Luonnonkihariin hiuksiin helppoja kampauksia

• Viestiketjun aloittaja hannre
  • Ensimmäinen viesti
hannre
Kaipailisin apua luonnonkiharien hiuksien laittoon. Eli mulla on hieman yli olkapäiden luonnonkiharat hiukset,sivuotsiksella:) Tarvisin apua helppoihin ja nätteihin kampauksiin! :) Tuskastun kun en osaa mitenkää hienosti näitä laitella :/ Kiitos!

Laita joku ihana nuttura. Jos haluat pitää hiukset auki, niin kannattaa käyttää suoristusrautaa ja suoristaa hiukset kunnolla, se voi olla kans yksinkertainen mutta kaunis. Sitten voit suoristaa tai jättää suoristamatta, mutta laittaa vaan osan hiuksista kiinni taakse. Liisää vaikka kampaukseen joku nätti pinni tai kukkanen.

Toivottavasti ymmärsit edes osan mitä yritin epäselkeesti selittää :) Hyvää vappua!!! :flower:

hannre
Suoristusrauta löytyy, mutta nyt lähinnä kaipailisin sellasia neuvoja että ei tarviis mitää "laitteita" käyttää esim, jotain löysiä nutturoita yms:) Mutta kiitos vinkistä , lisää!

Mulla on tosi luonnonkiharat hiukset ja melkein aina laitan ne juhliin niin, että ensin laitan ihan tavallisen ponnarin, sit vaan otan siitä sellaisia pieniä osioita, jotka laitan pinnillä kiinni nutturaksi. Vähän vaikea selittää kun ei ole kuvaa.. tulee kivan näköinen, kun jättää sen nutturan melko löysäksi.

hannre
Alkuperäinen kirjoittaja Nappi1984:
Mulla on tosi luonnonkiharat hiukset ja melkein aina laitan ne juhliin niin, että ensin laitan ihan tavallisen ponnarin, sit vaan otan siitä sellaisia pieniä osioita, jotka laitan pinnillä kiinni nutturaksi. Vähän vaikea selittää kun ei ole kuvaa.. tulee kivan näköinen, kun jättää sen nutturan melko löysäksi.
tätä pitääkin kokeilla, olisiko sun mahdollista ottaa kuva jos oot tehny sellasen vai?:)

hannre
Alkuperäinen kirjoittaja Nappi1984:
tätä pitääkin kokeilla, olisiko sun mahdollista ottaa kuva jos oot tehny sellasen vai?:)

Yhteistyössä