Vuoden viimeisen aamun huomenta!!! :wave:
Mun piti tulla tänne nyt ihan omaa napaa tilittämään... Kun nyt se huolehtiminen sit alkoi
Muutaman päivän olin jo ihan auvoinen ja ekstaasissa, mutta sit eilen illalla alkoi murehtiminen... Nyt jo!!??? Eli siis hermoilen, että jos onkin tuulimuna (mitenkähän todennäköistä se on!!!???) tai jos tulee keskenmeno tms. :ashamed: Tosi noloa, en tiiä, onko muut näin aikaisin jo hysteerisiä...!!?? Ymmärrän, et sit ennen ekaa ultraa, mut et nyt jo. Ja mieli tekis ostaa taas testejä ja testailla, vaikka johan me ollaan se täällä monesti todettu, että se on hullun hommaa ja voi aiheuttaa vaan aiheettomia sydämentykytyksiä... Mulla on siis hyvä olo, ei mitään vuotoja eikä kipuja, mut ei minkäänlaisia oireita edelleenkään. Viime yönä jo nukuinkin hyvät unet ja huolestuin siitäkin... Ja fiilis on muuten hyvä, mut ajatukset poukkoo laidasta laitaan... Pystyn kyl suhtautumaan tähän huumorilla, mut eilen olin hetkittäin niin kiree, et naurettiin kyllä miehen kans, et sille tulee aika mielenkiintoset 9kk jos tää hyvin jatkuu...
Mulla on vielä sekin ongelma, että joudun töissä kertomaan aika alkaisessa vaiheessa, koska jos olen oikeasti raskaana työtehtävät muuttuu melkein heti... ja ahdistaa, kun pitää tosiaan varmaan aika pian sen ihan ekan ultran jälkeen kertoa... ennenku kenellekään omille tutuillekaan!!! Kerrotaan ihan läheisimmille, jos vaan siinä alkuraskauden ultrassa joku kaveri nähdään
ja muille sit ehkä vasta sen maagisen 3kk jälkeen jos sittenkään
Näköjään tää pitkääkin pidempi pettymysten ja kaipauksen täyteinen aika lyö tähän nyt sit oman leimansa, eikä osaa luottaa mihinkään yhtään
Harmittaa!!! Mut toivoa riittää kyllä :heart:
Tää on naurettavaa ehkä, vaikka kyllä kai se huolehtiminen kuuluu asiaan. En vaan ole KOSKAAN elämässäni ollu raskaana, ni nyt sit hermoilen ihan hirveesti. Vaikka oon kyl edelleen siitä plussasta niin onnellinen :heart:
Sorry toi äärimmäisen omanapainen vuodatus...!!! En vaan edelleenkään voi puhua kenellekään muulle näistä, kerrottiin vaan yhdelle läheiselle plussasta...
Nauratti noi Barban Ihmemiehet ja Ritariässät - OMG
Mitkäs siellä fiilikset? Hyvät, I hope :hug:
Ja nyt muistaessani sanon, on pitänyt jo monesti, että nauroin ihan hirveesti sitä sun norsun alkio -epäilystä!!!
Hehe...!!!
Ja evitallekin piti sanoa, että joo, ihan totta, että kyllä siinä tilanteessa muakin v...ttaa kaikki sellainen turha lohduttelu, kun itestä tuntuu, että menkat alkaa ja tulee maailmanloppu, että ihan oikein silloin arvasit =) Ja tosiaan kun on seitsemän hoidon samanlaiset piinailut takana, sitäkin vähemmän niihin alkaa uskoa. Mut ihanaa kun täällä on kuitenkin tukea :heart: Mikäs sulla vointi?
Entäs kaikki muut??? Miten menee?????
Me käydään vähän sukuloimassa päivällä ja sitten mennään juhlimaan uutta vuotta. Kaikesta huolehtimisesta huolimatta olen maailman onnellisin ja kiitollisin, että saan vaihtaa vuotta tässä tilanteessa.
Voi kunpa meidän kaikkien vuodesta tulisi ihan hirmuisen onnellinen!!!!!!
Happy New Year murut!!!!