Hakutulokset

1. M

Paljonko olette valmiita maksamaan kengistä? Siis korkkareista?

HERRANJUMALA!!!! Vaikka rakastan kenkiä jä laukkuja, niin en kyllä laittais kun MAX 150e korkkareihin. Ellen ihan uisi todella rahoissa...ja niin ei tuskin tuu käymään ellen lotossa voita :D
  2. M

Muumimuki 2009, mistä vielä saa (Oulussa?)

ne tais olla saman hintaisia kun kaikki muutkin muumimukit siellä... Eli olikohan 10.95e ?! Ei ainakaan mitään 13 euroo mitä jossain kaupoissa :)
  3. M

Kertokaa mulle

Voi miten ihana mies! Vaikka kyllä oma mieskin aika paljon mua passaa.... :heart: on miehet vaan ihaniiiiiii !!!! :)
  4. M

Paras nimi näistä: Kiira, Elviira, Ellen?

Niin maku asia, mutta mun mielestä Ellen tai Elviira.
  5. M

Muumimuki 2009, mistä vielä saa (Oulussa?)

oulusta en tiedä, mutta tampereella oli ainakin niitä 2009 kesämukeja myynnissä citymarketissa :)
  6. M

Kertokaa mulle

jotain ihania voikkoleipiä ja kuumaa kaakaoo :P
  7. M

Miten te ootte nukkunu keski/loppuraskauden aikana?

rv 24+3 ja uni tulee vaihtelevasti. Joskus nukun kuin tukki, viime yöt menny huonommin, kun pitää rampata vessassa. Sit kun nukun kyljellä, niin aina paikat puutuu jos ei unissaan tajuakääntyillä.
  8. M

Jaa-jaa, mitähän tästäkin aattelisi..

oon kuullut monilta, että ei kyllä testin pitäis näyttää positiivista jos todella ei ole raskaana. Negatiivista tosin voi näyttää alku viikoilla vaikka olisi raskaana. eli uskon että kyllä vauva on tulossa :heart:
  9. M

voinko olla raskaana jos mulla tänään alko kivuliaat menkat?

No en nyt ihan kauheesti sinuna iloitsis raskaudesta...aika epätodennäköistä :(
  10. M

Haluaisiko joku lähteä syömään?

just just
  11. M

Haluaisiko joku lähteä syömään?

Tää on just sun kaltaiselle jätkälle tarkoitettu palsta..... Et voi olla tosissassi näillä sivustoilla tolla meiningillä!! (säälittävää toimintaa) Kysele treffi palstoilta.siellä vois olla jotain jotka kaipaa just tatuoidun jätkän seuraa..... Mulla on oma tatuoitu jätkä! :D
  12. M

Etsii uusia tuttavuuksia.....

Taaperotx5 Koska ootte täälläpäin asunut ja missä päin ylöjärveä? Täältä ite olen kotoisin ja sen takia varmaan taas täällä asun kun pidän paljon paikasta :) En oo halunnu tietää että kumpi tulee..olis sen viime ultrassa saanut tietää mutta haluan jännittää sitä loppuun saakka. Ja molemmat on...
  13. M

Taaperotx5 : Kyllä treelle on aikas lyhyt matka. Ja oikeastaan aina käyn kaupoilla siellä suunnalla. Asutaan joo aikas lähellä linkkiä. Mutta ei vieressä. Täällä yläjärvellä ei kumminkaan niin suurta ja ihmeellistä ole,että oikeastaan kaikki on lähellä :) asuu sitten missä päin tahansa :)...
  14. M

VOINKO OLLA JO RASKAANA?!

Mulla oli ainakin pahaa oloa ja nipistelyä aina kun menkat alkoi. tosin oli kyllä silloinkin kun tulin raskaaksi, mutta ei mitään vuotoa silloin ollut. Tiedän tunteen kun alkaa oleen "raskaus" oireita vaikka ei oikeasti ole.... mieheni kanssa 7kk yritettiin ja voin sanoa että joka kuukausi...
  15. M

Taisi käydä pikku moka Lindalla eilen X-Factorissa

Kyllä mun mielestä nuoret jannut vetää ihan loitavasti! niiden ryhmä voi ihan hyvin päästä pitkälle!!!! Pojilla on asenne kohdallaan!!!! :)
  16. M

Mitä teillä on aina jääkaapissa?

Kermaa. öljyä, ketsuppia, mehua, maitoa, rasvaa, viilistä..... ne ei ainakaan ole oikeastaan koskaan loppu:)
  17. M

Terveystalo Tampere ja kätilöiden tekemät ultrat, kokemuksia?

Tampereen terveystalossa tehtiin mun molemmat ultrat. Ihanaa palvelua.... Ihan haikee mieli jäi kun ei enää ole ultria. Sai mukaan paljon kuvia...myös 4D :) Kertoo sukupuolen jos kysyy sitä!
  18. M

taaperotx5: Mihin päin tamperetta olette muuttamassa? itse asun ylöjärvellä, eli noin 15min ajomatkan päässä tampereen keskustasta. Voi miten ihana määrä lapsia. Itse olen perheestä missä on neljä lasta.... Tosin itse haluaisin kolme lasta, mutta eihän sitä tiedä vaikka innostuu kun onhan...
  19. M

Virpojista

Itse ihmettelin kans kun kolme virpojaa tuli ja kaikki antoi tosi kauniisti koristellut oksat..... Annoin sitten kaikille tupla määrän herkkuja....kyllä oli tytöt niin paljon panostanut ja tuntui mukavilta :)
  20. M

Voiko vatsa kasvaa jo rv9???

Kyllä! turvotus on kovaa ja sit kun se helpottaa, niin sitten alkaa kasvaan jo oikea vauva-masu..... ELi paluuta omiin farkkuihin ei ole ennen synnytystä :)

Yhteistyössä