KESÄ 2010 hoidot

HRRRRRRRR, taas pakkanen:kieh:

Elli, ihanaa kuulla et teillä siellä vauvojen kans arki sujuu loistavasti:heart:
Mut babyn sanoja lainaten olet kyllä käynyt hurjan synnytyksen läpi ja tosiaan olet oikea teräsnainen! Mutta niinhän se vaan menee, et palkinto ( ja sulla vielä kaksin kappalein ) on niin valtavan ihana, et siinä kaikki kamala unohtuu hyvin äkkiä:heart:

Ja tosiaan Seran synnytyskertomusta edelleen odotellaan:popcorn:

Lakka kiva, et sinäkään et ole meitä unohtanut ja voi mahoton miten iso tyttö sinullakin on. Eiku vaan uutta kierrosta kohti:kiss:

Baby älä missään nimessä luovu toivosta ja tuosta huippu asenteesta!! Minulla ei ollut tässä onnistuneessa hoidossa yhtään ainutta oiretta, ei siis nippailuja eikä vihlasuja, ei yhtään mitään. paitsi se hyperi, mut se kai olisi ollut vaikka negakin olis paukahtanut. Joten mä ainakin uskon edelleen vahvasti, et perjantai on teidän onnen päivä:heart:

Ja Iinikselle kovasti tsemppiä tän päivän punktioon!! Toivotaan oikein loistavaa saalista. Tuuhan sit heti raportoimaan, kunhan kykenet kynnelle:kiss:

Omaan eloon ei mitään ihmeitä, olo on aikalailla loistava, ei pahoinvointia enää, eikä mitään muutakaan mistä valittaisi:p Paitsi se parvorokko epäily toki painaa mieltä, mut jospa se olisi jotain ihan muuta. Yöt menee edelleen vaihtelevasti, nyt taas pari yötä nukkunut suht.ok, sitä ennen kolme yötä melkeimpä valvoin. Mut onneks välillä saa nukuttua paremminkin. Kovasti odottelen, et tuntisin pian vauvan liikkeet, mut eihän ne toki vielä muutamaan viikkoon tunnu. Aika rientää kamalaa vauhtia, eikä oikein vieläkään ole täysin tajunnut, et MÄ olen raskaana. Vissiin pikkasen hidas älyinen.:LOL:

Mä katoin sen hiljaa toivotut heti sillon, kun se tuli dvd:lle. Sillon se ainakin kolahti aika kovaa ( olin kyl sillon muutenkin niin pohjalla, et tuntu hirveeltä, kun ne pariskunnat onnistu siinä niin "helpolla" ja itse tarpo tätä p*skaa ties monennettako kertaa ja kaikki toivo oli jo menetetty) Ja jotenkin erilaista mä olin siitä odottanut, et osittain se oli jopa pettymys. Nyt en sitä katsonut, kun en ikinä jaksa valvoa niin pitkään, mut pitää joskus kattoo uudestaan niin näkee herättääks se vieläkin samoja fiiliksiä:O

Mukavaa pakkaspäivää taas kaikille, alkais tulemaan jo kevät.:cool:
 
Tääl sitä Avan petillä pötkötellään Dormicum-huuruissa. Mitään puudutepiikkejä tonne alas ei laitettu, ku tääl tapana huumata enemmänkin toi yläpää kuulemma. Hyvin meni ja nopeasti. 10 munasolua. Ja mies lähti vasta nyt omille asioilleen. Niillä on tääl joku uus laite jolla pystytään kameran avulla seuraamaan alkion kehityksen joka vaihetta.
 
Iinamiina: Toooosi hyvä saalis teillä!!!! Nyt peukut ja varpaat pystyssä!!! :)

Elli: Teillä varmasti touhua riittää, kun sitä riittää jo yhdenkin kanssa! Aikamoinen rutistus siellä ollut synnytyksessä.

Barba: Joo tosiaan nopeesti se aika menee, kun kk päästä täälläkin vauva jo ½ vuotias... :O

Tuo Hiljaa toivotut tulee Yleltä uusintana lauantaina. Mä missasin sen maanantaisen ja laitoin jo nauhalle lauantain esityksen :)

Mä luovutin maitoa 4 kk ajan. Nyt tuli sairaalalta kiitoskortti... yhteensä reilu 57 kg maitoa oon kuskannut sinne :O No tietääpähän ainakin omalta osaltaan auttaneensa niitä pikku keskosia :)
 
Iinis: Ihanaa, että tuli noin hyvä saalis! Nyt kun kaikki vaan menis hyvin muutenki, ja tulis vihdoin se toivottu lopputulos! Peukkuja ja tsemppejä! :heart:

Lakka: Melkonen maitomäärä! :O Mä harkitsin myös luovutusta, mut jäi tekemättä sit kuitenki. Ehkä ens kerralla sitte minäki... :) Oishan se hienoa olla avuks!

