KESÄ 2010 hoidot

Heippa ihanat :heart:
Mun on aivan pakko tulla kommentoimaan, kun seurailen täällä taustalla teitä kaikkia.
Tuli vaan tänään niin erityisen onnellinen olo :heart:
Olen aivan sydän sykkyrällä onnesta, kun katselin tuota Seran päivittämää listaa. Tuntuu niin uskomattomalta katsoa sitä, kun muistan miltä sitä tuntui katsoa puolitoista vuotta sitten, miten erilaiselta se näytti.
Ihmeitä suodaan meille :heart:
Toivon niin paljon, että lista vieläkin kaunistuu. Mutta mitä ikinä tapahtuu, olette uskomattomia ihmisiä jokainen!
 
Huomenta hanit:kiss:

Shayna,ihana kun käyt meitä täällä aina välillä moikkaamassa,sähän kuulut meidän "alkuperäiseen kalustoon"=) Ja ihanaa seurata sun elämää blogimaailmassa,oon tosi onnellinen et kaikki meni lopulta just niin hyvin kuin pitikin:heart:
Ja ihan olen samaa mieltä,et toi meidän lista on todella kaunista katsottavaa,mutta vielä sen on siitä myös kaunistuttava:heart:

Kielo ja Despe,voi kuule,en mä läheskään aina jaksa olla kovin positiivinen ton valvomisen suhteen.Mikälie ihme viiraus oli sillon perjantaina:kieh: No,ei se kyl oikeesti tälläkään hetkellä kovin paljon ärsytä vaikka unta tulikin viime yönä klo21-01 ja sen jälkeen ei hetkeäkään,Mut joskus se sit ärsyttää ja ihan kunnolla ( ja senkin puolen olette varmaan täällä nähneet:LOL: ).Mut näin sitä vaan mennään eteenpäin,ei valitukset auta!

Milläs mielellä Lili,joko ihan hermoraunio:p No,enää yksi päivä...Ja sit tosiaan tuu tonne faceen=)

Snoww,hyvä et menkat alko!Mut voi voi sua,et meinaat nyt kesän kynnykselle meidän jänskäilyn jättää;) Mut oikeesti hyvähän se on mennä siirtoon sit,kun oikeesti itsestä hyvältä tuntuu ( vaikka mä täällä kovasti teidän hoitoja jo odotankin:p )

Kielon puolesta mua jännittä kans,josko kuitenkin olis se testin paikka=)

Vieläkös Eina oot kokonaisena? Voi ihanaa miten lähellä on se hetki,et saat pienen tuhisijan syliisi:heart:

Sera,jos joskus jaksat listaa päivitellä niin mun ( ja Evitan) lasketutajat on 7.8.2012,eiks se Evita niin sullakin ollut? Voi kumpa nyt saataisiin Iinis,Snoww ja Babykin plussanneisiin,mä toivon sitä niiiiiiiiiin kovasti,et sen toiveen on jo pakko toteutua!!!!

Mut nyt valmistautuu työpäivään,mukavaa alkanutta pakkasviikkoa kaikille=)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!!!!
Ja edelleen osanotto Barballe :( ihan hanurista tuo valvominen!!!!!! Voi kunpa se uni jo pian tulis... kun en oikein uskalla lohduttaa, että no sitten ehtii nukkua kun se pikkuinen sieltä tulee :LOL: heh. Sorry hirtehishuumori, ei ole naurun asia tuo!!! Ihan varmaan menee vuoristorataa fiilikset, et yhtenä hetkenä tuntuu, että kyllähän sitä sietää, ja seuraavana taas, että ei jaksa millään. Toivotaan, että tilanne normalisoituu pian.

Seralle kiitos listan päivityksestä =) Olipas hienoa nähdä oma nimi ekan kerran plussanneissa...!!! Ja toivotaan, että se on siellä vielä huomisen ultranki jälkeen... Hui. Ja kuules Sera, kiitos kun päivitit listan, mutta kyllä me halutaan kuulla mitä SULLEKIN kuuluu!!!!???? =) Mites poitsun kanssa hurisee??? :)

Ai niin. Listalle korjattavaa sen verran, että meillähän oli siis (nii masentavaa ku se onkin...) jo seitsemäs ICSI... ja plussan testasin 27.12.

Snoww: Hienoa, että menkat tuli!!! Ja nostan hattua, että maltat odottaa jatkoa, toivottavasti saat hyvin ladattua akkuja :) Ja uskon, että liikunnasta on ihan hirveesti hyötyä näissä hommissa kaikin puolin, sekä henkisesti,, että fyysisesti!!!! Itellä ainakin on auttanut! Ai niin ja onnittelut hymiöiden löytymisestä... :LOL: Mulla aina temppuilee tää silleen, että en aina näe kokonaan, mitä kirjoitan, siis nään vaan puolikkaan rivin... johtunee mun pienestä näytöstä... mut ärsyttävää!!! En vaan jaksa siirtyä isommalle koneelle ku tää on kätevämpi.

