Moniko oikeaesti jättäisi miehensä

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tai toisinpäin eli mies jättäisi vaimonsa sen takia, että on kerran suudellut jotain toista? ELi ei mitää seksiä vaan pelkkä suuteleminen kyseessä.

Luin tuossa jotain ketjua ja siinä oli joku nainen suudellut toista miestä, oma mies ei tiennyt siis edes asiasta. Ja ketju oli täynnä pelkkää haukkumista pettäjäksi ja että pitäisi kertoa miehelle ja erota ja että jos oma mies tekisi noin niin varmasti jättäisi jne.

Siis ihanko todella? Moniko oikein aikuisten oikeesti toimisi niin? Ymmärrän, jos kyseessä on joku tuore suhde ja tapahtuu tuollaista, mutta puhutaan vaikka ihmisistä, jotka ovat naimisissa ja on lapsia ja vakiintunut parisuhde ja perhe-elämä ja kaikki ovat onnellisiakin. Eli että kyseessä ei ole rakkauden puute sitä omaa miestä/vaimoa kohtaan.

Oma mieheni on pettänyt minua. Kännissä meni ja sekoili ja pani yhtä puolituttua, lievä ihastuminen ilmeisesti taustalla mutta muuta ei tapahtunut ja kaikki loppui tuohon kännipanoon. Satuttihan se, mutta annoin anteeksi. En minä halunnut pitkää suhdetta yhde erehdyksen takia romukoppaankaan heittää. Ja katumaan en ole joutunut anteeksi antamistani.

Tuntuu vain tuo suurentelulta, että heti näytettäis muka ovea, jos joku suutelee toista. Onko joku oikeasti tehnyt niin?

hivenenhullu
en mie varmaan ainakaan pihalle heittäis.. en kyllä varmaan pettämisenkään takia...
jos kyseessä olis ihastuminen ja suhde niin siinä tapauksessa tulis ero..

vieras
Riippuu ketä suutelee ja miten.

Panosta lentäis pihalle. En pystyis ikinä sen jälkeen mieheni kanssa menemään sänkyyn, miettisin kuinka hän on samaa tehnyt jonkun randomin kanssa. :x

ohis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Panosta lentäis pihalle. En pystyis ikinä sen jälkeen mieheni kanssa menemään sänkyyn, miettisin kuinka hän on samaa tehnyt jonkun randomin kanssa. :x
Onko sun miehes ollut neitsyt, kun tapasitte?

...
minä jättäisin mieheni, ihan aikuisten oikeasti, koska ajattelen näin että jos toista naista voi suudella voi tehdä myös paljon muutakin! En tiiä, heittäisin vain pihalle, en pystyis antaan anteeksi...näin mulla!

Peesaan!!

Suudelmasta kyllä käytäisiin hivenen keskustelua. Mulla myös saattaisi jäädä suutelut/pusut minimiin, koska varmasti miettisin, että kuinka on suudellut sitä toista naista..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:

Onko sun miehes ollut neitsyt, kun tapasitte?
On.

On täysin eri asia että olisi pannut muita ennen minua, kuin meidän suhteen aikana.

kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
saisi lähteä heti samana päivänä, petos on petos, oli se pieni tai suuri
Ja synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.
? en itsekkään suutelisi toista tai mitään muutakaan tekisi joten en mieheltäkään salli sellaista, kuten toinen mainitsikin jos voi suudella voi tehdä paljon muutakin, muilla voi olla eri tavalla mutta oma liittoni loppuisi heti ko. tilanteessa

jj
? en itsekkään suutelisi toista tai mitään muutakaan tekisi joten en mieheltäkään salli sellaista, kuten toinen mainitsikin jos voi suudella voi tehdä paljon muutakin, muilla voi olla eri tavalla mutta oma liittoni loppuisi heti ko. tilanteessa
Jos mies katuisi ja se olisi tapahtunut kännissä, eikö kannattaisi yrittää korjata tilannetta vaikka lasten takia?

Kyllä ainakin tarkkaan miettisin et mitä hemmettiä nyt on meneillään, mun mielestä parisuhde on kokonaan ja täysin vain ja ainoastaan toisilleen omistautumista, eikä siinä kohtaa suukotella muita (äiti tai mummo on eriasia ), se lukeutuu pettämiseks minun kirjoissa ja pettämistä ei täälläpäin tueta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Jos mies katuisi ja se olisi tapahtunut kännissä, eikö kannattaisi yrittää korjata tilannetta vaikka lasten takia?
Känni ei ole mikään lieventävä asianhaara! Lasten takia? Mmhhh. Miksei mies miettinyt lapsia siinä vaiheessa kun meni imuttelemaan toista? Nyt sitten vaimostako tulee kusipää jos ei halua antaa anteeksi, edes lasten takia?

yy
Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Känni ei ole mikään lieventävä asianhaara! Lasten takia? Mmhhh. Miksei mies miettinyt lapsia siinä vaiheessa kun meni imuttelemaan toista? Nyt sitten vaimostako tulee kusipää jos ei halua antaa anteeksi, edes lasten takia?
Ei tule kusipäätä, mutta voisi antaa mahdollisuuden ja sen jälkeen kattoo, jos ei paranna tapojaan, niin silloin lähdetään.. Onko parempi että aiheutetaan draamaa ja lähdetään ovet paukkuen, mutta ehkä jossain vaiheessa palataan uudestaan yhteen

vieras
Minusta tuntuu, että millainen se parisuhde oikein on, jonka on valmis lopettamaan yhden suutelun takia. Olkoonkin niin, että se on väärin, mutta tosiasia on että pitkässä parisuhteessa tapahtuu joka tapauksessa asioita joita ei saisi tapahtua. Ei puolisolleen saisi valehdellakaan ja väitän, että jokainen on joskus livauttanut valheen sille puolisolleenkin jostain asiasta. Tämä maailma kun ei ole täydellinen.

Ja tuo perustelu, että jos voi suudella toista niin voi tehdä mitä tahansa muutakin. Itselleni on ainakin käynyt juurikin niin, että hairahduin kännissä suutelemaan ja samantien havahduin siihen, että mitä ihmettä olen tekemässä enkä IKINÄ olisi voinut edetä siitä pidemmälle.

vieras
Minusta tuntuu, että millainen se parisuhde oikein on, jonka on valmis lopettamaan yhden suutelun takia. Olkoonkin niin, että se on väärin, mutta tosiasia on että pitkässä parisuhteessa tapahtuu joka tapauksessa asioita joita ei saisi tapahtua. Ei puolisolleen saisi valehdellakaan ja väitän, että jokainen on joskus livauttanut valheen sille puolisolleenkin jostain asiasta. Tämä maailma kun ei ole täydellinen.

Ja tuo perustelu, että jos voi suudella toista niin voi tehdä mitä tahansa muutakin. Itselleni on ainakin käynyt juurikin niin, että hairahduin kännissä suutelemaan ja samantien havahduin siihen, että mitä ihmettä olen tekemässä enkä IKINÄ olisi voinut edetä siitä pidemmälle.
?

En antaisi anteeksi. En voisi enää luottaa mieheen. Jos oikeasti rakastaa, niin ei todellakaan edes suutele toisia naisia. niin se asia on!!! Mä en ikinä hyväksy mitään petosta. ja varsinkaan sitä, että jotain laitettaisiin kännin piikkiin. Ei kannata ottaa jos ei osaa ottaa. Mulla ainakin aina hirvee ikävä omaa kultaa kun olen viihteellä. ei tulisi mieleenkään mennä edes suutelemaan muita miehiä.!!!!!

Yhteistyössä