,kaikki kannan roskiin:)
Millonkahan sillä kotidopplerilla alkais sydänäänet kuulua?

Nyt vaan näin omanapaista touhua,pitää jatkaa työntekoa hiukka paremmilla fiiliksillä,kuin aamulla:heart: Mukavaa päivää kamut:wave:
 
Loistavaa, ihanaa Barba että kaikki oli hyvin!! :heart::heart: Huh, nyt voi taas huokaista..

Sillä kotidopplerilla ainakin minä sain kuulumaan sykkeen vasta tosi myöhään (saattoi johtua omasta "rasvapeitteestä" ja siitä että istukka oli tossa edessä), joten en suosittele kovin aikaisin aloittamaan, sillä saa kanssa itselleen ihan turhaa sydämentykytystä aikaiseksi. Meillä ainakin neuvolan täti sanoi että jos huolettaa niin sinne voi mennä kuuntelemaan, niillä on kuitenkin paremmat laitteet.

Paitsi että sä toivottavasti haukut sen teidän neuvolan tädin pataluhaksi, kun menee tuolla lailla törkeesti puhumaan!
 
Voi itku mikä märy täällä pääsi :heart: Ja voi että barba kuinka ihanaa :kiss: JA NYT ET JOO TOSIAAN KOSKE ENÄÄ TESTEIHIN NAINEN!!!!!! Mä en muista milloin sain dopplerilla sykkeen kuuluviin, mut loppujen lopuksi melko aikaisin kuitenkin. Mutta sekin riippuu monista seikoista

Ja tuo Evitan selitys.. Ihan samaa olin miettinyt (ja ymmärrän siis mitä selittelit) :) En vain itse osannut pukea sitä kirjaimiksi :)

Iinis: hcg 6.. parasta vissin tähän mennessä sulla. Mutta ei se paljon auta tähän tuskaan ja hätään mikä sulla on :(


Eina
 
Hienoa barba,järkeiltiin siis ihan oikein. Hcg itse asiassa alkaa laskea jossain vaiheessa raskautta mut ei kuitenkaan ihan vielä. Ja mä en suosittele myöskään käyttämään doppleria vielä kun ainakin yksi lääkäri sanoi mulle ettei sitä ole hyväksi käyttää,siellä on nyt juuri pienellä niin tärkeät kehitysvaiheet menossa. Siksi yritän nyt itsekin pysyä erossa siitä ultra laitteesta.
 
HUH BARBA! Ihanaa että kaikki on kunnossa!!! Oi että ihanaa! Piti oikeen tulla kännykällä kirjottamaan vaikka tää on HANKALAA :mad: Nyt kuule jättäydyt nauttimaan raskaudesta :heart: ja :hug: Mulla on vielä pari testiä jotka teen viikonloppuna ja sit yritän rauhoittua... Eilisen CB:n plussaviiva oli jo paljon toissapäiväistä vahvempi. Ja epäilen et tuli eka oire, eikä mikään kovin miellyttävä: IHAN INFERNAALINEN PÄÄNSÄRKY!!! Yleensä mulla särkee tosi harvoin päätä eikä ainakaan heti aamulla herätessä... Ihan ku olis ryypänny viikon... Nice! Niin ja palelu mut siitä nautin ku yleensä mul on aina kuuma =) Nyt en jaksa kännykällä enempää mut sitä piti vielä sanoa että ihan superURPO se Barban hoitaja!! MURRR! Mieli tekis vähän antaa palautetta!
 
Nyt sit Barba heität vesilintua testeillä ja otat patterit pois dopplerista, odottelet rauhassa seuraavaa ultraa. Paraskin puhumaan olen, tiedän, mulla on tuo doppleri ja sain ekan kerran äänet tässä raskaudessa muistaakseni n. viikolla 10. Ne on niin vaikea löytää tuossa vaiheessa että suosittelen olla kokeilematta. Mulle kävi sillain että kun tuolloin viikolla 9-10 kokeilin ja löysin ne ihan hetkeksi ja kadotin samassa hetkessä ja sitten menikin muutama viikko että en löytänyt vaikka yritin etsiä joskus jopa tunnin verran. Ne kuuluu niin alhaalta ja niin "syvältä" ettei uskoiskaan. Mä ainakin jouduin painamaan vatsaa kovaa dopplerilla että äänet tuli kuuluviin, että jos ja kun ;) siitä sitten huolestuu ihan turhaan ihan liikaa niin ainakin mun kehotus on olla yrittämättä. Eihän ne meillä ainakaan neuvolassakaan yritä kuunnella niitä kun vasta +10 viikoilla juurikin siitä syystä että ihmiset turhaa huolestuu.
 
