Hoimenta muruseni:kiss:
Ihanaa miten vilkasta keskustelua täällä taas käydään,kyl tää meidän ketju on ihan huippu:heart:
Lilille tulin vielä viime hetken tsempit toivottamaan ja mulla oli kuules ihan sama tunne/pelko,et kaikilla muilla täällä plussan jälkeen mennyt hyvin,joten mulla ei voi mennä.Mut niin se vaan sydän siellä ultrassa silloin sykki ja mä oon kyl ihan varma,et tekin näätte tänään sen ihanista ihanimman jumputuksen,jos ei peräti kahta:heart: Tuu sit HETI kertomaan,kun vaan pystyt,Eiks sitä vois vaikka sen lääkärin koneelta kiireesti täällä piipahtaa
Ja jos mä joskus toivottelen teille paskapäivää,niin luultavasti kyseessä on jonkunsortin lukihäiriö,mikä ei mun kohdalla olis uutta sekään
Mut kaikki elimet on pystyssä nyt teidän puolesta muru:heart:
Shayna,hyppää vaan takasi tänne meidän kans kirjottelee,tosi mukava juttu.Ja ehkäpä jopa tonne faceen voisit myös tulla:kiss:
Eina,huisin jännää:heart:
Kielo,höh,mä niin odotin sitä luomuylläriä.Mut jospa kohta kuitenkin oot tokalla kiekalla
Susu,onnittelut yrittäjyydestä.Siinä hommassa ei varmaan ole sit tulevaisuudessakaan vapaa-ajan vietto ongelmia:O Mut harmi,et miehen kanssa asiat "tökkii",voimia kovasti ja toivotaan,et kaikki selviää parhain päin.Ja koirallekin kovasti voimia ja jaksamista.
Millonkas Despe suuntaa uudelle kierrokselle? On tää vaan huimaa,kun teidän vaiheita saa seurata kohta jo uutta kierrosta.Ihanaa:heart:
Ihana et Wilma ja Marlaa tunnette jo vauvanliikkeitä,voi mahoton miten nopeesti aika oikeesti menee!Paljo teillä nyt viikkoja? ( En jaksa laskee:O )
Marlaa,kyllä me nyt on taas palailtu joulun jälkeen kattelee taloja.Pari sellasta varteen otettavaa ois jo löytynytkin,mut toinen tyssäs sit kuntokartotusraporttiin ja toinen on aika hurjan kallis:kieh: Mut se ois kyl huippu!Saa nyt nähdä miten sen kans edetään vai edetäänkö mitenkään.Paljon olis hyviä vaihtoehtoja tuolla vähän syrjemmällä ( 5-10km) tästä meidän suuresta citistä,mut arvaa vaan onnistuuko muutto "korpeen",kun mökissä asustaa kaksi teini-ikäistä:kieh:
Sera,kuulostaa mahtavalta teidän vauva-arki.Ihan täällä herkistelen,kun mietinkin niitä pieniä tuhisevia nyyttejä siellä teidän sylissä:heart: Ja eikun vaan kohti toista kierrosta!
Snoww,kuntoiluhan tosiaan kannattaa aina,joten nostan kyl hattua,et jaksat sitä harrastaa!(Mistähän sais ite kipinän,kun toi sohva on aina paljon mukavampi vaihtoehto
)
Mitäs kuuluu Evitalle? Minne oot kadonnut?
Iinikselle pidän kyl peukkuja jo nyt pystyssä,enkä lopeta ennen kun plussa on tikussa!!!!Jokos se hoito ens viikolla alkaa?
Kiitti taas kaikille hyvien unien toivottelusta ja uskokaa tai älkää,viime yönä nukuin yli 7 tuntia!!!Vähänkö luksusta!!!Viimeks nukkunu tollasia unia joskus marraskuun alussa.Kylläpä on muuten erilailla hyvä olotila=)
Mut nyt tää meni ihan romaaniks,pitää lähtee puuronkeittoon,kun pienin hoitolainen jo tässä sylissä istua napottaa
Lilille vielä kerran toivotan ihanan huippua ja parasta ultrapäivää,palataan viimestään iltapäivällä:kiss: