VOINKO OLLA JO RASKAANA?!

• Viestiketjun aloittaja Kalapuikkeli
  • Ensimmäinen viesti
Kalapuikkeli
Heippa! Olemme yrittämässä ensimmäistä lastamme, ja kävin viime ke (24.3) poistamassa ehkäisykapselini. Eilen tunsin ensimmäistä kertaa kohdussa "nipistelyä", sama tunne on jatkunu myös tänään, sekä minua pyörryttää, ja ihan äsken alkoi niukka vuoto.

Onko mahdollista näin nopeasti olla jo raskaana, tai jos olen raskaana, niin onko mahdollista että raskauden oireet tuntevat jo?
Luultavasti on kyllä toiveajattelua.. Kysyinpä kuitenkin!

Tiedän että kuulostaa hölmöltä, mutta suuntaa-antavat vastaukset ovat tervetulleita!

KIITOS JO ETUKÄTEEN AVUSTA! :)

en usko, jos sulla on se hormonikapseli vasta otettu pois niin ei ole voinut ovulaatio tulla noin nopeasti,kumminkin varmaan hormonit sekaisin ja nyt alkaa eka vuoto. kokeilkaa 2 viikon kuluttua jos tärppäis..eli testi kuukauden päästä vasta

Mulla oli ainakin pahaa oloa ja nipistelyä aina kun menkat alkoi. tosin oli kyllä silloinkin kun tulin raskaaksi, mutta ei mitään vuotoa silloin ollut. Tiedän tunteen kun alkaa oleen "raskaus" oireita vaikka ei oikeasti ole.... mieheni kanssa 7kk yritettiin ja voin sanoa että joka kuukausi tunsin pahaa oloa yms yms... Kun itseasiassa olin oikeasti raskaana, en enää jaksanut uskoa sitä, vaan ajattelin että taidan vaan kuvitella kaikki oireet. Mutta sitten tein testin ja nyt rv 22+5 ja olen maailman onnellisin esikoista odottava :heart: Kyllä se varmasti teillä pian tärppää......pidän peukkuja pystyssä!!!! Tsemppiä :hug:

Yhteistyössä