epäreilua :)
Jos virpojia on ovella kolme niin palkka pitää antaa kaikillekolmelle virpojalle, mut saat silti vain yhden oksan???
Askartelivat ehkä porukalla?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ei onnistu meillä.
Mä oon se kulmakunnan ilkeä täti ja kysyn, kuka teki vitsan ja annan palkan sille. =) Tai sit voivat antaa lisää vitsojakin..
Sitä paitsi tämän päivän vitsoissa oli ykshaaranen pajukeppi, jossa oli 1 (!) höyhen teipillä kiinni.
viimevuosesta viisastuneen ota ensin oksat ja annat palkan niille kuka oksan antaa näin tein minä ja murhaavia katseitahan sain mutta siinähän oppi ja tuli ne luputkin oksatAlkuperäinen kirjoittaja epäreilua :):Jos virpojia on ovella kolme niin palkka pitää antaa kaikillekolmelle virpojalle, mut saat silti vain yhden oksan???
Me saatiin kans vitsa jossa oli yks pikkuruinen keltainen höyhen teipillä tosi rumasti kiinni... että kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ei onnistu meillä.
Mä oon se kulmakunnan ilkeä täti ja kysyn, kuka teki vitsan ja annan palkan sille. =) Tai sit voivat antaa lisää vitsojakin..
Sitä paitsi tämän päivän vitsoissa oli ykshaaranen pajukeppi, jossa oli 1 (!) höyhen teipillä kiinni.
No ei kaks höyhentä per oksa olis liikaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja no:kyllä sen mun mielestä niin on, että mielummin jokaiselle jotain pienempää namia vaikka, kuin että yhdelle vaan jos virpojia monta.
tai onko sitä ovee sitten pakko avata.. ??
Voihan olla, että se joku on saanut äidiltään vaikka rahan vaan yhteen höyhenpussiin, nähnyt että kavereilla on kaskyt oksaa/napero, ja laittanu sit joka oksaan yhen höyhenen..
hei oikeesti..ei kai niitten oikeesti tarvii PANOSTAA?
*muistaa itsekin lapsuudestaan tällaisen kaverin
sitten kannattaa noukkia niitä pajuja vaan muuten mukaa,mukaa on kymmen koristellun oksan jäklkeen jos tulee 'koristelematonkin'Alkuperäinen kirjoittaja äiti:No on täällä pikkusen tiukkapipoista porukkaa. Eikö se nyt ole yks hailee kuka sen oksan on tehnyt ja montako oksaa ne antaa. Mikä tekee ihmisistä niin pikkumaisia..ei ymmärrä ei.
Meillä kävi seitsemän eri virpojaporukkaa, osa antoi yhen oksan, osa taas niin et jokainen antoi omansa. Mulle kai ois riittänyt yks oksa/porukka. Jokainen virpoja sai oman pikku palkkansa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:No ei kaks höyhentä per oksa olis liikaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja no:kyllä sen mun mielestä niin on, että mielummin jokaiselle jotain pienempää namia vaikka, kuin että yhdelle vaan jos virpojia monta.
tai onko sitä ovee sitten pakko avata.. ??
Voihan olla, että se joku on saanut äidiltään vaikka rahan vaan yhteen höyhenpussiin, nähnyt että kavereilla on kaskyt oksaa/napero, ja laittanu sit joka oksaan yhen höyhenen..
hei oikeesti..ei kai niitten oikeesti tarvii PANOSTAA?
*muistaa itsekin lapsuudestaan tällaisen kaverin
Ja sit toisekseen vitsaa vastaanhan sitä palkkaa pyydetäänkin... Ja vitsaa vastaan se on luvattu antaa.
Niin ja se, joka antaa vitsan saa palkan.Alkuperäinen kirjoittaja no:juuuuu mutta mitä sä sitten valitat kun sen vitsanhan sä saat
Olen aina antanut yhtä monta palkkaa, kuin olen saanut vitsoja.Alkuperäinen kirjoittaja mee:En mä vaan antanut palkkaa kuin sille keneltä sain vitsan.