Ja nyt ois sitten sitä synnytyskertomusta!! Laitoin yv:n Einalle, Ellille, evitalle, barballe ja kielolle.
Se ei antanu lähettää ku viidelle, enkä mä muistanu, ketkä kaikki sen halus. Joten jos joku muu ois halunnu, ni ilmoittakoon sitten ni laitetaan tulemaan :)
 
Onnea iinikselle hyvästä munis saaliista! Selviskö viellä onko kaikki 10 kypsiä?

Mikä raskausviikko barballa nyt on menossa? Milloin sulla on rakenneultra?

On kyllä Lakalla iso tyttö jo :cool: Kaverilla 10 kk ikänen tyttö painaa 8 010 g.

Kiitos Sera synnytyskertomuksesta! =) Miten siellä pikkumiehen kanssa menee? Just tuossa laskeskelin ettei meidän naperoilla ole kuin reilu viikko ikäeroa.

Ei ole Babylläkään enää montaa piinapäivää jäljellä, peukut pystyssä täällä :)

Perjantaina vauvojen 3 kk neuvola. Jännä nähä paljonko ovat kasvaneet. Tyttö on kyllä ihan lilliputti poikaan verrattuna. Ihana kun ovat nyt alkaneet huomaamaan toisensa, hymyilevät toisilleen ja kurottelevat kohti. Siinä välillä imetään kaverin nyrkkiä oman nyrkin sijaan. Eka "riitakin" jo takana kun veli läimäs nyrkillä siskoa naamaan niin että alahuuli alkoi prinsessalla väpättää...
 
Elli: Kiitos myös itselles synnytyskertomuksesta :) Täällä menee pikkumiehen kanssa oikein hienosti, ei voi mistään kyllä valittaa :) Pikkumies on oikea herra aurinkoinen, aina suu leveessä hymyssä! <3 Ihanalta kuulostaa teidän kaksoset, ja varmasti niiiin sulosia, kun ovat huomanneet toisensa! <3 <3 Ootkos sä harkinnu tonne facebookin puolelle tuloa, meil on siellä myös oma ryhmä, missä jo MELKEIN kaikki on, joten vielä teitä loppujakin sinne kovasti toivotaan ja ootellaan :)
 
Kiitos Barba, sanasi lohdutti paljon! Eli, oireiden puuttuminen voi olla hyvä merkki :)

Iinamiina, olet aivan huippu! Siellä pedillä ("aineissa") raportoit meille saalista :D Ja hyvä sellainen onkin!! Onko siirto jo perjantaina (ettehän te halunneet pitkää viljelyä?) Onnea onnea onnea!!
 
Tuli kans kattottua Hiljaa Toivotut, mutta taidan olla sitten omituinen kun mua enimmäkseen nauratti koko ohjelma, se ?musta? huumori mitä siinä viljeltiin, ainut kohta mis tuli itku oli kun se tumma hiuksinen nainen plussas testis. Eli oli hyvä kun kattoin, hyvin oli dokumentti toteutettu, ja ei mulle jääny sellasta kuvaa siitä että oisivat helposti raskautuneet, eiks se toinen pariskunta ollut ainakin 6 vuotta yrittäny lasta ja oli monia keskenmenoja ja kaavintoja... Sen dokumentin sais kattoa kaikki ne ihmiset joittenka läheinen näitä hoitoja käy läpi, niin ehkä vähän avaisi heidänki silmiä että ei niistä jokaisesta kymmenestä munasolusta vauvaa kotiin kanneta, usein vain ei yhdestä ainoastakaan.

Nytkö te kaikki sitte häviätte niinku pieru saharaan sinne naamakirjaan...... Jätätte miut kuin nallin kalliolle kun nuo Iinis ja Baby nyt tosta plussaa.
 
Höpsis snoww!

Ja juu baby siellähän minä tylsyyksissäni näpyttelin teitille viestejä kun jouduin siellä pari tuntia pötkötteleen ihan turhan panttina, heti oisin voinut kotiinkin lähteä :) Alkuillasta oli sitten aivan hirveä väsymys ja suorastaan vaan torkuin sohvalla mut sitten taas piristyi kun kävi suihkussa ja nautti pannarikahvit.

