lapsen isä vaatii aborttia :(

  • Viestiketjun aloittaja "ninuli"
  • Ensimmäinen viesti
"ninuli"
eli emme seurustele,mies on exäni ja meillä nyt oli muutaman illan ajan seksiä..eksälläni on jo 2 lasta,heidän äidistä eronnut jo reilu vuosi sitten.hän tiesi että haluaisin lapsen ja harrastimme ns keskeytettyä yhdyntää ja nyt sitten ollaan raskaana.
aiemmin olen selväksi tehnyt että aborttiin en ikinä suostuisi,nyt kumminkin mies vaatii sitä.

mitä mä voin tehdä?olen aivan valmis kantamaan vastuun lapsesta yksin!
 
"vieras"
vastaat itse omasta kropastasi ja abortti päätös on täysin sinun päätöksesi. sinun ei tule ajatella tuossa tilanteessa muiden mielipiteitä. painostuksen alla luultavasti tulet katumaan päätöstä myöhemmin. mieti mitä itse haluat äläkä anna muiden vaikuttaa päätöksen tekoosi. kannat kuitenkin vastuun ja seuraukset itse. tsemppiä päätökseen!
 
aapp
mä en vaan pysty tekemään aborttia,ollaan aikuisia ihmisiä ja mun mielestä pitää tietää miten niitä lapsia tehdään,jos ei ole ehkäisyä niitä voi tulla,itselleni tämä oli ihan tietoinen riski,luulisi 2lapsen isälläkin tuo biologia olevan sen verta hallussa ettei tämä nyt mikään maailman suurin ihme ole :/
inhottavaa kun toinen soittelee ja raivoaa ja itse haluaisi nyt vaan ruveta nauttiman raskaudesta ja soputua ajatukseen tulevasta vauvasta ja kasvavasta mahasta.
 
Jos mies panee sua ilman ehkäisyä niin idioottihan se on jos ei ymmärrä et raskautumisen todennäköisyys on iso. Sulla kun ilmeisestikin oli tarkoitus saada vauva alulle niin miksi sen nyt abortoisit. Eipä tuossa oo miehellä enää mitään sanomista.
 
Valitettava totuus mutta lapsen isällä ei ole mitään sanomista suuntaan tai toiseen aborttiasiassa. Sinun päätettävissäsi haluatko abortin vai et ja itse en ainakaan lähtisi sitä toisen painostuksen takia tekemään.
 
Lapsella on oikeus siihen, että isä on tiedossa edes paperilla. Olen lähipiirissä nähnyt, miten asia voi vaivata koko elämän ajan, jos näin ei ole. Ketään ei voi kuitenkaan pakottaa lasta haluamaan tai tapaamaan. Elatusta lapsella on oikeus saada molemmilta vanhemmiltaan.

Nyt voi olla kysymys miehen alkujärkytyksestä, joka menee ohi raskauden jatkuessa. Jos sitten näyttää siltä, että mitään sidettä isän ja lapsen välille ei synny, niin sitten voi miettiä muita ratkaisuja. Ystäväpiirissä on esim. yksi pariskunta tehnyt niin, että myöhemmin naisen uusi mies on adoptoinut lapsen, koska lapsella ei ole ollut sidettä biologiseen isäänsä. Toinen, yksin lapsen saanut nainen taas on sopinut sukulaisen kanssa, että tämä on lapselle "miehenmallina" ja tapaa lasta säännöllisesti. Lapsen isä on nähnyt lapsensa kerran vauvana.

Teet niinkuin itse haluat. Yksinkin pärjää!:)
 

Yhteistyössä