Meitsillä onkin näköjään ihan kiva lapsipuoli :)

• Viestiketjun aloittaja kiva
  • Ensimmäinen viesti
kiva
Perjantaina piti vähän tapella, ns. "tuulettaa." Eilinen touhuttiin koko perhe yhdessä pihalla, ja illalla poika viihdytti tuota meidän pientä, opetti sen sanomaan "isoveli." Saunoivat isän kanssa, ja vaikka poika nyt onkin alaikäinen, isänsä kanssa joivat terassilla keppanapullot saunan päälle. Taas aamusta jo alkoivat pihapuuhiin "miehissä."
Äsken poikapuoli sanoi mulle "niin siis emmä tarvi kavereitten kans olla vappuna, mä siis voisin tulla tännekkin.." Jätkä kuuli kun sanoin iskälle että sit jos keli sallii niin vappu haravoidaan yms. keväthommia. "mä voisin iskän kaa vaihtaa noi sun renkaat."
Nielaisin kyyneleeni ja sanoin "ok, iskä hakee sut töiden jälkeen."

Kyllä teini-ikäinenkin voi olla sulonen :heart:

lippa
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Perjantaina piti vähän tapella, ns. "tuulettaa." Eilinen touhuttiin koko perhe yhdessä pihalla, ja illalla poika viihdytti tuota meidän pientä, opetti sen sanomaan "isoveli." Saunoivat isän kanssa, ja vaikka poika nyt onkin alaikäinen, isänsä kanssa joivat terassilla keppanapullot saunan päälle. Taas aamusta jo alkoivat pihapuuhiin "miehissä."
Äsken poikapuoli sanoi mulle "niin siis emmä tarvi kavereitten kans olla vappuna, mä siis voisin tulla tännekkin.." Jätkä kuuli kun sanoin iskälle että sit jos keli sallii niin vappu haravoidaan yms. keväthommia. "mä voisin iskän kaa vaihtaa noi sun renkaat."
Nielaisin kyyneleeni ja sanoin "ok, iskä hakee sut töiden jälkeen."

Kyllä teini-ikäinenkin voi olla sulonen :heart:
No älä nyt ala pilaan sen nuoruutta, sano sille että menee oikeiden kavereidensa kanssa.

huu
no ei ole normaalia teinin käytöstä jos vappuna mieluummin haravoi teidän pihaa kuin lähtee kavereiden kanssa ulos... tai ehkä se ajattelee että juo ensin iskältä saamansa bisset ja lähtee sit vetämään lisää ;)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huu:
no ei ole normaalia teinin käytöstä jos vappuna mieluummin haravoi teidän pihaa kuin lähtee kavereiden kanssa ulos... tai ehkä se ajattelee että juo ensin iskältä saamansa bisset ja lähtee sit vetämään lisää ;)
No onhan! Ja olisin todella iloinen tuollaisesta teinistä :)

vieras

Miten niin? Kaikkien nuorienko pitää olla samasta muotista tehty?

Alkuperäinen kirjoittaja Voi elämä:
Olettepa hienoja vanhempia kun annatta alaikäisen juoda kaljaa
En pidä huonona sitä jos antaa juoda yhden oluen kotona...tai vaikka kaksi. Kyllä ne teinit juo jos juo ja saa juomansa muualtakin jos haluaa päänsä täyteen. On mun mielestä tosi hyvä että ottaa oluen vanhempiensa silmien alla. Älkää luulko että teidän lapset ei jois alaikäisenä.... Silloin olette vaan tahallanne SOKEITA! ja teette itsestänne tyhmiä.

vieras
Suloinen teini. :) Minusta aika suloista että haluaa olla vapun teillä, eikä vaikkapa ryyppäämässä jossain kavereiden kanssa. ja minusta voi täysin olla normaalia teinin käytöstä jos haluaa olla vapun luonanne. :)

äiti
parempi sitä maistaa aikuisten läsnä ollessa kotona ku kavereiden kanssa jossain nuorten hengauspaikalla. kun varmaa on se että maistavat sitä kuitenkin.

ap:lle harvinaista kuulla "äitipuolen" puhuvan miehen lapsesta näin nätisti :) omassa tuttava piirissä kaikki naiset joiden miehellä on lapsi aikaisemmasta suhteesta valittaa lapsesta koko ajan. ja antaa pojan viettää teidän kanssa vappua jos itse niin haluaa, varmasti sanoo suoraan jos menee mielummin kavereiden kanssa. ihana poika teillä! :)

ap
Hei älkää nyt viitsikö, kun ette meidän perhettä tunne. Yks keppana eikä jätkä sitäkään ollu vailla, vaan isä tarjosi. Jätkälle kelpaa ihan limsakin.