Mä sain käsityksen kyllä että kaikki 10 munista olis olleet kypsiä mutta huomennapa siitä saa varmuuden. Ja perjantaina näillä näkymin klo 13.20 on siirto mikäli ei jtn outoa alkioissa ilmene, tai jouduta pitempään viljelemään jostain syystä. Mutta erikseen ei blastoviljelyä päätetty tehdä ja kysyivät meiltä halutaanko 1 vai 2 siirtoon ja sanoin että tietysti 2 jos joku ois menossa vaikka jatkoviljelyyn, koska ei ne meillä ikinä kestä sitä. Mieluummin sit sisälle kokeilemaan pysyiskö pyhän hengen ihmeestä hengissä siellä.
 
snoww Ja höpö höpö!!! Mehän ollaan sovittu, että täällä ollaan niin kauan, että jokaikinen plussaa =) Ei meistä niin vaan kuule eroon pääse ;)

Baby Fiiliksiä kehiin vaan :) Vai joko oot testannu/testaamassa, on kyllä ihan mielettömän jännää, huomennahan se the päivä jo on. Voi kun mä niin toivon... :heart:

Ja iinis - HIENO saalis!!!!!!!! Aattele, että huomenna saatte hakea pikkuisen kyytiin :heart: Tulikohan nyt sit IVF vai ICSI, kuuletteko tänään väliaikatietoja? Meillähän oli icsi (on ollu koko ajan), eli kyllä ne jotkut toisensa hyväksyy, vaikka väkisin runnottaiskin kimppaan ;) Ja oo onnellinen, että olo oli nyt kohtalainen punktion jälkeen... Mulla oli se vika punktio ekan kerran ikinä ihan mielettömän kivulias, ja kävelin sit sen pari tuntia levättyäni apteekkiin, ku mies haki autoa, ja se oli vikatikki... jouduin kaks kertaa asioinnin aikana menemään penkille istumaan ku olin pyörtyä, ihan hirvee olo, ja aloin itkemään ku apteekin setä kysy, onko te lääkkeet entuudestaan tuttuja :LOL: se tais vähän järkyttyä...!!!!!

Täällä nyt kuulumisia jänskätään, kertomaan vaan kaikki kellä on uutisia!!!!!! Nyt en ehdi muuta kommentoida, heippa! (JUOKSUHYMIÖ)
 
"Pakkanen ulkona paukuttaa,pieniä varpaita paleltaa..."Hui hemmetti miten kylmää taas -28 (karvahattu hymiö)

Iinis onnee kympin saaliista, usko vaan et siellä ne on yön aikana tehneet taikojaan:heart: ja vaikka onkin "väkisin runnottu kimppaan", niin hyvä tulos siitä voi tulla. Niinhän meilläkin runnottiin:LOL: Peukut ojossa!

Ja Babyn H-hetki läheneeeeeee, jännääääää:whistle: Mut mulla edelleen hyvä fiilis, et tää tulee päättymään hyvin. Jaksuja viime metreille:kiss:

Lakka ja Elli heti vaan tonne faceen ( ja kaikki muutkin tietysti!!!) Ainakin Kielo ja Eina osaa teidät sinne liittää ( ja varmaan moni muukin, mut mä oon niin tyhmä, ettei onnistu:p )

Snoww ei tätä palstaa tosiaankaan jätetä ennen kun kaikki on plussannu ja mä varmaan kirjottelen täällä yksikseni vanhana mummonakin, kun tästä on tullut niin tärkee juttu mulle:LOL: Mähän kans aluks vähä mietin tota facee ihan sen takia, kun en hirveesti siellä yleensä pyöri, mut nyt kun suurin osa teistä on siellä niin tuleepa pyörittyä kaikki mahdollinen liikenevä aika ja ihanaa on tutustua teihin ihan oikeessa elämässä., Joten sinne vaan:kiss: Jokos oot muuten päättänyt millon seuraava siirto ois ajankohtanen?

Elli mulla on nyt rv 14+2 ja rakenneultraan ois vielä piiiiitkä aika, joskus maaliskuun loppupuoliskolla se oli:O Mutta aika on kyllä menny tosi nopeesti ja välillä ihan säikähtää, kun miettii miten äkkiä oikeesti ollaan jo kesässä. Talvi kuukaudet on kohta jo takanapäin ja alkaa kevät=)

Lakka, vautsi miten paljon oot maitoa luovuttanut. Nostan kyl hattua, se menee niin hyvään tarkoitukseen:kiss:

Sera, kiitos synnytyskertomuksesta, en voi vielä kommentoida sitä, kun menen vasta kohta lukemaan:p

Lililläkin nt-ultra lähenee, voihan vaude:heart: Mites sä oot jaksellu, ootko välttyny pahalta ololta?

