Hakutulokset

  1. Aatamin akka

    Miksi olen katkera synnytyksestä, en pysty lukemaan muiden tarinoita normaalisti sujuneista synnytyksistä

    Niin joo, itsellä ollut kohtuu helpot synnytykset(käynnistyksistä huolimatta) mutta 2 lasta kolmesta joutunut teholle suoraan synnytyssalista joten eipä se helppo synnytys anna takeita että kaikki silti menee hyvin.
  2. Aatamin akka

    Miksi olen katkera synnytyksestä, en pysty lukemaan muiden tarinoita normaalisti sujuneista synnytyksistä

    Juu en minä v**tuilu tarkoituksessa vastannutkaan. :) Tarkoitus oli vaan selvittää että oletko miettinyt että onko muiden elämä välttämättä kuitenkaan sitä kuuluisaa ruusuilla tanssimista vaikka yksi asia onnistuisikin helposti. Jotkut kun keskittyvät niin pahasti omaan oloonsa että kenenkään...
  3. Aatamin akka

    Miksi olen katkera synnytyksestä, en pysty lukemaan muiden tarinoita normaalisti sujuneista synnytyksistä

    Kerroppa miten nuo katkerat ajatukset mahtavat auttaa sinua tuossa tilanteessa ja miten se on sinulta pois jos joku toinen saa asian helpommin suoritettua? Olisko sinun helpompi suhtautua tuohon kipuun jos se olisi kaikilla yhtä paha vai onko se toisen kivuttamuus mielestäsi lisännyt sinun...
  4. Aatamin akka

    Kauan tässä pitää ootella tuloksia? Anoretikkoa paikalla???

    Et sinä niitä 30 kiloa viikossa kerännyt joten turha olettaa että ne lähtevätkään siinä ajassa. Tuolla ruokavaliolla et saa kuin kroppasi voimaan huonosti ja jatkuvan pahan olon itsellesi.
  5. Aatamin akka

    Espoo sit antoi päiväkotipaikan, mutta sellaisen, ettei siinä normaali työssäkäynti onnistu!

    Jos 4 kilsaa on matka suuntaansa lyhintä reittiä, se ei välttämättä tarkoita että bussi kulkee tuota reittiä. No joka tapauksessa tuntuu että ap tekee tuosta asiasta väkisin vaikeaa joten turha kai tähän on vastailla enää mitään. Mikään neuvo ei kelpaa kun on jo ottanut sen asenteen että...
  6. Aatamin akka

    Kaijonharjun SALE (Oululaiset)

    Eikös sinne ole vasta tulossa se? Ainakin niin kyltissä mielestäni sanottiin kun pari viikkoa sitten kävin. En kyllä varma ole, saatan puhua ihan omiani kun kiireessä vaan purjehtinut sisään ja ulos kaupasta. :D Kannattaa varmaan kysyä henkilökunnalta.
  7. Aatamin akka

    Harmittaako, jos exällä menee paremmin kuin itsellä

    Ei harmittaisi vaikka menisikin. Miten se toisen onni on minun onnestani mitenkään pois?
  8. Aatamin akka

    mitä laki sanoo kissojen vapaana pidosta taajamassa?

    Siitä vaan pyydystämään kissa ja vie löytöeläinkotiin. Ja ihan samalla tavalla ne koiratkin voi sinne toimittaa. Kumpaakaan ei saa vapaana pitää.
  9. Aatamin akka

    lapsen isä vaatii aborttia :(

    Valitettava totuus mutta lapsen isällä ei ole mitään sanomista suuntaan tai toiseen aborttiasiassa. Sinun päätettävissäsi haluatko abortin vai et ja itse en ainakaan lähtisi sitä toisen painostuksen takia tekemään.
  10. Aatamin akka

    Espoo sit antoi päiväkotipaikan, mutta sellaisen, ettei siinä normaali työssäkäynti onnistu!

    Siis millä ihmeen matikkapäällä te laskette tuon KOKO 1,5 tuntia viemistä/hakemista päiväkotiajaksi? Jos menomatka päiväkotiin kestää vaikka puolet tuosta (45min) niin ei kai kukaan kotoa lähde vasta sitten kun päiväkoti on auki? Jos päiväkoti aukeaa klo 7.00 niin silloinhan sinne lähdetään klo...
  11. Aatamin akka

    Synnytys saatetaan käynnistää jo huomenna rv 41+1...

    2 käynnistetty yliaikaisina (42+1 ja 41+6) ja 1 käynnistynyt spontaanisti. Spontaanisti käynnistynyt oli helpoin mutta ei se käynnistetty synnytys mitenkään älyttömästi eroa loppupeleissä tuosta spontaanisti käynnistyneestä.
  12. Aatamin akka

    Voiko miehen raiskata (yhdynnällä)?

    Oho, ollaanpa sitä totisia.
  13. Aatamin akka

    Voiko miehen raiskata (yhdynnällä)?

    Mä mietin että onko ap:n mies tullut viikonlopun jälkeen kotiin ja väittänyt näin tapahtuneen :D
  14. Aatamin akka

    Miten tuo Smart post toimii?

    Siihen laitteeseen näppäillään lähetystunnus tai joku vastaava koodi ymmärtääkseni. Kone kertoo minkä luukun takaa löytyy paketti ja avaa tuon luukun.
  15. Aatamin akka

    Voiko miehen raiskata (yhdynnällä)?

    Näin siinä taitaa käydä.
  16. Aatamin akka

    Keskenmeno ja tutkimukset julkisella!!??

    Tuohon on hirveän vaikea kenenkään sanoa mitään. Keskenmenot on hirveän erilaisia riippuen ihmisestä ja esim. raskausviikoista. Itsellä oli vuotoa yht 3 päivää (1 päivä kohtuu runsasta, 2 niukkaa), ei minkäänlaisia kipuja ja testi näytti reilun viikon päästä jo negaa. Joillain saattaa vuoto...
  17. Aatamin akka

    Poikaystävän lapsi ja minun järjetön mustasukkaisuus

    On se hyvä että sinä tulit tänne meitä tampioäitejä opettamaan siitä miten lapsia oikeasti kasvatetaan. Jatka samaan malliin! :)
  18. Aatamin akka

    Voiko miehen raiskata (yhdynnällä)?

    Jos nainen on jotenkin salakavalasti saanut ujutettua miehelle potenssilääkettä ja nukkuessa kun alkaa kohtuu helposti seistä, ei stondis laskekkaan ihan pelkästään sitä toivomalla?
  19. Aatamin akka

    Poikaystävän lapsi ja minun järjetön mustasukkaisuus

    Hyvä idea muuten mutta kannattaa ehkä tehdä toisin päin. Harvempi 3-vuotias haluaa mehun ja leivoksen jälkeen syödä kunnon ruokaa.

Yhteistyössä