Musta oli oikeestaan jotenkin hieno hetki kun katsoin saunasta tulleita miehiä keskenään ikkunasta, kun nauttivat yhdet oluet. Olen ilonen että ymmärtävät ja tykkäävät toisistaan, aina ei ole ollut näin. Saati että vielä poika itse ilmaisi halunsa tulla isän luo vapuksi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hei älkää nyt viitsikö, kun ette meidän perhettä tunne. Yks keppana eikä jätkä sitäkään ollu vailla, vaan isä tarjosi. Jätkälle kelpaa ihan limsakin.

Musta oli oikeestaan jotenkin hieno hetki kun katsoin saunasta tulleita miehiä keskenään ikkunasta, kun nauttivat yhdet oluet. Olen ilonen että ymmärtävät ja tykkäävät toisistaan, aina ei ole ollut näin. Saati että vielä poika itse ilmaisi halunsa tulla isän luo vapuksi. :)
Olen niin samaa mieltä kanssasi. Nauttikaa perheestänne ja älkää välittäkö jos joku niuhottaa yhdestä kaljasta. Ne ei vaan TAJUUUUU! :)

myös äitipuoli
meilläkin miehen teini-ikäinen tyttö on nyt halunnut enemmän olla meillä. Luulen että osasyy on tuo pikkusisarus, se kuitenkin antaa teinillekin mahdollisuuden hellitellä ja tykätä avoimesti.

ap
Eräiden iloksi kerron vielä senkin, että meillä joka vappu avataan yksi kuoharipullo. Aion tarjota kuoharilasillisen myös jätkälle :D Tosin luulen ettei se sitä huoli, näyttää olevan olutmiehiä :D
Mukava tapa päättää onnistunut pihatöiden täyttämä vappupäivä :) Tosin mitähän keliä on luvattu, tietääks kukaan? :)

nii
Ette varmaan ole lukenut uusimmasta perhe-lehdestä Irti huumeista Ry:n puheenjohtajan kirjoitusta. Hänkään ei ymmärrä vanhempia jotka antaa alaikäisen lapsen juoda "vähän" jo kotona, aikuisen silmien alla.

SE ON RIKOS!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Ap, tiedätkö miten pojan äiti suhtautuu tähän olutjuttuun? Ettei sitten tule yllätyksenä, jos ei hyväksy ollenkaan...
Jätkän äiti oli iloinen kun isällä ja pojalla oli niin onnistunut yhteinen päivä, saunomisineen ja yhden oluen kanssa. :)

nii
Alkuperäinen kirjoittaja Miraaa:
En pidä huonona sitä jos antaa juoda yhden oluen kotona...tai vaikka kaksi. Kyllä ne teinit juo jos juo ja saa juomansa muualtakin jos haluaa päänsä täyteen. On mun mielestä tosi hyvä että ottaa oluen vanhempiensa silmien alla. Älkää luulko että teidän lapset ei jois alaikäisenä.... Silloin olette vaan tahallanne SOKEITA! ja teette itsestänne tyhmiä.
Ei tarvii olla sokea tai tyhmä. Mutta ei tarvii myöskää tukea ja rohkaista sitä käytöstä. Ennemmin keksisin lapselle muuta kivaa tekemistä...

Teinin äippä kans
Eiköhän ton ikäinen saa päättää, et viettääkö aikaa isällään vaiko kaupungilla kamujen kanssa tai missä lie?
Musta tuo oli tosi hienoa pojalta!
Ja oluesta, parempihan se on antaa maistella se yksi keppana kotosalla. Niin myös minäkin ajattelin poikani (joka nyt 16,5v) toimia.
Ja jos teinit nykypäivänä haluu dokata, niin kyl ne sit kamujen kans menee ja vetää pussikaljaa...
Harvapa teini tarjoutuu auttamaan missään hommissa kotona suuremmin.

Ehkäpä tämä teini haluaa viettää aikaa perheen kanssa, koska välittää siitä ja tuntee kuuluvansa siihen? Hän luultavasti tuntee, että häntä arvostetaan ja kunnioitetaan ihmisenä.

Mukavaa vappua perheelle!

T: Äippä, joka on välillä TOSIIIII allerginen teinipojille :)

Yhteistyössä