Shaynalle biiiig hug: :hug:

ON. Huomenna sitten tuomiopäivä :O Jännittää ihan hirveesti!!!! Enkä mä kyllä tiedä, voiko siellä oikeasti olla ketään... :ashamed: mut huomennahan se sit kuullaan. Kun edelleenkin mulla on täysin normaali olo. En ole enää testaillut kun se ultra on niin lähellä, mut pelottaa kyllä hirveesti. Silloin about viikko sitten oli tasan kaks päivää vissiin oireita, tuikkaili masuun ja paleli iltaisin, rinnat oli arat, mut sen jälkeen EI MITÄÄN. Eli pelottaa kyllä ihan hirveästi huomenna mennä sinne. Onneks tämä aika kuitenkin on kulunut johonkin... mieskin jo eilen ihmetteli, että AIKA EI KULU YHTÄÄN: työpäivät kyllä kuluu ja kaikki muu, mutta tuntuu, että se ultra ei lähesty yhtään... no, nyt on lähellä. OMG. Sit hermoilen sitäkin, että täällähän kaikilla on sujunut vauvatouhut niin hienosti - ja se jos mikä on hienoa :heart: - niin olishan se jo tilastollisesti todennäköistä, että meillä ei... :ashamed: Voi apua, miten paljon ajatuksia pyörii päässä. Mut mä en oikeasti kestä mitään huonoja uutisia, haluan just tämän pikkuisen...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS. Luin, että Barba olit kirjottanu hyvää PASKApäivää kaikille... mut sehän olikin PAKKASpäivä... :LOL: vähän vissiin unihiekkaa silmissä vielä!!!!
 
Lili, suuri päivä huomenna, toivottavasti iki-onnellinen :heart:

Shayna moi, ihana kun et oo kadonnu tavoittamattomiin :) ..ja samaa mieltä meidän listasta, sykähdyttävää sitä katsoa.

Barba, tsemppiä sinne unettomiin hetkiin!! Toivotaan, että sun vauva olis sellanen unikekotissivauva, että saisit ekat kaks kuukautta vaikka vaan makoilla sängyssä yhessä vauvan kanssa. Ite asiassa suosittelen kaikille odottajille, että jos vaan mahdollista, niin järjestäis elämän (eli ruokahuollon yms) niin, että vois päätyökseen ne ekat pari kuukautta makoilla vauvan kanssa. Ihan oikeesti!
Niin ja Barba, sun ei onneks tarvii mun puolesta jännitellä yhtään enempää, menkat tuli kuin tulikin :)

Kaunista pakkasviikkoa =)
 
--------------------------------------------------------------------------------
Nimimerkki..........Hoito............... .....Aikataulu



snoww----------2.ICSI-----------------?

iinamiina------- 2. IVF 4.PAS?

Baby20xx-----------------1. IVF/ICSI-----------?



*** PIINAILIJAT ***




PLUSSANNEET

Eina-------------3.IVF------------ + testattu 15.5.2011 LA 23.1
Marlaa--------3.IVF/ICSI---------- + testattu 16.10.2011 LA
wilma32----------3.ICSI----------- + testattu 19.10.2011 LA 25.6.2012
Barba--------- 4. IVF/ ICSI-------- + testattu 27.11.2011 LA 7.8.2012
evita---------- 3.ICSI -------------+ testattu ? LA 7.8.2012
Lili_78-----------7. ICSI----------- +testattu 27.12 LA?


VIHDOIN NYYTTI SYLISSÄ


Pieni tiikeri--------1.IVF------- TYTTÖ 14.5.2011

kielovanamo------2.IUI-------- TYTTÖ 24.5.2011

desperate---1.IVF/ICSI 4.PAS-- POIKA 11.6.2011

lakka83--- 2.IVF --- TYTTÖ 10.9.2011

Susu75------4.ICSI/lahjasolut---- TYTTÖ 9.10.2011

Sera2010-----1.IVF - 1.PAS-------POIKA 31.10.2011

Elli82 ------ 1.IVF- 1. PAS----- TYTTÖ ja POIKA

Shayna ---- 2. IVF - 1.PAS --- TYTTÖ 30.11.2011
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikki! :wave:

Shayna: :heart: Kyllä sitä edelleen joka päivä ihmettelee, että onko tää ihan oikeesti totta??!! Ja iltaisin on ihana mennä nukkumaan, kun vauvan sängystä kuuluu tuhinaa, ja aina mä mietin, miten ihmeellistä on vihdoin mennä nukkumaan näin ONNELLISENA! :heart: Mul on ehkä pitkät piuhat, mut ei meinaa oikeen mennä jakeluun vieläkään, et tää on OIKEESTI totta!! :D Saako sut laittaa takaisin listalle? Alkuperäiskalustoon kun kuulut :) :heart: Ja tietty jos joskus toiselle kierrokselle... :)

