Alkuperäinen kirjoittaja jes!:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja hissu:
mikäs siinä jos homosta tykkää
Mä en ole kiinnostunut hänestä seksuaalisesti, joten hänen suuntautumisensa on mulle täysin yhdentekevä asia. Taiteellinen lahjakkuus, laulutaito ja tulkinta, on se mikä ratkaisee.
Ihan muuta toista kuin se känisevä Elias!
Mä tykkäsin aluksi Eliaksesta kovasti, sillä on niin persoonallinen ääni. Kisan mittaan se sen persoonallisuus on kääntynyt hiukan itseään vastaan, en nimittäin usko, että jaksaisin kuunnella sitä ääntä kokonaista levyllistä. Lisäksi Elias ei ole oikein kasvanut kisan aikana mihinkään, se on aika lailla sitä tasaisen varmaa mutta tylsää perusmeininkiä. Kyllä tuota lähikuppilassa kuuntelisi, mutta kuvitelkaapa kokonaista konserttia jollakin isolla areenalla: Elias kitaran kanssa, Elias ilman kitaraa, kitaran kanssa, ilman, kanssa, ilman... en usko, että hänen juttunsa kantaisi kovin isoille lavoille.
Samuli sen sijaan on kasvanut kisan aikana huimasti, rohkaistunut tulkitsemaan ja ilmaisemaan itseään enemmän. Ja hänellähän potentiaalia riittää, ihan jo sen tanssi- ja soittotaustan takia - sen lisäksi, että hällä on mielenkiintoinen ääni ja ennen kaikkea tapa käyttää sitä.
Molemmille artisteille - kuten myös Leenalle ja Yrjänälle - toivon kaikkea hyvää uralle. Kiinnostavaa nähdä, mitä he saavat vielä aikaiseksi.