voi kaikkea sitä kuuleekin! haha kaveri on niiiiiin raskaana että ei tosikaan

• Viestiketjun aloittaja voi elämä
  • Ensimmäinen viesti
voi elämä
eikä edes ole vielä testannut. yritin selittää että vielä EI TODELLAKAAN voi oireita olla kun ovulaatiosta 4 päivää. kaveriahan jo tokkiinsa oksettaa,väsyttää,paleltaa ja hän on aivan varma raskaudestaan. kehui kuinka ei voi kahvia juoda kun on niin pahoinvoiva raskaudesta johtuen.

anna mun kaikki kestää!!!

*
HOho :D:D

Mahtavaa!

Tarjoat sille kirkkain silmin vaan sitten peräpukama voidetta ja ummetuslääkettä ja hymyilet ymmärtävästi kun kerrot näiden vaivojen olevan odotettavissa!

ap
johan sanoin että en ole kateellinen. itsekkin raskaana olen ja neljäs lapsi minulle tulossa. hänelle "toinen tulossa" joten luulisi että tajuaa itsekkin että on täysi mahdottomuus oireilla vielä.

No jaaaaa
Mut hei, jos oireita kuitenki todistettavasti voi olla jo viikon kuluttua, ni miksei periaatteessa jo neljän päivän päästäkin?
Onhan toi toisaalta vähä hölmön kuulosta touhotusta, mutta mikäs siinä jos toinen on innoissaan lasta pykäämässä :)

-
Odotapas, kun kaverisi raskaus etenee. Toi ei suinkaan vähene! Saat monta kertaa päivässä raportit siitä, onko kylmä vai kuuma olo, nyt muljahti mahassa, minkähän takia toi ja toi ruoka tuntuu öklöltä, pissa haisi tänään pudolta, tuli omituisen väristä kakkaa pitäsköhän soittaa neuvolaan, oijoi kun väsyttää ja särkee selkää, tuleekohan mulle keskenmeno kun tuli supistus eilen kaks kertaa, mä aivastin tuleekohan mulle flunssa onko se vaarallista pitäsköhän lähtee äitiyspolille...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
johan sanoin että en ole kateellinen. itsekkin raskaana olen ja neljäs lapsi minulle tulossa. hänelle "toinen tulossa" joten luulisi että tajuaa itsekkin että on täysi mahdottomuus oireilla vielä.
No, mutta eikös ole näitä jotka väittävät tuntevansa hedelmöittymisen jne? Itse en tuommoisista mitään ymmärrä, mutta ehkä jotkut sitten on näissäkin herkempiä. Ja tosissaan itseään raskauteen psyykatessa voi hyvin kokea erialisia raskausoireita, vaikkei niitä muutoin olisikaan.

Anna toisen hehkutella, jos se tekee hänet onnelliseksi :D Mistä sitä tietää, jos se vaikka onkin raskaana? =)

Itsensä psyykkaaminen "raskaaksi" on kyllä ihan totta :) Itsekin olen pari kertaa ollut aivan 100varma, että olen raskaana, enkä kuitenkaan ole ollut. Nytkin on vaikka mitä raskausoireita, vaikka vasta 2 päivän päästä on raskaustesti (alkionsiirto tehty vajaa 2 viikkoa sitten), olen jopa oksentanut 2 kertaa :D

vettä myllyyn
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu varmaan kuuluu samaan kategoriaan jotka tuntee kaiken mahdollisen mitä kehossa tapahtuu. kas kun eivät tunne solujen jakautumistakin!

Kysypä hältä,että tunteeko nippailua mahassa ja sano,että siellä ne solut jakaantuu :D

Yhteistyössä