Lili: Ensinnäki onnea huomiseen ultraan! :heart: Mä toivon ja musta tuntuu, että siel on kaikki oikein hienosti! Mut jännätään, että MONTAKO tulokasta siellä on ;)
Ja kiitos, kyllähän mä välillä koitan kertoo omatki kuulumiset, vaikka enimmäkseen tulee vaan luettua... ja se taas johtuu siitä, että melkee aina ku oon koneella, poitsu joko syö tai nukkuu mun sylissä :) Eli toinen käsi on varattu, ja yhellä kädellä on aika rasittavaa kirjottaa mitään kovin pitkiä juttuja :D Mutta täällä ollaan, ja poitsun kanssa sujuu loistavasti! Käsittämättömän kiltti vauva! :heart: Ei ainakaa äiteensä oo tullu!! :LOL: Onneks! Tosi helpolla oon siis päässy, mä luulin että tää on paljo vaikeempaa :) Seuraava ( jos sellanen joskus tulee!! ) on sitte tietty samanlainen riiviö, ku äiteensä! :LOL: No, ei haittaa, kyllä mä taidan EHKÄ vielä JOSKUS moisen riskin ottaa ;)

Ja siitä puheenollen, eli kakkoskierroksesta joku kyseli... kyllä varmaan siis sille lähetään Kielon kaveriks! :heart: Mut ajankohta on vielä toki epäselvä... kun välillä tulee niiiiiin hirmuinen vauvakuume ( joo, mä olen outo, tiedetään! :D ) nyt jo! ( Ja miehelle tais tulla heti, kun näki pojan! :) ) Mut toisaalta mä taas oon miettiny, et olis kiva, et tää nyt sais olla vähän aikaa se äitin ainut vauva, ja ois sitte isompi, kun toinen syntyis. Toisaalta taas, eihän sitä tiedä, tuleeko seuraava yhtä "helposti" ku tää, eli vois alottaa ruljanssin ajoissa... mut todennäkösesti siis jossain vaiheessa uudelle kierrokselle! Harkinnassa on, niinku huomaatte :LOL:

Mut tosiaan, sinne naamakirjaan kaikki vaan! Snoww myös, senkin vastarannan kiiski! ;) :D Sieltä on nii helppo lukee nopeesti kaikkien kuulumiset ja heittää joku lyhyt kommentti... tosin täl hetkel mä en näköjää pääse sinne!! :kieh: Meijän netis on jo jonku aikaa ollu jotai häikkää... murrr!!

Kylmää pakkaspäivää kaikille muruille!! :heart:
 
Heissan murut!

Ja pakkaspäivää täältäkin, sais kyllä pikkasen lämpötila nousta, ettei tarttis koko ajan miettiä että mitä tuolle neidille vaunuihin pakkaa vaatetta. Eilen tosin jo miehen kanssa puhuttiin että jee, enää 1,5 kk ja sitten alkaakin jo kevät!! :D

Lili, hurjaa, jännä päivä huomenna! Mihinkäs aikaan se teidän ultra on että tietää tulla tiirailemaan kuulumisia?? ;) Aivan varmasti siellä on teidän pieni vauvanalku hyvin kasvamassa, usko siihen vaan! Oletteko puhuneet miehen kanssa että mitä jos siellä onkin 2? Mä muistan jotenkin sen niin että kovasti sitä kahta toivoi, mutta kyllä se kuitenkin sitten oli helpotus kun 1 pieni sykkivä sydän löytyi. :heart: Ja tällä hetkellä olen enemmän kuin onnellinen että se yksi pieni saatiin, koska miehen kanssa menee taas päin seiniä... Jos tässä tilanteessa vielä olisi 2 pientä vauvaa niin en varmaan kestäisi...

En ole varmaan täällä kertonut, mutta musta tuli yrittäjä tuossa joulun aikaan, kun teimme perheyrityksessä sukupolvenvaihdoksen. Nyt sitten mies painostaa koko ajan aloittamaan työt, vaikka mulla on kädet täynnä tytön ja kodin kanssa (mies kun ei juurikaan ole parantanut vauvan myötä tapojaan, eli iso osa kotihommista jää mun kontolle...) Tästä aiheesta saadaan sitten riitaa aikaiseksi, ja siihen soppaan on hyvä vetää sitten kaikki vanhatkin riidan aiheet.. :ashamed: mä rakastan miestä edelleen kovasti, mutta välillä tulee tunne että ei jaksa... Ainahan sanotaan että vauvan tulo voi myös olla parisuhteelle kriisi, no, näköjään meidän tapauksessa se varmaan pitää paikkaansa.. Harmittaa, koska jos tämä lapsi jää meidän ainoaksi niin en halua muistella katkerana jälkeenpäin että se "ihana vauva-aika" meni riidellessä... :'( ja vielä kun mun vanhemmat eivät pysty auttamaan vauvan hoidossa, niin ainoat hetket tehdä jotain on tytön nukkuessa. Täytyy varmaan kuitenkin alkaa jo katselemaan jostain lapsenhoitoapua silloin tällöin, harmillista että MLL ei toimi meidän kunnassa..

