Hakutulokset

1. M

Käykö tällänen uimapuku vauvauintiin?

Ite en välttämättä laittaisi...tai en tiiä sit kun pääsis sovittaan ja näkis miltä se näyttää :) JOs sun päällä on sun mielestä hyvä, niin anna palaa!:)
  2. M

Ihana Samuli Taskinen x-factorissa

niin onkin!!!! Samuli ja ELias jatkoon!! =)
  3. M

kukaan kilpailuttanut vakuutusyhtiöitä lähiaikoina?

Vaihdoimme juuri tapiolaan. Kaikki yhteensä vaan oli kaikista halvimpia. Siis meillä tietty kokonaisuus ratkaisi, koska halusimme kaikki vakuutukset samasta paikka.
  4. M

Paras hymiö?

:hug: :headwall: :heart: Noista joku... en osaa päättää :)
  5. M

On tämä yksin odottaminen vaan välillä raskasta

Täällä vähän samaa ongelmaa. Ei kiinnosta kavereita edes toivottaa hyvää vappua. Olen yksin kotona kun mies on töissä. Että hitsin hauska vappu. Kohta varmaan meen nukkuun. Pakko varmaan ensin kattoo salkkarit. Oon siitä kyllä onnellinen että en sit näköjään ole ainut joka tuntee olonsa nyt...
  6. M

Miltä tuntuu himoita jotakuta? Tai rakastaa kiihkeästi?

kun näkee toisen...tekee mili vaan hymyillä ja virnuilla ihanasti:) Sisällä tuntuu kuin tunteet kuohuisi sisällä kovaa ja tekee mieli vaan hypätä toisen syliin... Jos ei nää toista hetkeen, alkaa jalat tärisemään kun kohtaa toisen. Suudellessa joka paikassa kihelmöi... ja kaikki vaan on niiin...
  7. M

Luonnonkihariin hiuksiin helppoja kampauksia

Laita joku ihana nuttura. Jos haluat pitää hiukset auki, niin kannattaa käyttää suoristusrautaa ja suoristaa hiukset kunnolla, se voi olla kans yksinkertainen mutta kaunis. Sitten voit suoristaa tai jättää suoristamatta, mutta laittaa vaan osan hiuksista kiinni taakse. Liisää vaikka kampaukseen...
  8. M

Mulla on...

KIIIITOOOS :)
  9. M

Shakira -Waka waka

Voi onpas hyvä! Tosiaan pistää takapuolen pyöriin:) Ja bile jalkaa kolottaa ;) Noh kunnon biletys taitaa mennä talveen kun vauveli näkee vasta päivänvalon heinäkuussa :heart: Tosin tanssia kotona aijon ihan hulluna ;)
  10. M

Mitäs tykkäätte uudesta Ruusutarha-Muumimukista?

ruusutarha on aivan ihana. Mun oli pakko ostaa se<3 Mikä toi iltapurjehdus muki on?? :O onko se uus?? Oon ihan pihalla :)
  11. M

Moniko oikeaesti jättäisi miehensä

En antaisi anteeksi. En voisi enää luottaa mieheen. Jos oikeasti rakastaa, niin ei todellakaan edes suutele toisia naisia. niin se asia on!!! Mä en ikinä hyväksy mitään petosta. ja varsinkaan sitä, että jotain laitettaisiin kännin piikkiin. Ei kannata ottaa jos ei osaa ottaa. Mulla ainakin aina...
  12. M

G: Missä arkipäivän asioissa säästät ja miten?

taloudenhoidossa tietty paperin käyttö.....
  13. M

G: Missä arkipäivän asioissa säästät ja miten?

jos kauppaan pääsee kävellen, niin kävelen. Ostan pirkkaa, extraa ja muita "halpamerkkejä". Aika paljon säästää jos käy ostamassa kirpputorilta joitain asioita. mm. lastenvaatteita yms.... Kyllähän noita on paljon......
  14. M

Meitsillä onkin näköjään ihan kiva lapsipuoli :)

Olen niin samaa mieltä kanssasi. Nauttikaa perheestänne ja älkää välittäkö jos joku niuhottaa yhdestä kaljasta. Ne ei vaan TAJUUUUU! :)
  15. M

Meitsillä onkin näköjään ihan kiva lapsipuoli :)

En pidä huonona sitä jos antaa juoda yhden oluen kotona...tai vaikka kaksi. Kyllä ne teinit juo jos juo ja saa juomansa muualtakin jos haluaa päänsä täyteen. On mun mielestä tosi hyvä että ottaa oluen vanhempiensa silmien alla. Älkää luulko että teidän lapset ei jois alaikäisenä.... Silloin...
  16. M

voi kaikkea sitä kuuleekin! haha kaveri on niiiiiin raskaana että ei tosikaan

Miks et voi olla onnellinen tai edes ymmärtäväinen jos toinen on onnellinen ja jotain asiaa hehkuttaa. Ei saa olla vahingon kipeä jos toinen ei olekkaan raskaana. Oletko kateellinen?!!!
  17. M

first sign testi - plussa tunnin kuluttua

eikös niissä pakkauksissakin sanota, että vastaus n.3min kuluttua... ja sit siinä sanotaan että jos aikaa menee paljon enemmän, niin ei ole luotettava....näyttää siis tunnin kuluessa jo ihan mitä sattuu....eikä ole tosiaan enää luotettava. Huomenna kannattaa tehdä uusi testi ja lue tarkkaan...
  18. M

Palstalta opittua; FRUCTIS shampoota tai hoitoainetta EI SAA käyttää.

Niin noitten silikonien takia haukutaan monia shampoo merkkejä.... mutta aika harvassa shampoossa ei olis silikonia. Mut ainakin silikonin takia fruktista on joskus alettu palstoilla poikotoimaan :) Itse en ole tarkka onko silikonia vai ei...ostan kivan näkösen shampoo pullon...ja sen tietty...
  19. M

Raskaana..vai ei...

Raskaana olet. Kun itse tein testiä... niin toinen viiva oli paljon haaleampi, mutta sitlti olin raskaana. Ei siihen tikkuun tulisi minkäänlaista toista viivaa jos et olisi raskaana. ONNEA paljon!!! :hug:
  20. M

Muumimuki 2009, mistä vielä saa (Oulussa?)

Tovottavasti löytyy :)

Yhteistyössä