:flower:Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-elementissään-:Olen oppinut myös olevani avarakatseisempi, kuin moni muu palstalainen.
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-elementissään-:Olen oppinut myös olevani avarakatseisempi, kuin moni muu palstalainen.
MISTÄ????Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ette ole sitten kuulleet kakkahiutaleista, tutkittu ilmiö, ja todellinen terveysriski.
No ei tosiaan oo. Enkä nyt oo sen kummemmin pätenytkään mielestäni. Käytin joitakin vuosia sitten mökkimatkalla kaverin Fructisia kun olin omat shampooni jättänyt vahingossa kotiin, ja mun hennot hiukset meni aivan ihmeellisiksi. Mökiltä palattuani mulla oli kampaaja-aika, ja siellä päivittelin asiaa (toki kampaaja asian huomasikin), ja hän sanoi, että siinä on silikonia, ja on ihan tutkittu juttu, etät kyseinen merkki tekee hallaa useimpien käyttäjien hiuksille. Mun tietoni perustuu vain ja ainoastaan tähän, tarkemmin en ole asiaa tutkinut. Mulle riittää se, että kierrän kyseisen tuptemerkin kaukaa enkä pilaa sillä hiuksiani enää. Muuta en ole koskaan väittänyt. Kiitos ja anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja :Katos katos, ei kannata päteä asialla, mistä ei tiedä. Ei oo kemia tainnut olla tän opettajan vahvin puoli koulussa?Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:No tiiä sitten onko sitä jotenkin poikkeuksellisen paljon tai jotain, mutta jos Fructisilla pesee, hiuksista tulee ihan ihmeelliset pitkäksi aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja :*Reps kops*Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Fructisissa on silikonia, se pilaa hiukset. Se vaan, että se ei ole ainoa tapaus, en vaan muista nyt tähän hätään niitä muita merkkejä.
Sitä silikonia on oikeastaan kaikissa tuotteissa, myös niissä joita saa kampaamosta. Koitas lukea joskus INCI jostain putelista, jos sieltä töytyy jotain näistä:
Silal
Silyl
Silica
Methicone (tämä joko yksin tai sanan osana, esim Amodimethicone, Dimethicone copolyol jne.)
niin tuotteessa ON silikonia. Käys kurkkiis omat purkkis ja kerro,m istä kaikista ET löytänyt silikonia
Itse olen joskus verrannut Fructis pullon kyljestä löytyvää INCIä L'orealin Osmose pullon INCiin ja näiden sisältämät silikonit olivat aivan samoja, joten tokkopa vika on niissä silikoneissa pelkästään. Kannattaa myös ottaa huomioon, että mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle, siitä on itse tuotetta turha alkaa syyttämään.
Totta!Alkuperäinen kirjoittaja muutama..:Salkkareita ja Seiskaa ei kato ja seuraa ku juntit.
Eineksiä ostaa vain laiskat ja uusavuttomat.
Juuri näin. Lisäksi monet silikonia välttelevät sitten tunkevat päähänsä kaikkea muuta, mistä heillä ei ole aavistustakaan. Kaikki on hyvin, jos vain tuote ei sisällä silikonia. Mitäs siellä teidän shampoopullossa muuten lukee INCI-listalla aika alussa. Sulfaateista mitään? Tekee hyvää iholle ja hiuksille?Alkuperäinen kirjoittaja :Jep, siltä vaikuttaaAlkuperäinen kirjoittaja LOL:Älä nyt, kun toinen on selvästi asiantuntija :xmas:
Mun mielestä on aika huvittavaa kun ihmisillä on silikonista vaikka kuinka paljon mielipiteitä, mutta eivät kuitenkaan tiedä siitä oikeasti mitään
Phyij! Ei kai sellaista kellään olekaan?Alkuperäinen kirjoittaja myös:ei saa olla puolisona miestä, joka ostaa vaatteita Dressmanista
Tai vaikka parabenit, ne ne vasta allergiaa aiheuttaakin ja ovat paaaljon haitallisempia kuin yksikään silikoni!Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Juuri näin. Lisäksi monet silikonia välttelevät sitten tunkevat päähänsä kaikkea muuta, mistä heillä ei ole aavistustakaan. Kaikki on hyvin, jos vain tuote ei sisällä silikonia. Mitäs siellä teidän shampoopullossa muuten lukee INCI-listalla aika alussa. Sulfaateista mitään? Tekee hyvää iholle ja hiuksille?Alkuperäinen kirjoittaja :Jep, siltä vaikuttaaAlkuperäinen kirjoittaja LOL:Älä nyt, kun toinen on selvästi asiantuntija :xmas:
Mun mielestä on aika huvittavaa kun ihmisillä on silikonista vaikka kuinka paljon mielipiteitä, mutta eivät kuitenkaan tiedä siitä oikeasti mitään