Huomenna on vielä edessä koiran eläinlääkäri, se on nyt alkanut useammin oksentamaan verensekaista limaa, ja toivon että lääkäri huomenna sanoo miehellekin suoraan mikä tilanne on. Sillähän on paha sydänvika, ja olen aina sanonut että sitten kun näyttää siltä että se alkaa kärsimään, niin silloin sen aika on tullut. Mieshän on suuresti sitä vastaan, joten katsotaan nyt sitten huomenna...

Nukkuminen on täällä onneksi hieman helpottunut, kiitos kaikille vinkeistä! Ja neuvolassa huomenna kuullaan miten paljon on kasvua tullut, tuntuu että on hurjan iso tyttö jo!

Barballe kovasti jaksuja unettomuuden kanssa, toivottavasti alkaa ajan myötä helpottamaan!

Snoww, hyvä että menkat löytyi, ja varmasti tekee hyvää keskittyä hetkeksi omaan hyvinvointiin, ja kerätä voimia seuraavaan hoitoon!

Jokos Iiniksellä kohta alkaa sumut, vai oliko ensi viikolla odotettavissa?

Nyt neiti heräs ennen aikojaan päikkäreiltä, palataan!
 
Pakkaspäivää todellakin, toisaalta kiva kun tuli talvi vihdoin. Näin omakotiasujana oon tyytyväinen leudosta alkutalvesta, ei ole tarvinnut pirttiin vieläkään laittaa sähkölämmitystä päälle. Takan lämmöllä ja ilmalämpöpumpulla mennään ainakin vielä toistaiseksi. Kohta tarvii varmaan laittaa jos yli 10 asteen pakkaset jatkuu monta päivää. Halpaa kun saippua...

Lilille huomiselle tsempit. Jännää. Hyvin siellä käy. Nauti oireettomasta olosta. Niin mäkin täällä teen, olo on mitä loistavin, ei tietoakaan että vatsassa kasvaa salamatkustaja.
Pieniä liikkeitä tosin tuntuu jo päivittäin joten ne aina muistuttaa vauvan tulosta, muuten tää odotus menee tässä muun elämän ohella lähes huomaamatta.

Barballe jaksamista, älä anna unettomuuden mennä liian pitkälle. Sitä on lopun kaiken sitten tosi vaikea katkaista mitä pidempään jatkuu. Miten muuten teidän talon etsintä sujuu?

Ja Onnea Susu- yrittäjälle.

Snoww, kuulostaa hyvälle tuo kuntokuuri. Tarvis itsekin jotain yrittää... Ja voimia seuraavaan yrityskertaan.
 
Lili:ihan mielettömästi zemppiä ja onnea huomiselle ja olkoon se tosiaankin sun onnellisin päivä:heart:ja kuten moni täällä todennutkin niin ei se oireettomuus kerro tuon taivaallista,mulla kaikki ihanat pahoinvoinnit jne alko viikolla 7 muistaakseni ja olin myöskin ihan sika paniikissa koko ajan.Ja voihan se olla että kuulut niihin onnekkaisiin jotka ei saa juuri mitään oireita vaan voi oikeestikin nauttia raskaudesta eikä vaan keskittyä pitämään ruokaa sisällään.ja mahtavaa jos siirryt faceen, kiva ois oppia tuntemaan sutkin livenä:hug:
Susu:eek:nnea yrittäjyydestä.ja harmi, että tilanne sielä vieläkin riitaisa ei oo kyllä kivaa joo mutta faktaa se vaan valitettavasti on että vauva-arki on rankkaa ja ihme ois jos ei koskaan tulis purettua sitä siihen kumppaniin.toivotaan, että tilanne ajan myötä rauhottuu ja voimia koiraparan puolesta:(
Sera ja kielo saa sitten alottaa kohta uuden listan päivityksen jos kakkoskiekkailijoita alkaa olemaan useempiakin ;)
Mä vaan niin ootan täällä Iiniksen hoidon alkua ja sitä hemmetin plussaa, tietty mulla oma lehmäkin ojassa, on meinaan kaappi täynnä pienex jääneitä vauvanvaatteita ;)
Oikein mukavaa pakkaspäivää täältäkin ja kivaa alkavaa viikkoa!!
 
Kiitos kaikille tsempeistä :heart: Tarpeeseen tulevat...

Kielo: :hug:

Ja Susu ja Sera, ei ole kyllä käynyt mielessäkään et olis kahta ainakaan... :O Hassua. Eli jos siellä jotain on ni kyllä mä uskon, että yksi!!!! Mun haave on aina ollut kaksoset mut se nyt olis liian hyvää ollakseen totta ;)
Ja Marlaa, just äsken mietinki, että JOS sieltä joku huomenna löytyy ni on kyllä todellinen salamatkustaja, kun jos ei testi olis plussaa näyttäny ni en kyllä mistään aavistais. Höh. Mutta jos tässä hyvin käy ni hienoa olis jos vois nauttia raskausajasta ihan täysillä. Mulla kun on täysi työ jo ihan pelkästään murehtiessa kaikkea mahdollista :LOL: ni auta armias jos olis vielä kauheaa pahoinvointiakin...