Täällä mä kyyneleet silmissä luen taas kerran teidän kommentteja,kiitos,ootte te vaan niin hurjan ihania:kiss:
Jeps,testit on roskiksessa ja doppleri ainakin vielä kaupassa,jospa nyt en tosiaankaan sortuis siihen ihan vielä.Ite ajattelin,ettei varmasti ainakaan ennen viikkoa 12 kuulu sillä mitään.
Joo,mukava tosiaankin aloittaa yhteistyö neuvolassa,jossa noin "ihana"hoitaja:kieh: Mut onneks se hoitsu oli eilen vaan puhelimeen vastaus vuorossa,eikä siis jatkossa ainakaan pitäisi olla mun "oma täti".Lääkärikin oli ihan ihmeellinen,ei oikeastaan puhunut mulle mitään muuta,kun et kaikki ok ja näytti sykkeen (vaik huomasin mä sen jo itekin:heart: ) mä kun oon tottunu tuolla lapsettomuuspolilla,et lääkärit puhuu tosi paljon,niin oli ihan outoa.Mut en valita,mielummin puhumaton lääkäri neuvolassa,kun paljon puhuva edelleen lapsettomuuspolilla:LOL:
Nyt pitää oikeesti yrittää jo nauttiakin,menee muuten koko aika panikoidessa.

Ja aatelkaa,kohta vaihtuu jo vuosikin.Päästään taas ainakin Babya jännäämään.Millos Snoww ja Iinis taas "hommissa"vai meinaatteko taas pitää kaiken meiltä salassa:kieh:

Ihanaa.saatiin myös vihdoinkin lunta,mukavaa päivän jatkoa:heart:
 
Tavaraa tulee kyllä ulos nyt paljon enemmän ku normi menkoissa, tai muitten siirtojen jälkeen.. Maanantaina kai mä soitan sinne polille ja ilmoitan miten kävi, ja varaan suunnitteluajan, 3. IVF/ICSI. Julkisella, neljäshän tää varsinaisesti meillä on. Toivon mukaan mahdollisimman nopeesti pääsis, kun toi sairaus on nyt rauhallisessa vaiheessa niin ei kannattais varmaan yhtään vetkutella. Ehkä voisin kuvitella kierron pari 'lepääväni' jos pakko, ja ehtii miehenkin sit siinä tunkeen täyteen vitamiineja ja hivenaineita, jos pari tervettä siittiötä enemmän löytyis sitten hedelmöitykseen. Toisaalta haluais lykätä sitä vaan kauemmas kun tietoisuus siitä että se on viimeinen ja loppu lähestyy kiihtyvällä vauhdilla, ja kaikki saattaa päättyä siihen yhtäkkiä, ahdistaa ja pelottaa ja hirvittää ihan kauheesti. En haluais millään edes ajatella sitä.
 
Iinis :heart:
Yhdyn muihin kommentteihin siitä, että tuntuu et aina viimeinen hoito onnistuu... voi kunpa teilläkin olis niin! Sit piti sanoa tuosta vitamiinien pumppaamisesta mieheen, että meillähän mies on syönyt nyt clomeja. Joillakin se auttaa, ei kaikilla, mut me uskotaan, että sillä oli paljon tekemistä tän plussan kanssa!!! Niitä pitää kuulemma syödä 3kk, että ehtivät tehoamaan, ja senkin uskon, sillä edellisessä hoidossa hän oli syönyt niitä vasta kuukauden ja näyte oli samanlainen kuin ennenkin. Nyt sit tässä vikassa hoidossa hän oli ehtinyt syömään jo 3-4kk, ja näyte olikin parempi ja ennen kaikkea liikkuvampi ku koskaan!!!!!!! Vaikea sanoa, mikä oli nyt se ratkaiseva juttu, kun meillä tehtiin KAIKKI eri tavalla ku ennen, mutta me uskotaan, että toi oli yks tärkeimmistä jutuista. Lisäks hän on syönyt uudelle klinikalle siirtymisen jälkeen (eli 2-3kk about?) omega3-multivitaa (muistelisin, tarkistan myöh.), jossa on KAIKKI ne vitamiinit, joita lääkäri hänelle suositteli. C-vitamiinia ei pitäisi ottaa purkista, ja sitä tossa on, mutta se on kuulemma ok, jos hän sit muuten välttää sitä...
Toivon niin, että onnistuisitte nyt :hug: Samoin Snoww ja Baby :heart: Ja uskon, että on paniikki, niin mullakin alkoi olla jo kauan aikaa sitten aivan kamala paniikki päällä... Mutta pakko ne voimat vaan jostain on löytää - niin säkin löydät, vahva nainen olet!!! Niinku me kaikki :heart:

).( Tänä "aamuna" kun heräsin, ei enää onneksi särkeny päätä, sitä kesti koko eilisen päivän... Luin netistä, että tollanen otsalohkon päänsärky on hormonaalista ja yleensäkin päänsärky on yleistä alkuraskaudessa. Mut siis aamuna sitaateissa siks, että plussaamisesta asti oon herännyt klo 2-4 eli Barban kans samassa valvojakerhossa nyt sit... Toivon todella, että toi vaan johtuu tästä jännityksestä, eikä jää pysyväksi... Pitäis jaksaa tänään pitkä työpäivä, ja siis tänään heräsin kahdelta, OMG. Clearbluen viikkonäyttötesti näytti onneksi äsken jo Raskaana 2-3, eli uskoisin, että hCG on mukavasti nousussa... Nyt siis vissiin rv 4+3 (jos kerran punktio on 2+0?) ja siirrosta 2 vkoa. Olin aiemmin päättänyt, että jos saan tässä vaiheessa tuon tuloksen, lopetan testaamisen ja hengähdän =) Niin aion tehdä, ja nauttia uuden vuoden vastaanottamisesta näissä tunnelmissa. Sit aloitan ultran panikoimisen... Pelottaa kyllä ihan hirveästi, mutta ei auta ku kärvistellä...
 
Viimeksi muokattu:
Voi Iinis:hug: Mä niin tiedän miltä tuntuu,kun viimenen hoito (ja mahdollisuus) lähenee.Mulla oli toi sama paniikki pitkän aikaa,kun odoteltiin vikaa hoitoa.Mut sithän mun pää teki äkkikäännöksen jossain vaiheessa ja mä odotinkin ihan hyvillä mielin tän ajanjakson päättymistä.Ja sitpä se yllättäin päättyikin ihan toisin,kuin olin kuvitellut.Ja saat uskoo et juuri sitä päätöstä me kaikki täällä sinulle toivotaan!!!!Niinkun tietysti myös Snoww:lle ja Babylle:kiss:

Lili,tervetuloa valvojaisiin:D Tää ei muuten pitemmän päälle ole kovin kivaa puuhaa,illalla jo v*tuttaa rueta nukkumaan,kun tietää et kohta sitä jo kojottaa valveilla:kieh: Kaikki omat dvd-boxit oon jo kahtonu ja nyt tuijotan miehen "ihania"IHMEMIEHIÄ ja RITARIÄSSIÄ,voi taivas et ne on oikein laatuviihdettä:kieh: Mä oon nykyään kokoajan ihan sairaan pahalla tuulella,raivostuttaa välillä niin paljon,et tuntuu ettei veri kierrä:mad: En tiiä kuuluuko se tähän tilaan ihan normaalistikin,vai mikä raivohullu musta on tullu:mad:

Ellin kuulumisia olen muuten monet kerrat miettinyt,mitenhän arki pienten nyyttien kanssa on sujunut?Olis kiva kuullu susta,jos luet vielä meidän juttuja:heart:

Mut eikun taas töiden kimppuun,vaihtuukohan vuosi vesisateessa,taitaa mun eilen iloitsemat lumet olla taas katoamassa:O
 
Voi teitä ihania :heart: Tämä keskusteluketju tarjoaa niin paljon jännitystä ja käänteitä, että moni jännärisarja jää toiselle sijalle!! Hengessä siis ollaan täällä mukana!

Barba, loistavaa, että kaikki on nyt hyvin!! Ja Lilillä kans!! Teillä uusi vuosi todellakin tarjoaa jotain aivan mielettömän hienoa :) Nauttikaa nyt täysin rinnoin ja heittäkää jo kaikki raskautestit roskiin ;)

Iinamiina ja Snoww, taistellaan yhdessä eteenpäin, eikö? Voimia teille ja uskotaan, että uusi vuosi, uudet mahdollisuudet!

