Moniko oikeaesti jättäisi miehensä

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta tuntuu, että millainen se parisuhde oikein on, jonka on valmis lopettamaan yhden suutelun takia. Olkoonkin niin, että se on väärin, mutta tosiasia on että pitkässä parisuhteessa tapahtuu joka tapauksessa asioita joita ei saisi tapahtua. Ei puolisolleen saisi valehdellakaan ja väitän, että jokainen on joskus livauttanut valheen sille puolisolleenkin jostain asiasta. Tämä maailma kun ei ole täydellinen.

Ja tuo perustelu, että jos voi suudella toista niin voi tehdä mitä tahansa muutakin. Itselleni on ainakin käynyt juurikin niin, että hairahduin kännissä suutelemaan ja samantien havahduin siihen, että mitä ihmettä olen tekemässä enkä IKINÄ olisi voinut edetä siitä pidemmälle.
tän suuntaisia ajatuksia mullakin. ja musta tuntuu, et voisin ehkä panonkin antaa anteeksi, riippuen tilanteesta ja tapauksesta. toki se aiheuttaisi närää joksikin ajaksi, mutta ehkä kuitenkin olisi ylitse päästävissä. :snotty:

Herää kysymys miksi mies suutelisi jotain muuta? Mulle ei tule mieleen yhtäkään syytä miksi se olisi ok. Kyllä se on pettämistä jota ei voisi antaa anteeksi, ei sitä pystyisi enää toiseen luottamaan sen jälkeen. Suhde olisi ohi, vaikka olisi pitkä suhde ja liuta lapsia.

Jos haluaa suudella tai panna jotain niin siitä vaan, kunhan ensin lopettaa jo olemassa olevan suhteen. Oli pettäminen iso tai pieni niin anteeksi minä en voisi sitä antaa. Luottamus on tärkeää eikä sitä voi palauttaa.

kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
saisi lähteä heti samana päivänä, petos on petos, oli se pieni tai suuri
Ja synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.
? en itsekkään suutelisi toista tai mitään muutakaan tekisi joten en mieheltäkään salli sellaista, kuten toinen mainitsikin jos voi suudella voi tehdä paljon muutakin, muilla voi olla eri tavalla mutta oma liittoni loppuisi heti ko. tilanteessa
Jos mies katuisi ja se olisi tapahtunut kännissä, eikö kannattaisi yrittää korjata tilannetta vaikka lasten takia?
ei, 2 lasta on mutta hyvän suhteen perusta on luottamus ja silloin en voisi enää luottaa... :/

kiinnostaa
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
En jättäisi. Mies olisi ajat sitten jo jättänyt mut tuosta asiasta. Olen useasti suudellut jotakuta.
Miksi? Kännissä vai selvinpäin? Ja oletko siis ollut ihastunut vai onko e ollut vain jotain satunnaisia juttuja? Muuta et ole tehnyt kuin suudellut? Olet itse kertonut miehelle vai jäänyt kiinni?

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Miksi? Kännissä vai selvinpäin? Ja oletko siis ollut ihastunut vai onko e ollut vain jotain satunnaisia juttuja? Muuta et ole tehnyt kuin suudellut? Olet itse kertonut miehelle vai jäänyt kiinni?
Muuten vaan. Olen ollut jonkun verran humalassa. Yleensä baarissa. Mies on nähnyt tai olen kertonut. En ole tehnyt muuta.

sama
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Muuten vaan. Olen ollut jonkun verran humalassa. Yleensä baarissa. Mies on nähnyt tai olen kertonut. En ole tehnyt muuta.
Mitä miehesi sitten on sanonut?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Kyllähän täällä levennellään todellisuutta. Itse vastaan, että hankala sanoa ja kuvitella tilannetta. En osaa vastata.
Niin tätäpä juuri tarkoitinkin. Itse olen parisuhteessa ja elämässä yleensäkin kohdannut asioita, joihin olen lopulta reagoinut ihan eri tavalla mitä olisin etukäteen odottanut tai luullut. Senpä takia en enää suhtaudu kaikkeen niin ehdottomasti vaan katson tilanteet ominaan sitten, kun ne eteen tulee.

Yhteistyössä