Ihana Samuli Taskinen x-factorissa

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Elias kotiin, jätkä on hoilannut tuolla ''mulla jäi hapankorpunmurut kurkkuun''-äänellään samalla kaavalla, täysin kehittymättä koko skaban ajan. Leena ja Samuli ovat kasvaneet ja alkaneet kukoistamaan.

jes!
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja hissu:
mikäs siinä jos homosta tykkää
Mä en ole kiinnostunut hänestä seksuaalisesti, joten hänen suuntautumisensa on mulle täysin yhdentekevä asia. Taiteellinen lahjakkuus, laulutaito ja tulkinta, on se mikä ratkaisee.
Ihan muuta toista kuin se känisevä Elias!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Elias kotiin, jätkä on hoilannut tuolla ''mulla jäi hapankorpunmurut kurkkuun''-äänellään samalla kaavalla, täysin kehittymättä koko skaban ajan. Leena ja Samuli ovat kasvaneet ja alkaneet kukoistamaan.
Leena on aivan turha. Noita Anna Puu kopioita on ihan riittävästi suomenmaassa.
TÄYSIN oikea kaksikko meni jatkoon. Hyvä pojat!

Ja Gugi :D

sss
Sillä on ärsyttävä tapa vatkata niitä käsiliikkeitä laulaessa. Siitä pitäis pyrkiä eroon.

ja Eliaksen ääni alkaa kyllä jo ärsyttää. Tosin hyvä kun Leena tippu, sillä oli ärsyttävä puhevika tai ääntämisvika. Suhautti Ässän oudosti, purenta väärä -> kuuluu lausumisesta

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Tosin hyvä kun Leena tippu, sillä oli ärsyttävä puhevika tai ääntämisvika. Suhautti Ässän oudosti, purenta väärä -> kuuluu lausumisesta
Ja veti KAIKKI biisit samallalailla ähkien kiukkuisen näköisenä :x :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja jes!:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja hissu:
mikäs siinä jos homosta tykkää
Mä en ole kiinnostunut hänestä seksuaalisesti, joten hänen suuntautumisensa on mulle täysin yhdentekevä asia. Taiteellinen lahjakkuus, laulutaito ja tulkinta, on se mikä ratkaisee.
Ihan muuta toista kuin se känisevä Elias!
Mä tykkäsin aluksi Eliaksesta kovasti, sillä on niin persoonallinen ääni. Kisan mittaan se sen persoonallisuus on kääntynyt hiukan itseään vastaan, en nimittäin usko, että jaksaisin kuunnella sitä ääntä kokonaista levyllistä. Lisäksi Elias ei ole oikein kasvanut kisan aikana mihinkään, se on aika lailla sitä tasaisen varmaa mutta tylsää perusmeininkiä. Kyllä tuota lähikuppilassa kuuntelisi, mutta kuvitelkaapa kokonaista konserttia jollakin isolla areenalla: Elias kitaran kanssa, Elias ilman kitaraa, kitaran kanssa, ilman, kanssa, ilman... en usko, että hänen juttunsa kantaisi kovin isoille lavoille.

Samuli sen sijaan on kasvanut kisan aikana huimasti, rohkaistunut tulkitsemaan ja ilmaisemaan itseään enemmän. Ja hänellähän potentiaalia riittää, ihan jo sen tanssi- ja soittotaustan takia - sen lisäksi, että hällä on mielenkiintoinen ääni ja ennen kaikkea tapa käyttää sitä.

Molemmille artisteille - kuten myös Leenalle ja Yrjänälle - toivon kaikkea hyvää uralle. Kiinnostavaa nähdä, mitä he saavat vielä aikaiseksi.

vieras
Elias on hyvä, hyvä esiintymään. Samulin tyyli, käden heiluttaminen on ärsyttävää, tosin en tiedä voisiko häntä kuunella levyltä, katsella ei keikalla jaksais. Toisaalta hänen äänensä ei ole niin hvyä, kuin kehutaan.

vieras
Elias on hyvä, hyvä esiintymään. Samulin tyyli, käden heiluttaminen on ärsyttävää, tosin en tiedä voisiko häntä kuunella levyltä, katsella ei keikalla jaksais. Toisaalta hänen äänensä ei ole niin hvyä, kuin kehutaan.

Heips
Tykkään molemmista pojista, mutta silti äänestin eilen Samulia hyvien biisien takia ! Hän on samaa tyyliä kuin idolini David Bowie, joka oli nuorempana biseksuaali, nyt onnellisesti naimisissa naisen kanssa ja pikkutyttären isä. Toivon, että Samuli voittaa, koska hänellä on niin persoonallinen tyyli ja harvinainen täällä Suomessa. Personal Samuli !

huono valikoima
Ei minusta Leena ole yhtään Anna Puu kopio. Renne vaan ehkä vähän biisivalinnoilla yritti tehdä hänestä sellaisen.

Mä en ymmärrä yhtään tota samulia. enkä sitä miten joku voi sanoa että hän laulaa puhtaasti. Kamala myötähäpeä sen puolesta kun se yritti olla joku James Bondi eilenkin ja on oksettava laiha tikku jossa ei ole yhtikäs mitään karismaa. en ymmärrä mitä persoonallista siinä on. Tai no ymmärrän , sehän on se kun se on homo ja sitähän nykyään arvostetaan maasta taivaaseen, jos olet homo/lesbo = persoonallinen.

Elias on oksu kun yrittää muka olla niin hyvien arvojen kannattaja, lapsia rakastava, tunteellinen. Pientä tekoitkua ilmassa jne.. Ihan kuin siitä ei näkis läpi.

=(
Yrjänä olis ollut voittaja ehdottomasti, ja leena kakkonen, mutta tais taas mennä sukupuolitaisteluksi eilen, vähän niinkuin Anna Abreulla aikoinaan joka oli selkeästi ylivoimainen mutta tuli silti vaan kakkoseksi.

Zubelis
Samuli kyllä on ainoa, joka on laulanut pauhtaasti. Se, että mies käsittelee laulut omalla tavallaan, saattaa tuntua oudolta peruslauuun tottuneelta. Ehkäpä tuo homofobia vääristää kuuloelimiä.

No tätähän Samulin tekemisistä saa kuullayök homo, käsi vatkaa yök, ei osaa laulaa yök, mie sie yök... Eipä silti mielipiteethän ovat mielipiteitä. Ja Leenahan sanoi itsekin, että se Samuli on paras :)

Yhteistyössä