Susu: hirmuisesti tsemppiä sinne!!!!! Ja onnea yrittäjäks ryhtymisestä...! Ihan varmasti oot välillä helisemässä, mut toivotaan, että se arki lähtee siitä rullaamaan. Ja uskon, että lähtee. Oon kyl kans sitä mieltä, että olis paras, että jos toisen harteille jää lapsen- ja kodinhoito niin olis ihanteellista, että vois keskittyä vaan niihin sitten, mutta niin se vaan ikävä kyllä tuntuu olevan, että ei aina mene nämä elämäntilanteet niinku Strömsössä :( Ja toi koirankin tilanne on surullinen :'( Mut ihan varmasti lähtee arki rullaamaan hyvin, kunhan vaan aikaa vähän kuluu! :hug: Lämmöllä ajattelen teitä!

Ja tosiaan kaikki kakkoskierrokselle vaan! =) Despe kans ;)
 
Sera, saa minut toki laittaa takaisin listalle :) Meille siis syntyi tyttö 30.11, 2.IVF 1.PAS. Ja et todellakaan ole outo, minun tekisi mieli yrittää toista jo nyt :LOL: Nopeasti unohtuu kaikki kauheus ja traumat... tai sitten se on vaan kaiken arvoista :) Mutta suunnittelin imettäväni pitkään, niin pitänee malttaa... Varmaa kyllä on, että lähdetään uuteen taistoon heti kun se on mahdollista :)!
Mua melkein tutisuttaa kun jännittää niin Lilin puolesta :heart: Niin suuri päivä huomenna!!! Olen niin hengessä mukana koko sydämestäni!!!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka taas kaikille pitkästä aikaa!

Shayna: Kiva kuulla sinustakin ja onnea tyttö vauvasta! Olenkin välillä miettinyt mitä sinulle kuuluu.
Lili: Onnea huomiselle! Kyllä siellä kaikki on hyvin. Minulla oli myös alkuraskaus ihan oireeton.
Eina: Sinä jo kohta saat pikkuisen syliin. Ihanaa!
Iinamiina: Tsemppiä ja onnea tulevaan hoitoon! Toivottavasti tämä hoito toisi sen toivotun tuloksen.
Barba: Harmillista toi sun unettomuus. Koitahan jaksaa, hae saikkua heti jos siltä tuntuu.

Kiva lukea vauvan saaneiden arjesta, äkkiä ne pikkuiset kasvaa. Itsellä vielä pitkä aika siihen, tuntuu että viikot matelee tosi hitaasti. Koko ajan tulee laskettua kuinka pitkä aika on seuraavaan neuvolaan tai ultraan.
Susulle onnea yrittäjäksi ryhtymisestä. Toivottavasti parisuhde tilanne selkiytyisi parempaan suuntaan.
Ellin synnytyskertomus kyllä kiinnostaisi.

Minulla mennyt tämä raskaus ainakin tähän asti helposti. Nyt vasta alkanut väsymys tulla kuvioihin. Työpäivän jälkeen on tosi väsynyt. Tänään nukuin kolmen tunnin päikkärit kun tulin kotiin ja taidan kohta mennä takaisin nukkuun että pääsee aamulla kuudelta ylös. Viikon verran on tuntunut jotenkin itkuherkältä, meinannut moneen kertaan tulla itku ihan mitättömästä asiasta, hammasta purren olen kuitenkin välttänyt. Pari viikkoa olen ollut tuntevinani hentoja liikkeitä, mut ihan varma en niistä ole. Töissä kukaan ei ole onneksi vielä huomannut raskauttani kun on hieman ylipainoa muutenkin. Yritänkin pitää mahdollisimman pitkään salassa. Koskahan työnantajalle pitää ilmoittaa? Minulle voisi merkata LA 25.6.
 
Hoimenta muruseni:kiss:

Ihanaa miten vilkasta keskustelua täällä taas käydään,kyl tää meidän ketju on ihan huippu:heart:

Lilille tulin vielä viime hetken tsempit toivottamaan ja mulla oli kuules ihan sama tunne/pelko,et kaikilla muilla täällä plussan jälkeen mennyt hyvin,joten mulla ei voi mennä.Mut niin se vaan sydän siellä ultrassa silloin sykki ja mä oon kyl ihan varma,et tekin näätte tänään sen ihanista ihanimman jumputuksen,jos ei peräti kahta:heart: Tuu sit HETI kertomaan,kun vaan pystyt,Eiks sitä vois vaikka sen lääkärin koneelta kiireesti täällä piipahtaa:p Ja jos mä joskus toivottelen teille paskapäivää,niin luultavasti kyseessä on jonkunsortin lukihäiriö,mikä ei mun kohdalla olis uutta sekään:LOL: Mut kaikki elimet on pystyssä nyt teidän puolesta muru:heart:

Shayna,hyppää vaan takasi tänne meidän kans kirjottelee,tosi mukava juttu.Ja ehkäpä jopa tonne faceen voisit myös tulla:kiss:

Eina,huisin jännää:heart:

Kielo,höh,mä niin odotin sitä luomuylläriä.Mut jospa kohta kuitenkin oot tokalla kiekalla:p

Susu,onnittelut yrittäjyydestä.Siinä hommassa ei varmaan ole sit tulevaisuudessakaan vapaa-ajan vietto ongelmia:O Mut harmi,et miehen kanssa asiat "tökkii",voimia kovasti ja toivotaan,et kaikki selviää parhain päin.Ja koirallekin kovasti voimia ja jaksamista.

