Kukas teille sitten ruokaa ostaa? Ostaako kukaan?Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:En käy kaupassa, tai jos käyn, jätän jonkun tuotteen ostamatta kokonaan. Sellaiset olishan se kiva syödä-tuotteet usein jätän vaan ostamatta.
Ostaa toki, mutta olen vähentänyt kaupassakäyntien määrää. Rahaa säästyy, kun on harvemmin päättämässä mitäs kaikkea tekeekään mieli.Alkuperäinen kirjoittaja sammakko:Kukas teille sitten ruokaa ostaa? Ostaako kukaan?Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:En käy kaupassa, tai jos käyn, jätän jonkun tuotteen ostamatta kokonaan. Sellaiset olishan se kiva syödä-tuotteet usein jätän vaan ostamatta.
Näin meilläkin. Ja ruokatuotteista valitsen aina sen halvemman(esim.euroshopperia merkkituotteen sijaan), vessapaperit ostetaan isoissa erissä kun yleensä säästyy verrattuna yksittäispakkauksiin. Siivousaineita hyvin säästellen, laimennettu Fairyliuos putsaa erinomaisesti pinnat halvemmalla kuin varsinaiset siivousaineet.Alkuperäinen kirjoittaja h:Käytän leivinpaperit useampaan kertaan. Jos siis ovat vielä siistejä, en tietty mitään rasvaisia käytä.
Käytän pyykinpesuainetta paljon vähemmän kun ohje sanoo. Tulee puhdasta kyllä ja luontokin säästyy
Tämä on totta, olen huomannut saman. En siis mene kauppaan kuin silloin kun on ihan pakko, ja silloinkin yritän(heh) pitää kiinni listasta.Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:olen vähentänyt kaupassakäyntien määrää. Rahaa säästyy, kun on harvemmin päättämässä mitäs kaikkea tekeekään mieli.