Alkaiskohan tuo keskellä yötä mulle pizzaa tekemään...Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Pizzaa , mie palkitsin itseni pizzalla, kun olin taas tänään reippaana lenkillä
Alkaa se! Minunki mies otti just pitsan pois uunista, ja kohta pääsee syömään ihanaa saada huippuruokaa raskaan työpäivän päätteeksiAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkaiskohan tuo keskellä yötä mulle pizzaa tekemään...Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Pizzaa , mie palkitsin itseni pizzalla, kun olin taas tänään reippaana lenkillä
Voi miten ihana mies!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Noni, tahoin sitä pitsaa, ukko huokas syvään ja alko tekkeen
Niin, mutta ei kannattais kysyä, jos ei tahdo tehdä sitä mitä toinen toivooAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Noni, tahoin sitä pitsaa, ukko huokas syvään ja alko tekkeen
Niinpä. Ois vaan kysyny niinku muinaki iltoina, että syönkö leipää vai puuroaAlkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Niin, mutta ei kannattais kysyä, jos ei tahdo tehdä sitä mitä toinen toivooAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Noni, tahoin sitä pitsaa, ukko huokas syvään ja alko tekkeen