*Haleja*
 
Vuoden viimeisen aamun huomenta!!! :wave:

Mun piti tulla tänne nyt ihan omaa napaa tilittämään... Kun nyt se huolehtiminen sit alkoi :( Muutaman päivän olin jo ihan auvoinen ja ekstaasissa, mutta sit eilen illalla alkoi murehtiminen... Nyt jo!!??? Eli siis hermoilen, että jos onkin tuulimuna (mitenkähän todennäköistä se on!!!???) tai jos tulee keskenmeno tms. :ashamed: Tosi noloa, en tiiä, onko muut näin aikaisin jo hysteerisiä...!!?? Ymmärrän, et sit ennen ekaa ultraa, mut et nyt jo. Ja mieli tekis ostaa taas testejä ja testailla, vaikka johan me ollaan se täällä monesti todettu, että se on hullun hommaa ja voi aiheuttaa vaan aiheettomia sydämentykytyksiä... Mulla on siis hyvä olo, ei mitään vuotoja eikä kipuja, mut ei minkäänlaisia oireita edelleenkään. Viime yönä jo nukuinkin hyvät unet ja huolestuin siitäkin... Ja fiilis on muuten hyvä, mut ajatukset poukkoo laidasta laitaan... Pystyn kyl suhtautumaan tähän huumorilla, mut eilen olin hetkittäin niin kiree, et naurettiin kyllä miehen kans, et sille tulee aika mielenkiintoset 9kk jos tää hyvin jatkuu... ;) Mulla on vielä sekin ongelma, että joudun töissä kertomaan aika alkaisessa vaiheessa, koska jos olen oikeasti raskaana työtehtävät muuttuu melkein heti... ja ahdistaa, kun pitää tosiaan varmaan aika pian sen ihan ekan ultran jälkeen kertoa... ennenku kenellekään omille tutuillekaan!!! Kerrotaan ihan läheisimmille, jos vaan siinä alkuraskauden ultrassa joku kaveri nähdään :) ja muille sit ehkä vasta sen maagisen 3kk jälkeen jos sittenkään ;) Näköjään tää pitkääkin pidempi pettymysten ja kaipauksen täyteinen aika lyö tähän nyt sit oman leimansa, eikä osaa luottaa mihinkään yhtään :( Harmittaa!!! Mut toivoa riittää kyllä :heart:

Tää on naurettavaa ehkä, vaikka kyllä kai se huolehtiminen kuuluu asiaan. En vaan ole KOSKAAN elämässäni ollu raskaana, ni nyt sit hermoilen ihan hirveesti. Vaikka oon kyl edelleen siitä plussasta niin onnellinen :heart:

Sorry toi äärimmäisen omanapainen vuodatus...!!! En vaan edelleenkään voi puhua kenellekään muulle näistä, kerrottiin vaan yhdelle läheiselle plussasta...

Nauratti noi Barban Ihmemiehet ja Ritariässät - OMG :LOL: Mitkäs siellä fiilikset? Hyvät, I hope :hug:
Ja nyt muistaessani sanon, on pitänyt jo monesti, että nauroin ihan hirveesti sitä sun norsun alkio -epäilystä!!! :LOL: Hehe...!!!

Ja evitallekin piti sanoa, että joo, ihan totta, että kyllä siinä tilanteessa muakin v...ttaa kaikki sellainen turha lohduttelu, kun itestä tuntuu, että menkat alkaa ja tulee maailmanloppu, että ihan oikein silloin arvasit =) Ja tosiaan kun on seitsemän hoidon samanlaiset piinailut takana, sitäkin vähemmän niihin alkaa uskoa. Mut ihanaa kun täällä on kuitenkin tukea :heart: Mikäs sulla vointi?

Entäs kaikki muut??? Miten menee?????

Me käydään vähän sukuloimassa päivällä ja sitten mennään juhlimaan uutta vuotta. Kaikesta huolehtimisesta huolimatta olen maailman onnellisin ja kiitollisin, että saan vaihtaa vuotta tässä tilanteessa.

Voi kunpa meidän kaikkien vuodesta tulisi ihan hirmuisen onnellinen!!!!!!
Happy New Year murut!!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä