Miltä tuntuu himoita jotakuta? Tai rakastaa kiihkeästi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tuossa jonkun toisen kolmenkympin kriiseilystä tuli mieleen, kun itse olen kolmeakymppiä lähestyvä, enkä koskaan ole kokenut mitään sukkia jalassa pyörittävää himoa tai perhosia vatsassa. Eikö sitä oikeaa ole tullut vastaan vai olenko jotenkin tunnevammainen? Kertokaa nyt sen suuren tunteiden roihun kokeneet, että miltä se tuntuu?

kun näkee toisen...tekee mili vaan hymyillä ja virnuilla ihanasti:) Sisällä tuntuu kuin tunteet kuohuisi sisällä kovaa ja tekee mieli vaan hypätä toisen syliin... Jos ei nää toista hetkeen, alkaa jalat tärisemään kun kohtaa toisen. Suudellessa joka paikassa kihelmöi... ja kaikki vaan on niiin ihanaa. Mun mies tekee töitä niin että ollaan jonkun aikaa näkemättä ja sit pidempi putki yhdessä... Ja kyllä On ihana nähdä aina työpuken jälkeen oma rakas. Olen kuin vastarakastunut. ja yhteisiä vuosia on jo kumminkin kertynyt 5 :heart: :heart: :heart:

2+3
Haluaa olla toisen lähellä, tehdä hänelle niin paljon hyvää kuin suinkin keksii, makaa hiljaa vieressä ja haistelee t-paidan läpi tulevia tuoksuja. Toisaalta perhoset lentelee vatsassa kun odottaa että hän tulee kotiin vaikka vain kaupasta, on kivaa olla toisen kanssa. On äärimmäisen ylpeä esimerkiksi siitä millainen hän on yhteisten lastemme kanssa, hän osaa ymmärtää lapsiamme ja osaa käsitellä niin taitavasti. Se ylpeys herättää taas tuon halun olla lähellä jne jne... Olen raikkaasti rakastunut mieheeni, rakastan häntä myös syvästi, sillälailla seesteisemmin, olemme olleet yhdessä pian 8 vuotta ja meillä on 3 lasta.

Rukoilijasirkka
Ihanalta, pyörryttävältä, onnelliselta/onnettomalta... Ja kun haistaa sellaista henkilöä tai suutelee, voi ihan missä tahansa paikassa, vaikka kaupassa, siirtyä ihan toiseen ulottuvuuteen ja vajota sinne pinnan alle. Ja tuntuu oudolta herätä siitä takaisin.

En mä tiedä, voiko sitä tunnetta selittää mitenkään. Se "perhosia vatsassa" olo on just sellaista kummaa lepatusta mahassa, kun puhuu ihastuksen kohteen kanssa, hymyilyttää paljon ja koko ajan ja se toinen on ajatuksissa tosi paljon.

Mun kaveri sanoi joskus, että kun on ihastunut, niin haluaa kuulla siitä toisesta jatkuvasti, jotenkin varmistaa, että se on olemassa ja totta, ja sitten sille lähettelee sellaisia "diipadaapa"-viestejä, joissa ei ole mitään asiaa.

Ja kun on sen toisen kanssa yhdessä, niin on vaan tosi rauhallinen olo, sellainen, että "tähän mä kuulun", ja samalla on onnellinen. Ja jos toista himoitsee , niin sehän liittyy sitten seksiin, eli hinkuu koko ajan iholle, eikä saa siitä tarpeekseen. Seksi ei ole seksiä, vaan rakastelua - ja sen eron kyllä huomaa.

Mä olen huono selittämään tällaisia, mutta yritinpä kuitenkin.

Etkä sä ole outo, jos et ole koskaan kokenut Suurta Tunnetta, ei ole kaikki mun tuttavatkaan sitä kokeneet. Omalle kohdalle on osunut kaksi suurta rakkautta, molemmat päättyivät ei-hyvin, eli sen suuren tunteen kestävyydestä ei voi ikinä olla varma.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Olen kyllä kateellinen teille...
Ai että koettu rakkaus on parempi , kuin ei ollenkaan rakkautta ?

Ehkä se sunkin kohdallesi vielä osuu =) Mä olin 17 kun rakastuin ekan kerran ja 37 sitten toisella kerralla, ja monet rakastuu vasta viis-kuuskymppisenä. Ei se ikää katso, älä siis luovu toivosta !

2+3
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Olen kyllä kateellinen teille...
Tämä kaikki edelyttää vahvaa luottamusta molemmin puolin. Kunnioitusta. Ja silkkaa tietoa siitä millaisen ihmisen kanssa on, kun tuntee toisen syvemmin on tunteetkin silloin syvempiä. Niin ja sitten meillä se pitää myös sisällään sen että toisen hyväksyy kokonaan risuineen ja ruusuineen, että kummatkin saavat olla siis omia itseään.

Yhteistyössä