Mukavaa pakkaspäivää kaikille ja Iinis tuuhan kertoo väliaikatietoja HETI ja Babykin jos vaikka kuitenkin sen testin jo olisit tehnyt;)

*Muoks* Sera :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Elli ja lakka, laitoin teille yksärillä, et miten pääsette meiän fb-ryhmään! Tervetuloa :)

..ja te muut jotka ette (vielä) oo tuolla fb:ssa, ollaan suunniteltu tapaamista ja te ootte kaikki tottakai kans tervetulleita!! Jos kiinnostaa niin laitetaan yksärillä tietoa ajasta ja paikasta :)

Baby, oioioi, voi kun Iiniksen tunne pitäis paikkansa! huhhuh, jännittävää, toivon toivon kovasti!!

Iinis, niin hyvä tilanne teillä, toivotaan että ihan ihan loppuun asti menis maailman parhaimmalla tavalla :)

Snoww, ei sua jätetä, höpsis ;)

Lakka, huikee tuo sun luovuttama maitomäärä, nostan todellakin hattua! Ihana ajatella niitä kaikkia pieniä, jotka on saaneet sitä sun maitoa =) ..mulla on tullu maitoa niin tarkalleen vaan oman vauvan tarpeisiin, ettei oo päässy ees harkitsemaan luovuttamista. Enkä herunu pumpulle juuri ollenkaan, silloin kun sitä vielä yritin joskus kesällä..

Elli, ihana aatella kyllä teiän kahta pikkasta siellä mäiskimässä ja hellimässä toisiaan :D

nyt päikkäreille =)
 
Babyn puolesta jännitys tiivistyy täälläkin!! :heart: Voi ku huominen ois onnen päivä sulle... iiniksen tuntemukset on ennenki osunu kohdilleen ;)

Ja iinikselle myös toivotaan, että siirto menee hyvin, ja siitä eteenpäin...mehän sovittiin, et tää on se THE HOITO!! Toivotaan todellakin, että on!! Tsemppiä! :heart:

snoww, ei täältä mihinkää kadota... vaikka edellee koitetaanki houkutella teitä loppuja vastarannan kiiskejä tonne faceen :p Ja mustakin tuntuu välillä, ettei kukaan koskaan kirjota mulle mitään... hormonihuuruja ehkä :ashamed: :D

Joo ja kielon sanoihin yhtyäkseni, tapaamiseen vaan ehdottomasti kaikki täältäkin!! :)
 
Laitoin Kielolle viestiä... Tuossa FB:ssä on vaan se että ihan salesti on jonku kanssa yhteisiä kavereita tai jo tietää jonku ennestään :D Onko täällä joku vaitiolovelvollisuus-lupaus tehty kaikkien kesken? :confused: Vaikka ei sillä, aika avoimesti ollaan kaikille näistä hoidoista puhuttu ja toivoisinki, että jotku mahollisesti samassa tilanteessa olevat rohkastus tulemaan näistä juttelemaan, ois hienoa jos pystyis jollain tavalla olemaan vertastukena jollekkin joka samaa käy läpi ku mitä ite on käyny.

Teetko Baby heti aamulla testin?? Tuuthan heti sitten kertomaan meille miten meni? Jännittää kyllä sun puolestas. Toivottavasti sinne kaksi viivaa huomenna tikkuun ilmestys :heart:
 
Babyyyyyy.miten maltat olla noi sissi että pidät meitä jännityksessä??vai ootko rotta testannu ja nyt naureskelet siellä plussatikku kädessä ja annat meidän kitua täällä?;)
Eikä varmaan tarvii kertoo ja kehottaa,että samantien sitte tänne kertoo meille tulos!!!
Snoww:höpö höpö täältäkin, täällä ollaan kaikki
ja edellisiä seuraten haluun myös kaikki loput faceen, jotka siellä ei oo ja ainakin tapaamiseen tervetuloa kaikki kynnelle kykenevät.
Elli:aika hurjan työn teit, ja hienoa jos ei traumoja jäänyt ja asenne tuo.sulla on käynyt onneksi hyvä tuuri vauvojen suhteen kun kuulostavat olevan oikeita ihannenukkujia jne(lukekaa tää pieni katkera äänesävy täällä päässä)
Sera:mulle kans sitä synnäriä kiitooooos=)
huomista siis odotellessa ja toivottavasti onnen päivä iinikselle ja babylle!!!
täällä ollaan aika lailla zombieita.meillä ukkeli tykkää nykysin riekkua kaiket yöt kun oppinut hiukkasen liikkumaan ja konttaa pitkin pinnasänkyä ees taas.yöunet on pelkkä haave nykysin ja veto aika lailla vex.nooh toivottavasti kausittaista touhua toivon!!muuten kaikki ok, hra täyttää lauantaina 8 kk ja mietin että mihin ihmeeseen tää aika on mennyt.ihan liian nopeesti kaikin puolin.
mukavaa pakkasiltaa kaikille ja huomenna elämme jänniä hetkiä tytsyjen puolesta:eek:
 
