Sievä minusta. :)
hh 28.04.2010 #3 yhtä rumaa sarja akuin delfiinisukellus ja muumipappa siestailemassa. :X uimahyppy oli onnistunut, ja niiskuneiti bikineissä ehkä just just..
yhtä rumaa sarja akuin delfiinisukellus ja muumipappa siestailemassa. :X uimahyppy oli onnistunut, ja niiskuneiti bikineissä ehkä just just..
minä 28.04.2010 #4 Mielestäni sievä, ostin jo viime viikolla itselleni, arinan bonuspäiviltä, hintaa jäi 12,41 muistaakseni.
Mielestäni sievä, ostin jo viime viikolla itselleni, arinan bonuspäiviltä, hintaa jäi 12,41 muistaakseni.
hö 28.04.2010 #6 Se oli sen oloinen että tää homma on rahastusta, sama kuva molemmin puolin eikä kyllä kovin kaunis. Vaan kun on ansaan langennut niin pakko kait se on hankkia
Se oli sen oloinen että tää homma on rahastusta, sama kuva molemmin puolin eikä kyllä kovin kaunis. Vaan kun on ansaan langennut niin pakko kait se on hankkia
Sunny Sunday 28.04.2010 #10 Ihana. :heart: Kuten myös se iltapurjehdus... Kovin hinnakkaita vaan. :ashamed:
Miraaa 28.04.2010 #11 Alkuperäinen kirjoittaja Sunny Sunday: Ihana. :heart: Kuten myös se iltapurjehdus... Kovin hinnakkaita vaan. :ashamed: Click to expand... ruusutarha on aivan ihana. Mun oli pakko ostaa se<3 Mikä toi iltapurjehdus muki on?? :O onko se uus?? Oon ihan pihalla
Alkuperäinen kirjoittaja Sunny Sunday: Ihana. :heart: Kuten myös se iltapurjehdus... Kovin hinnakkaita vaan. :ashamed: Click to expand... ruusutarha on aivan ihana. Mun oli pakko ostaa se<3 Mikä toi iltapurjehdus muki on?? :O onko se uus?? Oon ihan pihalla
. 28.04.2010 #14 Voi kun sais tuon äitienpäivälahjaks, mut poika 2 v ei taida osata vielä hommata sitä äidille.