Kauan tässä pitää ootella tuloksia? Anoretikkoa paikalla???

  • Viestiketjun aloittaja pakko laihtua
  • Ensimmäinen viesti
pakko laihtua
7 päivää takana päivän kulku tämä

aamu alkaa 1 litralla vettä

lenkille n.50min

lounas: lasi appelsiinimehua ja 1l vettä

lenkille n.60min

päivällinen: Kurkkua, omenaa ja pihvi raejuustolla

Jumppa 30min sit saunaan hikoilemaan

painoa lähtenyt 850g :O
 
"vieras"
7 päivää takana päivän kulku tämä

aamu alkaa 1 litralla vettä

lenkille n.50min

lounas: lasi appelsiinimehua ja 1l vettä

lenkille n.60min

päivällinen: Kurkkua, omenaa ja pihvi raejuustolla

Jumppa 30min sit saunaan hikoilemaan

painoa lähtenyt 850g :O
Mulle personaltrainer teki sellasen parinviikon ruokaohjelman eli keho laitetaan ketoosiin..ei siis ollenkaan hiilareita.


Aamiainen 8.00
Maitorahka 1 purkki, 2 kananmunan valkuaista ( paistettu/keitetty ), vehnälese 2 rkl,
virgino kylmäpuristetty rypsiöljy 1rkl

Lounas 11.00
200g Jauheliha 17%

Välipala 14.00
2% Raejuusto 200g

Päivällinen 17.30
Broileri 200g

Iltapala 20.00
2% Raejuusto 200g

Tolla ruokavaliolla keho polttaa omaa rassvaa pois ja nopeesti! 3l vettä juo päivässä ja salille ahkeroimaa!

Sun kehos on selkeesti tehny niin et menny säästöliekille ku et oikeen syö mitään päivässä! Mut kokeile tota ni eiköhän pitäis painon laskea:)

Mä oon 162cm ja tällä hetkellä 71kg. Kuukaudessa pudottanu 4kg kunnon ruokavaliolla ja liikuntaa 5krt/viikko
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28439285]Mulle personaltrainer teki sellasen parinviikon ruokaohjelman eli keho laitetaan ketoosiin..ei siis ollenkaan hiilareita.


Aamiainen 8.00
Maitorahka 1 purkki, 2 kananmunan valkuaista ( paistettu/keitetty ), vehnälese 2 rkl,
virgino kylmäpuristetty rypsiöljy 1rkl

Lounas 11.00
200g Jauheliha 17%

Välipala 14.00
2% Raejuusto 200g

Päivällinen 17.30
Broileri 200g

Iltapala 20.00
2% Raejuusto 200g

Tolla ruokavaliolla keho polttaa omaa rassvaa pois ja nopeesti! 3l vettä juo päivässä ja salille ahkeroimaa!

Sun kehos on selkeesti tehny niin et menny säästöliekille ku et oikeen syö mitään päivässä! Mut kokeile tota ni eiköhän pitäis painon laskea:)

Mä oon 162cm ja tällä hetkellä 71kg. Kuukaudessa pudottanu 4kg kunnon ruokavaliolla ja liikuntaa 5krt/viikko[/QUOTE]

Ei siis ollenkaan kasviksia, vihreitäkään???
 
"vieras"
Voi teitä rakkaat tankit. Ettekö tiedä, että kuihduttamalla kehoanne saatte aikaan vain ja ainoastaan löysän, ruttuisen ja kuivahtaneen kropan, selluliitit vaan höllyy persauksissa.

Kunnon ruokavalio jaliikunta, sillä se kaunis kroppa tulee.
 
pakko laihtua
[QUOTE="vieras";28439325]Voi teitä rakkaat tankit. Ettekö tiedä, että kuihduttamalla kehoanne saatte aikaan vain ja ainoastaan löysän, ruttuisen ja kuivahtaneen kropan, selluliitit vaan höllyy persauksissa.

Kunnon ruokavalio jaliikunta, sillä se kaunis kroppa tulee.[/QUOTE]

Emmä tarvii kaunista kroppaa en esittele sitä ajattelin pitää vaatteet päällä, haluun vaan et menee pienet vaatteet päälle.. ja kun kattoo anoretikoiden kuvia ni ei niillä mikää lölly !!!!
 
"vieras"
Hei, olen itse toipumassa pahasta anoreksiasta, joka muuttui ajan kanssa bulimiaksi.
Tosta sun ruokavaliosta sanoisin sen verran että sähän syöt kun hevonen. Jos siis verrataan anorektikon ruokavalioon, joka itselläni koostui mm. jääpaloista.

Neuvoksi antaisin, että älä hyvä ihminen tahallasi hanki itsellesi syömishäiriötä. Se on sellainen helvetin oravanpyörä että siitä on aivan v*tun vaikea päästä irti. En toivoisi sitä kenellekään.

Selkeästi sinulla on sairaalloisia ajatuksia, joten ole hyvä ja varaa aika lääkäriin.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28439312]Ei siis ollenkaan kasviksia, vihreitäkään???[/QUOTE]

Joo, ei siis mitään hiilareita:D

Huijataan kehoa että saada paino alle 70kg ja sitte aletaa lisää taas hiilareita vähitellen...

Vedetään keho täydelliseen ketoosiin!

Viimekuukauden ruokaohjeissa oli melkeen kilo kasviksia päivässä ja nyt ku painon lähtö hidastunu ni huijataa ketoosilla kehoa!
 
vieras2
Toivottavasti tämä on provo, mutta jos ei ole, niin kerron tässä pari asiaa.

Sairastuin syömishäiriöön ja se oli yhtä h*lvettiä. Parantuminen oli vaikeaa ja vieläkin minulla on vaikeuksia suhtautua syömiseen normaalisti. Jouduin sairaalahoitoon, kun sydän alkoi temppuilemaan. Nyt minulla on koko lopun ikääni sydämen kanssa ongelmia ja ehkäpä joudutaan jossain kohtaa asentamaan keinoläppä. Sydämeni syke oli aivan liian pitkään liian matala. Toinen mitä nuoret naiset voivat nopeasti laihtuessaan saada, on sappikivet. Ei kiva vaiva sekään...

Terveyskirjastosta lainattua: "Laihdutuksen yhteydessä (ks. luku Lihavuus «Lihavuus»1) paino ei saisi laskea enemmän kuin 1,5 kg viikossa, koska nopea painonpudotus lisää selvästi sappikivitaudin riskiä."


Kannattaa syödä oikein ja liikkua, se on paras keino laihduttamiseen. Ihminen ei lihoa yhdessä yössä, eikä kyllä laihdukaan.
 

Yhteistyössä