Millonkas Despe suuntaa uudelle kierrokselle? On tää vaan huimaa,kun teidän vaiheita saa seurata kohta jo uutta kierrosta.Ihanaa:heart:

Ihana et Wilma ja Marlaa tunnette jo vauvanliikkeitä,voi mahoton miten nopeesti aika oikeesti menee!Paljo teillä nyt viikkoja? ( En jaksa laskee:O )
Marlaa,kyllä me nyt on taas palailtu joulun jälkeen kattelee taloja.Pari sellasta varteen otettavaa ois jo löytynytkin,mut toinen tyssäs sit kuntokartotusraporttiin ja toinen on aika hurjan kallis:kieh: Mut se ois kyl huippu!Saa nyt nähdä miten sen kans edetään vai edetäänkö mitenkään.Paljon olis hyviä vaihtoehtoja tuolla vähän syrjemmällä ( 5-10km) tästä meidän suuresta citistä,mut arvaa vaan onnistuuko muutto "korpeen",kun mökissä asustaa kaksi teini-ikäistä:kieh:

Sera,kuulostaa mahtavalta teidän vauva-arki.Ihan täällä herkistelen,kun mietinkin niitä pieniä tuhisevia nyyttejä siellä teidän sylissä:heart: Ja eikun vaan kohti toista kierrosta!

Snoww,kuntoiluhan tosiaan kannattaa aina,joten nostan kyl hattua,et jaksat sitä harrastaa!(Mistähän sais ite kipinän,kun toi sohva on aina paljon mukavampi vaihtoehto:mad: )

Mitäs kuuluu Evitalle? Minne oot kadonnut?

Iinikselle pidän kyl peukkuja jo nyt pystyssä,enkä lopeta ennen kun plussa on tikussa!!!!Jokos se hoito ens viikolla alkaa?

Kiitti taas kaikille hyvien unien toivottelusta ja uskokaa tai älkää,viime yönä nukuin yli 7 tuntia!!!Vähänkö luksusta!!!Viimeks nukkunu tollasia unia joskus marraskuun alussa.Kylläpä on muuten erilailla hyvä olotila=)

Mut nyt tää meni ihan romaaniks,pitää lähtee puuronkeittoon,kun pienin hoitolainen jo tässä sylissä istua napottaa;)

Lilille vielä kerran toivotan ihanan huippua ja parasta ultrapäivää,palataan viimestään iltapäivällä:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Einalla taitaa olla lähtö lähellä, jipii!
Onnea matkaan!

Lilille viime hetken tsempitykset täältäkin.

Barba, ei kun teinit kuriin ja maaseudulle, täällä on hienoo. Meillä ei oo palanut katuvalot sitten varmaan viime kevään ei ketään kiinnosta kun soittaa kunnantalolle. Aura käy viikon päästä lumimyräkästä ja ajaa meidän tien joka kerta kapeemmaks. Sitten sillä on hauska tapa kun poikkee tuosta "isolta" tieltä meidän tielle niin tulee yhtä kaistaa ja lähtee samaan suuntaan toista kaistaa joten meidän risteyksen keskelle jää joka kerta sellainen auraamaton kolmio missä on lunta kohta toista metriä. Maalla asuu onnellisia ihmisiä. :LOL: Onnea muuten hyvistä unista.

Meillä oli eilen kait 17 tasan viikot että aika menee ihan järjettömän nopeeta. 15.2. on rakenneultra ja en tiedä onko mulla oikeutta toivoa enää yhtään mitään mutta mä toivoisin kuitenkin ihanaa pientä tyttöä. Olis ihana ostaa kaikkea vaaleanpunaista hörsylää. Ja tuntuu että tuosta esikoisesta tulee ihan isin poika, kulkee isänsä perässä ja matkii kaikki mitä tekeekään.

Kurja että muutamalla on parisuhdeongelmia. Kyllä se vauva aika, ehkä eka vuosi oli meilläkin vaikeaa mutta helpotti kun kaikki vauvan ongelmat väheni. Eikö sitä sanota että eroa ei missään nimessä kannata harkita vauvan ollessa alle 2v. Toivottavaa olis että miehetkin osallistuis kodin askareisiin ja lapsen hoitoon. Mä oon tässä asiasta niin onnekas että meillä mies tekee kaikkia asioita siinä missä minäkin, jopa ilman käskemistä. Se hoitaa meillä täysin koirat. Osuutensa kodinhoidosta ja miehen kontolle on jäänyt pojan iltatouhut ja nukuttaminen, mä saan rauhassa löhötä sohvalla tai käydä iltalenkillä. Ja mikä ihan luksusta mun mies tykkää tehdä ruokaa, mä nimittäin en.
 