Despe, tyttö meillä huusi 2 kk mahaansa, eikä asettunu mihinkään muualle ku mun mahan päälle ja aina kolmen kilon painoon asti piti pieniä herätää 3 tunnin välein syömään. Nyt niiiiiin nautin näistä unista kun on tilannne rauhottunu =) ja täytyy häpeäkseni tunnustaa että mies meillä yleensä herää ton tytön yösyötön hoitamaan, kun mulla on edelleen verenpaineet koholla ja lääkitys siihen ja seli seli...:D Toivottavasti teillä ois joku kausijuttu tuo ja pääsisitte taas kohta hyvistä unista nauttimaan :)

Niin ja iinikselle unohin ihan kirjottaa onnittelut hyvästä alkiotten määrästä ja toivottavasti siirtoon pääset ja miksipä et pääsis, jaksan uskoa :heart:
 
Helou helou :)

Ihanalta kuulostaa teidän kaikkien vauva-arki!!! Ja aika kyllä kuluu niin nopsasti, että huh, Barbakin jo noin pitkällä :heart: Despelle voimia valvomiseen, vielä se aika joskus tulee, ku saa nukkua, vaikka en kyl tiiä lohduttaako just nyt... Ja ihania noi Ellin pikkuiset, toi eka riita oli niin liikkis :heart: Niisk!!!

En jaksais odottaa huomiseen Babyn ja Iiniksen kuulumisia...!!! Onpas täällä taas jännät paikat!!!

Kiitos Barba kysymästä, mä voin edelleen tosi hyvin!!! =) Ei ole yhtään paha olo, jos ehtii tulla kova nälkä ni sit tulee huono olo, mut samanlainen ku tulis muutenki jos ruokailujen väli pääsee liian pitkäks. Eli ei niin minkäänlaisia oireita vieläkään. Ainoa sellanen on, että vatsa toimii ihan kummallisesti :O mutta oon ymmärtäny, että se kuuluu taudinkuvaan ;) enkä aio sitä tän suuremmin lähtee täällä repostelemaan :LOL: Meillä on ens tiistaina se nt-ultra, jännittäähän se, mutta aika levollisin mielin oon ihme kyllä ollut :) Maha on kasvanut ja vyötärö (jos sitä edes olikaan...) häviämässä ;) paino on noussu 3kg. Toivotaan, että siihen osansa on raskaudella, mutta liikuntaki on vähentynyt hurjasti, ja syön enemmän ku ennen... hmph.

Tosta facesta... Mä olen pitänyt itsestäänselvänä, että vaikka oonkin tullut sinne, muuten vaitiolovelvollisuus pätee edelleen...!?!!? Kun mä en edelleenkään halua näitä asioita julkisesti puida, vaikka haluankin just teihin tutustua paremmin :) Varmaan tää on siis ok??? Oon mä joidenkin harvojen valittujen ihmisten suhteen tullut pikkuhiljaa kaapista ulos, mutta edelleenkin suru on pinnalla, ja en halua tätä asiaa puida sellasten kans joille se ei kuulu, en halua vahingossakaan kuulla mitään vääriä sanoja, tai muutenkaan. Kiva muuten, kun olette laittaneet synnytyskertomuksia tänne :) Siitäkin täytyy myöntää, ehkä vähän noloa :ashamed: mutta yhtäkään en ole vieläkään lukenut - en tunne vieläkään olevani niin varmoilla vesillä. Ehkä rakenneultran jälkeen sit uskallan?! Ainaki sit ku itellä alkaa olla ajankohtaisempia ne jutut. Mutta ovat täällä odottamassa sitten ;)

Leppoisaa iltaa kaikille!!! :wave:
 

Yhteistyössä