Virpojista

• Viestiketjun aloittaja epäreilua :)
  • Ensimmäinen viesti
heh
mua kyllä nyppi kun tuli viis penskaa yhen kälysen oksan kanssa. Vähän sais panostaa.

Toki, meiltä lähti kaikki oksat kiertoon, virpoja tuli kotiin ja otti meille tuodut (osittain tuunatut) oksat ja jatko kierrosta. En mä niillä mitään tee...

Itse ihmettelin kans kun kolme virpojaa tuli ja kaikki antoi tosi kauniisti koristellut oksat..... Annoin sitten kaikille tupla määrän herkkuja....kyllä oli tytöt niin paljon panostanut ja tuntui mukavilta :)

hei
Ei onnistu meillä. :D

Mä oon se kulmakunnan ilkeä täti ja kysyn, kuka teki vitsan ja annan palkan sille. =) Tai sit voivat antaa lisää vitsojakin..

Sitä paitsi tämän päivän vitsoissa oli ykshaaranen pajukeppi, jossa oli 1 (!) höyhen teipillä kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Mä oon se kulmakunnan ilkeä täti ja kysyn, kuka teki vitsan ja annan palkan sille. =) Tai sit voivat antaa lisää vitsojakin..

Sitä paitsi tämän päivän vitsoissa oli ykshaaranen pajukeppi, jossa oli 1 (!) höyhen teipillä kiinni.
Askartelivat ehkä porukalla?
Muut koristeet saattoivat tippua matkalla? :xmas:

tee näin
Alkuperäinen kirjoittaja epäreilua :):
Jos virpojia on ovella kolme niin palkka pitää antaa kaikillekolmelle virpojalle, mut saat silti vain yhden oksan???
viimevuosesta viisastuneen ;) ota ensin oksat ja annat palkan niille kuka oksan antaa ;) näin tein minä ja murhaavia katseitahan sain mutta siinähän oppi ja tuli ne luputkin oksat :LOL:

no
kyllä sen mun mielestä niin on, että mielummin jokaiselle jotain pienempää namia vaikka, kuin että yhdelle vaan jos virpojia monta.
tai onko sitä ovee sitten pakko avata.. ??
Voihan olla, että se joku on saanut äidiltään vaikka rahan vaan yhteen höyhenpussiin, nähnyt että kavereilla on kaskyt oksaa/napero, ja laittanu sit joka oksaan yhen höyhenen..
hei oikeesti..ei kai niitten oikeesti tarvii PANOSTAA?

*muistaa itsekin lapsuudestaan tällaisen kaverin :(

äiti
No on täällä pikkusen tiukkapipoista porukkaa. Eikö se nyt ole yks hailee kuka sen oksan on tehnyt ja montako oksaa ne antaa. Mikä tekee ihmisistä niin pikkumaisia..ei ymmärrä ei.
Meillä kävi seitsemän eri virpojaporukkaa, osa antoi yhen oksan, osa taas niin et jokainen antoi omansa. Mulle kai ois riittänyt yks oksa/porukka. Jokainen virpoja sai oman pikku palkkansa.

veitte multa sit muutaman munan

Me saatiin kans vitsa jossa oli yks pikkuruinen keltainen höyhen teipillä tosi rumasti kiinni... että kiitos.

hei
Alkuperäinen kirjoittaja no:
kyllä sen mun mielestä niin on, että mielummin jokaiselle jotain pienempää namia vaikka, kuin että yhdelle vaan jos virpojia monta.
Voihan olla, että se joku on saanut äidiltään vaikka rahan vaan yhteen höyhenpussiin, nähnyt että kavereilla on kaskyt oksaa/napero, ja laittanu sit joka oksaan yhen höyhenen..

No ei kaks höyhentä per oksa olis liikaa. =)

Ja sit toisekseen vitsaa vastaanhan sitä palkkaa pyydetäänkin... Ja vitsaa vastaan se on luvattu antaa.

mee
Voi niitä oksia koristella muullakin kuin höyhenillä. Kenelläkään tuskin on niin köyhää, ettei löydy paperia kotoa. Lähinnä suututtaa se miten vanhemmat ei opeta tämmösiä alkeellisia hyviä tapoja lapsilleen.

tee näin
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
No on täällä pikkusen tiukkapipoista porukkaa. Eikö se nyt ole yks hailee kuka sen oksan on tehnyt ja montako oksaa ne antaa. Mikä tekee ihmisistä niin pikkumaisia..ei ymmärrä ei.
Meillä kävi seitsemän eri virpojaporukkaa, osa antoi yhen oksan, osa taas niin et jokainen antoi omansa. Mulle kai ois riittänyt yks oksa/porukka. Jokainen virpoja sai oman pikku palkkansa.
sitten kannattaa noukkia niitä pajuja vaan muuten mukaa,mukaa on kymmen koristellun oksan jäklkeen jos tulee 'koristelematonkin'

no
Alkuperäinen kirjoittaja no:

No ei kaks höyhentä per oksa olis liikaa. =)

Ja sit toisekseen vitsaa vastaanhan sitä palkkaa pyydetäänkin... Ja vitsaa vastaan se on luvattu antaa.

juuuuu mutta mitä sä sitten valitat kun sen vitsanhan sä saat :D

Jotain rajaa.
Meillä kävi kanssa viisi sankaria yhden oksan kanssa.. no ei siinä vielä mitään, mutta sit rupes tosissaan nyppimään kun olin vauvaa nukuttamassa enkä avannut ovea kellon soidessa, nin saakeli kaks pikkujätkää rupes ihan tosissaan hakkaamaan sitä rimputinta! Heräs penska ja heräs kiukku, eipä tarvinnu niille pojille mitään antaa. Toinen vielä kurkki ikkunasta, että tuleeko joku avaamaan kun sata kertaa soitetaan.
Minä kun kävin pienenä virpomassa, anto jokainen oman oksansa "vitsa sulle, palkka mulle", eikös se niin mene? Ja jos joku ei avannut ovea, lähdettiin pois.
Hitto. Opettakaa lapsillenne että kysytään Saako virpoa!

Yhteistyössä