voi hurja, kun nyt on taas jännittävä päivä meiän ketjussa!!! :) onnellisella tavalla jännittävä onneks

Sera ja Shayna, sama täällä, että jo kesällä aloin haaveilemaan siitä "pikkukakkosesta" ja meillä mies sano jo synnytyssalissa, että millonkas sit ois seuraavan vuoro ;) Mutta nautitaan nyt näistä ihanista pikkuisista oikein koko sydämemme kyllyydestä!
(muistatteko muuten muut ketkä ootte ollu raskaana ja kellä on jo menkat alkanu, et millasia menkkaoireita teillä on ollu? Mulla on nimittäin kauhee heikotus nyt kolmatta päivää, ja jos noita menkkoja ei olis, niin alkaisin jo kaikenlaista kuvittelee. Varmaan nää hormonit nyt sekottaa koko kroppaa. Edellisten menkkojen yhteydessähän mulla oli monta päivää päänsärkyä, kun ennen raskautta selvisin aina yhen päivän päänsäryllä.)

Marlaa, hauskalta kuulostaa teiän maalla asuminen ;) Ja loistava tuo sun ja miehen työnjako!! Mulla on kans onni omistaa mies, joka tykkää ruuanlaitosta. Vielä kun se viittis viikonloppuisin nousta siihen aikaan että ennättäis tehä meille lounaan.. kun mulla on puolen päivän aikaan jo aivan huutava nälkä ja se mielellään siihen aikaan vasta hörpiskelis aamukahvia.. grrr :mad:

Missä tosiaan on Evita!? Entä Baby20XX, mitä sulle kuuluu??

Barba, tsemppiä talonetsintään!! Meillä kans ois haaveissa isompi koti :)
 
Ja taas on lista päivitetty entistä kauniimmaks :heart: Ja varmaan ihan kohta saa päivittää Einan ilouutiset!! :heart: Nyt vielä iinis, snoww ja baby viivan oikealle puolelle, ni meidän ketju on "valmis"! Niin paljon tsemppiä ja jaksuja teille kaikille! :heart: Missäs muuten baby on? Ei oo aikoihin kuulunu.

Liliiii??? ÄKKIÄ kertomaan uutisia!! :heart:

marlaa, päivitetäänkös sulle LA tonne? :)

Ainii, oli muuten ihana kuulla Ellinkin kuulumisia! :heart: Elli myös tonne faceen, jookos? :) Ja synnytyskertomusta mullekkin ehottomasti! Mikäs teitin kaksosten syntymäpäivä olikaan?

Kielo ja Shayna: Mulla tosiaan on vähän ristiriitaisia nuo ajatukset toisesta vauvasta... kun toisaalta haluis kovasti, toisaalta haluis nauttia vielä pelkästään tästä yhestä ja sitte myöhemmin vasta... mutta kun siihen kerran saattaa mennä aikaa ennen, ku saadaan ees toinen aluilleen. Ja sit miettii et miten jaksaa kahen pienen kanssa, saako molemmat tarpeeks huomiota jne. Ja mitä jos jotai menee pieleen synnytyksessä tai odotusaikana jnejnejne... loputonta pohdintaa, vaikka ois varmaa hyväks miettiä vähä vähemmmän, ja antaa asioitten mennä enemmän omalla painollaan :)
Kielo, meillä kans mies kysy HETI synnytyssalissa, et koska seuraava. Tai hän ilmaisi asian niin, et meinaakko seuraavalla kerralla ottaa epiduraalin! Siinä vaiheessa meinasin huitasta, ku olin tän just muutama minuutti sitte ponnistanu luomuna ulos, ja toinen kyselee tollasta! :headwall: :LOL: Mut äkkiä se ponnistusvaiheen kipu ( se oli ehdottomasti pahin, supistuset ei ollu must paljo mitään! ) unohtuu, nyt on vaa jäljellä se pelko, et jos jotain ikävää tapahtuis... :(

Omaa synnytyskertomusta en oo saanu vieläkää lähetettyy teille uudestaa... huoh! Ehkä viel joku päivä ryhdistäydyn! :D

Kiva että Barba-muru on välillä saanu nukuttuukin! :kiss: Sä tosiaa valmistaudut unettomiin öihin hyvissä ajoin :) En mäkää saanu raskausaikana oikee nukuttuu. Neljän maissa yöllä olin aina hirveen pirteenä... Ja nyt poika herää syömään aikalailla neljän pintaan öisin ;)

Voi että mä ootan, et pääsis joskus näkee teitä ja teidän pikkuisia livenä! Haleja kaikille!!
 
Ei täällä olla mihinkään kadottu. oon vaan niin tajuttoman väsynyt ja huonovointinen, alkaa pikkuhiljaa olla vaikeeta nauttia tästä :( Tänään jäin pois töistäkin kun sain nukutuksi 23.30-2.00 ja sit alkoi se yökkiminen. Tulis edes kunnon oksennus niin rajoittais tätä painonnousua. Kyllä se oon mä (eikä Barba) joka on norsu varmaan jo kesä-heinäkuussa. Ihan oikeesti, naisen elimistä ei kai ole tarkoitettu olemaan raskaana enää tässä iässä.

Lilin ultrakuulumisia täälläkin jännitetään.

Ja Shayna, ihanaa kuulla sinustakin. Ja onnea tytöstä teille!
 
No niin...
TOTTA SE ON!!!!!!!!!!!!! Siellä yksi (!) pikkuinen sydän sykki ihan oikeassa paikassa ja koko vastasi viikkoja :heart: :heart: :heart: LA 4.9. =)
Pakahdun onnesta =) Huh, miten onnellisia ollaan, ja ihan puulla päähän lyötyjä :heart: Ja tosiaan kunnon salamatkustaja on: mun olo on aivan loistava, enkä mistään tätä arvais jos en tietäis. Oon niin kiitollinen tästä, en voi uskoa, että tämä TAPAHTUU MEILLE!!!! Ihan oikeesti niitä ihmeitä näköjään tapahtuu, ei voi muuta sanoa. Kiitos teille kaikille ihan hirmuisesti tsempeistä!!!! :hug:

Ja ihanaa, että Barba sait vähän nukuttua viime yönä :) Hieno homma, toivotaan, että ne unet siitä lähtee lisääntymään!!! Kiva oli kuulla Seran kuulumiset (niin mä tosin aattelinkin, että siellä on kaikki hienosti :) ) ja Wilmasta, Marlaasta ja Evitasta! Ja Evitalle jaksamista pahaan oloon :( Tasan ei siis siinä käy onnenlahjat. Toivottavasti helpottais pian!

Ja mäkin sanon Barballe, että korpeen vaan!!! Me asutaan ihan pimeessä metsässä, ja jos meille vaan teinejä siunaantuu (tai ainaki tää yks saadaan sinne asti kasvamaan) ni ne ainaki saa luvan kulkee jollain mopoautolla tai skootterilla jos mielivät ihmisten ilmoille ;) Me tykätään olla täällä rauhassa =)

Osanotto kaikille keillä on parisuhdeongelmia :hug: Ja muistetaan kaikki oikeesti toi mitä Marlaa viisaasti sanoi, että ihan varmaan vauvan ollessa pieni ne kaikki ongelmat voi olla pahimmillaan, ja kannattaa antaa ajan kulua. Ja onnellisia kyllä ollaan me, keillä miehet osallistuu kodinhoitoon. Omani on siinä suhteessa ainaki ihan maailman paras, tekee kaikki paremmin ja ahkerammin ku minä ja on lisäks loistokokki, ja innokas sellainen... Osaan kyllä arvostaa sitä ihan mielettömän paljon, ja yritän jopa muistaa sen hänelle aina kertoa :heart:

Kaikille ihanaa, leppoisaa pakkaspäivää!!! =)

Lili + Armi/Danny (7+0)

(Ja me ei muuten aiota selvittää sukupuolta, eli loppuun asti jännitetään onko siellä Armi vai Danny kyydissä... ;) )
 
Lili,ihanaa,ihanaa,ihanaa:kiss:Onnea aivan mielettömän paljon teille molemmille:heart: Nyt sustakin tuli "virallisesti odottaja"=) Aivan mahtavaa!!! Ja nyt nauti ihan täysillä,kun saat vielä nauttia ilman pahoja oloja=)

Marlaa ja Lili,en mä edes raskis nyt mun teinejä tempasta tästä kylän pinnasta,kun täällä on koulut,kaverit,harrastukset ja koko elämä=) Mut jos olisivat vielä pieniä ja kasvaisivat siellä maalla,niin asia olisi ihan toinen=) Joten kyllä meidän tuleva koti tulee olemaan tässä muutamien kilometrien säteellä,kunhan vaan sopiva löytyy=)

Evitalle paljon voimia jaksaa pahojenolojen kourissa:hug: Kyllä mullakin on kamala kuvotus melkein 24/7,mut en mä kyl tarvii pöntöllä yökkiä,onneks:x

Nyt sit jännätäänkin Einan kuulumisia:heart:

Pitää vissiin lähtee imeskelemään greippiä,se auttaa tähän olotilaan.Onneks en litkinyt sitä greippimehua hoitoaikoina,vois olla ettei paljo greipit enää maistuis:LOL:

Huippu päivä tänään,jatketaan samalla linjalla:kiss:
 
Kiitos Kielo ja Barba :heart:

Ihan niinku tää olis unta... huh. Ja sorry muuten, Barba, ku kesti hetken tulla kertomaan kuulumisia, kun ei se lääkäri antanu lainata sen konetta!!! Höh, mikä jäykkis... :LOL:

Ja Barba ihan totta, en mäkään kyllä raskis ton ikäsiä roudata mihinkään kauas piireistään... sit on tosiaan eri jos ne jo valmiiks kasvaa maalaisiksi... ;) heh heh...
 

Yhteistyössä